Sorry.quote:
Heb niks te verbergen hoor.quote:
Nee...... Ik heb ooit een Filipino een Balut op de goorste manier zien opeten (als in, kuikentje als eerste eruit en als haring naar binnen gooien) en toen had ik balut gegeten en gedronken.... NOOIT DUSquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic moet terugdenken aan de balut-topics en vraagt zich af of rene29 dat wel eens gegeten heeft?![]()
Da's ook waar...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het geen reet uitmaakt HOE iemand het eet
Dan heb je een aflevering gemist.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat ik het nog nooit bij Fear Factor heb gezien.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Nemmoest dat nou.
Dat had ik verdrongen
Ik zal het dan inderdaad gemist hebben jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef rene29 het volgende:
[..]
Dan heb je een aflevering gemist.
Maar dat was op de Amerikaanse versie....
Hoezo verdrongen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Soempie het volgende:
Nemmoest dat nou.
Dat had ik verdrongen
Zenden ze die in Nederland uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het dan inderdaad gemist hebben ja
Wat ze hier uitzonden was overigens de Amerikaanse versie
zo dat is een heel verhaalquote:
Ik heb t voor mn ogen gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
Bah, zit net het wikipedia-artikel te bekijken.
Te ranzig![]()
Was volgens mij idd vrij duidelijk....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo dat is een heel verhaal
ik heb geen vragenvolgende??
Daar heb ik een hulp voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
shit, m'n kleding past niet in m'n kledingkast![]()
dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Soempie het volgende:
En ik heb helemaal niet veel. Ik heb gewoon een heel kleine kast
dat is daar standaard geloof ik tochquote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is daar standaard geloof ik toch
Geloof je me niet op m'n woord??quote:
Op het moment gewoon in NL jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef rene29 het volgende:
[..]
Zenden ze die in Nederland uit?
Of zit je ergens anders?
toch erg dat het zo moet, maar wel goed dat je het doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ja.
Maar t is ook n soort ontwikkelingswerk.
Ik betaal haar eten, onderdak en zakgeld,
en daarnaast haar collegegeld.
Ook smerig jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuke pagina, maar balut staat er niet op. Wel gefermenteerde sojabonen
Jij klikte zeker ook op mijn vorige "klik hier op eigen risico" link??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
Bah, zit net het wikipedia-artikel te bekijken.
Te ranzig![]()
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Er was toch een serie met 'toeters' Fabienne?
aldi cola wat goed te doen is kost 35 cent de 1,5 literquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kanonne wat hebben ze cola duur gemaakt. Zag het niet voor bijna een euro per fles... en dan heb je huismerk!
Stomme nieuwe flessen!
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hieldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Erg he? Gelukkig drink ik thuis zelden cola
Maar het ook wil ook wat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hield![]()
Pff, boeiend. Overigens maakt huismerk zich zo ook redelijk overbodig, als het bijna even duur is als Pepsi/Coca-Cola...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |