abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53440036
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
Mochten jullie daarvoor kiezen? Bij ons werd dat gewoon via een soort staatsgreep (klasgreep) gedaan. Veel handiger.
For great justice!
pi_53440115
Ik heb ooit 's campagne gevoerd met etiket-stickers door de hele school met snedige slogans. De etiketjes waren makkelijk te verwijderen, dacht ik. Niet wanneer je ze een week laat zitten dus. Mocht ik daarna van meneer de conciërge ze allemaal gaan verwijderen met een flesje stickerverwijderaar .
pi_53440174
Dat klassenvertegenwoordiger, dat was toch gewoon een soort verkapte taakstraf voor losers?
For great justice!
pi_53440241
Ik weet het niet meer eigenlijk... *denk*
Nee, ik bedoelde leerlingenraad of iets dergelijks.
Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
  maandag 24 september 2007 @ 19:32:19 #230
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53440343
Ik hield me op de middelbare school iig niet bezig met verkiezingen, maar ik kan me alleen maar voorstellen wie dat wel zou doen.
Vertegenwoordiger was idd altijd de lul, dus doordat zijn naam geroepen werd als het gevraagd werd, werd hij het.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_53440478
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
Is dat niet tof dan?
For great justice!
pi_53444226
*Utrechtse meldt zich*

Utrecht
pi_53445742
Tof. Waar in Utrecht?
For great justice!
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:27:33 #234
32402 s0k
..............................
pi_53473142
Weet iemand trouwens iets over korte termijn plannen in de wijk Lombok? Of iets dat nu loopt. Ik bedoel dan niet de Wijkvisie die in 2004 is bepaald, maar iets concreets.
..................................................................................................................................................
pi_53473223
Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
For great justice!
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:32:48 #236
32402 s0k
..............................
pi_53473315
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
Pienter hoor.
..................................................................................................................................................
  woensdag 26 september 2007 @ 00:10:14 #237
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_53476474
momenteel zijn er geen nieuwe plannen. De plannen voor de kop van Lombok liggen nog steeds bij de gemeente, de klankgroep en de architecten. Gelukkig voor ons in Lombok was de Ullu Moskee 't ook niet eens met het ontwerp waarmee de gemeente op de proppen kwam en zij hebben samen met de buurt een redelijke stem erin

Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_53476799
Ik wilde even zeggen dat jullie stad tof is. Zelfs de deprimerende Vinex-wijken zijn er beter dan hier. Zelfs de zwervers en junks en randfiguren die "JA NEE IK MAG HET NIET WANT ME TANDEN HÈ (de beste man had er dríe), MAAR VRAAG HET EFFE AAN PETER, DIE ENE DAAR" roepen als je ze een donut aanbiedt doen jullie beter.

Door jullie stad klinkt een whopping 7 vierkante meter in Zuilen opeens héél reëel, en dat is best een compliment, want ik ben claustrofobisch as fuck.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53478666
Graag gedaan, Nosh.
For great justice!
  woensdag 26 september 2007 @ 15:59:28 #240
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53489548
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef zwahiel het volgende:

Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
Is dat die tent die nu op de kop van lombok staat?
En zo ja, wat gebeurt daar allemaal dan?
Noise is all relative to the silence preceding it
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:02:44 #241
81237 releaze
best of both worlds
pi_53567061
nou, ik heb gisteren gehoord dat ze plannen hebben om onze huisjes hier in hoograven te gaan slopen, we horen de definitieve plannen binnen 2 jaar.. de nieuwe bovenbuurman heeft ervoor getekend dat hij geen oprotpremie krijgt maar goed, wij wel.

was wel ff schrikken. ok, het is mn eerste huisje en verhuizen zat er toch wel in aangezien mijn vriend het hier niet fijn vindt, maar toch, mijn eerste huisje gaan ze slopen!
ik vraag me wel af wat voorn vervangende woonruimte we gaan krijgen. ze willen hier dure koopwoningen neerzetten dus we komen wrs niet terug. maar wij hebben een leuk huis. een benedenverdieping met 3 slaapkamers en een voor en een achtertuin. als ze iets gelijkwaardigs voor ons kunnen vinden hebben we hopelijk over een jaartje of twee een eengezinswoning want die tuin, ja die willen we houden
  zondag 30 september 2007 @ 12:52:48 #242
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586438
Teruggevonden na een paar maanden

Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 september 2007 @ 13:04:06 #243
81237 releaze
best of both worlds
pi_53586720
als jij bewoner bent van die wijk dan kan je waarschijnlijk wel ergens een pasje aanvragen bij de gemeente. in lombok hebben ze een jaar (of twee?) terug ook betaald parkeren in de woonstraten ingevoerd (dus niet alleen in de kanaalstraat) en mn ouders hebben toen een brief ontvangen waarbij ze pasjes kregen voor 3 auto's geloof ik. (of het aantal autos dat je hebt en een bezoekerspas). Zij betalen dus niet, of heel erg weinig, en als mn zusje langskomt met de auto dan kan zij ook gratis. ik zou daar ff naar informeren als ik jou was.
  zondag 30 september 2007 @ 13:09:36 #244
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586867
Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
quote:
nieuwe terrassen onder voorwaarden mogelijk op het Neude, de Ganzenmarkt, Janskerkhof, Oudegracht ten noorden van de Vismarkt, Vredenburg en omgeving, Tolsteegbrug, Domplein, het Wed en de Vismarkt.
Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 september 2007 @ 13:10:43 #245
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53586894
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:52 schreef Oosthoek het volgende:
Teruggevonden na een paar maanden

Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 30 september 2007 @ 13:13:17 #246
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586958
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:14:37 #247
81237 releaze
best of both worlds
pi_53586995
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:09 schreef Oosthoek het volgende:
Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
[..]

Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...

heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
  zondag 30 september 2007 @ 13:17:14 #248
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587060
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:14 schreef releaze het volgende:

[..]

heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
Ik word al moedeloos als ik er aan denk om die hersenloze figuren van de gemeente te bellen Ik heb een ambtenarenfobie
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:19:06 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587117
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:13 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:21:21 #250
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587182
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
Vrees van niet. Ik overweeg nu om mijn auto in Helmond te parkeren bij mijn ouders. Het is een stukje fietsen, maar dan staat hij tenminste gratis!
deed het licht uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')