Milagro?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat de appel niet ver van de boom is gevallen. Knap...... kritisch........ intelligent..... lief........ uitdagend.............. precies zoals ik.............![]()
Ja, je kent dat gevoel ook wel als veertiger toch? Om die blagen van in de 20 te vlug af te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Das rap......
quote:
Theequote:
het was een poging alla cohen om de boel bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Thee? ben toch niet ziek?
Wel brak maar dat is een heel ander verhaal.
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.quote:
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
Mindermutsig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
u mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?
neuh, maandverband.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat nu ineens over wasmiddelen???
Had 'mijn liefste' even aan de lijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
neuh, maandverband.
Wel bij de les blijven mienjong!
Kom kom, ze zitten nog maar zo'n 30 jaar in Vlaanderen hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef Autodidact het volgende:
Wat een belabberd Vlaams. Zeker van een Marokkaan.
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Nee, ze is niet eens zwanger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.
Ja, idd en dus de houding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo'n skippybal is "goed" voor de rug, gelooft men.
Da's vast goed voor tegen de rsiquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd en dus de houding.
Pleurt ze er af dan heeft ze een hersenschudding.
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat zij Ryan3 als mod wil hebben was zeker ene garpje???
Hee, PJ, ouwe maat!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.
Kost de samenleving heel wat geld als een ir-ingenieur een hersenschudding krijgt hoor, we spreken hier niet over een gamma.
EchtGaaf zit hier nog maar kort. Aardige jongen, maar hij moet nog wat van onze mores leren, denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.
btw. Zou jij een modje willen zijn?
Dit komt in je dossier aan de andere kant hoor.quote:
Niks mis mee. sjun heeft de académie sociale gedaan, die leveren geen ingenieurs af.quote:
Kloptquote:
Daarom.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Binnenkort ben ik ook nog eens gammamaster
.
Nou, je zit anders je zelf te quoten hoor. De overgang komt wel erg vroeg bij jou denk ik zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zal PJ leuk vinden dat jij denkt dat hij een kloon is van mij..
Geen idee, wat kun je allemaal vertellen over een verende zak onder je kont? Ik ken iemand die daar 's nachts vooral een mening over heeft, maar dat zou je even moeten navragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ze bij het neuken heeft opgelopen, bedeol je???
Dat moet je lezen als doodeenvopudige aanvullingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nou, je zit anders je zelf te quoten hoor. De overgang komt wel erg vroeg bij jou denk ik zo![]()
Was je niet lief dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
EchtGaaf zit hier nog maar kort. Aardige jongen, maar hij moet nog wat van onze mores leren, denk ik.
Nee, ben al kort POL mod geweest, kreeg allerlei vervelende vrouwelijke users naar mijn strot.
Ja, er lopen hier mensen rond die hier wonen en overal een mening over hebben. Eat me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, wat kun je allemaal vertellen over een verende zak onder je kont? Ik ken iemand die daar 's nachts vooral een mening over heeft, maar dat zou je even moeten navragen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat moet je lezen als doodeenvopudige aanvullingen.
Hak m'n handen af, zeg.
Dag opa.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, PJ, ouwe maat!!!!
Alles wat ik zeg op Fok! komt in mijn dossier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit komt in je dossier aan de andere kant hoor.
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Moest je nou over die 2 woordjes zó lang nadenken?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.
Ja, erg ad rem is PJ niet. Nadeel als hij mod wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moest je nou over die 2 woordjes zó lang nadenken?
Op de wc mag ik toch hopen, koene ridder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen.
Ja, net zo ad rem als die ouwe krant die hij aan het lezen was ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nu was ie wel ad rem en gevat ook nog.
Helaas, VK van vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
Kraak, kraak, knars, knars.
(Nee, dit is niet de hersenactiviteit van PJ ten einde ad rem over te komen, nee, dit is de Telegraaf van gisteren die hij leest)
Volkskrant, dr Alzheimer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
VK? Okee, WK ken ik wel, 'weinig kans'. Wat is VK?
Nog 1 dagje werken, heb er dan 7 achtermekaar gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heeft iemand hier een vrije dag.
Dat klopt.quote:
Ik ben MSc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Uit onvermogen?
Werk jij voor een "baas"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje werken, heb er dan 7 achtermekaar gedaan..
Tsjongejonge, het is jou ook echt niet om vrijheid te doen hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Nee, je bent ziek. En dat weet iedereen toch al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bén laag..
(Dit komt al eerder in m'n dossier.. )
Je hebt toch heel ONZ, GC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, het is jou ook echt niet om vrijheid te doen hè.
Je kunt niet tegen weerwoord hè, mien jong.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.
Alsof ik tot een kliekje behoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt toch heel ONZ, SC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.
Jazeker. In elk geval al die negers die je voortdurend om je heen hebt hangen.quote:
Voor mij een bekend gegevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bén laag..
(Dit komt al eerder in m'n dossier.. )
Welke negers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jazeker. In elk geval al die negers die je voortdurend om je heen hebt hangen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke negers?
(Hee je bent sneller dan PJ zeg. +1 Klefbeer).
De enige kennis die er is, is zelfkennis, hing boven de (deur wrs van de ) tempel van Delphi. Ik ga er niet mee strij'en. (Is wel Brabants).quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor mij een bekend gegeven![]()
maarruhhh....... Zelfkennis?![]()
Mijn zegen heb je in elk geval, en dit lijkt me alvast een uitstekend programmapunt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.
Je komt weer niet bij zeker vanwege de ad remmiteit van klefbeer ehm gertvandervolk ehm 'ik heb geen klonen Lemmeb', want ik weet wat de noden zijn van het gewone volk, terwijl ik makkelijk al een plasmascherm zou kunnen hebben en allang mijn schaapjes op het droge had kunnen hebben zoals SteefP in de VS, ware het niet voor al die akelige PvdA'ers en GL'ers dat ik in een schotelwijkje woon in Rotjeknor???quote:
Ge-wel-dig idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je in elk geval, en dit lijkt me alvast een uitstekend programmapunt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je komt weer niet bij zeker vanwege de ad remmiteit van klefbeer ehm gertvandervolk ehm 'ik heb geen klonen Lemmeb', want ik weet wat de noden zijn van het gewone volk, terwijl ik makkelijk al een plasmascherm zou kunnen hebben en allang mijn schaapjes op het droge had kunnen hebben zoals SteefP in de VS, ware het niet voor al die akelige PvdA'ers en GL'ers dat ik in een schotelwijkje woon in Rotjeknor???
En de klonen, en wonen tussen de maroks, en naar VS emigreren zoals StevieP en...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je mij echt niet roepen.Behalve dan over dat plasmascherm.
Ja, het lijkt me best gaaf om naar de VS te emigreren. StefanP heeft daar verder weinig mee te maken, noch z'n bankaccount, want zoals je weet geef ik geen zak om geld, maar het lijkt me een geweldig land.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En de klonen, en wonen tussen de maroks, en naar VS emigreren zoals StevieP en...Nou ja, maakt niet uit ouwe Maoïst van me.
Geef zelf dan ook eens het goede voorbeeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt toch heel ONZ, GC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.
Maar die gozer had je toch maar mooi overgehaald, niet? Zelf had je dat niet kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me best gaaf om naar de VS te emigreren. StefanP heeft daar verder weinig mee te maken, noch z'n bankaccount, want zoals je weet geef ik geen zak om geld, maar het lijkt me een geweldig land.
Hij kent dat woord niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geef zelf dan ook eens het goede voorbeeld.
Nudge, nudge, analfabeet.quote:
Och, soms zie je ineens het licht. Maar dat zul jij niet meer meemaken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die gozer had je toch maar mooi overgehaald, niet? Zelf had je dat niet kunnen verzinnen.
quote:Een 14-jarig Italiaans meisje uit de stad Genua haalde begin 2005 het nieuws met haar sms-duim.
Ze ging naar haar huisarts wegens de pijn in haar duim, die ze amper nog kon bewegen. De arts dacht eerst dat ze de aandoening opliep bij tennis. Toen tijdens het consult haar telefoon afging, vroeg hij het meisje hoe vaak ze haar mobieltje gebruikte. Ze vertelde dat ze dagelijks minstens honderd sms-berichten verstuurde.
Een Australische arts kreeg een 13-jarig meisje met soortgelijke klachten op het spreekuur. Haar rechteronderarm was opgezwollen: het meisje bleek in een maand voor 100 dollar aan beltegoed te hebben ge-sms’t. De arts bedacht voor deze kwaal de term ‘texting tendonitis’
MTV komt met zender Comedy Centralquote:In navolging op het succes van Comedy Central in de Verenigde Staten en recent in Polen en Duitsland gelanceerd, zal op 30 april de nieuwe televisiezender Comedy Central ook te zien zijn in Nederland. De televisiezender wil dat de kijker vanaf 30 april tussen 20.00 uur ’s avonds en 02.00 ’s nachts bij hen terecht kan voor een lach, entertainment en ontspanning. De zender zal de plaats innemen van 'The BOX'. Dit maakte MTV Networks vandaag bekend.
De zender staat in het teken van nationale en internationale comedy. Saturday Night Live, The Office US, The Daily Show, Scrubs, That’s 70's Show en South Park zijn enkele voorbeelden van wat er op deze zender te zien zal zijn.
Daily Show is leuk. De rest ken ik niet zo goed. Ja, South Park.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Aoristus het volgende:
Niets is zo vervelend en irritant als de pompeuze Amerikaanse recyclehumor
Dagelijkse humor ken ik alleen van Peter van Straatenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daily Show is leuk. De rest ken ik niet zo goed. Ja, South Park.
voor de grap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef Aoristus het volgende:
ze zouden Koekli eens uit moeten zenden, dat was de Russische spitting image. Putin was er niet blij mee, hij heeft de verantwoordelijken een enkeltje Siberie kado gedaan geloof ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
MTV komt met zender Comedy Central.
Topidee voor SGP: trouwen verbiedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De flitsscheiding gaat op de schop
Wat een nonreden om de flitsscheiding onmogelijk te maken.
Wel een pracht serie: The Officequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
The Office US is inderdaad niet iets om naar uit te kijken. Echt een matige remake van het origineel.
Dat krijg je van al dat gefietsquote:
geen bikini geen modquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gefiets.
Dag heren. Is er al een nieuwe mod?
showenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
Het is ook geen bikiniweer.
Wat mot die mod met die kini?
Ah. Wat heb je in vredesnaam aan een naakte mod?quote:
quote:
quote:
quote:
Gij zult zich niet bedekken in het aanziens Gods.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Wat heb je in vredesnaam aan een naakte mod?
Er zijn wel een aantal nudisten (of naturisten, ik kan het nooit onthouden) op POL aanwezig.
Jij was van 't zomer ook al toegetreden tot de orde der naaktfokkers, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gij zult zich niet bedekken in het aanziens Gods.
Ik hecht aan mijn privacy.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
hop hop hop muurbloempjes in vullen Wie is wie in POL!
Politieke insteek? Discussiewaarde? Opsomtopic!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
hop hop hop muurbloempjes in vullen Wie is wie in POL!
ja?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
Jij was van 't zomer ook al toegetreden tot de orde der naaktfokkers, meen ik me te herinneren.
Zin noch tijd. Enkel voor geld bereid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef sigme het volgende:Wil jij geen mod worden?
Wir sind die Liberalen, Sieg Heil!quote:VVD-Europarlementariër Toine Manders diende in december een voorstel in om consumenten die inbreuk maken op iemands auteursrecht te vervolgen voor heling.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Het zijn altijd de VVD-ers die met van die internet wetjes willen komen.
http://www.sp.nl/standpun(...)ernet_en_google.htmlquote:Standpunt :: Internet en Google
Google wordt door 80 procent van de Nederlandse internetgebruikers gebruikt. Maar het verkrijgen van informatie via Google is niet toevallig. Google kan dat sturen. Zo zie je dat de Nederlandse maar ook Europese informatie moeilijker doordringt via Google, dat een beursgenoteerd bedrijf is. Ook het gebruiken van digitale beveiligingsystemen kan ervoor zorgen dat de informatie die er beschikbaar is voor betalende mensen anders is dan voor niet-betalenden.
Nederland moet het project Quaero steunen, een Europese zoekmachine. Het is wenselijk dat de algoritmes van Google en andere zoekmachines openbaar worden, zodat we kunnen weten wat zij van ons weten. De onafhankelijke informatievoorziening moet blijven gewaarborgd. Het is onwenselijk dat programma’s van de publieke omroep op internet alleen tegen betaling verkrijgbaar zijn.
Het is een alternatief topic, voornamelijk bedoelt om op een semi-legitieme wijze tegen elkaar aan te zeiken. Het houdt het gezeik een beetje uit alle normale topics.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Reya het volgende:
Le roi est mort, vive le roi! Wie is geschikt als POL-MOD?#2
Waar dient dit hele topic nou eigenlijk toe?
Dat is inderdaad wel een voordeel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een alternatief topic, voornamelijk bedoelt om op een semi-legitieme wijze tegen elkaar aan te zeiken. Het houdt het gezeik een beetje uit alle normale topics.
Ik dacht dat je tijdelijk Mod zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
Mutant! Ik zou nog een partij coke van jou krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
Ja, ben ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdelijk Mod zou zijn.
Light?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Mutant! Ik zou nog een partij coke van jou krijgen?
Wat is eig de reden?quote:
flip-flop.quote:
quote:Wer ihn als einen Gott der Liebe preist, denkt nicht hoch genug von der Liebe selber. Wollte dieser Gott nicht auch Richter sein? Aber der Liebende liebt jenseits von Lohn und Vergeltung.
quote:Ihr führt Krieg? Ihr fürchtet euch vor einem Nachbarn? So nehmt doch die Grenzsteine weg - so habt ihr keinen Nachbarn mehr. Aber ihr wollt den Krieg und deshalb erst setztet ihr die Grenzsteine.
Koenders een Wilders adeptquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben nu al benieuwd welke wilders adept en verkapt anti moslim aanhanger dit gaat rechtvaardigen.
''Wilders stelt tenminsten dingen aan de kaak''
etc![]()
Inderdaad hele integere politici, alle politici die zich te snel hebben uitgesproken.![]()
Koenders zegt zelf dat die vragen overtrokken zijn.quote:
OMFGquote:
Nee, Heine. Wat die over de Pruis te melden hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
ben niet zo filosoferig ingesteld, begrijp veel niet, wil ook veel niet begrijpen, maar de Duitse taal bereikt in Nietzsche's werken zonder twijfel haar hoogtepunt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.
Lemmeb for mod!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bangquote:
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bang
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigsquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?
Avondwinkel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigs![]()
![]()
![]()
Neuh, ga gewoon ff koken of bakken denk ik.quote:
Kok DoG!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Neuh, ga gewoon ff koken of bakken denk ik.
Ik jou ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
quote:Een woedende menigte van middelbare scholieren heeft woensdag in het noordoosten van Nigeria een lerares vermoord omdat zij een deel van een Koran zou hebben verscheurd. De islamitische leerlingen staken ook de auto van de docente, en drie klaslokalen in brand. De precieze aanleiding tot de lynchpartij is nog onduidelijk.
De buurvrouw van de vriendin hoorde van de schoolleiding dat de lerares waarschijnlijk geen koran verscheurde maar een spiekbriefje. De schooldirecteur, een moslim, raakte gewond toen hij probeerde de onderwijzeres te beschermen.
De autoriteiten van het district Tudun Wada in de deelstaat Gombe hebben alle middelbare scholen gesloten uit angst voor meer onrust. Ook hebben zij strenge veiligheidsmaatregelen genomen. In het verleden leidden vergelijkbare incidenten tot gewelddadige uitbarstingen in het etnische en religieus verdeelde Nigeria.
quote:
Shirley (Redactie Frontpage)
Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:53 schreef Shirley het volgende:
Hou het gebash over moslims/islam achterwege a.u.b.
de morgenstond heeft ....quote:Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:54 schreef Velly het volgende:
Wat een triest klotevolk loopt er toch op deze wereld rond. Hysterische kudde relifascistische godsdienstwaanzinnige primaten.
Stuur er nog maar een bak ontwikkelingsgeld heen, want er moet weer een schooltje gebouwd worden en van verse onderwijzers voorzien worden, liefst met een gedegen kennis van de Koran.
Jawel.quote:Uw kinderen laten overblijven tussen de middag, is op veel scholen duurder geworden. Dat blijkt volgens DE TELEGRAAF uit onderzoek van het Expertisecentrum Verantwoord Overblijven. Bij sommige basisscholen is het tarief dit schooljaar meer dan verdubbeld. In enkele gevallen zou het uurtje tussen de middag wel vier euro per kind kosten. Ruim de helft van de scholen vraagt tussen de 1 en 2 euro per keer.
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Leerlingen lynchen lerares 'om Koran'
[..]
[..]
![]()
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?
Bronquote:Minister Klink wil af van happy hour
Om het drankgebruik onder jongeren in te dammen wil minister Klink (Volksgezondheid) dat er een eind komt aan prijsacties in cafés.
CDA-minister Klink van volksgezondheid wil ’zo snel mogelijk’ overleg met de horeca en de gemeenten over maatregelen tegen zogeheten ’happy hours’ en andere prijsactiesin cafés.
Klink zegt dit na onderzoek van de Universiteit Twente, dat vandaag wordt gepubliceerd. Daaruit blijkt dat één op de drie cafés alcohol met korting aanbiedt. Deze happy hours trekken jongeren aan, ook 14- en 15-jarigen, blijkt uit de studie die in opdracht van Stap (Stichting Alcoholpreventie) is uitgevoerd. Juristen van VWS willen nagaan of happy hours kunnen worden aangepakt op basis van anti-kartelwetgeving, dat ondernemers verbiedt prijsafspraken te maken.
Cafés verkopen bier voor de helft van de prijs en geven forse korting op cocktails, mixdrankjes, wijn en sterke drank. Ook worden er studentenavonden en Ladies Nights (gratis drinken voor vrouwen) georganiseerd.
Een enkele keer kunnen cafébezoekers onbeperkt drinken voor een vast bedrag. Zo adverteerde een jongerencafé in Enschede in 2006 met ongelimiteerd drinken voor 10 euro. Een speciale vrouwenavond werd in dit café aangeprezen met de slogan: ’Les 1: Zuipen! Les 2: Uit je dak gaan! Les 3: Kruipen naar huis’. De prijsacties staan soms op gespannen voet met gedragscodes die de horecabranche zelf opstelde.
Wetenschappers uit Twente bezochten in vijf studentensteden (Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen en Utrecht) 209 cafés. Bij 65 kroegen werden prijsacties gehouden.
De Universiteit Twente nam in de vijf steden ook een enquête af onder 350 14- en 15-jarigen. De wettelijke leeftijdsgrens voor alcohol ligt bij 16 jaar. Van de 123 jongeren van 14 en 15 die alleen uitgaan naar cafés en discotheken drinkt ruim 80 procent altijd alcohol. Bijna twee derde van hen stemt de keuze van het café regelmatig af op de kortingsacties die worden geboden en ruim de helft zegt dat er dan ook meer wordt gedronken.
Horeca Nederland vindt dat de overheid zich niet mag bemoeien met de prijzen van alcohol, maar riep in 2005 horecaondernemers wel op terughoudend om te gaan met prijsacties, vooral om bedrijfseconomische redenen.
In 2005 nam de Tweede Kamer een motie aan waarin werd aangedrongen op het nemen van maatregelen die happy hours en het stunten met alcoholprijzen aan banden moeten leggen.
Fatwa's worden doorgaans door moslimgeleerden (zelfverklaard...) uitgesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Europese Unie allemaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Ihr führt Krieg? Ihr fürchtet euch vor einem Nachbarn? So nehmt doch die Grenzsteine weg - so habt ihr keinen Nachbarn mehr. Aber ihr wollt den Krieg und deshalb erst setztet ihr die Grenzsteine.
Ja en die hebben veelal de macht van een kip.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fatwa's worden doorgaans door moslimgeleerden (zelfverklaard...) uitgesproken.
blijven proberenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef en_door_slecht het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met 50 jaar vooruitgang, vrijheid en economische voorspoed! Een ongekende prestatie voor een continent van zoveel volkeren en zoveel talen. Ook het continent van zoveel verscheidenheid, schoonheid en een weldaad aan cultuur. Opdat de volgende 50 jaar in het teken moge staan van een verdere integratie van deze volken en we de Turken mogen verwelkomen tot de grootste unie die de wereld ooit gezien heeft.
50 jaar is een lange tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
blijven proberen![]()
nogmaals, in Frankrijk is het sinds 1 januari 2007 grondwettelijk verplicht een referndum te houden over elke toetreding tot de EU. Oostenrijk heeft ook een referendum toegezegd.
Koenders kwam onmiddelijk na de uitlatingen van Wilders met de opmerking dat hij die zorgen deelde, dus achteraf bijhoorlijk voorbarig. Overigens zijn er gisteravond nog voldoende vragen open gebleven zoals wie betaalde de reis, waarom mocht die jongen die opgepakt was vanwege bedrijfsdiefstal mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Koenders zegt zelf dat die vragen overtrokken zijn.
En als Koenders of iemand anders van het kabinet ook zomaar uitspraken heeft gedaan dat het een schande is zonder zich in te lezen vind ik dat ook niet kunnen.
Koenders had al voor de vragen van wilders een onderzoek ingesteld waaruit bleek dat de beweringen in de krant niet klopten. Wilders, maar ook een teeven en iemand van het cda hadden scherpe kritiek. (ik dacht ook een sp'er, maar weet dat niet zeker). Ze hadden gewoon even kunnen bellen, dan hadden ze het geweten. Maar nee, er moet stemmen gewonnen worden over de rug van anderen. Van elke politicus vind ik dit één van de stomste fouten die je kan maken.
toen was het Habsburgse rijk net omver gevallen. Zo`n gekke gedachte was dat dus neit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
50 jaar is een lange tijd. Wie had 50 jaar terug kunnen denken dat Roemenië of Polen bij de EU zou gaan horen?
alleen op fok! Mutant, alleen op fok!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je nogsteeds zo zuur Godslasteraar?
De val van het habsburgse rijk was na WO1. 50 jaar terug waren die landen al 10 jaar onder directe invloed van SU.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was het Habsburgse rijk net omver gevallen. Zo`n gekke gedachte was dat dus neit.
Volgens mij niet. Het zou mij niet verbazen als je echt een kut leven hebt iig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
alleen op fok! Mutant, alleen op fok!
Ja, en wat is er mis met kippen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en die hebben veelal de macht van een kip.
laat de kut nu net ontbreken in mijn levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het zou mij niet verbazen als je echt een kut leven hebt iig.
Obsessie, obsessie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laat de kut nu net ontbreken in mijn leven![]()
verder begrijp ik jou milde obsessie met mijn persoontje niet zo goed.
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
De val van het habsburgse rijk was na WO1. 50 jaar terug waren die landen al 10 jaar onder directe invloed van SU.
Als gisteren? 40 jaar ervoor bedoel je. En 50 jaar terug zaten we dichter bij de bouw van de berlijnse muur dan bij de praagse lente.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.
Praagse Lente was van '68, de bouw van de muur werd in '61 begonnen. Zeg dan de Hongaarse Opstand van 1956.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.
Dat is waar; de Hongaarse inval en de repressie in Tsjechoslowakije toonden echter aan wat er met dissidenten gebeurde. In de jaren tachtig, toen de dictatoriale invloed wat afnam, kreeg je ook gelijk groepen als Solidariteit. Maar ja, niet alleen in de satellietstaten, ook in de Sovet-Unie zelf was er uiteraard verzet. De communistische macht is, mijns inziens, altijd maar een dunne, zij het repressieve, schil geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef Napalm het volgende:
Punt blijft desondanks dat de rooien lang zo vaste greep niet hadden.
Het zal de drank wel zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
M., je synapsjes zitten los. Gord ze eens aan!
http://thinkprogress.org/2007/03/21/gore-boxer-inhofe/quote:Committee chairwoman Barbara Boxer (D-CA) finally intervened. “Would you agree to let the Vice President answer your questions?” Inhofe said Gore could respond when he was done talking, but Boxer wouldn’t have it: “No, that isn’t the rule. You’re not making the rules. You used to when you did this. Elections have consequences. So I make the rules.” The hearing audience applauded loudly.
Maar zie je niet hoe ik middels de vrije geest en het losse gebruik en vervormen van woorden, ik tot de metafysische conclusie ben gekomen dat kinderen de toekomst zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
M., je synapsjes zitten los. Gord ze eens aan!
Dat zal de roze bril geweest zijn. Ik zag een reeks van kinderen naar het einde, de dood.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar zie je niet hoe ik middels de vrije geest en het losse gebruik en vervormen van woorden, ik tot de metafysische conclusie ben gekomen dat kinderen de toekomst zijn?
Is dat niet overal? Gewoon de grote massa een klein beetje naaien tbv de happy few. Zolang het niet opvalt hoeveel men de massa naait, geen problemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:49 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, niet alleen in de satellietstaten, ook in de Sovet-Unie zelf was er uiteraard verzet. De communistische macht is, mijns inziens, altijd maar een dunne, zij het repressieve, schil geweest.
Opvallend. Zeer opvallend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Daarentegen is het opmerkelijk dat alleen in de communistische staten die niet onder controle van Moskou stonden, na de val van de muut wijdverspreide chaos ontstond.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:54 schreef Monidique het volgende:
Gaan we vandaag allemaal even lief doen?.
Nou ja, Europa dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:02 schreef Napalm het volgende:
Opvallend. Zeer opvallend.
Maar China en Cuba zou ik geen chaos willen noemen.
Kinderen maken is dood creeeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zal de roze bril geweest zijn. Ik zag een reeks van kinderen naar het einde, de dood.
Zeker al een oud gedicht?quote:Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot.
wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 (quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Obsessie, obsessie.
Dat mocht je willen. Het is eerder een soort van analyse maken over wat je nu werkelijk drijft. Je hebt blijkbaar geen doel in je leven, vandaar ook de verzuurde reacties en het constante ageren tegen alles wat ook maar een klein beetje met religie te maken heeft. Het is erg bijzonder om te zien hoe een user jaar in jaar uit kan zeuren over alles en nogwat, maar zelf geen enkele constructieve bijdrage levert aan het debat.
Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..quote:
1950.quote:
[14.gif]quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 () kg overgewicht blijft een frustratie. En ik moet nog verzinnen wat er vanavond gegeten moet worden. That's it.
Twee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..
quote:'En elk zijn is tot niet-zijn geschapen' is het motto van 'Mijn dood en ik'. Het is ontleend aan het sonnet 'Insomnia' van J.C. Bloem uit 1950.
Hah, zaterdag Steven Segal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Monidique het volgende:
WE'RE ALL BORN TO DIE!!!!!!11111111!!!
\Dat zeg ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
Insomnia
Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.
Hoe onmachtig klinkt het schriel “te wapen”,
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast de doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.
Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot.
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van ’t paren,
Is niet minder dan de wieg het graf.
J.C. Bloem.
Wat is er met Knut?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Ja, daar vind ik me wel in idd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En wat betreft constructieve bijdrages, hoe zien die er dan uit? Wezenlijke zaken zijn altijd persoonlijk, en die bespreek je niet op een forum maar met vrienden/familie. Blijft over al die politieke discussies waar we toch geen enkele invloed op hebben. De enige irritatie wat mij betreft is het laffe en vooral intellectueel oneerlijke gedrag van de Maks en Cohens van dit landje. Aanvankelijk ga je daar dan serieus op in, maar na verloop van tijd bemerk je dat dat vanuit je eigen bliikveld volstrekt zinloos is. Discussies met retards vind ik van meet af aan zinloos, en ik ben op m'n 35-ste mijn schroom voorbij en noem het beestje maar meteen bij de naam, zie bv die sukkel van een Triggershot. En met de users met wie je je verwant voelt valt niet zoveel te discussieren (wat Ryan hier al poste), behalve dan mischien op een persoonlijke note, maar dat doe je niet op een forum.
Eerlijk gezegd denk ik dat forums alleen echt functioneren als het over hobbies gaat, IT, games, postzegels verzamelen, weet ik veel. Voor de rest is het als een lagerhuis een beetje roepen naar de overkant, en waar de ontstane irritaties alleen maar leiden tot meer overtuiging van het eigen gelijk. En ik moet bekennen dat ik aan die irritaties een zeker genoegen ontleen![]()
![]()
Onhandige gadget joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
Ik heb hem ooit de hand gedrukt, hoewel hij niet wist wie ik was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Ik had er vroeger een. Wel 4 MB intern geheugen had die, geloof ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/173248/073quote:Inhofe was predictably unhinged, but I was struck by just how isolated he seemed. Virtually every other Republican on the committee began with a strong declaration of their acceptance of the problem and their eagerness to find solutions. Inhofe increasingly seems like a guy ranting on a street corner, only with more visual aids.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/164115/800quote:It's not that he disagrees with Gore. Plenty of legislators in both houses disagreed with Gore, thoughtfully and respectfully. What Inhofe did is flounce around and bitch and moan like a petulant adolescent. He could not have made Gore look better if he'd tried.
ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Op tweakers word je toch afgewezen als je in hun ogen te dom bent?
Pol dat waren wel leuke boekjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]
Als er ooit een nieuwe mod komt..
Mooi dan heb ik er niks te zoekenquote:
Dat is wrs ongeveer hetzelfde idd. Heb met Stali (die oorspronkelijk uit de IT-branche komt) weleens discussies gehad, of aanzetten daartoe.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.
Geen idee wat nu precies de scheidslijn is tussen gewone topics op bv Tweakers, en wanneer een topic eindigt in wederzijdse ergernis. Mischien dat er over sommige onderwerpen geen overeenstemming bereikt kan worden omdat het onderwerp te subjectief is?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef sigme het volgende:
"Knut had beter kunnen worden afgemaakt"
Alweer een tijdje geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Maar lucida is dus ook weer vrijgelaten? Jammer, vrees ik.
Nee hoor, ik krijg ruzie met Stali als ik weer op hem reageer en Stali staat me toch wat nader dan oorlogje spelen met ene lucy. Als jullie zijn spam nu mooi negeren en ook niet in discussie gaan met zijn kloontjes (Biggs., lillybelt, en er zullen er nogwel meer zijn of komen) dan is er niets aan de handa.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Dat was toch de standaard verstandige wijze?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
Als jullie zijn spam nu mooi negeren
valt wel mee, maar je moet inzet tonen, en de search-functie gebruiken, veel vragen zijn al eens beantwoord, en anders krijg je een wildgroei aan topics en flauwekul.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Op tweakers word je toch afgewezen als je in hun ogen te dom bent?
Ja, eigenlijk wel, krijg het van Stali vaak genoeg te horen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was toch de standaard verstandige wijze?
nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joegoslavië en het maoïstische Albanië dus. Vroeger twee landen, reeds zeven en straks acht.
jah, van vroeger!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]
Als er ooit een nieuwe mod komt..
Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.
Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.quote:
Waarom zijn compaan niet dan btw???quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.
Jezus mina, hij reageert met een vette ad hominem ook meteen nog op mij ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef sigme het volgende:
Hier: ''De wereld is de wil tot macht -en buiten dat niets!''
Jij postte ook in dat topic, had je het niet gezien?
Houden zoquote:
Primair de schuld van de Turken/ Ottomanen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?
Gemier op de vierkante millimeter dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
valt wel mee, maar je moet inzet tonen, en de search-functie gebruiken, veel vragen zijn al eens beantwoord, en anders krijg je een wildgroei aan topics en flauwekul.
maar goed, ik moet pleite![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |