Ik droom ook vaak van die rare dromen. Net zoiets als jij net omschreef. Maar dan vaak niet over gisteren of de dag zelf, maar juist over langer geleden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een verwerking van wat je de vorige dag hebt meegemaakt, dus in principe weet je het gwoon al
Dat kan ook wel, dan heeft iets je er weer aan herinnert. In theorie is dit de verklaring voor dromenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom ook vaak van die rare dromen. Net zoiets als jij net omschreef. Maar dan vaak niet over gisteren of de dag zelf, maar juist over langer geleden.
Okeequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, dan heeft iets je er weer aan herinnert. In theorie is dit de verklaring voor dromen
Bij mij zit er vaak een raar einde aan, anders onthoud ik ze niet. Alhoewel, ik herinner me één droom, die was perfectquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Misschien moet ik mijn dromen juist helemaal niet willen onthouden, straks kom ik er opeens achter dat ze bij mij altijd meer de kant op gaan van nachtmerries
vertelquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij zit er vaak een raar einde aan, anders onthoud ik ze niet. Alhoewel, ik herinner me één droom, die was perfectPaar jaar geleden
Een soort jaguar leidde mij rond door iets wat ik het beste kan omschrijven als 'eeuwige jachtvelden'. Allemaal grasvelden, mooie bomen, bloemen, en ik was echt ontzéttend gelukkig. Het was een heerlijk gevoel. Ik wou dat hiet niet meer ophield, maar dat deed het dus welquote:
Ik heb ook wel eens een paar keer gehad dat ik op zo'n heerlijke zondagochtend een fijne droom had, dat ik dan wakker werd en toch nog door wilde dromen. Dan kon ik zo weer in slaap vallen en verder dromen ookal wist ik dat het een droom was. En dan over een periode van een uur of 3/4 meerdere keren wakker worden en steeds weer opnieuw verder gaan dromenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een soort jaguar leidde mij rond door iets wat ik het beste kan omschrijven als 'eeuwige jachtvelden'. Allemaal grasvelden, mooie bomen, bloemen, en ik was echt ontzéttend gelukkig. Het was een heerlijk gevoel. Ik wou dat hiet niet meer ophield, maar dat deed het dus wel![]()
Dat ook wel. Maar deze droom was voor mij echt heel bijzonder, ik kan het niet omschrijven. Heb hem nog 1 keer vaker gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een paar keer gehad dat ik op zo'n heerlijke zondagochtend een fijne droom had, dat ik dan wakker werd en toch nog door wilde dromen. Dan kon ik zo weer in slaap vallen en verder dromen ookal wist ik dat het een droom was. En dan over een periode van een uur of 3/4 meerdere keren wakker worden en steeds weer opnieuw verder gaan dromen
Ik ben nog nooit met onbekenden in een sporthal op de vuist gegaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, dan heeft iets je er weer aan herinnert. In theorie is dit de verklaring voor dromen
Je kan ook lucide dromen trainen, kan je het een beetje sturenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een paar keer gehad dat ik op zo'n heerlijke zondagochtend een fijne droom had, dat ik dan wakker werd en toch nog door wilde dromen. Dan kon ik zo weer in slaap vallen en verder dromen ookal wist ik dat het een droom was. En dan over een periode van een uur of 3/4 meerdere keren wakker worden en steeds weer opnieuw verder gaan dromen
Maar je moet je natuurlijk niet te bewust zijn van alles natuurlijk, anders word je gewoon wakkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook lucide dromen trainen, kan je het een beetje sturen. Niet getraind schijnt dat beter te gaan bij mensen die vaker computerspellen spelen, omdat die gewend zijn aan een fantasiewereld waarin onwerkelijke dingen gebeuren
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocoladetaart staat in de oven (het boek noemt het chocoladecake, klopt misschien beter. Over 25 minuten er uit halen, laten afkoelen en dan nog glazuren
Mjummiequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocoladetaart staat in de oven (het boek noemt het chocoladecake, klopt misschien beter. Over 25 minuten er uit halen, laten afkoelen en dan nog glazuren
Jij moet je weer volgieten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:36 schreef Plasterk het volgende:
Ik verveel meEr is een faculteitfeest in de puddingfabriek maar niemand van mn vrienden gaat er heen
![]()
Je zult wat verder moeten gaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Piekfusten
![]()
Blijkbaar mag ik je doodwensen, nog geen ban
Dat doe je normaal nooit wil je zeggen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Maar we gaan onszelf niet verlagen he
Lien!quote:
Voor tim dan(+ rest)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Taart 2 is klaar (wel met wat deuken, was nog niet zo hard als ik dacht dat ie was), en staat nu op te stijven, voorzien van een stevige laag topping. Morgen es bekijken hoeveel mensen er nou echt zijn en eventueel meer gebak regelen.
Overigens ben ik nu een beetje misselijk omdat ik tussendoor van de chocola heb lopen snoepen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even voor iedereen: ze kletst uit d'r nek..
Ik heb laatst al kersen uitgedeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is wel okay, maar ik heb liever kersen
Ik weet alleen dat je tot ongeveer 30 minuten na je ontwaken je droom onthoud. Als je iets met je droom wilt doen, moet je het of opschrijven of gewoon nog lang over nadenken na je ontwaken, dan sla je het op in je lange termijn geheugen. Daarom onthoudt je vaak ook intense dromen, omdat dat je ook nog bezig houdt als je net wakker bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk verklaringen waarom sommige mensen hun dromen nauwelijk onthouden?
Maand geleden was ik jarig, op dezelfde dag als een huisgenoot. Die heeft toen verjaardag gevierd, dit is het eerste weekend dat ik niks gepland had. Daarom dit weekend uitgekozen om te vierenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke gelegenheid is er eignelijk tim dat je aan het bakken bent geslagen?
Ken jij de muziek eigenlijk?? Ik ben maar meegevraagd door een vriendin, maar heb geen idee wat het is! Klonk goed uit het Verakrantje, dat wel.........quote:
Oh, echt geweldig ditquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ken jij de muziek eigenlijk?? Ik ben maar meegevraagd door een vriendin, maar heb geen idee wat het is! Klonk goed uit het Verakrantje, dat wel.........
Nogmaals: slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Worms Armageddon
Unreal Tournament vond ik ook altijd wel leuk, was er alleen niet goed in. Capture the Flag ging af en toe wel goed, ik pakte de vlag en rende als een kip zonder kop weer terug naar de basis. Werkte soms nog ook
Nu ga ik slapen, welterusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |