quote:
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:00 schreef Goover het volgende:
Ik ben nu aan het pleiten om mijn originele ontwerp te behouden... kijken of het gaat lukken...
Het is niet naar hun zin, terwijl het gebaseerd is op een van hun eigen tips/oplossingen. Alleen die oplossing is nu niet goed genoeg meer... dus is nog hun eigen schuld ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat was er niet goed aan je originele ontwerp dan?
quote:en het is zo rustig, straks krijgen we #77 niet eens vol vandaag
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hier gaat het goed hoor!Net 3 lessen gegeven, zo nog 2!
Net bij één klas werd ik boos, dus ik 'harder' praten, zeg maar schreeuwen.. was m'n stem weg!!Haha, was echt lomp. Ik heel hard roepen dat iedereen stil moest zijn, waren ze stil, ga ik verder met m'n uitleg komt er geen geluid uit!! Echt stom!
Mja, slokje thee doet wonderen![]()
Hoe is het hier?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
@ miss-scofield: alles goed aan deze kantbeetje bezig met de opdracht, beetje genieten van het weer
@ Teije: rustig aan!adem in... adem uit!
Haha, je hebt gelijk, maar vandaag werkte dat dus ook niet! Halve klas had corvee gehad, en die kwamen dus te laat en superdruk binnen. Toen bleef het druk.. toen werd ik ff boos!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Je mag niet roepen voor een groep kinderen, dat heb ik geleerd. Je moet zacht praten, of fluisteren, dan gaan ze ineens wel luisteren. Tenzij het natuurlijk puberende tieners zijn, daar werkt het iets minder goed bij. (minder goed, dus soms werkt het wel)
HEEL belangrijk inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
Kijk uit voor die SMS duimquote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef Sok41 het volgende:
Saaaaai.. Ik ben heel de tijd aan het smsen hier,
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..quote:
daarom, het is toch persoonlijke smaakquote:Op maandag 26 maart 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en die (AH Naturel) vind ik juist niet lekker..![]()
Tof bedrijfquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
Dat is wel klote, maar het zal in wel vaker gebeuren wanneer je echt aan het werk bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Goover het volgende:
ik leef nog, ik baal alleen even enorm
toen ik weg was (do en vrij) hebben ze mijn volledige ontwerp aan de kant geschoven, het moet nu weer anders.
2 weken werk + een maand voorbereidend uitzoekwerk
nog 45 minuten tot de 5 boterhammenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Tijd voor een boterhammetje met duo penotti... 2 kleuren in een potti![]()
![]()
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staanquote:Op maandag 26 maart 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
ik heb pauze maar de cup a soup is op hier.. huilen met de sombrero op
wat zijn jullie stil vandaag zeg!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Groente, van die 40 is de kip en rundvlees op en de andere vink niet zo lekkahquote:Op maandag 26 maart 2007 12:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwheehe we hebben hier nog 40 verschillende dozen staan![]()
Heerlijke cup-a-soup champignon gehad
Vermoeiend weekend gehad, sorry. En de vitaminepillen vergeten denk ik ofzo.quote:
Sloaptablettequote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
En, El Gaucho, dat stukje in de krant![]()
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemiddag! Ben ook weer gearriveerd op m'n plekEerst maar eens ff een paar daagjes uitrusten na z'n onstuimig weekend
![]()
Filmpje van El Klaas al op youtube?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbrekenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yo kerel! al's good an die kant dan? hej nog beetje skik had vant weekend?![]()
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel heeft bij mij de boel zitten afbreken![]()
Hij was wel stil achterin de autoquote:Op maandag 26 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertelvertelvertel, had hij (weer) teveel gezopen?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef PieterBas het volgende:
De Sultana test op Kassa.. Natuurlijk HEEL belangrijk voor de stagiars en afstudeerders als grootverbruikers van Sultana's
quote:
Knoppers ftw!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:57 schreef Goover het volgende:
[..]Beetje jammer dat mijn koekjes van de Hoogvliet er niet bij staan..
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendquote:
Krijg pukkels van die Bonbonblocsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Yoghurt Sultana´s en Bon Bon Blooohoooooooc!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach viel mee toch? Heb wel donders veel skik had ja. Vrijdag bier @ voetbal, zaterdag bier + delletjes @ Roycoooo, zondag bier @ voetbal en Bruins. Al met al een lekker weekendEn daarbij niet 1x sjikke geweest, in tegenstelling tot andere personen
![]()
Filmpje op Youtube El Klaasos komt vanavond! Wat een sjikkefrits![]()
Kijk maar op Youtube vanavondquote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
this post is worthless without names
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |