Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Belangrijke aankomende releases:
Helaas schijnt WW maar zo'n 5 uur aan Gameplay te hebben
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bron
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
Openingspost met dank aan Vagere Hein !
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 26-06-2003 08:42]
Iemand hier al Skies of Arcadia: Legends gespeeld? Ben benieuwd naar player-reviews... meeste officiele reviews zijn wel positief
Release data:
Maro Kart: Double Dash!! - 18 November 2003
Mario Party 5 - 14 December 2003
quote:dan wacht ik nog even
Op donderdag 26 juni 2003 09:08 schreef Khadgar het volgende:
Nintendo NL verwacht de GBA player actie (met je vip punten) zo rond eind juli/begin augustus.
Kan ik mooi weer oranje stemmen hier
quote:Ik heb het 1 1/2 maand gespeelt (c.a. 80 uur), en toen heb ik mijn characters verwijderd
Op donderdag 26 juni 2003 11:51 schreef flappiewappie het volgende:
zijn er nou nog mensen verslaafd aan PSO 1/2 of is dat onmeunig saai via internet, ben er wel benieuwd naar
CubeZone:
quote:
[Nieuws] Gotcha Force screens en artwork
Een minder bekende, maar daarom niet minder interessante Capcom game heet Gotcha Force. Nieuwe screenshots en artwork? Wij hebben ze!Capcom kondigde een tijdje terug Gotcha Force aan, een zeer Japans ogende cartoony game met robots in de hoofdrol. Veel valt er nog niet over de game te zeggen omdat alle beschikbare informatie tot nu toe in het Japans is, maar screenshots en artwork kwam er vandaag wel.
quote:Het apparaat krijgt een 90 / 100
Conclusie
De Game Boy Player doet niets anders dan dat de naam verraadt. Het speelt slechts je collectie Game Boy, Game Boy Color en Game Boy Advance games af op je televisie, zodat je ze in alle rust vanuit je luie stoel kunt spelen. Daarmee geef ik ook meteen het belangrijkste plus- en minpunt van het ding aan. Verwacht van de Game Boy Player geen audiovisuele upgrades, nieuwe gameplay mogelijkheden of verbeterde multiplayer en je zult niet teleurgesteld worden. De Game Boy Player is een prachtig apparaatje, waar heel weinig op af valt te dingen. Het emuleert Game Boy, Game Boy Color en Game Boy Advance perfect en optimaliseert het beeld en geluid zelfs voor je televisie en bijbehorende geluidsapparatuur. Enige puntje van kritiek is het slechts leveren van de Game Boy Player in de kleur zwart, dat onder een paarse of zilvere GameCube niet lelijk is, maar echt stijlvol valt het ook niet te noemen.
quote:Of met je GBA aangesloten
Op donderdag 26 juni 2003 14:26 schreef gieling.com het volgende:
en je speelt dan gewoon met je GC joystick?
Ik speel denk ik met mijn Hori Gamepad
quote:Is dat die oranje ofzo?!?
Op donderdag 26 juni 2003 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Of met je GBA aangesloten
Ik speel denk ik met mijn Hori Gamepad
Die Hori is een GC controller in de vorm van een SNES controller
quote:Bestaan die?!?
Op donderdag 26 juni 2003 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de oranje is een standaard controller maar dan uit Japan.Die Hori is een GC controller in de vorm van een SNES controller
Te bestellen bij de InsideGamer shop
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Te bestellen bij de InsideGamer shop
quote:Woei Geruchten
GameCube 2
Dear Matt, What have you found out, if anything, about the successor to GameCube?
MattyMatt responds: A fine question. Well, I don't have enough to run with a news piece, but after talking to several insider pals around the industry here's what I've been able to come up with:
The console is being referred to as GameCube 2 internally
ATI has been in development with a graphics chip for "GCN 2" for more than a year; it's supposedly coming along very nicely
Several games are already being designed with the system in mind, though no hardware is yet available
The hardware is expected to ultimately ship at a $299 price point -- directly against Xbox 2 and PS3
The CPU partner has not been set, though the obvious choice is IBM
2005 release is likely as Nintendo wants to beat the competition to the gates
I hate to lend credit to this ongoing rumor, too, but I figure I can't ignore it. At least one industry insider I spoke with brought up the whole Microsoft/Nintendo union; apparently Microsoft -- more than Nintendo -- is interested in some kind of partnership.There are a few other smaller bits here and there, but I don't feel comfortable posting them yet. Note that while I do trust my sources on this information (they've come through dozens of times in the past), it's still so early on that anything can happen.
quote:YES!! hopelijk gaat Nintendo Samenwerken met Microsoft (hopelijk komt sony er ook nog bij), Want dan krijgen we alleen maar meer games
Op vrijdag 27 juni 2003 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]Woei Geruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |