Voor de stad en voor de wereldquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef Yestuuur het volgende:
urbi et orbi.. wat betekent dat?
http://www.coparck.com/quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:19 schreef Nesle het volgende:
wat is coparck?
dankuquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Voor de stad en voor de wereld
Bid en werk is Ora et labora.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De taart is niet heel uit de vorm gekomen
Ohjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Voor de stad en voor de wereld
Bid en werk is Ora et labora.
Beetje weinig geslapen en volgens mij op een verkeerd moment in m'n slaap wakker geschud door de wekker.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beetje weinig geslapen en volgens mij op een verkeerd moment in m'n slaap wakker geschud door de wekker.
De hele dag nog niet echt wakker geworden ook
Waar ging het allemaal over?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. En ik heb zoooo vaag gedroomd
ja hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wil je het hele verhaal?
Heb je even
Oké. Hier in de straat woont een echpaat met een jongen van ± 4. Ze belden bij ons aan, maar toen hadden ze ineens 3 kinderen, een meisje en 2 jongens. De jongste was heel klein en schattig. Ik zat in de kamer ernaast (met alleen een slipje en shirtje aanquote:
Nee, er is wat korst afgebroken. De bodem was gelukkig stevig en dik genoeg, dus dat zit wel goed.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, er is wat korst afgebroken. De bodem was gelukkig stevig en dik genoeg, dus dat zit wel goed.
Ik droomde dat ik was gaan vechten met mensen, volgens mij ging de discussie erom of volleybal wel of geen sport was. Na wat meningsverschillen over al dan niet sport zijn werd het knokkenquote:
Jaquote:
Citroentaart, ik ga zo nog chocoladetaart bakkenquote:
De bikini kan ik wel verklaren en mn outfit misschien ook, maar de rest nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij echt een droom waarbij je niet moet proberen uit te vinden welke betekenis er misschien wel achter zou zitten
Lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Citroentaart, ik ga zo nog chocoladetaart bakken
Welke verklaring zit daar achter dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De bikini kan ik wel verklaren en mn outfit misschien ook, maar de rest niet
Laat ik zeggen dat ik niet echt een sśpercup kan gebruiken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke verklaring zit daar achter dan?
De dromen die ik heb onthoud ik vrijwel nooit dus kan er helaas ook geen conclusies aan vastplakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik niet echt een sśpercup kan gebruiken.
En die outfit en het feit dat ik me daar niet voor schaamde ligt waarschijnlijk aan een verandering in mijzelf
Te kort geslapen?quote:
Lang genoeg geslapen/gedroomd?quote:
Jammer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De dromen die ik heb onthoud ik vrijwel nooit dus kan er helaas ook geen conclusies aan vastplakken.
[..]
Te kort geslapen?
[..]
Lang genoeg geslapen/gedroomd?
Zijn er eigenlijk verklaringen waarom sommige mensen hun dromen nauwelijk onthouden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jammer.
Nee, niet zo lang, maar ben gewoon niet echt moe.
Nee, maar je schijnt het te kunnen trainen, dus misschien ben ik wel getraindquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk verklaringen waarom sommige mensen hun dromen nauwelijk onthouden?
http://www.ld4all.com/nl/first_remember.shtmlquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar je schijnt het te kunnen trainen, dus misschien ben ik wel getraind
Nou kun je het straks ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.ld4all.com/nl/first_remember.shtml
Ik ben lezen
Het is een verwerking van wat je de vorige dag hebt meegemaakt, dus in principe weet je het gwoon alquote:
Dus jij had met te grote pannen en een bewegingsloos iemand te maken gehad?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een verwerking van wat je de vorige dag hebt meegemaakt, dus in principe weet je het gwoon al
Wel met de tafel afruimen, kleine kindjes (of ik wilde oppassen) en kortgeleden over een halve miskraam gehoord.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus jij had met te grote pannen en een bewegingsloos iemand te maken gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |