quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Gabberen, hakken en beukuh!
Da's veel beter![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]Muziek luisteren moet met een koptelefoon op, terwijl je op het gras ligt en naar de zon/sterren kijkt
Ultiem genieten
![]()
ja dat is gemeenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070329.index
Ff tjekken, Etc, veel computerstuff!
Dat gehak is gewoon voor de lol enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]Muziek luisteren moet met een koptelefoon op, terwijl je op het gras ligt en naar de zon/sterren kijkt
Ultiem genieten
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat is gemeenmij een beetje lekker maken terwijl ik nog minstens 2 maanden moet sparen
bedankt voor de tipik zal het iig onthouden
honger? neem een koekjequote:
Die 2e gebeurt toch amper iets, alleen maar gepraat over ijs (quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef DiviFilius het volgende:
Ik vind dat met die 2 SlowChat topics maar irritant
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
honger? neem een koekje [afbeelding]
Desnoods tussen de flats in de drukke stad... maar dan wel op een balkon met uitzicht over de gebouwen. Ondergaande zon en herrie van de stad onder je. heerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, aan het strand, dat is nog beter. Maar scheelt niet veel![]()
Die van mij is beter hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef DiviFilius het volgende:
Ik vind dat met die 2 SlowChat topics maar irritant
Eeeuh, die 2e gaat nog vlammen hoor. Het moment is er nog niet, maar dat komt wel...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die 2e gebeurt toch amper iets, alleen maar gepraat over ijs ()
Hij wacht op het goede moment, en dan.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeeuh, die 2e gaat nog vlammen hoor. Het moment is er nog niet, maar dat komt wel...
Dat zeg ik, overal goed, aan het strand nog beter. Of in onze tuin in de zomervakantiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Desnoods tussen de flats in de drukke stad... maar dan wel op een balkon met uitzicht over de gebouwen. Ondergaande zon en herrie van de stad onder je. heerlijk
Fokmeet he? Toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeg ik, overal goed, aan het strand nog beter. Of in onze tuin in de zomervakantie
Wat mij betreft wel. Moet wel ff kijken hoeveel mensen willen komen, dat bepaalt hoe en wat namelijkquote:
Ik ben d'r wel bij. lijkt me wel een goed feestje. Bij jou in het zwembad was het toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Moet wel ff kijken hoeveel mensen willen komen, dat bepaalt hoe en wat namelijk
Ja, ik wel denk ik. Dr komt straks een hoeveelheid eikels en tuig bij mij naar binnen, ik heb nog even... maar ga waarschijnlijk de stad vanavond in ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
wie gaat er nog uit vanavond?
Niet zo'n groot zwembad, dus als er veel mensen komen, gaan we naar een meer hier in de buurtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben d'r wel bij. lijkt me wel een goed feestje. Bij jou in het zwembad was het toch?
Zit die er een aan te komen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
wie houdt zich hier ook bezig met het miljoenstefoktopic
ik vind persoonlijk nr 999.999 interessanter
Dat kun je veranderen hoor. Ff zoekenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
ik ook
ik snap ook nooit waar dat wegkomtweet niet welke toetsencombinatie ik dan per ongeluk indruk waardoor ik control shift moet rammen
ws control shift zelf, maar het is bloody irritating
configuratie (hier control) onder start, dan landinstellingen, tabblad talen en dan bij detailsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
Kan het niet vinden in toetsenbord onder conf
Landinstellingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
configuratie (hier control) onder start, dan landinstellingen, tabblad talen en dan bij details
ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Bij mij staat ie al op ALT+Shift, maar toch doet ie het bij Ctrl+shift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |