AKQ is groot genoeg voor 2 slowchat topics, vinnikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef Etcetera het volgende:
dat hebben soempie en ik ook 's geprobeerd
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
zomertijddat betekent lente
zon
warmte
zomer
vakantie
Campzone
Harry Potter 7
eigen pc
Ben ook superblij met de mijne, heeft wel geld zat gekost..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
krijgen nietik ben hard aan het sparen, het is de bedoeling dat ik op CZ toch echt eindelijk een eigen pc heb
(zou tijd worden na 2,5/3 jaar lanwereld)
kun je 'm niet upgraden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:06 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ook een eigen pc.
Maar meer dan Windows 2000 kan ie niet aan.
Die van mij wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
Dat was mijn oude ook, die kon ook geen geluid spelen
quote:
wil je 'm kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog een pc, maar die heb ik van mn kamer gegooid sinds ik een laptop heb, staat maar in de weg
Ik kan ook wel fokken met mijn 2000. Dus heb die vernieuw dinges nergens voor nodigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:14 schreef Etcetera het volgende:
waarom niet? ik zou xp willen hebbenmaar dat ben ik
aanstaande vrijdagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
zo hee.
Is Jeckyll & Hyde al in de Lord geweest?
als je hem alleen voor internet gebruikt is het idd niet echt zinnigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan ook wel fokken met mijn 2000. Dus heb die vernieuw dinges nergens voor nodig![]()
euhquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kopen? Er kan geen geluid op en hij is oud
of je bent gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben een slechte verkoper volgens mij
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef B.ertha het volgende:
Maar je zou hem best kunnen overnemen, hij werkt wel prima
Wel een zwarte nemen hè! Die witte worden meteen bruin, zo smerigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je hem alleen voor internet gebruikt is het idd niet echt zinnig
[..]
euhlaat maar dan
[..]
of je bent gewoon eerlijk
[..]
toch maar niet, ik ben nu al zo lang aan het dromen van m'n eigen pc dat wordt een spiksplinternieuwe uit de winkel
ik zie in winkels alleen maar zwarte eigenlijk, af en toe een wittequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een zwarte nemen hè! Die witte worden meteen bruin, zo smerig
Ja, maar zou ik wel doen. Zo'n kast, daar krijg je ook spijt van. Vaak hebben ze bij kruidvat ofzo wel mooie aanbiedingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie in winkels alleen maar zwarte eigenlijk, af en toe een witte
liefst doe ik er meteen een tft scherm bij maar dan komt er weer een dikke 200 euro overheen
Wauw. Spanning. "Jumpen" heeft het journaal gehaald al ondertussen.quote:
Allebei, duh..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef iamredleader het volgende:
Eeeh... welke wordt het nu?
ja spanning en sensatiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wauw. Spanning. "Jumpen" heeft het journaal gehaald al ondertussen.![]()
Waar is dat eigenlijk begonnen? Drenthe, Meppel, The Lord of ergens anders?
Doen! Dan creeëren we een nieuwe hype!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja spanning en sensatie![]()
jumpen is in limburg begonnen dacht ik, en een goeie vriend van mij heeft het zo ongeveer ingebracht op mijn school.
ik houd wel mijn mobieltje bij de hand want wie weet gooit er weer iemand een ijsklont tegen jeckyll en hyde aan![]()
Jaa, The Lord heeft een traditie hoog te houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja spanning en sensatie![]()
jumpen is in limburg begonnen dacht ik, en een goeie vriend van mij heeft het zo ongeveer ingebracht op mijn school.
ik houd wel mijn mobieltje bij de hand want wie weet gooit er weer iemand een ijsklont tegen jeckyll en hyde aan![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Gabberen, hakken en beukuh!
Da's veel beter![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]Muziek luisteren moet met een koptelefoon op, terwijl je op het gras ligt en naar de zon/sterren kijkt
Ultiem genieten
![]()
ja dat is gemeenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070329.index
Ff tjekken, Etc, veel computerstuff!
Dat gehak is gewoon voor de lol enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]Muziek luisteren moet met een koptelefoon op, terwijl je op het gras ligt en naar de zon/sterren kijkt
Ultiem genieten
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat is gemeenmij een beetje lekker maken terwijl ik nog minstens 2 maanden moet sparen
bedankt voor de tipik zal het iig onthouden
honger? neem een koekjequote:
Die 2e gebeurt toch amper iets, alleen maar gepraat over ijs (quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef DiviFilius het volgende:
Ik vind dat met die 2 SlowChat topics maar irritant
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
honger? neem een koekje [afbeelding]
Desnoods tussen de flats in de drukke stad... maar dan wel op een balkon met uitzicht over de gebouwen. Ondergaande zon en herrie van de stad onder je. heerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, aan het strand, dat is nog beter. Maar scheelt niet veel![]()
Die van mij is beter hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef DiviFilius het volgende:
Ik vind dat met die 2 SlowChat topics maar irritant
Eeeuh, die 2e gaat nog vlammen hoor. Het moment is er nog niet, maar dat komt wel...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die 2e gebeurt toch amper iets, alleen maar gepraat over ijs ()
Hij wacht op het goede moment, en dan.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeeuh, die 2e gaat nog vlammen hoor. Het moment is er nog niet, maar dat komt wel...
Dat zeg ik, overal goed, aan het strand nog beter. Of in onze tuin in de zomervakantiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Desnoods tussen de flats in de drukke stad... maar dan wel op een balkon met uitzicht over de gebouwen. Ondergaande zon en herrie van de stad onder je. heerlijk
Fokmeet he? Toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeg ik, overal goed, aan het strand nog beter. Of in onze tuin in de zomervakantie
Wat mij betreft wel. Moet wel ff kijken hoeveel mensen willen komen, dat bepaalt hoe en wat namelijkquote:
Ik ben d'r wel bij. lijkt me wel een goed feestje. Bij jou in het zwembad was het toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Moet wel ff kijken hoeveel mensen willen komen, dat bepaalt hoe en wat namelijk
Ja, ik wel denk ik. Dr komt straks een hoeveelheid eikels en tuig bij mij naar binnen, ik heb nog even... maar ga waarschijnlijk de stad vanavond in ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
wie gaat er nog uit vanavond?
Niet zo'n groot zwembad, dus als er veel mensen komen, gaan we naar een meer hier in de buurtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben d'r wel bij. lijkt me wel een goed feestje. Bij jou in het zwembad was het toch?
Zit die er een aan te komen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
wie houdt zich hier ook bezig met het miljoenstefoktopic
ik vind persoonlijk nr 999.999 interessanter
Dat kun je veranderen hoor. Ff zoekenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
ik ook
ik snap ook nooit waar dat wegkomtweet niet welke toetsencombinatie ik dan per ongeluk indruk waardoor ik control shift moet rammen
ws control shift zelf, maar het is bloody irritating
configuratie (hier control) onder start, dan landinstellingen, tabblad talen en dan bij detailsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
Kan het niet vinden in toetsenbord onder conf
Landinstellingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
configuratie (hier control) onder start, dan landinstellingen, tabblad talen en dan bij details
ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Bij mij staat ie al op ALT+Shift, maar toch doet ie het bij Ctrl+shift
quote:
Ze moeten al die dingen niet sluiten, maar weggooien. Spammertjes pestenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:48 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij willen er een aantal mensen het 1.000.000ste topic hebben
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik zag het
triest eigenlij, het is maar een topic
nou ja, ik ga er vandoor
Ik niet, blij dat ik zit en niks meer hoef.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
wie gaat er nog uit vanavond?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:07 schreef Soempie het volgende:ik heb weer Worms Armageddon, Command & Conquer Tiberian Sun en Unreal Tournament
oh Yeah!![]()
Heb ik ook met de meeste nummers van zequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg die nummers van Coparck maar niet in m'n hoofd...herken ze ook niet na drie keer luisteren
quote:
Heb je ook goudvissen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Sorry.
Bij deze:
Ik had een vriendin, 8 jaar lang, en heb t daar mee uitgemaakt. (zo'n 4 jaar geleden)
Ik had een baan, maar heb t daar mee uitgemaakt...(oh nee dat noemen ze re-organisatie)
Zij maaktten het uit met mij.
Woonde en werkte in Nijmegen, zij wilden mijn baan verhuizen naar Amsterdam.
Nou heb ik niks tegen Amsterdam, maar wil er niet wonen.
De baas mijn contract afgekocht, ik geen huis (verkocht) en relatie (uitgemaakt) meer.
Vrijheid, blijheid.
Ik zo van, ik ga reizen (moet ik hier een paint aan toevoegen of is t duidelijk)
Kom in Azie terrecht, de Filipijnen.
En kom mijn (huidige) vrouw tegen.
Dillema: Filipijnen of Nederland?
Zij wil haar thuisland niet verlaten, en ik vond het hier ook wel aangenaam.
Middenweg: We beginnen een studio hier, en als het niet loopt binnen een jaar gaan we naar Nederland.
Eindconclussie: Het loopt als een trein.
Dus zit ik nog steeds hier.
Vragen?
Dat ding wordt momenteel zelfs onder de kostprijs verkochtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
waarom is de ps3 zo ontzettend duur? voor hetzelfde geld kan je een leuke pc kopen, waar je in mijn ogen uiteindelijk veel meer mee kunt
Ik heb gister nog Fossil Fuel opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
wat voor?
ik wil wel aan de ene kant, maar aan de andere kant: het is duur. ik heb nog een reep chocola liggen. en ik kan het geld beter besteden
maar het is zó lékker![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Ultiem genieten
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Als wij nou eens op pagina 6 zouden zitten en wij hadden deel 1.000.000. Dan zou ik iedereen zo hard uitlachen
Dat is wel heeel veelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
snel zijn, want ze zijn al bij de 999.99950
di·lem·ma (het ~, ~'s)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef Nesle het volgende:
ik ga nog wel ff uit denk ik.
maar moet ook beetje sparen voor volgende week, beetje dil(l)e(m)ma (wtf met 2 l of m?) dus.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
di·lem·ma (het ~, ~'s)
1 moeilijke keuze
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Nesle het volgende:
Ham-kaas tosti met veeeeul ketchup aan de andere kant
vertrek over een uurtje ofzo wel, anders is het nog geen reet aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Neleos het volgende:
Moest jij niet nog uitgaan?
Ik heb het ook nog nooit gegeten (wel een broodje met kaas en pindasaus), maar ik vond het wel als een goede combinatie klinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Nesle het volgende:
Pizza met satesaus heb ik nou nog nooit van gehoord
Ham-kaas tosti met veeeeul ketchup aan de andere kant
Sorry hoor. Doe mij maar dan een pizza sate.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef DiviFilius het volgende:
Zijn er trouwens op dit moment nog meer mensen die Keane aan het kijken zijn ?
Goede muziek![]()
Ik sta op #289quote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik net ff in de top 500-lijst te loeren, staat Neleos op plek 500!![]()
hoeveel % van de totale posts neem je voor je rekening (zag dat Ton bijna een half% deed)quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
vind je dat niet een beetje veel
![]()
Waar vind ik die percentages dan? Of het totaal aantal posts?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoeveel % van de totale posts neem je voor je rekening (zag dat Ton bijna een half% deed)
Percentages staan in MED bij het miljoenste topic deelquote:Op zondag 25 maart 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar vind ik die percentages dan? Of het totaal aantal posts?
Ik gooi er olie in en als er rookwolken af komen is ie op temperatuurquote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had weer wat moois. Een maat van me zegt altijd dat 'ie thuis altijd lekker wokt.
Dus ik dacht: dan ga ik een keer bij hem eten en dan gaat 'ie wokken.
Wat blijkt: mijnheer verstaat onder "wokken" doodnormaal het eten klaarmaken IN EEN WOK
Dat begon dan met een koude pan, daarin wat olie en gelijk wat spekblokjes. Het vuur stond niet eens aan!
Hij had het dus nog zogoed in een normale pan kunnen doen.
Mensen die geen idee hebben wat wokken is en dan beweren dat ze dat aan het doen zijn![]()
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 25 maart 2007 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik gooi er olie in en als er rookwolken af komen is ie op temperatuur![]()
Ook zo irritant, bij een keer eten met een kookgroep: ik was omgefietst om gyros te halen, andere mensen van kookgroep gingen koken. Gyros had net zo lang in de pan gelegen als de rest, en was helemaal droog. Alle smaak zat in de laag vet onderin de panquote:Op zondag 25 maart 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
En alles lekker kort en knapperig bakken.
Niet een complete maaltijd voor 4 personen er 3 kwartier in laten sudderen
Het was lekker hoor..maar het was geen wokken
Oeh..dat is ook wel lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond geen wok, wel panne(n)koeken.![]()
Dus wij zijn niet gewoon en gezelligquote:Op zondag 25 maart 2007 16:58 schreef Etcetera het volgende:
waarom zijn ouders soms zo stom
op een ander forum mag iemand van haar ouders niet meer komen omdat ze het forum niet vertrouwenals het nou FOK! was
maar het is een heel gewoon, gezellig forum
dat noem jij bakken?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen idee wat ik krijg vanavond
en ik heb al tijden zin het bakken van koekjes/cake/taart whatever(zo'n dr. oetker ding
)
Ik kan me situaties voorstellen waarbij ouders verkeerde (of juist de goede) ideeen kunnen krijgen over een forum.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:58 schreef Etcetera het volgende:
waarom zijn ouders soms zo stom
op een ander forum mag iemand van haar ouders niet meer komen omdat ze het forum niet vertrouwenals het nou FOK! was
maar het is een heel gewoon, gezellig forum
dat zeg ik nietquote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus wij zijn niet gewoon en gezellig![]()
Bleghquote:Op zondag 25 maart 2007 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook zo irritant, bij een keer eten met een kookgroep: ik was omgefietst om gyros te halen, andere mensen van kookgroep gingen koken. Gyros had net zo lang in de pan gelegen als de rest, en was helemaal droog. Alle smaak zat in de laag vet onderin de pan![]()
het is zo ontzettend heerlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat noem jij bakken?![]()
Dr. Oetker![]()
dat is toch zo'n cake met 50% frituurvet?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is zo ontzettend heerlijk
en een arretjescake wil ik ook nog 's maken
waar zie jij frituurvetquote:Ingrediënten
250 gram biskwie
20 gram cacao
200 gram roomboter
1 ei 200 gram witte basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
poedersuiker
Bereiding
Verbrokkel de biskwie fijn.
Smelt de boter op een laag vuur, laat het niet bruin worden, en meng alle ingrediënten,
behalve de poedersuiker, door de gesmolten boter.
Leg de stijve massa op een plank en vorm er met je handen een cake van.
Laat de cake in de koelkast goed opstijven.
Bestrooi de cake voor het opdienen met poedersuiker.
Snij de cake met een warm, nat mes in plakken.
mjah, ik hou niet echt van cake omdat het gewoon te vet is... zo'n vies gevoel in je mond...quote:Op zondag 25 maart 2007 17:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt.... probleem..... vet is lekker.....
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ipv boter kan je ook frituurvet gebruiken. Krijg je een wat hardere cake
gemaakt met roomboterquote:Op zondag 25 maart 2007 17:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
mjah, ik hou niet echt van cake omdat het gewoon te vet is... zo'n vies gevoel in je mond...
Appeltaart daarentegen![]()
Heb het een keer gehad en het is verdomede lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog nooit arretjescake op geloof ik...
Morgen is een "b" quiznight, dus we doen in principe niet mee. Volgende week, maandag 1 aprilquote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..dat is ook wel lekker
Ik ben net echter begonnen met kip in paprika, spek, pikante olie en gerookte cheddar
Is het trouwens MORGEN quizzen of de week erna? Ik ben de tel kwijt
???? plannen?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar zouden de rechten van die homeshoppingreclames van tijden terug liggen?
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine meldt zich hier ook even als nieuwbakken AKQ'er
hoi.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine meldt zich hier ook even als nieuwbakken AKQ'er
Mogelijkquote:
Details is niet nodig..moest alleen weer even in de juiste telling komenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgen is een "b" quiznight, dus we doen in principe niet mee. Volgende week, maandag 1 aprilis weer een "echte" quiz. Helaas ben ik er dan niet bij
maar neem gerust contact op met Asmo voor details
![]()
En ik clickte ookleuke homepage
![]()
quote:
de pest is...quote:
ik heb het uit een ander topic...quote:
en dan had je gepost 'eigenlijk ben ik best een kutuserquote:
Ik moest lachenquote:
Kuddo's voor degene die dat beestje durft op te pakken daarquote:
En zo lopen we elkaar steeds mis.quote:
Ga jij eens gauw aan het werk.quote:
Dat geldt voor de meesten hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonder koffie ben ik nergens, dat weet je.
niet voor mijquote:
Ik ben zowel met als zonder koffie nergens.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonder koffie ben ik nergens, dat weet je.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben zowel met als zonder koffie nergens.![]()
Heb je hele grote honger dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik wilde heel uitgebreid iets gaan maken met wraps en zalm en geitenkaas en enenenen
Maar ik denk dat ik nu gewoon broodjes gezond ed. haal bij de bakker
waar zit dat?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
het stoepje![]()
lang geleden dat ik daar wat gescoord heb
Neenee, dan zou ik dit niet kunnen doen (posten op Fok).quote:
Er komt iemand op bezoekquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb je hele grote honger dan?
Broodje gezond is ook heel lekker![]()
theeleut?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet voor mij
ja ja ja, meesteik weet ik weet
theequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, waar zat die ook al weer...
bij de ub in de buurt, en ergens bij een muziekwinkel als ik me niet vergis
Wat grappig. Ik kreeg vroeger ook altijd "het verwijt" dat ik fietste alsof ik achterna werd gezeten.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]ja klopt.
Ik heb zo gelachen![]()
Ik liep door de AH komt er een jongen naar me toe: 'jezus, Keet, jij fietst echt als een waanzinnige. '![]()
Was dus iemand die me nog kent van jaren terug. Ik herkende hem wel, maar kon hem niet direct plaatsen. Hij zag me fietsen en probeerde me in te halen. Wat niet lukte, omdat ik overal door rood ben geredenNu afgesproken dat we deze week koffie gaan drinken
![]()
Heb me voor niks zo gehaast. Degene die op bezoek komt zit nog niet eens in de auto en moet helemaal uit Overijssel komen.![]()
Ja, ik ook. En als je dan niet voorbij mensen kunt die zo traag fietsen dat je je afvraagt waarom ze niet omvallenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik kreeg vroeger ook altijd "het verwijt" dat ik fietste alsof ik achterna werd gezeten.![]()
welke cd's?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo 2 CD's halen in de stad. FF lekker met dit weer
Wellicht is er een markt
Keetquote:
Jij hebt tegenwoordig te veel vrije tijd.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef Mark_V het volgende:
Middag lui!
Ik bedacht me net dat het misschien best wel tof is om je eigen kloon op te voeden.... hoe denken jullier daarover? Omdat je dus precies weet hoe die persoon denkt, kan je heel gericht zorgen dat hij/zij extreem tof/fit wordt.
Een soort Mark_V 2.0 dus.....
Ik zat in de AKQ vragen te bedenken etc, maar er was niemand, aangezien jullie lamstralen daar allemaal niet meer komen, maar gewoon hier slap lopen te ouwehoeren. Tja, dan ga je nadenken over dingen/zaken.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig te veel vrije tijd.![]()
![]()
Waarom denk je dat ik er niet meer komquote:Op maandag 26 maart 2007 12:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zat in de AKQ vragen te bedenken etc, maar er was niemand, aangezien jullie lamstralen daar allemaal niet meer komen, maar gewoon hier slap lopen te ouwehoeren. Tja, dan ga je nadenken over dingen/zaken.....
Tip: er staat nu een hele makkelijke freudvraag open in de AKQ, die weten jullie vast....
Dat ken ik ook allemaal ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En als je dan niet voorbij mensen kunt die zo traag fietsen dat je je afvraagt waarom ze niet omvallen
Als ik met mensen meefiets, dan ga ik wel een stuk langzamer
Tof! Die naam komt hier in het zuiden niet zo vaak voor.quote:
Als mevrouw daar blij van wordt, wil ik het niveau van de vragen wel een beetje opschroeven hoor....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer komSteeds weer dezelfde vragen..
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als mevrouw daar blij van wordt, wil ik het niveau van de vragen wel een beetje opschroeven hoor....
Ik heet niet echt 'Keet' hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Mister1977 het volgende:
Tof! Die naam komt hier in het zuiden niet zo vaak voor.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heet niet echt 'Keet' hoor![]()
Cathy en dat wordt dan Keet.![]()
Van Silvert Hoyem. Dat is de zanger van Madrugada.quote:
Normaal gesproken wel, maar m'n ouders waren eigenwijs. Je spreekt het in mijn geval uit als: Keetie.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar Cathy wordt dat als Katie uitgesproken en dus niet op z'n Engels/Amerikaans?
neequote:
Ik ben nog een beetje hyper van het fietsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neeik hou ook niet zo van slagroom
wat zijn jullie drukkomt door het veeeel te lekkere weer zeker
![]()
Ik fiets ook snel, behalve bij die basisscholen met van die vervelende kinderren die maar niet opschieten, en ouders die midden op het fietspad gaan staanquote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef Mark_V het volgende:
Hard fietsen schijnt een kenmerk van nerds te zijn. Ik fiets ook altijd als een bezetene trouwens.
Als ik zeg: "kwartiertje fietsen" wordt dat altijd minimaal met 1.5 vermenigvuldigd om op een normaal tempo voor de rest te komen....
Als ik langzaam fiets, val ik om.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |