Ze moeten al die dingen niet sluiten, maar weggooien. Spammertjes pestenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:48 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij willen er een aantal mensen het 1.000.000ste topic hebben
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik zag het
triest eigenlij, het is maar een topic
nou ja, ik ga er vandoor
Ik niet, blij dat ik zit en niks meer hoef.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
wie gaat er nog uit vanavond?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:07 schreef Soempie het volgende:ik heb weer Worms Armageddon, Command & Conquer Tiberian Sun en Unreal Tournament
oh Yeah!![]()

Heb ik ook met de meeste nummers van zequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg die nummers van Coparck maar niet in m'n hoofd...herken ze ook niet na drie keer luisteren
quote:
Heb je ook goudvissen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:34 schreef rene29 het volgende:
[..]
Sorry.
Bij deze:
Ik had een vriendin, 8 jaar lang, en heb t daar mee uitgemaakt. (zo'n 4 jaar geleden)
Ik had een baan, maar heb t daar mee uitgemaakt...(oh nee dat noemen ze re-organisatie)
Zij maaktten het uit met mij.
Woonde en werkte in Nijmegen, zij wilden mijn baan verhuizen naar Amsterdam.
Nou heb ik niks tegen Amsterdam, maar wil er niet wonen.
De baas mijn contract afgekocht, ik geen huis (verkocht) en relatie (uitgemaakt) meer.
Vrijheid, blijheid.
Ik zo van, ik ga reizen (moet ik hier een paint aan toevoegen of is t duidelijk)
Kom in Azie terrecht, de Filipijnen.
En kom mijn (huidige) vrouw tegen.
Dillema: Filipijnen of Nederland?
Zij wil haar thuisland niet verlaten, en ik vond het hier ook wel aangenaam.
Middenweg: We beginnen een studio hier, en als het niet loopt binnen een jaar gaan we naar Nederland.
Eindconclussie: Het loopt als een trein.
Dus zit ik nog steeds hier.
Vragen?
Dat ding wordt momenteel zelfs onder de kostprijs verkochtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
waarom is de ps3 zo ontzettend duur? voor hetzelfde geld kan je een leuke pc kopen, waar je in mijn ogen uiteindelijk veel meer mee kunt
Ik heb gister nog Fossil Fuel opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
wat voor?
ik wil wel aan de ene kant, maar aan de andere kant: het is duur. ik heb nog een reep chocola liggen. en ik kan het geld beter besteden
maar het is zó lékker![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]Muziek luisteren moet met een koptelefoon op, terwijl je op het gras ligt en naar de zon/sterren kijkt
Ultiem genieten
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Als wij nou eens op pagina 6 zouden zitten en wij hadden deel 1.000.000. Dan zou ik iedereen zo hard uitlachen
Dat is wel heeel veelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
snel zijn, want ze zijn al bij de 999.99950
di·lem·ma (het ~, ~'s)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:04 schreef Nesle het volgende:
ik ga nog wel ff uit denk ik.
maar moet ook beetje sparen voor volgende week, beetje dil(l)e(m)ma (wtf met 2 l of m?) dus.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
di·lem·ma (het ~, ~'s)
1 moeilijke keuze
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Nesle het volgende:
Ham-kaas tosti met veeeeul ketchup aan de andere kant
vertrek over een uurtje ofzo wel, anders is het nog geen reet aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Neleos het volgende:
Moest jij niet nog uitgaan?
Ik heb het ook nog nooit gegeten (wel een broodje met kaas en pindasaus), maar ik vond het wel als een goede combinatie klinkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Nesle het volgende:
Pizza met satesaus heb ik nou nog nooit van gehoord
Ham-kaas tosti met veeeeul ketchup aan de andere kant
Sorry hoor. Doe mij maar dan een pizza sate.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef DiviFilius het volgende:
Zijn er trouwens op dit moment nog meer mensen die Keane aan het kijken zijn ?
Goede muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |