quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
FIPO![]()
Edit: zie nu pas dat ik het woordje Stage ben vergeten voor de TT te zetten vorig topic![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Cuckoo het volgende:
Ik zat al te kijken waar al die reacties bleven....blijkt dat #76 al is aangemaakt. Helemaal gemist![]()
+quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
FIPO![]()
Edit: zie nu pas dat ik het woordje Stage ben vergeten voor de TT te zetten vorig topic![]()
quote:
Haha veeg me op man. Geweldigquote:
ga jij nou zo langzaam of gaan wij nou zo snel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef Norro-tje het volgende:
tvptje en weer een topic gemist
Heeft het toch echt zelf gepost. Ik zag het topic gisteren al, alleen eerst die andere. Met die condoomquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dus ook het zusje van die kerel, hij baalt nu flink![]()
eerst had hij gepost wat hij gevonden had op de PC van z'n zusje en toen kwam dat Paint-topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heeft het toch echt zelf gepost. Ik zag het topic gisteren al, alleen eerst die andere. Met die condoom
Ik weet de aanleiding van die foto niet eens, maar lig in een deuk van die shopjes. Damzkieee, pass me eens ff dat aanleidingstopic (ja, ik ben nogal lui aangelgdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heeft het toch echt zelf gepost. Ik zag het topic gisteren al, alleen eerst die andere. Met die condoom
Staat in de OP van het topic draakquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik weet de aanleiding van die foto niet eens, maar lig in een deuk van die shopjes. Damzkieee, pass me eens ff dat aanleidingstopic (ja, ik ben nogal lui aangelgd)
Check de op van dat topic, draakquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik weet de aanleiding van die foto niet eens, maar lig in een deuk van die shopjes. Damzkieee, pass me eens ff dat aanleidingstopic (ja, ik ben nogal lui aangelgd)
Eet zequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ben jij er ook nog, druk bezig ofzo?
ik ga nu eten, tot straks
En ook niet voor het eerst dat dat gebeurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check de op van dat topic, draak
Edit: dit is niet goed joh, post bijna precies t zelfde als Damzkieee. Wisten niet van elkaar dat we het posten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb me hier toch opeens een eenzaamheidsdip, niet te zuinig!
Wil iemand vriendjes zijn?
Zoals Eros Ramazotti al zingt: Musiceeeeeeeequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
MuziekA helpt
Ik heb ook wel aardige collega's, op 1 na. Kan hem met de neus aanwijzenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Kutcollega's ja?
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoals Eros Ramazotti al zingt: Musiceeeeeeee![]()
*mooi liedje btw![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel aardige collega's, op 1 na. Kan hem met de neus aanwijzen..
Ga eerst zelf maandag maar Spaans halen joh keuteldeuker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??![]()
Ja, ik moest ff de mierenneuker uithangen![]()
En een Zweed kan het weten!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als Eros dat zingt moet ie nodig worden behandeld aan z'n poliepen. Het is namelijk Musica è, in goed Italiaans. Misschien eens een cursus Italiaans volgens ipv Spaans Roycoooo??![]()
Ja, ik moest ff de mierenneuker uithangen![]()
pff. succes dan maar. Misschien een paar goeie pr0nsites nodig?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef MichielPH het volgende:
Jep.. Heb me eerst ook afgevraagd of nou zo suf was. Er kwam echter vandaag een ontzettend nerdy oud-stagiair langs en in het half uurtje van de lunchpauze viel het gesprek om de minuut stil, er komt geen enkele leuke reactie uit. Alleen 'hmm' en 'ok'.
Ik ga er ook zo ontzettend traag van werken.
Nou, ik word tenminste niet gecontroleerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
pff. succes dan maar. Misschien een paar goeie pr0nsites nodig?
Deze Zweed is van alle markten thuis! Behalve van de Spaanse....quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En een Zweed kan het weten!!!!!![]()
En van de Zweedsequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Deze Zweed is van alle markten thuis! Behalve van de Spaanse....![]()
Cuckoo kijkt uit raam: Tijd vliegt hier ook voorbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:05 schreef Sok41 het volgende:
3 uur nog, gaat rapido met de drukte hier
Plan van aanpakquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Cuckoo kijkt uit raam: Tijd vliegt hier ook voorbijTe flauw voor woorden, maargoed. Heb vandaag al 5 A4'tjes volgetypt als plan van aanpak.
Toppunt van effectiviteit!
![]()
Ach, het gaat om kwaliteit he, niet om kwantiteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Plan van aanpak
Anders loop je effe 6 weken achter![]()
Dan ben je mooi te laat voor de uitreiking op 12 juliquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ach, het gaat om kwaliteit he, niet om kwantiteit.En ik ben heus wel klaar hoor voor september
![]()
Gaat t niet om, als we het papiertje maar hebben voor septemberquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan ben je mooi te laat voor de uitreiking op 12 juli
Nog nooit van gehoord, leraar ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef DaFan het volgende:
Hehe ik had dag 2 al mn PvA af
Niet dat ik er daarna nog iets mee heb gedaan maar ik had nog geen stagebegeleider dus meteen maar ff wat sympathie gekweekt. Maandag zie ik m voor het eerst.
Robin Slot, zegt een van jullie van MIM dat iets?
Btw net al 3 kratten jussoorten en een doos met allemaal verschillende koffie gekregen om te beoordelen qua uiterlijk, maar uiteindelijk mogen we dat ook gaan testen natuurlijk
Wie moet dat zijn dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef DaFan het volgende:
Hehe ik had dag 2 al mn PvA af
Niet dat ik er daarna nog iets mee heb gedaan maar ik had nog geen stagebegeleider dus meteen maar ff wat sympathie gekweekt. Maandag zie ik m voor het eerst.
Robin Slot, zegt een van jullie van MIM dat iets?
wat voor jus? Vleesjus of jus 'd orange?quote:Btw net al 3 kratten jussoorten en een doos met allemaal verschillende koffie gekregen om te beoordelen qua uiterlijk, maar uiteindelijk mogen we dat ook gaan testen natuurlijk
Het blijft geen feest he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, was ik ook weerniet veel gemist, pagina 1 is net vol
Neej, dacht ik niet. Dat is OBNN (volgens Damzkieeequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Ow hij was docent/begeleider Small Business, dat is toch ook van MIM? Dus dacht dat jullie hem mss wel kenden...nvm dan
Ah okay. Nouja hij heeft wle kantoor op E120 dus tjaquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, dacht ik niet. Dat is OBNN (volgens Damzkieee)
hier wil het vandaag ook niet echtquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef Freshthinking het volgende:
Zo, ik ben door mijn opdrachten heen. Maandag krijg ik weer nieuwe. Morgen thuis werken betekent dus definitief niets doen
Zeker, vooral met Cuckoo. Die jongen straalt het uit dat hij een feestbeest isquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met Tukkers is het altijd feest(toch?
...)
OB&R is het, niet OBNN. Organisatie, Bestuur & Recht. Die zitten inderdaad op de E vleugel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah okay. Nouja hij heeft wle kantoor op E120 dus tja
Nouja laat t maandag wel ff weten dan.
Verstond ik mijn eigen oren ook al niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
OB&R is het, niet OBNN. Organisatie, Bestuur & Recht. Die zitten inderdaad op de E vleugel.
mijn afdeling/academiequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
Ik zit telkens aan Haanstra te denken.
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker, vooral met Cuckoo. Die jongen straalt het uit dat hij een feestbeest is![]()
MIM van de HvA of heb jij het over iets heel anders?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef DaFan het volgende:
Ow hij was docent/begeleider Small Business, dat is toch ook van MIM? Dus dacht dat jullie hem mss wel kenden...nvm dan
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Cuckoo het volgende:
Ben trouwens zo intensief bezig dat ik het Fok!forum gewoon vergeet joh!Gaat niet goed zo...
Cursus Tsjechischquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ben trouwens zo intensief bezig dat ik het Fok!forum gewoon vergeet joh!Gaat niet goed zo...
Wij zitten op Haanstra 1e, maar ook op Elderink begane grond en Wolvecamp begane grond hebben we wel les.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
Owja doh
Elderink is gewoon mn eigen vleugel waar oa ook ABO zitIk zit telkens aan Haanstra te denken.
Ik een half jaar, en Cuckoo een jaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: wat moet je precies uitzoeken dan?
@ Damzkieee: Haanstra begane grond heb ik 3 jaar lang gezeten
wanneer was dat half jaar (of dat jaar van Cuckoo) dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik een half jaar, en Cuckoo een jaar
hoewel we toen meer thuis zaten
Artiest, album, label, jaar waarin het uitgebracht is, cdnummer (onvindbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: wat moet je precies uitzoeken dan?
Kan je dat niet gewoon via de Buma/Stemra doen uiteindelijk? Ik heb dat ook eens moeten doen dan hoef je alleen de artiest/titel/componist en tekstschrijver uit te zoeken. Alsnog veel werk maar zij zoeken dan uit wat je moet betalen (was voor een lustrumCD waar mn studentenvereniging allemaal covers had gemaakt).quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Artiest, album, label, jaar waarin het uitgebracht is, cdnummer (onvindbaar) en nog wat van dat soort gedoe
voor hoeveel CD's? voor dik oude CD's ofzo? en waarom is cd-nummer niet te vinden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Artiest, album, label, jaar waarin het uitgebracht is, cdnummer (onvindbaar) en nog wat van dat soort gedoe
5 jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer was dat half jaar (of dat jaar van Cuckoo) dan?
en ik wist niet dat je verstand had van Excel kerel
5 jaar geleden zat ik daar nog niet, toen was ik nog een poging tot het halen van m'n HAVO-diplomaquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer.
En Excel vink wel mooi![]()
cd-nummer is iets wat de distributeur er aan geeft, en dat is niets iets wat 'zomaar even' te googlen is. Vooral niet van oudere nummer zoals Walking On Sunshine van Christina and the Waves enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor hoeveel CD's? voor dik oude CD's ofzo? en waarom is cd-nummer niet te vinden?
Ik moet deze gegevens opzoeken zodat we die juist kunnen doorgeven aan Buma/Stemraquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon via de Buma/Stemra doen uiteindelijk? Ik heb dat ook eens moeten doen dan hoef je alleen de artiest/titel/componist en tekstschrijver uit te zoeken. Alsnog veel werk maar zij zoeken dan uit wat je moet betalen (was voor een lustrumCD waar mn studentenvereniging allemaal covers had gemaakt).
Op dat nummer moesten we altijd, met dansles, de tango dansen (geloof ik)quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
cd-nummer is iets wat de distributeur er aan geeft, en dat is niets iets wat 'zomaar even' te googlen is. Vooral niet van oudere nummer zoals Walking On Sunshine van Christina and the Waves enzo![]()
En het gaat om alle muziek die in de afgelopen 9 afleveringen is gebruikt..
[..]
De tango op Walking On Sunshinequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op dat nummer moesten we altijd, met dansles, de tango dansen (geloof ik)![]()
Men, dat je t zolang vol hield. Ik had t na 1 jaar wel bekeken, iedereen van ons btw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
danslesheb er 3 jaar aan gedaan, 3 diploma's gehaald
(in 3 t/m 5 HAVO was dat toen
)
Misschien heb je hier iets aan http://www.discogs.comquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
cd-nummer is iets wat de distributeur er aan geeft, en dat is niets iets wat 'zomaar even' te googlen is. Vooral niet van oudere nummer zoals Walking On Sunshine van Christina and the Waves enzo![]()
En het gaat om alle muziek die in de afgelopen 9 afleveringen is gebruikt..
[..]
Ik moet deze gegevens opzoeken zodat we die juist kunnen doorgeven aan Buma/Stemra![]()
En een lustrumcd is wel ff wat anders dan muziek voor een tv-uitzending
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik moet deze gegevens opzoeken zodat we die juist kunnen doorgeven aan Buma/Stemra![]()
En een lustrumcd is wel ff wat anders dan muziek voor een tv-uitzending
Die bedoel ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
De tango op Walking On Sunshine![]()
Rare Tango dan![]()
Ik mag toch écht hopen dat het de Quick Step was![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan http://www.discogs.com
Brons, Brons-Latin, Zilver, Zilver-Latin, Goud en Goed-Latinquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef lienelien het volgende:
Beginnerscursus, brons, zilver, zilver-ster, goud, goud-ster, topklasse 1, topklasse 2![]()
Oja, en een cusus argentijnse tango, en een jaar salsacursus erbij![]()
wij hadden nog een aardige groep die doorging, kende ook iedereen (waren al kameradenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Men, dat je t zolang vol hield. Ik had t na 1 jaar wel bekeken, iedereen van ons btw.
Ik deed t geloof ik in 2 havo/vwo als ik t mij goed herinner. Dat waren pas tijden![]()
die is zelfs op vinyl (= plaat/LP) verschenenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef lienelien het volgende:
Walking On Sunshine van Christina Katrina and the Waves
Hebben wij nooit aan meegedaan aan die disco's! Wij gingen altijd naar een keet in Bornerbroek of onze eigen keet in Vriezenveenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
wij hadden nog een aardige groep die doorging, kende ook iedereen (waren al kameraden) begonnen toen ik 15 was (3 HAVO) dat deed toen iedereen bij ons
zaterdagavond ook 'disco' bij de dansschool, dat waren idd pas tijden
bij ons waren er toen nog geen ketenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben wij nooit aan meegedaan aan die disco's! Wij gingen altijd naar een keet in Bornerbroek of onze eigen keet in Vriezenveen!
Ik heb het wel geteld 4 lessen volgehouden...quote:
Ohh, ja ik deed idd ook alles latin vanaf zilver. Ballroom is kut.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Brons, Brons-Latin, Zilver, Zilver-Latin, Goud en Goed-Latin
it's never hurts to help.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Sok41 het volgende:
Heb geen tijd om alles terug te lezen maar hoe staan de zaken hier ?
vond er geen reet aan.. en die (censuur) ging er met andere gast er vandoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: waarom gestopt?
@ lienelien: vond Ballroom en Latin allebei leuk, heb dus 3 diploma'swel dik dat je zo goed hebt gepresteerd op NL-kampioenschap
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Cuckoo het volgende:
Pfff....dansles, ook nog een blauwe maandag aan meegedaan. 5x op les geweest ofzo, en toen gingen we altijd bowlen (toen was dat blijkbaar erg hip) bij Yips in Hengelo. M'n ouders hebben wel alle lessen betaald en dachten dat ik er elke vrijdagavond braafjes heenging
![]()
De Soos (?) was wel ubervet toen!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
en hadden geen CU2 of Sugababes account..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nu
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je wonquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)
"back in the days..."quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je won![]()
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezahquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hadden geen CU2 of Sugababes account..![]()
vergeet niet de prepaid telefoon kaartquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezah
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vergeet niet de prepaid telefoon kaart
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'
mijn ouders hebben hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Heb jij er dan ook veel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef lienelien het volgende:
Nee joh, een Hello Kitty frontje!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[img src="http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/nokia-3310.jpg"]Nokia 3310[/img]
Beter veel frontjes dan veel beltegoed of snickers of breezersquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
Ooit eens samen met een paar vrienden het NK mobieltjes werpen (2005) georganiseerd... ging opeens die gasten van Hi het idee jatten...![]()
![]()
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[afbeelding]
Hier op de zaak lopen ze ook allemaal met 3310's of van die 6110 (die lange zakentelefoons) rond.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:
[afbeelding]
![]()
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..quote:
Riaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopen![]()
Sweet revengequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..
Hi organiseerde het evenement in Augustus.. De hele week 25-30 graden, precies op die dag.. 15 graden en stromende regen. Wij hadden in oktober juist 20 graden
![]()
Dat was ook mijn eerstequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn ouders hadden eerst deze:
[afbeelding]
mijn 1e telefoon
[img]url=http://www.wijkman.nl/gsm/i1643996-41.jpg[/img]
quote:
Ik heb ook de W810iquote:
Gekheid, Cuckoo weet wie t zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevretenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geluid uit die dopjes (speaker trouwens ook)![]()
Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Nee, dat vind ik onbeschoft, en nee ik ben geen audiofiel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Omdat ik zelf een josti ben die altijd anderen nadoet. En iedereen op Fok! gebruikt het ook zo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Swing 200quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef Freshthinking het volgende:
Wat te denken van de Philips Diga![]()
[afbeelding]
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
Geen frikandellen?? Dan houd ik me wel stilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet! Als je nog frikandellen wil hebben moet je heel rap je bek houden
!
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen frinkandellen?? Dan houd ik me wel stil![]()
Demigrerende?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Iets dat iets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
Goed idee, nog even snel een cappucino scorenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef lienelien het volgende:
Ik ga nu trouwens Max Havelaar spotten
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
Ah lekker 2 stuksquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2!
Al wat gedaan voor Spaans?
Wij gelukkig wel! Of Wiener Melange.. Ook lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Hier wel aanwezigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Gvd nou man, ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesprokenquote:
Dat wordt niks dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt niks dusMaar je had het toch al gehaald?
![]()
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesproken?
![]()
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckooquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
Past helemaal in de TT![]()
Geilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond looptquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond loopt![]()
I sincerely apologize for making a mistake.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
NU gaan we, tot mogguhquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Het aftellen is weer begonnen!! Nog 11 minuten![]()
Aju! Tot morgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Nog maar 76 dagen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Netjes! Daar kan je mee thuiskomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo khad een keurig 9 voor InkoopNu peren we em
Nog maar 41 dagen en 22 minutenquote:
Pfff...ik heb bijna dag 4 erop zitten. En ik hoop dat er niet meer dan 60 volgenquote:
Ik ben er juist achter gekomen dat ik de meest geweldige studie ooit heb gekozenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:07 schreef MichielPH het volgende:
Zijn hier meer mensen die door een stage zijn gaan twijfelen over hun studiekeuze? Het is waarschijnlijk een hele domme gedachte, het is ook versterkt door het algemene nerdbeeld. (Ik doe HBO Elektro, zoals bekend zou kunnen zijn)
Ik ben bang dat ik straks bij een bedrijf kom te werken met mensen die autistische trekjes vertonen; dat doen de mensen hier namelijk..
Ik zou wel eens stage willen lopen bij een programma als 'De Wereld Draait Door', al weet ik niet eens precies wat je daar moet doen.
misschien is hij dus toch echt wel een MILF-hunterquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
ja, die jah, wat een vaag ding was dat, model erop had ik dus (met dat klepje met die toetsen erbovenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, ehmm, die bovenste. Da´s toch de MN-1?
Met dat vervelende knipperende lampje
ik alleen als ik in m'n uppie in de kantine zit te eten bij m'n bijbaantje, lekker knallen met een beetje Hardstylequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
whahahaha, ressssssssssssssspect voor deze manquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dus.quote:Zojuist vertrekken 2 SEON wagens en een SEON container, met een kleine vangst. En het ruikt hier enorm sterk naar wietgeur hier in het Mediacollege Amsterdam. Vanochtend kwam er een politievrouw langs om de veiligheid te controleren binnen ons bedrijf, samen met de directeur van school. Toen de politie in een kamer kwam onder ons waar niemand mag komen (zelfs de deur is opslot voor iedereen), rook ze wat verdacht. Ja, er was wat ondekt. De deuren gingen open en nu heerst er een wiet geur overal en ook buiten. Kort nadat ze hier op bezoek kwam, kwamen er SEON wagens. Na een kleine 2 uur gingen ze weg met een lading plantjes. De foto's kan je hier bekijken. Ze zijn gemaakt met een bagger telefoon Motorola V220. Geen goede kwaliteit dus. Precies onder ons bedrijf in het zelfde gebouw is het gevonden. Mooi avontuur op me stage. Vangst: 1 container vol met grond, lampen, afzuig installatie en wiet plantjes. CHECK DE FOTO'S http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=263
heb jij op je stageplek een wietplantage aangelegd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Qunix het volgende:
Vandaag was het echt triest..........
[..]
Dus.
uhuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo
Zooo, mijn dag was lang en saai!
Hoe is het jullie vergaan, beetje teveel om terug te lezen![]()
Maar idd beter lezen Roy en Gijs!
Mlorgen weer stageVolgens mij ben ik de enige (of misschien met Lienelien) die er echt naar uitkijkt om naar stage te gaan!
Oh, ik juist wel. Vind het een erg leuke stage.. Komt misschien ook omdat ik hun allereerste stagiair ben en ze het daardoor zelf ook leuk vinden om mij veel te leren en bij te brengenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh![]()
Al heb ik af en toe ook geen zin
achja, er zijn toch ook vast wel dagen dat je liever thuis had gezeten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh, ik juist wel. Vind het een erg leuke stage.. Komt misschien ook omdat ik hun allereerste stagiair ben en ze het daardoor zelf ook leuk vinden om mij veel te leren en bij te brengenDaarnaast is het gewoon een mooi bedrijf.
Tuurlijk haha. Maar dat zul je later met je werk ook hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
achja, er zijn toch ook vast wel dagen dat je liever thuis had gezeten?
ik gok op een verhoging van 1000%quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk haha. Maar dat zul je later met je werk ook hebbenAlleen krijg je er dan beter voor betaald (hoop je
)
Beterschap dan maar!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Goover het volgende:
Daar ben ik ook weer even, vandaag was ik ziek... dus ook niet op stage.
Straks mijn bed weer in..
awww, beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Goover het volgende:
Daar ben ik ook weer even, vandaag was ik ziek... dus ook niet op stage.
Straks mijn bed weer in..
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooo
Zooo, mijn dag was lang en saai!
Hoe is het jullie vergaan, beetje teveel om terug te lezen![]()
Maar idd beter lezen Roy en Gijs!
Mlorgen weer stageVolgens mij ben ik de enige (of misschien met Lienelien) die er echt naar uitkijkt om naar stage te gaan!
Hej, jij hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Moguuh.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Gisteravond nieuw bed gehaald, vandaag verslapen..
Goedemorgen !
Dan heb je m iig goed ingewijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Hehe, direct lekker ingeslapen dus..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen !
Als Herman dat had gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hehe, direct lekker ingeslapen dus..Ik had me vanochtend ook al verslapen
N
Pa maakte me wakker om 7.50, of ik niet weg moest...euh JA! Normaal sta ik om 7 uur op. ff snel onder de douche gesprongen en met de auto rijbewijsinvorderende snelheden gereden, was ik om 8.17 uur binnen, 2 minuten te laat
![]()
En toen moest ik 20 minuten wachten voordat m'n op laptop was gestart
Bijna vergeten; Goeiemogguh!
M'n directe collega komt altijd pas om 8.45 binnen, dus ik was nog prima op tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Je reputatie weer prima waargemaakt Cuckoo.
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Potver, werk ik een dag thuis waardoor ik langer kan blijven slapen, word ik gewoon netjes om half zeven wakker. Helemaal in een ritme.. Ik wil uitslapen!
Behoorlijk irritant jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd! Vreselijk is dat he
..
Bweu jaloezie :|quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:39 schreef Sok41 het volgende:
2:19 nog en dan gaat deze jongen zich verblijden met een alcoholische versnapering en tevens een jointje in het café..
In het weekend word ik gewoon rond zeven uur wakkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Potver, werk ik een dag thuis waardoor ik langer kan blijven slapen, word ik gewoon netjes om half zeven wakker. Helemaal in een ritme.. Ik wil uitslapen!
Haha, ik ben een WoW'er.. Ook best wel hardcore ook, maar ben er niet trots op ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
altijd wel lekker rustig rond dat tijdstip op de server van mn favo MMORPG(Nee geen WoW
)
Mijne is graties, private serverquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:48 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Haha, ik ben een WoW'er.. Ook best wel hardcore ook, maar ben er niet trots op ofzo![]()
Meh sinds ik WoW speel heb ik niet echt oog gehad voor andere games, ik speel dit al sinds release(11 feb'05)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijne is graties, private server
[MMORPG] Rose Online Part 21
Hebben wij niet, vanmiddag wel een gesprek met onze begeleider hoe het gaat enzo. Verder geen rapportage oidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef Cuckoo het volgende:
Vrij rustig hier vandaag, het lijkt erop dat de afstudeerders/stagelopers allemaal hard aan het werk zijn om de weekrapportage op tijd af te hebben![]()
Overigens inclusief mijzelf![]()
Wil (moet is een groot woord) vandaag m'n PvA afhebben en inleveren bij m'n bedrijfscoach. Dat staat tenminste bij week 12 in de planning in het PvA dus.....quote:
Dus jij maakt over het pva een pvaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Wil (moet is een groot woord) vandaag m'n PvA afhebben en inleveren bij m'n bedrijfscoach. Dat staat tenminste bij week 12 in de planning in het PvA dus.....![]()
kan hier jammer genoeg niet op youtube. filteredquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Qunix het volgende:
Video van de container: http://www.youtube.com/watch?v=Bv8L-8BMPoY
Ik wist dat die reactie zou komenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als je het PVA nog niet afhebt, kun je het ook wel veranderen in week 13
Heel goed dat jij dat wistquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komenEn nee dat kan niet, heb namelijk al gezegd dat ik het vandaag ik zou leveren...
ISA-server ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kan hier jammer genoeg niet op youtube. filtered![]()
Dan moet je me nogsteeds uitleggen waarom je in het PVA zet wanneer het PVA af moet zijn. Als iemand dat leest is het toch al afquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie zou komenEn nee dat kan niet, heb namelijk al gezegd dat ik het vandaag ik zou leveren...
Al sla je me dood joh, waar kan ik het zien wat voor server het is? Ben echt een n00b op dit gebiedquote:
Ik ben om 12 uur al klaar dus laat maar even zitten tot volgende weekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Al sla je me dood joh, waar kan ik het zien wat voor server het is? Ben echt een n00b op dit gebied![]()
Is het zo moeilijk dan ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben om 12 uur al klaar dus laat maar even zitten tot volgende week![]()
![]()
Whehe we weten er niks vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf niet al te veel van weet kun je er beter niet aan beginnen, no offense![]()
Hej, beledig ons nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf niet al te veel van weet kun je er beter niet aan beginnen, no offense![]()
Neeheeej!! Je zei no offensequote:
Jah, maar daarom kan je het er wel inzetten. Het is immers een activiteit die je voltooid tijdens je afstuderen. De planning van het gehele afstuderen staat in het PvA. Dus voor de volledigheid heb ik het er maar bij ingezetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je me nogsteeds uitleggen waarom je in het PVA zet wanneer het PVA af moet zijn. Als iemand dat leest is het toch al af
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahah verveling is zeker toegeslagen daar ?![]()
Heel goed Cuckoo, gewoon je eigen plan trekken zoals jij altijd doet!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, maar daarom kan je het er wel inzetten. Het is immers een activiteit die je voltooid tijdens je afstuderen. De planning van het gehele afstuderen staat in het PvA. Dus voor de volledigheid heb ik het er maar bij ingezet![]()
Ik begin het wat drukker te krijgen en moet nog 45 min, dus ik zeg alvast prettig weekend iedereenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Valt mee, ben wel toe aan weekend btw
!
Zoals gewoon niet naar de lessen van Navision gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed Cuckoo, gewoon je eigen plan trekken zoals jij altijd doet!!![]()
Aah, gaat de tijd wel snellerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik begin het wat drukker te krijgen en moet nog 45 min, dus ik zeg alvast prettig weekend iedereen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Doei Sok!
Geen milfjes meer he van 't weekend!
Doe eens gek dan!!!!!!quote:
Jouw brijdrage vandaag is anders ook uiterst matigquote:
Navision al geleerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jouw brijdrage vandaag is anders ook uiterst matig![]()
Had je al gezegd gvdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Navision al geleerd?
Khad een 9 trouwens voor leugistiek
Heeyla ! Ik dacht ga toch nog snel even langs het forum.. Op heterdaad betrapt ! Niezohe! Haha, ik zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Doei Sok!
Geen milfjes meer he van 't weekend!
Had gisteren ook al gereageerd joh paashaas!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
HEE CUCKOO IK HAD EEN NEGEN VOOR LOGISTIEK GEK
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Had gisteren ook al gereageerd joh paashaas!![]()
Haha, Anna in betere tijden. En die andere picca!!!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heeyla ! Ik dacht ga toch nog snel even langs het forum.. Op heterdaad betrapt ! Niezohe! Haha, ik zal er over nadenken![]()
![]()
Aluu
Slaafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Haha, Anna in betere tijden. En die andere picca!!!![]()
![]()
Ik ga er ff vandoor! Moet broodjes ophalen voor de zaak hier. Zelf maar ff een stokbroodje warm vlees besteldTot half 1
![]()
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Slaaf!
Wij laten dat gewoon doen, broodje filet american bestellen en wachten totdat die binnen komt!
Hojjjquote:
Post m danquote:
No Claim 2006 Ziektekostenverzekeringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Aantal posts: 8001 (gemiddeld 17 per dag)
Nu benik vergeten waar
dat doe ik nou ook elke dag, vermoeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen....
Lekker op school.. beetje niks doen..
Nou ik moet zeggen dat ik het wel uitermate relaxt vindt om ff achter de laptop weg te zijn, en lekker ff te raggen in zogenaamde bedrijfshoertje, een Peugeot 307SW die niet vooruit te branden isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ga er ff vandoor! Moet broodjes ophalen voor de zaak hier. Zelf maar ff een stokbroodje warm vlees besteldTot half 1
![]()
Te gek manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik het wel uitermate relaxt vindt om ff achter de laptop weg te zijn, en lekker ff te raggen in zogenaamde bedrijfshoertje, een Peugeot 307SW die niet vooruit te branden is![]()
Al met al toch een uur pauze gehad![]()
Jij hebt er ook al bijna 8000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
AubWeetje tenminste waar je die o-zo-belangrijke 8000e hebt geplaats
Precies, hier ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar wel net iets minder posts per dag. Al haal ik sinds mn stage wel 20 to 40 per dag
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Te gek man![]()
*Mag ik je aanraken nu je een uur pauze hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |