Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is daar standaard geloof ik toch
Geloof je me niet op m'n woord??quote:
Op het moment gewoon in NL jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef rene29 het volgende:
[..]
Zenden ze die in Nederland uit?
Of zit je ergens anders?
toch erg dat het zo moet, maar wel goed dat je het doetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ja.
Maar t is ook n soort ontwikkelingswerk.
Ik betaal haar eten, onderdak en zakgeld,
en daarnaast haar collegegeld.
Ook smerig jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuke pagina, maar balut staat er niet op. Wel gefermenteerde sojabonen
Jij klikte zeker ook op mijn vorige "klik hier op eigen risico" link??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Plasterk het volgende:
Bah, zit net het wikipedia-artikel te bekijken.
Te ranzig![]()
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Er was toch een serie met 'toeters' Fabienne?
aldi cola wat goed te doen is kost 35 cent de 1,5 literquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kanonne wat hebben ze cola duur gemaakt. Zag het niet voor bijna een euro per fles... en dan heb je huismerk!
Stomme nieuwe flessen!
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hieldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Erg he? Gelukkig drink ik thuis zelden cola
Maar het ook wil ook wat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb m'n cola liever 30 cent goedkoper in een bekraste fles, die ook nog es fijner vast hield![]()
Pff, boeiend. Overigens maakt huismerk zich zo ook redelijk overbodig, als het bijna even duur is als Pepsi/Coca-Cola...quote:
- nieuwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
waarom is de ps3 zo ontzettend duur? voor hetzelfde geld kan je een leuke pc kopen, waar je in mijn ogen uiteindelijk veel meer mee kunt
Ja hoor. Nu, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:04 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
alles goed?
weet iemand trouwens hoe laat de lama's beginnen? kwart over ofzo meen ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
maar er wordt niet gezapt omdat ik de afstandsbediening niet heb
Ah, is dat iets?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
nu staatie er wel op gelukkig
stond op die nieuwe show met Daan Schuurmans, je leven lang...
Ja, is ook veel leuker, dan kun je meedoen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu bij m'n vriend, en daar vind ik het nogal grof om de afstandsbediening te pikken
je leven lang vond ik vooral vaagniet echt interessant, maar ik ben meer van de kennisquizen en series
Je vriend woont nog thuis dan? Ja, dan zou ik ook niet zomaar alles doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Etcetera het volgende:idd
een aantal dingen die ik kijk kijkt m'n schoonzus (die vaak over de afstandsbediening gaat) ook maar sommige dingen vind ik echt niks aan
Die was er vorige week, ze wisselen altijd afquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef Nesle het volgende:
waar is die nieuwe lama dan?
Ik zou me zoooo kapot schamenquote:
Vind nu ook dat het algemene niveau achteruit gaat, veel van hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:41 schreef Etcetera het volgende:
weet ik niet eigenlijk, ik vind het jammer dat arie weg is, maar ik mis sara absoluut niet
Ja. Ik kijk ook niet iedere week, dan blijft het verrassendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
denk dat je dat toch houdt, maar zolang ze er leuke momenten in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |