abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53308050
Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
pi_53310031
Wolfsen, minst ergere van de twee.
pi_53370423
Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
pi_53373782
En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
pi_53374885
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
For great justice!
pi_53374892
quote:
Samenscholingsverbod op Kanaleneiland in Utrecht
vrijdag 21 september 2007 20:15

(Novum) - De Utrechtse burgemeester Annie Brouwer stelt een samenscholingsverbod in op een gedeelte van Kanaleneiland-Noord. De situatie dreigt onbeheersbaar te worden. Dat bevestigt een woordvoerder van de burgemeester vrijdag naar aanleiding van het tv-programma 4 in het land. De overlast van criminele jongeren in de wijk is zo groot dat de politie in het programma zegt 'hier geen passend antwoord op te hebben'.

Alleen als probleemkinderen al rond hun twaalfde gedwongen uit gezinnen worden gehaald en in speciale opvoedingscentra worden geplaatst, is de veiligheid in de wijk weer terug te brengen. Dat zeggen de korpschef van de politie en de burgemeester in het programma. Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.

Het programma 4 in het land deed enkele weken onderzoek in Kanaleneiland-Noord nadat de gemeente hekken rond een seniorenflat plaatste om vluchtroutes voor criminelen op scooters af te snijden. De cameraploeg werd driemaal binnen vijf minuten de wijk uitgejaagd door groepen jongeren. De eerste keer werd daarbij een bedrijfsauto vernield en werd er camera-apparatuur gestolen. Bij een volgende poging werd een verslaggever bekogeld met stenen. Bij een derde poging moest de ploeg de wijk ontvluchten toen een groep jongeren de auto bestormde en op de auto insloeg.

Daarop besloot de redactie van het programma de buurtbewoners undercover te interviewen over de stand van zaken in hun wijk. Daarin geven buurtbewoners aan de politie niet meer te bellen als hun iets overkomt. 'Als je dat doet, ben je de lul. Dan pakken ze je.' Met ze zouden ze doelen op de jongeren.

Burgemeester Brouwer trekt extra geld uit om meer agenten in te kunnen zetten in de wijk. Maar volgens de burgemeester en de politie kan de strijd niet worden gewonnen met enkel politie. Het is nog niet bekend per wanneer het verbod wordt ingevoerd, meldt de woordvoerder van de burgemeester.

PVV-leider Geert Wilders refereerde deze week tijdens de Algemene Beschouwingen nog aan de seniorenflat in Kanaleneiland-Noord. Volgens Wilders worden de bewoners 'geteisterd' door 'Marokkaanse straatterroristen'.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/171371/
For great justice!
pi_53375495
quote:
Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.
Dan trek je je pistool en schiet je ze voor hun knar.
Nu bedreigen 'ze' gewoon de politie omdat ze ermee weg komen. Lachen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:13:42 #208
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53376337
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 07:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
Tenzij het over St. Graftakkenvinexveen gaat.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:30:34 #209
32402 s0k
..............................
pi_53377838
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef lost95 het volgende:
En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
griftpark valt toch best mee?
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:57:47 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_53378443
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 07:59 schreef Q. het volgende:

De situatie dreigt onbeheersbaar te worden.
_!

Maar van mij mogen ze samenscholen in Kanaleneiland. Als je het daar verbiedt gaan ze in de binnenstad samenscholen, en het was nou juist zo leuk dat Utrecht de enige van de vier grote steden is met een 'schone' binnenstad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53378564
Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:56:52 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_53379684
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:03 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:19:53 #213
32402 s0k
pi_53380205
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
..................................................................................................................................................
pi_53380271
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Laat ze maar eens een stevige bak thee drinken. Dat zal ze leren.
For great justice!
pi_53381419
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef s0k het volgende:

Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:31:00 #216
32402 s0k
pi_53382972
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
Neu, ik heb het wel eens eerder geopperd, al dan niet op dit forum.
Enfin, het is gewoon te triest voor woorden dat wij op dit soort ideeën komen t.g.v. dit soort gebeurtenissen.
pi_53387869
Fijnheid, de Jumbo is ook tot 20 uur open.
pi_53394130
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:30 schreef s0k het volgende:

[..]

griftpark valt toch best mee?
Normaal gesproken wel, maar schijnbaar gister niet.
pi_53435946
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
Dit referendum is volgens mij echt puur bedoeld om de burgers betrokken te laten voelen. Ben benieuwd hoeveel mensen de weg naar de potloden gaan maken. En wat betreft de 2 kandidaten, wat maakt het uit? 2 PvdA'ers met ongeveer dezelfde ideeën.
pi_53436063
Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
pi_53437277
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef VoreG het volgende:
Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
Waarom wil je dat perse met een potlood dan?
  maandag 24 september 2007 @ 18:43:08 #222
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53438686
Voreg is een anagram van vroeger, dus hij is nogal nostalgisch.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_53439791
Ik wil gewoon een keer met potlood stemmen ipv met een stemcomputer, is dat zo vreemd? .
pi_53439969
De laatste keer dat ik met potlood stemde stemde ik nog VVD dus dat is echt lang geleden.
For great justice!
pi_53440015
De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')