quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ik zag dit ineens in de AT staan
Wist niet dat ik 'm vol had gemaakt
Maar leuk om te weten dat jullie blij zijn dat ik er ook weer ben!![]()
![]()
quote:
Neej, jij bent ff lekker snelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
wat zijn julie sloom vandaag..
Echt te gekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
ja
Ik ben net 5 minuten op kantoor, en ik post meteen een topic vol!~:D
Ik weet niet eens precies hoe dat moetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Hij doet het niet eens altijd, meestal Remcore.
Houwe zo. Blijft de kwaliteit tenminste gewaarborgdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies hoe dat moet![]()
![]()
Check de op: de OP is hier te vinden! Plaats de link van het vorige topic in het topic wat je opent. Maak een titel aan en klaar is Cuckooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies hoe dat moet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Houwe zo. Blijft de kwaliteit tenminste gewaarborgd
A Las ocho y media.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycooooo, thanx voor je uitleg. Zal het ooit wel eens proberen![]()
Btw; hoelaat is de her van Spaans maandag?
Geen enkel probleem Cuckooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
@Roycooooo, thanx voor je uitleg. Zal het ooit wel eens proberen![]()
Btw; hoelaat is de her van Spaans maandag?
Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem Cuckoo!
Half 9 tot half 10![]()
Ah de oude Cuckoo is terug, ik was al bezorgdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaans![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah de oude Cuckoo is terug, ik was al bezorgd![]()
En dat is tquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Thanks, kan ik zo ff doorgeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik maandagochtend er niet ben. Weet namelijk nog niet zeker of ik wel ga...hoerenspaans![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
HeheMoet morgen werken van 8 tot 16 uur, en zondag voetbal + Bruins, dus zou eigenlijk niet weten wanneer ik dat boek open moet trekken!
Maar is wel weer 4 ECTS
![]()
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat is t!
Over volgende week, kan je dan ook op woensdag ofzo? Donderdag zit ik in Groningen..
Overleggen we zaterdag wel ff!
Nais, wij hebben straks nog ff een gesprek met onze begeleider! Daarna ff een biertje drinken en dan richting huisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarPvA af en ingeleverd
Nu lekker tot 16.45 internetten
![]()
Zorg je wel dat Damzkieee niet meer dan 2 pijpjes krijgt! Anders wordt ie morgen niet meer wakkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais, wij hebben straks nog ff een gesprek met onze begeleider! Daarna ff een biertje drinken en dan richting huis![]()
Moet je nog meerijden joh alcoholist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zorg je wel dat Damzkieee niet meer dan 2 pijpjes krijgt! Anders wordt ie morgen niet meer wakker![]()
Je geeft jezelf over, je geeft de strijd gewonnen ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Oke! Gooi voor nu de handdoek in de ring. Ben volgens mijn eigen planning klaarPvA af en ingeleverd
Nu lekker tot 16.45 internetten
![]()
Nais, Nais, Nais!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet je nog meerijden joh alcoholist?
khad een 7 voor sales
Nu klaar met alles
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTKquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je geeft jezelf over, je geeft de strijd gewonnen ja?
Jij checked mijn postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTK
Vreselijk hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat ben jij een taalnazi zeg, ook al Goover verlinken in TTK
Nee ik zit s een keer subfora door te kijken die ik nog nooit had bekeken en toen zag ik jouw postquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij checked mijn postgeschiedenis?
Na die vette bek van net zekersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nais, Nais, Nais!! Gefeliciteerd!Wanneer gaan we dit vieren
(lees: zuipen op jouw kosten
)
Op Roycoooo's kostenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Na die vette bek van net zekersMorgen bij Roycooooo geef ik een rondje
surequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik zit s een keer subfora door te kijken die ik nog nooit had bekeken en toen zag ik jouw post
Vet is die, kan je patat in bakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Na die vette bek van net zekersMorgen bij Roycooooo geef ik een rondje
Jajajaja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
sure
Maar ik vond die fouten wel origineel
En de handdoek in de ring gooien is toch iets heel anders dan wat die zin zou moeten uitdrukken
En het is hier doodstil en zo brengt het weer even een discussie op gang![]()
![]()
Het was idd ook heel erg hilarischquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Het was idd ook heel erg hilarisch!!
quote:
Wat is echt waar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:35 schreef DaFan het volgende:
![]()
En trouwens, tis echt waar hoor lien. Boeit mij het waar jij post, moet je zelf weten maar vond het wel geinig dat die post (die idd vol met spelfouten stond) ineens daar terugkwam
Lame!quote:
Heus welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat is echt waar?
En net deed je nog alsof je het geen toffe actie van me vond ofzo
quote:
Ik niet maar vind t wel irriquote:
Mag ik ook meedoen aan de hype?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet. Nu ist afgelopen! Godsallejezus.
Nog 2 uur en dan ist alweer WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fock off met die hypequote:
Ach, hypes zijn ook altijd zo weer weg, dus.....quote:
Hyvesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, hypes zijn ook altijd zo weer weg, dus.....
tot hoelaat moet je dan en waar eet je? waarom ben je vanochtend niet geweest...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef lienelien het volgende:
nou, ik ben er ngo wel ff, hoor!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je dan en waar eet je? waarom ben je vanochtend niet geweest...
gaafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
tot 18u, misschien wat later vandaag.
Ik eet thuis, in de keuken
En ik was vanochtend bij metasound in a'dam z-o om de voice-over te begeleiden
![]()
ja, maar dan heb je nog een lange dag... van 9 tot 18.. en nu verveel je je zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef lienelien het volgende:
Hmm, ik ben blij dat ik in 15 minuten weer thuis ben
Jezus! Das nou niet bepaald ideaal te noemen. Om 6.50 al in de trein zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gaafen jij werkt écht té lang hé
ik werk van 8 tot 15.30
(1.10 u heen en 1.10 u terug, maar toch)
nee, verveel me niet, heb het druk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je nog een lange dag... van 9 tot 18.. en nu verveel je je zeker![]()
kan ik ergens je stageopdracht/project nog lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, verveel me niet, heb het druk!
Ik heb geen vastgestelde opdrachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kan ik ergens je stageopdracht/project nog lezen? lijkt me leuk
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:09 schreef Casual-T het volgende:
* Doet het licht aan *
Goedenmorgen! En aangenaam![]()
Weer een nieuwe week....![]()
Eensch.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh!
Na een zwaar verjaardagsweekend toch wel een klein beetje gebroken![]()
Lekkah, Damzkieee en Cuckoo hebben dr beiden 2 zitten op vretenquote:Op maandag 26 maart 2007 08:44 schreef DaFan het volgende:
Vandaag vrij, straks tentamenGaat m niet worden denk ik. Gesprek met mn stagebegeleider gaat ook al niet door omdat ie ziek is.
Hoe waren de delletjes jongens?
Lekker heeeeeeeeelemaal geen last vanquote:Op maandag 26 maart 2007 08:48 schreef Goover het volgende:
Hallo, ik ben er ook weer bij.. wakker ben ik niet. Door dat stomme 'we zetten de klok een uur vooruit' gedoe, had vanmorgen het gevoel alsof het 6 uur was (ipv 7)..
Doe eens niet zo vrolijk ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 08:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lekker heeeeeeeeelemaal geen last van![]()
Zo,ik ga eens naar de bus
Hallo.. wat voor stage doe je?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef Gauch0 het volgende:
Ook EL Gauch0 heeft zich toegevoegd tot dit forum
Goh wat een zere benen van gister
groeten
EL Gaucho
Bwheeheh! Je staat in de krantquote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef Gauch0 het volgende:
Ook EL Gauch0 heeft zich toegevoegd tot dit forum
Goh wat een zere benen van gister
groeten
EL Gaucho
Hey Chris je naam staat ook naast je bericht, dat hoef je er niet onder te zettenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:27 schreef Gauch0 het volgende:
Soort klanttevredenheidsonderzoek waar de nadruk ligt om de omzet te verhogen bij de huidige klanten..
Greetz EL Gaucho
Ik pas rond 2u30quote:Op maandag 26 maart 2007 08:53 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal. Ik ben moe, kon gisteren niet in slaap vallen tot 2 uur 's ochtends...![]()
Ik dacht vanochtend toen ik met moeite uit mn bed klom: 1: ik kan heel moe en chagerijnig gaan doen, of 2: ik ga gewoon heel leuk en vrolijk doenquote:
Cuckoo, Roycooooo, Gaucho en Damzkieeee zaten in dezelfde klas en projectgroep de afgelopen 4 jaar.quote:
Gauch0!quote:
Ik doe gewoon zoals ik mij voelquote:Op maandag 26 maart 2007 09:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik pas rond 2u30
[..]
Ik dacht vanochtend toen ik met moeite uit mn bed klom: 1: ik kan heel moe en chagerijnig gaan doen, of 2: ik ga gewoon heel leuk en vrolijk doen![]()
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Cuckoo, Roycooooo, Gaucho en Damzkieeee zaten in dezelfde klas en projectgroep de afgelopen 4 jaar.
Begin de dag met een lach, jaja, zo vrolijk ben je niet meer als je hem om 6u45 aan de telefoon krijgtquote:Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef LudoSanders het volgende:
"Begin de dag met een dansje..."
Ach, zo laat sta ik iedere ochtend op..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Begin de dag met een lach, jaja, zo vrolijk ben je niet meer als je hem om 6u45 aan de telefoon krijgt![]()
Juist wel.. ik altijd iigquote:Op maandag 26 maart 2007 09:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Begin de dag met een lach, jaja, zo vrolijk ben je niet meer als je hem om 6u45 aan de telefoon krijgt![]()
Ja maar niet door Giel Beelen die je wakker belt, toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, zo laat sta ik iedere ochtend op..
Groot gelijk. Vandaag ga ik ook redelijk vrolijk doen, en ik heb me voorgenomen om de komende periode hard/goed aan het werk te gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik pas rond 2u30
[..]
Ik dacht vanochtend toen ik met moeite uit mn bed klom: 1: ik kan heel moe en chagerijnig gaan doen, of 2: ik ga gewoon heel leuk en vrolijk doen![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef francis997 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Vandaag ga ik ook redelijk vrolijk doen, en ik heb me voorgenomen om de komende periode hard/goed aan het werk te gaan.maar wel zonder fok links te laten liggen
![]()
Nee, ik word gewekt door een fraaie mp3 op mijn telefoonquote:Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar niet door Giel Beelen die je wakker belt, toch?
Haha het sloeg op de wedstrijd van gister ik moest rechtsback rechtshalf en rechtsbuiten spelen en daardoor kon ik niet aanvallend denken daar sloeg dat opquote:Op maandag 26 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gauch0!
''ik heb wel eens de neiging om alleen aanvallend te denken. Dat kan nu niet meer ha ha''
![]()
Groeten,
Roycoooooo
is dan 6:30 wat gristelijker?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
6:45, wat een ongristelijke tijden joh.
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:47 schreef Gauch0 het volgende:
[..]
Haha het sloeg op de wedstrijd van gister ik moest rechtsback rechtshalf en rechtsbuiten spelen en daardoor kon ik niet aanvallend denken daar sloeg dat op
hehe
hoezo wordt jij wakker gebeld door Giel?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar niet door Giel Beelen die je wakker belt, toch?
Goede vrijdag 6 Aprilquote:Op maandag 26 maart 2007 09:51 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de eerst volgende feestdag of is dat pas Koninginnedag?
Die heeft me een tijd geleden een keer om 6u45 wakker gebeldquote:Op maandag 26 maart 2007 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo wordt jij wakker gebeld door Giel?of vat ik hem nu totaal niet
![]()
en hoezo belt Giel jou 's ochtends vroeg op dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die heeft me een tijd geleden een keer om 6u45 wakker gebeld
Ik was toen bij mn ouders, dus mn moeder nam op, hij: 'Halloooo, met Giel van de radio!'![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die heeft me een tijd geleden een keer om 6u45 wakker gebeld
Ik was toen bij mn ouders, dus mn moeder nam op, hij: 'Halloooo, met Giel van de radio!'![]()
Dat is het hele doel in zijn programma, hij belt elke morgen mensen wakker en dan moeten ze zingenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoezo belt Giel jou 's ochtends vroeg op dan?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lienelien op radio EN tv, featuring: lienelien's moeder!
daarvoor moet je toch iemand voor opgeven..?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is het hele doel in zijn programma, hij belt elke morgen mensen wakker en dan moeten ze zingen![]()
Geen ideequote:Op maandag 26 maart 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: heb je nog gezongen dan? of heeft je moeder dat gedaan?
en hoe komt Giel aan jouw nummer dan?
en dan weet hij ook echt dat je actief aan latin deed op dat momentquote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen idee
Dat was ten tijden van Dancing With The Stars, en hij ging me bellen daar over enzo
(omdat ik toen nog heel actief aan latin deed)
Op het eind moest ik 'm nog een geile goedemorgen wensen ook
Heb je dat niet toevallig opgenomen? Ik wil dat horen!quote:Op maandag 26 maart 2007 10:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen idee
Dat was ten tijden van Dancing With The Stars, en hij ging me bellen daar over enzo
(omdat ik toen nog heel actief aan latin deed)
Op het eind moest ik 'm nog een geile goedemorgen wensen ook
Nou, ik had niet echt verwacht dat 'ie zou bellenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:04 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heb je dat niet toevallig opgenomen? Ik wil dat horen!
Het staat ook niet toevallig nog op 't internet?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, ik had niet echt verwacht dat 'ie zou bellen
Ik kwam die ochtend er wel achter hoeveel van mijn bekenden 3FM luisteren, de smsjes stroomden ineens binnen
Wat nou misschien?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan weet hij ook echt dat je actief aan latin deed op dat moment
net wat Goover zegt, misschien ben je wel opgegeven door iemand
weet je wie je opgegeven heeft dan?quote:
Vast wel ergens, maar weet niet meer wanneer het wasquote:Op maandag 26 maart 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Het staat ook niet toevallig nog op 't internet?
van je vrienden moet je het hebbenquote:
wel masterlijk dat ze er bij hebben verteld dat ze fanatiek aan latin dansen deedquote:Op maandag 26 maart 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
van je vrienden moet je het hebben![]()
leven jullie nog?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ben je niet gewoon aangemeld bij het uizendbureau van Giel?
ja, ik ben mijn intervisie verslag aan het schrijven... gelukkig nog maar 1 keer..quote:
Effe naar school geweestquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Effe naar school geweest
We leven nog hoor!
Vrijdagsmiddag van 14:00 tot 15:30quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb woensdag terugkomdag van 13.00 tot 15.00's morgens maar even naar de Media Markt met m'n ouders
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb woensdag terugkomdag van 13.00 tot 15.00's morgens maar even naar de Media Markt met m'n ouders
![]()
bij ons is de terugkomdag, verplicht je kop laten zien op school. Dan ga je een beetje over je problemen roddelen, (wat echt heel kansloos is) en daarna duik je het studentencafe inquote:Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik zag terugkomdag al vaker staan hierzo in de stage reeks topic. Maar ik snap nog niet wat hiermee bedoeld wordt. Kan iemand dit uitleggen?
Ik heb net ff een handleiding in elkaar gezet, voor een aantal medewerkers op de helpdesk, van een nieuwe tool die zal gebruikt worden.
Terugkomdag op school neem ik aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik zag terugkomdag al vaker staan hierzo in de stage reeks topic. Maar ik snap nog niet wat hiermee bedoeld wordt. Kan iemand dit uitleggen?
Ik heb net ff een handleiding in elkaar gezet, voor een aantal medewerkers op de helpdesk, van een nieuwe tool die zal gebruikt worden.
wel leuk werkquote:Op maandag 26 maart 2007 10:59 schreef Freshthinking het volgende:
Ah, ik krijg weer een opdracht. Mag een artikel van het Engels naar het Nederlands vertalen
ik ben vergeten de adapter van het geheugenkaartje mee te nemen, anders had ik ff wat muziek kunnen overzettenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:00 schreef Casual-T het volgende:
Ben ff voor 380 mb aan muziek naar mn telefoon aan 't bluetoothen, scheelt me thuis weer werk..![]()
Hier ookquote:Op maandag 26 maart 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ruhig hier
en hier is het wieder errug lekker weer buiten![]()
Lag even met mijn hoofd op het toetsenbord.. een half uurtje control C & en control V vanuit 't intranet hier..quote:
staat er muziek op je intranet?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:39 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Lag even met mijn hoofd op het toetsenbord.. een half uurtje control C & en control V vanuit 't intranet hier..![]()
Bij mijn staan er HD filmpjes op het intranetquote:
bij ons staat er niks opquote:Op maandag 26 maart 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mijn staan er HD filmpjes op het intranet..
Hehe, nee, die had k gewoon op een usb-stick meegenomen.quote:
Remote Desktop / Externe Bureaubladquote:
dat ken ik wel, zo kom ik hier op de netwerkschijven, maar de toevoeging 'muziek' snap ik dan nietquote:Op maandag 26 maart 2007 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Remote Desktop / Externe Bureaublad
zal wel de naam van de verbinding zijn..quote:Op maandag 26 maart 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ken ik wel, zo kom ik hier op de netwerkschijven, maar de toevoeging 'muziek' snap ik dan niet
of misschien komt hij via een externe verbinding aan de muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zal wel de naam van de verbinding zijn..Het is weer een tijdje geleden dat ik met Remote Desktop aan de slag moest
![]()
quote:
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:00 schreef Goover het volgende:
Ik ben nu aan het pleiten om mijn originele ontwerp te behouden... kijken of het gaat lukken...
Het is niet naar hun zin, terwijl het gebaseerd is op een van hun eigen tips/oplossingen. Alleen die oplossing is nu niet goed genoeg meer... dus is nog hun eigen schuld ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?
quote:en het is zo rustig, straks krijgen we #77 niet eens vol vandaag
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hier gaat het goed hoor!Net 3 lessen gegeven, zo nog 2!
Net bij één klas werd ik boos, dus ik 'harder' praten, zeg maar schreeuwen.. was m'n stem weg!!Haha, was echt lomp. Ik heel hard roepen dat iedereen stil moest zijn, waren ze stil, ga ik verder met m'n uitleg komt er geen geluid uit!! Echt stom!
Mja, slokje thee doet wonderen![]()
Hoe is het hier?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
@ miss-scofield: alles goed aan deze kantbeetje bezig met de opdracht, beetje genieten van het weer
@ Teije: rustig aan!adem in... adem uit!
Haha, je hebt gelijk, maar vandaag werkte dat dus ook niet! Halve klas had corvee gehad, en die kwamen dus te laat en superdruk binnen. Toen bleef het druk.. toen werd ik ff boos!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het wel)
HEEL belangrijk inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
Kijk uit voor die SMS duimquote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef Sok41 het volgende:
Saaaaai.. Ik ben heel de tijd aan het smsen hier,
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..quote:
daarom, het is toch persoonlijke smaakquote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..![]()
Tof bedrijfquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
Dat is wel klote, maar het zal in wel vaker gebeuren wanneer je echt aan het werk bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
nog 45 minuten tot de 5 boterhammenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Tijd voor een boterhammetje met duo penotti... 2 kleuren in een potti![]()
![]()
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staanquote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
ik heb pauze maar de cup a soup is op hier.. huilen met de sombrero op
wat zijn jullie stil vandaag zeg!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Groente, van die 40 is de kip en rundvlees op en de andere vink niet zo lekkahquote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Vermoeiend weekend gehad, sorry. En de vitaminepillen vergeten denk ik ofzo.quote:
Sloaptablettequote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
En, El Gaucho, dat stukje in de krant![]()
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
Filmpje van El Klaas al op youtube?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbrekenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?![]()
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbreken![]()
Hij was wel stil achterin de autoquote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
quote:
Knoppers ftw!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef Goover het volgende:
[..]Beetje jammer dat mijn koekjes van de Hoogvliet er niet bij staan..
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendquote:
Krijg pukkels van die Bonbonblocsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Yoghurt Sultana´s en Bon Bon Blooohoooooooc!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendEn daarbij niet 1x sjikke geweest, in tegenstelling tot andere personen
![]()
Filmpje op Youtube El Klaasos komt vanavond! Wat een sjikkefrits![]()
Kijk maar op Youtube vanavondquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
this post is worthless without names
Ken je niet, iig niet 1 van ons. Andere gast waarmee we waarschijnlijk in 1 huis gaan om verder te studeren. Beloof nog watquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
this post is worthless without names
jupquote:
Je hoofd is één grote pukkel hahahahhahahahahahahhahaaquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je hoofd is één grote pukkel hahahahhahahahahahahhahaa![]()
Klopt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 keer je arm opzij en Roycoooooo's gezicht is ook niet meer de mooiste
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nouquote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Cuckoo
hoe was bruins dan, nog lekkere chicks?
was wendy er nog dan wehehehe
groeten El Gaucho
Hij is net nieuwquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nou![]()
Hej Lienelienquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nou![]()
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ookquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij is net nieuwVergeef het hem,
Groeten Damzkieee
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej Lienelien
En dat bepaal jij voor hem?
Groeten Roycoooooo
ReMcOre ook niet daarom vroeg hij wie t was.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Mensen, zullen we er geen lokale praatgroep voor mensen met een accent van maken?
Wij kunnen niet echt mee praten over El Klaas of sjikke harrie bijvoorbeeld...
sorry, je hebt gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Mensen, zullen we er geen lokale praatgroep voor mensen met een accent van maken?
Gaat het dan uberhaupt over stagequote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ook
Anti-groetjes, lienelien.![]()
Bruins was zoals gewoonlijk weer erg vermakelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Cuckoo
hoe was bruins dan, nog lekkere chicks?
was wendy er nog dan wehehehe
groeten El Gaucho
neej, en die topics hiervoor gingen er wel overquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ook
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjesquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Dat zei ik dus ook, alleen verwoorde ik het iets anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
PM, rooksignalen, postduif, telefoon, fax, sms, email, heel hard roepen, wat-dan-ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Bruins was zoals gewoonlijk weer erg vermakelijkWendy S. was er wel, en die kapster Wendy ook. Heb nog ff met haar gepraat, en het bleek dat die vriendin van haar (met dat lange haar) had gebeld onder haar naam. Voor de rest niet al te veel aandacht aan besteed...
En zet aub geen groeten onder elk bericht
zoiets ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik dus ook, alleen verwoorde ik het iets anders.
Maar een Tuckers topic is er al ergens volgens mij. Verder mag het hier best soms van het onderwerp 'stage' afwijken. Alleen jullie praten met zijn alle over dingen waar wij niets aan hebben en niets van weten. Heel gezellig dat jullie er zijn, maar houd ook rekening met ons.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
Eenschquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
Kom zelf eens met wat leuks dan.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
Ja, ik ben er toch al?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
quote:
Hij is op zijn delletje getraptquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Szigetquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond het wel meevallen trouwens, maar eensch. Ander onderwerp dan.
Lienelien vertel.
Er zit een kern van waarheid in, maar waar maak je je druk om. Het is maandag dus dan lijkt het me geen schande dat je je weekend ff doorspreekt als afstudeerders onderling. En er zal hooguit 1 pagina aan worden besteed, dus ik zie het probleem niet zo...Wanneer je alleen over het afstuderen/ stage mag berichten, en niet over randzaken, dan wordt het hier wel een heel dooie boel lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Sziget![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
gezelligquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met de rugtas/zak/ding van haar pappa.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk. Ik zit er ook aan te denken om na deze studie (zomer 2008) een tijdje rond te gaan reizen. Hoe is dat qua financiën met de trein geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |