quote:
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:00 schreef Goover het volgende:
Ik ben nu aan het pleiten om mijn originele ontwerp te behouden... kijken of het gaat lukken...
Het is niet naar hun zin, terwijl het gebaseerd is op een van hun eigen tips/oplossingen. Alleen die oplossing is nu niet goed genoeg meer... dus is nog hun eigen schuld ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?
quote:en het is zo rustig, straks krijgen we #77 niet eens vol vandaag
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hier gaat het goed hoor!Net 3 lessen gegeven, zo nog 2!
Net bij één klas werd ik boos, dus ik 'harder' praten, zeg maar schreeuwen.. was m'n stem weg!!Haha, was echt lomp. Ik heel hard roepen dat iedereen stil moest zijn, waren ze stil, ga ik verder met m'n uitleg komt er geen geluid uit!! Echt stom!
Mja, slokje thee doet wonderen![]()
Hoe is het hier?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
@ miss-scofield: alles goed aan deze kantbeetje bezig met de opdracht, beetje genieten van het weer
@ Teije: rustig aan!adem in... adem uit!
Haha, je hebt gelijk, maar vandaag werkte dat dus ook niet! Halve klas had corvee gehad, en die kwamen dus te laat en superdruk binnen. Toen bleef het druk.. toen werd ik ff boos!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het wel)
HEEL belangrijk inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
Kijk uit voor die SMS duimquote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef Sok41 het volgende:
Saaaaai.. Ik ben heel de tijd aan het smsen hier,
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..quote:
daarom, het is toch persoonlijke smaakquote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..![]()
Tof bedrijfquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
Dat is wel klote, maar het zal in wel vaker gebeuren wanneer je echt aan het werk bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
nog 45 minuten tot de 5 boterhammenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Tijd voor een boterhammetje met duo penotti... 2 kleuren in een potti![]()
![]()
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staanquote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
ik heb pauze maar de cup a soup is op hier.. huilen met de sombrero op
wat zijn jullie stil vandaag zeg!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Groente, van die 40 is de kip en rundvlees op en de andere vink niet zo lekkahquote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Vermoeiend weekend gehad, sorry. En de vitaminepillen vergeten denk ik ofzo.quote:
Sloaptablettequote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
En, El Gaucho, dat stukje in de krant![]()
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
Filmpje van El Klaas al op youtube?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbrekenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?![]()
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbreken![]()
Hij was wel stil achterin de autoquote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
quote:
Knoppers ftw!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef Goover het volgende:
[..]Beetje jammer dat mijn koekjes van de Hoogvliet er niet bij staan..
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendquote:
Krijg pukkels van die Bonbonblocsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Yoghurt Sultana´s en Bon Bon Blooohoooooooc!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendEn daarbij niet 1x sjikke geweest, in tegenstelling tot andere personen
![]()
Filmpje op Youtube El Klaasos komt vanavond! Wat een sjikkefrits![]()
Kijk maar op Youtube vanavondquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
this post is worthless without names
Ken je niet, iig niet 1 van ons. Andere gast waarmee we waarschijnlijk in 1 huis gaan om verder te studeren. Beloof nog watquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
this post is worthless without names
jupquote:
Je hoofd is één grote pukkel hahahahhahahahahahahhahaaquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je hoofd is één grote pukkel hahahahhahahahahahahhahaa![]()
Klopt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 keer je arm opzij en Roycoooooo's gezicht is ook niet meer de mooiste
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nouquote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Cuckoo
hoe was bruins dan, nog lekkere chicks?
was wendy er nog dan wehehehe
groeten El Gaucho
Hij is net nieuwquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nou![]()
Hej Lienelienquote:Op maandag 26 maart 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je bent V of Tong80 niet, dus kappen nou![]()
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ookquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij is net nieuwVergeef het hem,
Groeten Damzkieee
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej Lienelien
En dat bepaal jij voor hem?
Groeten Roycoooooo
ReMcOre ook niet daarom vroeg hij wie t was.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Mensen, zullen we er geen lokale praatgroep voor mensen met een accent van maken?
Wij kunnen niet echt mee praten over El Klaas of sjikke harrie bijvoorbeeld...
sorry, je hebt gelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Mensen, zullen we er geen lokale praatgroep voor mensen met een accent van maken?
Gaat het dan uberhaupt over stagequote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ook
Anti-groetjes, lienelien.![]()
Bruins was zoals gewoonlijk weer erg vermakelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef Gauch0 het volgende:
HEy Cuckoo
hoe was bruins dan, nog lekkere chicks?
was wendy er nog dan wehehehe
groeten El Gaucho
neej, en die topics hiervoor gingen er wel overquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hou op en open lekker jullie eigen tukkers slowchat, want dit gata niet meer over stage of wat dan ook
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjesquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Dat zei ik dus ook, alleen verwoorde ik het iets anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
PM, rooksignalen, postduif, telefoon, fax, sms, email, heel hard roepen, wat-dan-ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Bruins was zoals gewoonlijk weer erg vermakelijkWendy S. was er wel, en die kapster Wendy ook. Heb nog ff met haar gepraat, en het bleek dat die vriendin van haar (met dat lange haar) had gebeld onder haar naam. Voor de rest niet al te veel aandacht aan besteed...
En zet aub geen groeten onder elk bericht
zoiets ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik dus ook, alleen verwoorde ik het iets anders.
Maar een Tuckers topic is er al ergens volgens mij. Verder mag het hier best soms van het onderwerp 'stage' afwijken. Alleen jullie praten met zijn alle over dingen waar wij niets aan hebben en niets van weten. Heel gezellig dat jullie er zijn, maar houd ook rekening met ons.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
Eenschquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
Kom zelf eens met wat leuks dan.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
Ja, ik ben er toch al?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
quote:
Hij is op zijn delletje getraptquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Szigetquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond het wel meevallen trouwens, maar eensch. Ander onderwerp dan.
Lienelien vertel.
Er zit een kern van waarheid in, maar waar maak je je druk om. Het is maandag dus dan lijkt het me geen schande dat je je weekend ff doorspreekt als afstudeerders onderling. En er zal hooguit 1 pagina aan worden besteed, dus ik zie het probleem niet zo...Wanneer je alleen over het afstuderen/ stage mag berichten, en niet over randzaken, dan wordt het hier wel een heel dooie boel lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Sziget![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
gezelligquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met de rugtas/zak/ding van haar pappa.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk. Ik zit er ook aan te denken om na deze studie (zomer 2008) een tijdje rond te gaan reizen. Hoe is dat qua financiën met de trein geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |