Ik heb het wel geteld 4 lessen volgehouden...quote:
Ohh, ja ik deed idd ook alles latin vanaf zilver. Ballroom is kut.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Brons, Brons-Latin, Zilver, Zilver-Latin, Goud en Goed-Latin
it's never hurts to help.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Sok41 het volgende:
Heb geen tijd om alles terug te lezen maar hoe staan de zaken hier ?
vond er geen reet aan.. en die (censuur) ging er met andere gast er vandoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: waarom gestopt?
@ lienelien: vond Ballroom en Latin allebei leuk, heb dus 3 diploma'swel dik dat je zo goed hebt gepresteerd op NL-kampioenschap
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Cuckoo het volgende:
Pfff....dansles, ook nog een blauwe maandag aan meegedaan. 5x op les geweest ofzo, en toen gingen we altijd bowlen (toen was dat blijkbaar erg hip) bij Yips in Hengelo. M'n ouders hebben wel alle lessen betaald en dachten dat ik er elke vrijdagavond braafjes heenging
![]()
De Soos (?) was wel ubervet toen!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
en hadden geen CU2 of Sugababes account..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nu
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je wonquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)
"back in the days..."quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je won![]()
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezahquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hadden geen CU2 of Sugababes account..![]()
vergeet niet de prepaid telefoon kaartquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezah
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vergeet niet de prepaid telefoon kaart
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'
mijn ouders hebben hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Heb jij er dan ook veel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef lienelien het volgende:
Nee joh, een Hello Kitty frontje!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[img src="http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/nokia-3310.jpg"]Nokia 3310[/img]
Beter veel frontjes dan veel beltegoed of snickers of breezersquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
Ooit eens samen met een paar vrienden het NK mobieltjes werpen (2005) georganiseerd... ging opeens die gasten van Hi het idee jatten...![]()
![]()
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[afbeelding]
Hier op de zaak lopen ze ook allemaal met 3310's of van die 6110 (die lange zakentelefoons) rond.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:
[afbeelding]
![]()
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..quote:
Riaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopen![]()
Sweet revengequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..
Hi organiseerde het evenement in Augustus.. De hele week 25-30 graden, precies op die dag.. 15 graden en stromende regen. Wij hadden in oktober juist 20 graden
![]()
Dat was ook mijn eerstequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn ouders hadden eerst deze:
[afbeelding]
mijn 1e telefoon
[img]url=http://www.wijkman.nl/gsm/i1643996-41.jpg[/img]
quote:
Ik heb ook de W810iquote:
Gekheid, Cuckoo weet wie t zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevretenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geluid uit die dopjes (speaker trouwens ook)![]()
Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Nee, dat vind ik onbeschoft, en nee ik ben geen audiofiel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Omdat ik zelf een josti ben die altijd anderen nadoet. En iedereen op Fok! gebruikt het ook zo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Swing 200quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef Freshthinking het volgende:
Wat te denken van de Philips Diga![]()
[afbeelding]
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
Geen frikandellen?? Dan houd ik me wel stilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet! Als je nog frikandellen wil hebben moet je heel rap je bek houden
!
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen frinkandellen?? Dan houd ik me wel stil![]()
Demigrerende?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Iets dat iets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
Goed idee, nog even snel een cappucino scorenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef lienelien het volgende:
Ik ga nu trouwens Max Havelaar spotten
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
Ah lekker 2 stuksquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2!
Al wat gedaan voor Spaans?
Wij gelukkig wel! Of Wiener Melange.. Ook lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Hier wel aanwezigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Gvd nou man, ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesprokenquote:
Dat wordt niks dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt niks dusMaar je had het toch al gehaald?
![]()
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesproken?
![]()
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckooquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
Past helemaal in de TT![]()
Geilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond looptquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond loopt![]()
I sincerely apologize for making a mistake.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
NU gaan we, tot mogguhquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Het aftellen is weer begonnen!! Nog 11 minuten![]()
Aju! Tot morgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Nog maar 76 dagen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Netjes! Daar kan je mee thuiskomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo khad een keurig 9 voor InkoopNu peren we em
Nog maar 41 dagen en 22 minutenquote:
Pfff...ik heb bijna dag 4 erop zitten. En ik hoop dat er niet meer dan 60 volgenquote:
Ik ben er juist achter gekomen dat ik de meest geweldige studie ooit heb gekozenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:07 schreef MichielPH het volgende:
Zijn hier meer mensen die door een stage zijn gaan twijfelen over hun studiekeuze? Het is waarschijnlijk een hele domme gedachte, het is ook versterkt door het algemene nerdbeeld. (Ik doe HBO Elektro, zoals bekend zou kunnen zijn)
Ik ben bang dat ik straks bij een bedrijf kom te werken met mensen die autistische trekjes vertonen; dat doen de mensen hier namelijk..
Ik zou wel eens stage willen lopen bij een programma als 'De Wereld Draait Door', al weet ik niet eens precies wat je daar moet doen.
misschien is hij dus toch echt wel een MILF-hunterquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
ja, die jah, wat een vaag ding was dat, model erop had ik dus (met dat klepje met die toetsen erbovenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, ehmm, die bovenste. Da´s toch de MN-1?
Met dat vervelende knipperende lampje
ik alleen als ik in m'n uppie in de kantine zit te eten bij m'n bijbaantje, lekker knallen met een beetje Hardstylequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
whahahaha, ressssssssssssssspect voor deze manquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dus.quote:Zojuist vertrekken 2 SEON wagens en een SEON container, met een kleine vangst. En het ruikt hier enorm sterk naar wietgeur hier in het Mediacollege Amsterdam. Vanochtend kwam er een politievrouw langs om de veiligheid te controleren binnen ons bedrijf, samen met de directeur van school. Toen de politie in een kamer kwam onder ons waar niemand mag komen (zelfs de deur is opslot voor iedereen), rook ze wat verdacht. Ja, er was wat ondekt. De deuren gingen open en nu heerst er een wiet geur overal en ook buiten. Kort nadat ze hier op bezoek kwam, kwamen er SEON wagens. Na een kleine 2 uur gingen ze weg met een lading plantjes. De foto's kan je hier bekijken. Ze zijn gemaakt met een bagger telefoon Motorola V220. Geen goede kwaliteit dus. Precies onder ons bedrijf in het zelfde gebouw is het gevonden. Mooi avontuur op me stage. Vangst: 1 container vol met grond, lampen, afzuig installatie en wiet plantjes. CHECK DE FOTO'S http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=263
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |