Ik ben zowel met als zonder koffie nergens.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonder koffie ben ik nergens, dat weet je.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben zowel met als zonder koffie nergens.![]()
Heb je hele grote honger dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik wilde heel uitgebreid iets gaan maken met wraps en zalm en geitenkaas en enenenen
Maar ik denk dat ik nu gewoon broodjes gezond ed. haal bij de bakker
waar zit dat?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
het stoepje![]()
lang geleden dat ik daar wat gescoord heb
Neenee, dan zou ik dit niet kunnen doen (posten op Fok).quote:
Er komt iemand op bezoekquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb je hele grote honger dan?
Broodje gezond is ook heel lekker![]()
theeleut?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet voor mij
ja ja ja, meesteik weet ik weet
theequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
oh crap, waar zat die ook al weer...
bij de ub in de buurt, en ergens bij een muziekwinkel als ik me niet vergis
Wat grappig. Ik kreeg vroeger ook altijd "het verwijt" dat ik fietste alsof ik achterna werd gezeten.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]ja klopt.
Ik heb zo gelachen![]()
Ik liep door de AH komt er een jongen naar me toe: 'jezus, Keet, jij fietst echt als een waanzinnige. '![]()
Was dus iemand die me nog kent van jaren terug. Ik herkende hem wel, maar kon hem niet direct plaatsen. Hij zag me fietsen en probeerde me in te halen. Wat niet lukte, omdat ik overal door rood ben geredenNu afgesproken dat we deze week koffie gaan drinken
![]()
Heb me voor niks zo gehaast. Degene die op bezoek komt zit nog niet eens in de auto en moet helemaal uit Overijssel komen.![]()
Ja, ik ook. En als je dan niet voorbij mensen kunt die zo traag fietsen dat je je afvraagt waarom ze niet omvallenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik kreeg vroeger ook altijd "het verwijt" dat ik fietste alsof ik achterna werd gezeten.![]()
welke cd's?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo 2 CD's halen in de stad. FF lekker met dit weer
Wellicht is er een markt
Keetquote:
Jij hebt tegenwoordig te veel vrije tijd.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef Mark_V het volgende:
Middag lui!
Ik bedacht me net dat het misschien best wel tof is om je eigen kloon op te voeden.... hoe denken jullier daarover? Omdat je dus precies weet hoe die persoon denkt, kan je heel gericht zorgen dat hij/zij extreem tof/fit wordt.
Een soort Mark_V 2.0 dus.....
Ik zat in de AKQ vragen te bedenken etc, maar er was niemand, aangezien jullie lamstralen daar allemaal niet meer komen, maar gewoon hier slap lopen te ouwehoeren. Tja, dan ga je nadenken over dingen/zaken.....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt tegenwoordig te veel vrije tijd.![]()
![]()
Waarom denk je dat ik er niet meer komquote:Op maandag 26 maart 2007 12:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zat in de AKQ vragen te bedenken etc, maar er was niemand, aangezien jullie lamstralen daar allemaal niet meer komen, maar gewoon hier slap lopen te ouwehoeren. Tja, dan ga je nadenken over dingen/zaken.....
Tip: er staat nu een hele makkelijke freudvraag open in de AKQ, die weten jullie vast....
Dat ken ik ook allemaal ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En als je dan niet voorbij mensen kunt die zo traag fietsen dat je je afvraagt waarom ze niet omvallen
Als ik met mensen meefiets, dan ga ik wel een stuk langzamer
Tof! Die naam komt hier in het zuiden niet zo vaak voor.quote:
Als mevrouw daar blij van wordt, wil ik het niveau van de vragen wel een beetje opschroeven hoor....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet meer komSteeds weer dezelfde vragen..
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als mevrouw daar blij van wordt, wil ik het niveau van de vragen wel een beetje opschroeven hoor....
Ik heet niet echt 'Keet' hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Mister1977 het volgende:
Tof! Die naam komt hier in het zuiden niet zo vaak voor.
Dat dacht ik alquote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heet niet echt 'Keet' hoor![]()
Cathy en dat wordt dan Keet.![]()
Van Silvert Hoyem. Dat is de zanger van Madrugada.quote:
Normaal gesproken wel, maar m'n ouders waren eigenwijs. Je spreekt het in mijn geval uit als: Keetie.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar Cathy wordt dat als Katie uitgesproken en dus niet op z'n Engels/Amerikaans?
neequote:
Ik ben nog een beetje hyper van het fietsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neeik hou ook niet zo van slagroom
wat zijn jullie drukkomt door het veeeel te lekkere weer zeker
![]()
Ik fiets ook snel, behalve bij die basisscholen met van die vervelende kinderren die maar niet opschieten, en ouders die midden op het fietspad gaan staanquote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef Mark_V het volgende:
Hard fietsen schijnt een kenmerk van nerds te zijn. Ik fiets ook altijd als een bezetene trouwens.
Als ik zeg: "kwartiertje fietsen" wordt dat altijd minimaal met 1.5 vermenigvuldigd om op een normaal tempo voor de rest te komen....
Als ik langzaam fiets, val ik om.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |