Ik vraag me af bij welke bank jij zit, dat dat meerdere dagen duurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:52 schreef Dwergje het volgende:
Ik neem aan dat ze het bedrag op 31 maart overmaken. Afhankelijk van je bank zal het dan op 1 april op je rekening staan, of een paar dagen later.
jij hebt tenminste al een brief gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:58 schreef erikkll het volgende:
[..]
De brief die ik heb gekregen was best onbegrijpelijk. Er stond wel in dat ik 245 euro weerkrijg, dus dat kan me verder weinig schelen, hoe onduidelijk dat ding is
Rabobank, bij mij duurt het dus niet een paar dagen. Maar bij de Postbank duurt het meestal wat langer... dus het zou kunnen dat mensen het dan op 2 of 3 april pas hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vraag me af bij welke bank jij zit, dat dat meerdere dagen duurt.
Mag niet. Is een wetgeving.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef Dwergje het volgende:
[..]
Rabobank, bij mij duurt het dus niet een paar dagen. Maar bij de Postbank duurt het meestal wat langer... dus het zou kunnen dat mensen het dan op 2 of 3 april pas hebben?
Wat staat er in de wet? Dat het geld op de rekening van de verzekerde moet staan voor 1 april, of dat de verzekeringsmaatschappij voor 1 april uit moet keren?quote:
Dat het voor 1 April op de rekening moet staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef freako het volgende:
[..]
Wat staat er in de wet? Dat het geld op de rekening van de verzekerde moet staan voor 1 april, of dat de verzekeringsmaatschappij voor 1 april uit moet keren?
Daar heb ik nog nooit van gehoord; als het geld wordt overgemaakt staat het de volgende werkdag op je rekening, bij welke bank je ook zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef Dwergje het volgende:
[..]
Rabobank, bij mij duurt het dus niet een paar dagen. Maar bij de Postbank duurt het meestal wat langer... dus het zou kunnen dat mensen het dan op 2 of 3 april pas hebben?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:12 schreef Madshark het volgende:
Iemand iets vernomen van FBTO ? Heb hier nog helemaal niets van binnen, laat staan gestort gekregen (0x gebruik gemaakt afgelopen jaar)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef freako het volgende:
Ik heb het geld ontvangen op 16 maart (FBTO), alleen nog geen brief..
hmm, hier nog geen briefquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef Slasher het volgende:
Gisteren brief gehad van Univé, krijg alles terug.....
Idem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef Slasher het volgende:
Gisteren brief gehad van Univé, krijg alles terug.....
En dat is geen grap!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat het voor 1 April op de rekening moet staan.
Vorige week het geld al, vandaag lag ook de brief op de mat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:12 schreef Madshark het volgende:
Iemand iets vernomen van FBTO ? Heb hier nog helemaal niets van binnen, laat staan gestort gekregen (0x gebruik gemaakt afgelopen jaar)
Ik moet nu een groot deel van de no-claim van 2005 terugbetalen, ik hou zo'n 20 euro over.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef freako het volgende:
Een verwante vraag: over 2005 heb ik 255 euro no-claim teruggekregen, dus in april 2006. Ik heb echter in 2005 wel kosten gemaakt in het ziekenhuis, voor iets dat vergoed werd door het (toenmalige) ziekenfonds. Tot hoe lang na dato kan de verzekeraar nog terugkomen op het uitbetalen van de no-claim?
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef NeFReTT het volgende:
iemand geld ontvangen van zilveren kruis achmea ????
Alleen een brief..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef NeFReTT het volgende:
Vervelend inderdaad... wij hebben ook nog een rekening gekregen van onze toenmalige verzekering...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef freako het volgende:
[..]
Vorige week het geld al, vandaag lag ook de brief op de mat.
edit: Hmm, het was misschien verstandig geweest om de brief eerst te openen voor het te posten op het forum. Het was inderdaad een brief van FBTO die ging over de no-claim. Helaas was het de brief waar ik al een tijdje bang voor was:
[..]
Ik moet nu een groot deel van de no-claim van 2005 terugbetalen, ik hou zo'n 20 euro over.. Die behandeling begon op 22-9-2005, dus exact anderhalf jaar geleden. De administratieve molens draaien snel.
.
De brief over de no-claim van 2006 hou ik nog steeds tegoed van FBTO.
Doe je goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg niks2100 euro aan kosten gemaakt
![]()
Beter zo dan 256 euro dacht ik maarquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef du_ke het volgende:
Kreeg gister een brief en ze hebben het er om gedaan.
Had 255,88 aan kosten.
Tja, ik zag het aankomen, het geld staat al een jaar rente te trekken op m'n spaarrekening.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad... wij hebben ook nog een rekening gekregen van onze toenmalige verzekering...
Anderzorg is echt een vreselijke zvquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Aventura het volgende:
Ik heb 314 zorgkosten gemaakt
Ik zit bij Anderzorg.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anderzorg is echt een vreselijke zv
Veel, heel veel problemen met mijn eigen zoon, maar ook op mijn werk hebben we er allerlei vervelende ervaringen mee...
Goedkoop ok, maar de dienstverlening
nope nog niksquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef NeFReTT het volgende:
Reken er maar op dat je het 1 dag vantevoren krijgt. Zo zijn die gasten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Wel een brief gehad van Zilveren Kruis/achmea. Leuk hoor, maar helaas geen centen ontvangen! Brief was al van 26 februari btw. Ik zou het bedrag "binnenkort" op mijn rekening ontvangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |