quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:38 schreef LadyBlack het volgende:
van de tentoonstelling toevallig?
ja, die heeft altijd de coole outfits op feestjes
Is dat dus ook zo'n geslaagde kloon van jouw?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Is dat dus ook zo'n geslaagde kloon van jouw?![]()
Ken verder nog 3 personen op Fok die ook weten dat ik hier zit en nog 2 personen waarvan ik weet dat zei hier zitten, maar het niet weten van mij![]()
lekker slapen Soempquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:15 schreef Soempie het volgende:ik wilde er voor 12 uur inliggen.
Slaap lekker jongens!
Beterschap Roof.quote:
Succes en daarna: veel plezier!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:35 schreef Nesle het volgende:
beterschape roof!
ik ga nu mijn laatste tentamen maken voor een SEcijfer
daarna de stad in
Nouja, of ik met de bus of trein reis en hoe lang het duurt, dat maakt me niet zoveel uit. Maar ik vind het wel irritant dat ik niet weet hoe laat ik aankom en hoe laat ik echt weer moet vertrekken. En of het sowieso wel gaat lukken met die bussenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, daar heb ik altijd zo'n ****** hekel aan
Heerhugowaard: tussen Schagen en Alkmaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik een aantal leuke optredens gevonden van wat blues artiesten...spelen ze in Hellendoorn, Helmon en Heerhugowaard.
Waarom in die kutgaten? Daar wonen toch allen boeren die per huifkar aankomen?
Voor mij is het ongeveer 2,5u om daar te komen. En dan kom ik natuurlijk nooit meer thuis. Of naar Amsterdam want de huifkar stopt ook om 21:00u denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerhugowaard: tussen Schagen en AlkmaarDaar ging ik altijd naar de bios.
![]()
Ik niet. Soms vraag ik me wel eens af wie ik ken, die stiekem op FOk zit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:05 schreef Soempie het volgende:
Kennen jullie mensen van Fok! irl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |