Welk optreden in Heerhugowaard?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik een aantal leuke optredens gevonden van wat blues artiesten...spelen ze in Hellendoorn, Helmond en Heerhugowaard.
Waarom in die kutgaten? Daar wonen toch allen boeren die per huifkar aankomen?
Ik ken echt helemaal niemand, voor zover ik weet. Maar daar hoop ik verandering in te brengen op de komende meets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Hier bji de AKQ ken ik er wel een paar ja, redleader, majo, asmo, tinuviel, DavniaHR, Nem wel eens ontmoet, om er maar een paar te noemen. Daarbuiten? Geen idee.
Ik ben juist via die mensen bij fok (de AKQ om precies te zijn) terrecht gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand, voor zover ik weet. Maar daar hoop ik verandering in te brengen op de komende meets.
OMAR AND THE HOWLERS AND SUPPORTquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Welk optreden in Heerhugowaard?
Ik dus precies andersomquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben juist via die mensen bij fok (de AKQ om precies te zijn) terrecht gekomen.
Ik weet het. Maar dan wordt mijn sig langer dan 250 tekensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Nem, je moet nog steeds je sig doorstrepen
De streepjes tussen de concerten, das vast precies genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar dan wordt mijn sig langer dan 250 tekens
Ik moet eigenlijk wat weghalen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
een ander forum waar ik op zit is uitgekozen om leden van een lezerspanel te leveren voor de allerlaatste harry potter, om te kijken hoe we het ontvangen, mss helpen met vertalingspunten. tenminste..... als het waar isik gok op een 1 april grap maar je weet maar nooit
dus ik heb me aangemeld... ga hard lachen als het niet waar is en ik ga genieten als het wel waar is
ik (en de anderen van het panel) mogen delen van deel 7 als eerste lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dus, dan mag je hem als eerste lezen/zien, of wat?
mag nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Soempie het volgende:
als het waar is stuur je die hoofdstukken wel even door naar mij he![]()
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ruik inderdaad een dikke 1 april aankomen hier
Leuk, maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik (en de anderen van het panel) mogen delen van deel 7 als eerste lezeneen paar hoofdstukken maar, maar it beats nothing
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ruik inderdaad een dikke 1 april aankomen hier
ik ookquote:
Ben benieuwd wat ze dit jaar bij mij/ons proberen. Zal wel niks zijn..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ooken daar hou ik dan ook rekening mee
zal er iig om kunnen lachen
Vanaf Zwolle doorgaan naar Deventer, dan intercity nemen naar Enschede. Is normaal gesproken langer, maar misschien nu nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef Soempie het volgende:
Ik wil morgen naar Enschede. Heeft de ns besloten dat het dé dag is om aan het spoor ter werken...
En niet op 1 plek, maar bijna het hele traject vanaf Zwolle.![]()
Daar zijn inderdaad geen werkzaamhedenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle doorgaan naar Deventer, dan intercity nemen naar Enschede. Is normaal gesproken langer, maar misschien nu niet
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
KNMI (Koninklijk Nembrionisch Meteorologisch Instituut) kondigt officieel weeralarm af![]()
Volgende week wordt een week met 16 graden en 80% kans op zon.
Meestal resulteert dat al gauw in "extremen" van 18-19 graden.
Perfect weer dus volgende week
Heb je wel goed gelezen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt daar ook al een weeralarm voor
Nou..ja...het was natuurlijk niet een serieus weeralarmquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..ja...het was natuurlijk niet een serieus weeralarm
Ziende waar KNMI voor staat
Eh..nee. De voorspelling is correct, dus het wordt gewoon goed weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh
Was alles dan verzonnenDat is niet lief
![]()
Ik had het net gelezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh..nee. De voorspelling is correct, dus het wordt gewoon goed weer
Maar lees nou eens waar KNMI voor staat
Vandaar geen serieus weeralarm
Waar ik al niet goed voor benquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad geen werkzaamhedenBedankt Tim
![]()
Om maar even mijn (misplaatste) reactie uit de AKQ te herhalen:quote:
quote:Geweldig!!!
En gewoon blijven reageren....
Repeet is dan trouwens wel goed gevonden als username
(al blijft het slecht engels...)
Die hebben hun lolletje ook ff gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoe treurig, ook van die mods trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |