Openingspostquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
:'( ! :'( ! :'( !
Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was. Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino. Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water. Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas. Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel. Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag. Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns. Ik wil dansen in een dampende EKKO. Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom. Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil verdwalen in de Konmar AH XL in Overvecht. Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal. Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga. Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving. Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
*ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef The6thgate het volgende:
ik was het topic al kwijt
dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
Ik zocht het topic ook al.
Het ziet wat zwart van de mensen in Utrecht op het moment.
Dan lopen er niet zoveel gothics.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef s0k het volgende:
[..]
dat gaat nog wel drukker worden met de aankomende UITdagen
Meerdere dagen zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef The6thgate het volgende:
oh zo zwartis er een gothicdag dan ofzo?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meerdere dagen zelfs
http://www.summerdarkness.nl/
Dit gaat om véél bier, dus we maken er een poll van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
WTF. Aan dat bonnetje te zien heet het dus gewoon Smith & Jones. Nooit geweten. Wat ontzettend vaag. Ik had iig ook veeeel bier ingezet op Bison. Maar dat is blijkbaar dus alleen de bowling.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:52 schreef mstr het volgende:
Dat poolcentrum op de mariaplaats, heet dat Bison of Smith & Jones?
Schandalig! Teruggaan en alsnog betalenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef The6thgate het volgende:
hehe handig weer. had een kratje bier op de grond staan en zei ook tegen de kassiere dat ik die moest afrekenen. "ok zal het aanslaan" was haar reactie. pas toen ik buiten was realiseerde ik me dat 2 euro voor mn boodschappen eigenlijk wat weinig was en is ze het dus alsnog vergeten aan te slaan waardoor ik nu gewoon onbedoeld n winkeldief ben![]()
En ik heb zin om weer eens naar de Meern te gaan, om m'n hockeystick weer eens uit te latenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef Public_NME het volgende:
Zo, ik ben inmiddels ook al weer twee weekies in De Meern. Lekker hoor! Binnenkort maar weer eens de stad in, aangezien ik daar maanden niet ben geweest! (behalve CS dan)
Hehe, buurmanquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik heb zin om weer eens naar de Meern te gaan, om m'n hockeystick weer eens uit te laten
Ik weet alleen dat er een echte uitbater inkomt idd. En nog anderhalf veld erbij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hehe, buurman. De pachter (en hoofdtrainer van het eerste) heeft de hockeykantine ook overgenomen geloof ik. Binnenkort zal ik ook weer veel op de velden van de VV vertoeven. (aan de bar weliswaar)
Die zit er alquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er een echte uitbater inkomt idd. En nog anderhalf veld erbij.
Ach, ik heb bij Kampong nog in Heren 25 gezeten. Heren ging dat jaar tot 31, Dames tot iets van 34 ofzo. Those were the days. Ook inderdaad wel eens met 3 teams op 1 veld. Het scheelde weldat er dan per team maar 3 man stondquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
Wij hebben er 7 seniorenteams bij gekregen dit seizoen. En dus is het maar goed ook. Het kwam nu al te vaak voor dat je met 3 teams op een veld moest trainen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit Utr.... ehm.
Kyushu, Japan.
Agh daar hoef je tenminste niet al die trappen op, de lift doet het goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit Utr.... ehm.
Kyushu, Japan.
Ik heb er eens een schildpad in zien zwemmen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef speknek het volgende:
Geen idee, ben niet omhoog geweest(ook niet in utrecht trouwens). Wel grappig om Utrecht zo schoon te zien. In de grachten zwommen koi karpers en zwanen. In Utrecht drijft er natuurlijk hooguit een lang ontbonden rattenlijk langs.
Iets kleiner dacht ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef Public_NME het volgende:
Is die toren bij Huis ten Bosch in Japan ook echt 112m?!
Ok, maar nog steeds echt bizar dat ze die gewoon nabouwen! Nog nooit van gehoord trouwens... Hij is trouwens niet zo mooi als de originelequote:
Ik geloof van The Jam.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Er schijnen hier (gezien vanuit Overvecht) van die "zoek"lichten tegen de wolken aan! Weet iemand waar dat vandaan komt?
Die zijn er bijna elke week. Volgens mij staat een van die lampen boven op de Woo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Er schijnen hier (gezien vanuit Overvecht) van die "zoek"lichten tegen de wolken aan! Weet iemand waar dat vandaan komt?
Bij die club onder het stadhuis hadden ze ze eerst ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zijn er bijna elke week. Volgens mij staat een van die lampen boven op de Woo.
De Arena?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Bij die club onder het stadhuis hadden ze ze eerst ook.
Ja kan wel vroeger had het een andere naam. Ben er nooit geweest...quote:
City Hall ofzo toch? Maar die tenten in Utrecht verwisselen om het jaar wel van naam dus veel verder dan "die tent daaro" kom ik ook niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:09 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja kan wel vroeger had het een andere naam. Ben er nooit geweest...
In 'mijn' tijd heette het nog Fellini.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:12 schreef kwib het volgende:
[..]
City Hall ofzo toch? Maar die tenten in Utrecht verwisselen om het jaar wel van naam dus veel verder dan "die tent daaro" kom ik ook niet meer
Ik kom nu weer op de naam, hij heette de Axlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In 'mijn' tijd heette het nog Fellini.
Gezellig toch? Ik vind dat juist een van de leukere momenten van Utrecht :$. Goed, je moet die dag daarna niet iets belangrijks hebben, en van dronken geschreeuw op andere momenten dan de UIT tijd word ik ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Is die irritante intro-periode voor die nieuwe studenten nou eindelijk eens voorbij? Ik word niet goed van die groepjes waar je over struikelt en vooral van die herrie van een of ander buitenevenement dat tot middernacht half Utrecht uit z'n slaap mag houden.
Omdat IEDEREEN in Utrecht of omgeving wil wonen. Daarom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef FloggingMolly het volgende:
Waarom is het ONMOGELIJK om een enigszins betaalbaar koophuis in een redelijke buurt in Utrecht te vinden??? Huren is al helemaal een illusie, of je moet 8 jaar ingeschreven staan. Ik zit er bijna over te denken om in Leidsche Rijn/Houten/Nieuwegein/... te gaan zoeken. Bijna.
Tevens tvp.
Jij bent toch boven het museum gaan wonen??quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef zwahiel het volgende:
druk met verhuizen en klussen nog steeds
Kanaalstraat is toch een stuk lekkerder wonen dan aan de andere kant van de Vleutenseweg (bij de Rhijnvis Feithstraat). Nu lekker chill!
Met dit uitzicht (met dank aan mijn nieuwe lens)
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik nog wat meer naar rechts bewoog stond de Dom er ook nog (net achter een boompje wel) op en 't gemeente kantoor ook
Tja blijkbaar....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat IEDEREEN in Utrecht of omgeving wil wonen. Daarom.
Bob de Bouwer goes asia?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:49 schreef VrAnKiE het volgende:
Sarasani! KUNNEN WIJ HET MAKEN? Sarasani! NOU EN OF!
jup, alleen die foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe grote zoomlensquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:11 schreef Undergod het volgende:
[..]
Jij bent toch boven het museum gaan wonen??
Le Carafon.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef VrAnKiE het volgende:
weet er iemand toevallig een kroeg waar je mag blowen in Utrecht?
Ik denk dat je zaterdag 25 augustus bedoelt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dinsdag 25 augustus 2007,
vanaf 12.00 uur - Stekker in het Zand
Programma: Darko Esser, Edwin Oosterwal, 030303 Soundsystem, Michael van L, Pitto, Piet van Dongen en nog veel meer.
Strand Oog in Al | Kaarten deur ¤ 5,-
quote:26 augustus 2007 14:52 uur
Storing Casema legt tv regio Utrecht plat
UTRECHT - Sinds half drie vanmiddag is er een storing bij Casema. Daardoor hebben Utrecht, Maarssen en Maarssenbroek geen tv en internet meer.
Het is nog onduidelijk wat de oorzaak van de storing is en wanneer het opgelost is.
Ja, ik heb wel internet van casema.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef Battlefan het volgende:
En je hebt wel internet via Casema?Op de site van casema zelf is trouwens niks te vinden.
Uit Casema medewerkersquote:Op dit moment is er een storing in een deel van Bilthoven, Culemborg, De Bilt, De Meern, Everdingen, Groenekan, Haarzuilens, Hagestein, Hollandsche Rading, Houten, Leidsche Rijn Utrecht, Maarssen, Maarssenbroek, Maarsseveen, Maartensdijk, Nieuwegein, Oud-Zuilen, Schalkwijk, 't Goy, Tienhoven, Tull en 't Waal, Utrecht, Vianen, Vleuten, Westbroek, Zijderveld, Ammerstol, Amstelhoek, Bergambacht, De Hoef, Harmelen, Kamerik, Linschoten, Lopik, Mijdrecht, Montfoort, Schoonhoven, Vinkeveen, Wilnis, Woerden en Zegveld.
Hierdoor kunnen wij tijdelijk geen Radio & Televisie, Internet en Telefonie diensten doorgeven via de Casema kabel.
Het betreft postcodegebied 3443, 3448, 3512, 3514, 3552, 3555, 3561, 3572, 3582, 3603, 3605, 3991, 3992, 3993, 3994, 3995, 3996, 3997, 3998 en 3999.
Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
De verwachting is dat deze storing om 23:00 uur verholpen zal zijn.
Ik heb mijn rijbewijs op de Veluwe gehaald, heb je weinig aan. Inmiddels al weer 10 jaar geleden, moet deze week weer eens langs de ambtenaartjes aan de Arthur van Schendellaan om hem te laten verlengen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef speknek het volgende:
Iemand ervaring met een rijschool in Utrecht? Moet toch m'n rijbewijs maar eens gaan halen. Liefst vanaf de Uithof.
Tis dat er niet echt een buitenruimte bij is, anders was het een serieuze optie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
Haai Utrecht,
Ik ga jullie verlaten.![]()
Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...![]()
Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
Yep, het ontbreken van een tuin of een goed dakterras is ook één van de redenen dat we er weggaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef lost95 het volgende:
[..]
Tis dat er niet echt een buitenruimte bij is, anders was het een serieuze optie.
¤ 234.000 voor een bovenwoning? Bij de Amsterdamsestraatweg? wtf?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
Haai Utrecht,
Ik ga jullie verlaten.![]()
Huis staat te koop, dus als iemand interesse heeft...![]()
Ik ga naar Haarlem verhuizen wegens werk / vriendin / duinen / huismettuin. Wat op zich ook wel weer een toffe stad is.
Ik maak het nog mooier: vandaag (voorlopig) verkocht voor meer dan de vraagprijs.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef kwib het volgende:
[..]
¤ 234.000 voor een bovenwoning? Bij de Amsterdamsestraatweg? wtf?
Het is een nette woning a la. Maar zo veel geld voor een veredeld flatje? Damn...
toch congrats hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik maak het nog mooier: vandaag (voorlopig) verkocht voor meer dan de vraagprijs.![]()
Ach, in de nieuwe wijken kan je best een leuk huis krijgen voor dat geld.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:52 schreef kwib het volgende:
[..]
toch congrats hoor
Tja, ik ga met mijn vriendin over een paar maanden de huizenmarkt maar eens op. Gaat nog leuk worden. 250.000 euro voor iets leuks is al zuinig
Tjah bovenburen eh, dat is een verdieping hoger dus beter uitzicht dus 15.000 euro meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Q. het volgende:
De even grote flat van mijn schuinbovenburen staat al weer voor 15.000 meer te koop dan waar ik de mijne anderhalf jaar geleden voor heb gekocht.
Jouw aanwezigheid drijft de prijs natuurlijk omhoog!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Q. het volgende:
De even grote flat van mijn schuinbovenburen staat al weer voor 15.000 meer te koop dan waar ik de mijne anderhalf jaar geleden voor heb gekocht.
quote:Met het openbaar vervoer
Trein: Het Centraal Station van Utrecht ligt op een
loopafstand van slechts vijf minuten van de Jaarbeurs.
Vanaf de trein loopt u naar de Catharijnensingel.
Aan de overkant bevindt zich de Jaarbeurs.
Schattigquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
Bij het Boekenfestijn lopen ze zo'n 40 jaar achter:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |