Je kunt niet tegen weerwoord hè, mien jong.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.
Alsof ik tot een kliekje behoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt toch heel ONZ, SC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.
Jazeker. In elk geval al die negers die je voortdurend om je heen hebt hangen.quote:
Voor mij een bekend gegevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bén laag..
(Dit komt al eerder in m'n dossier.. )
Welke negers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jazeker. In elk geval al die negers die je voortdurend om je heen hebt hangen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke negers?
(Hee je bent sneller dan PJ zeg. +1 Klefbeer).
De enige kennis die er is, is zelfkennis, hing boven de (deur wrs van de ) tempel van Delphi. Ik ga er niet mee strij'en. (Is wel Brabants).quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor mij een bekend gegeven![]()
maarruhhh....... Zelfkennis?![]()
Mijn zegen heb je in elk geval, en dit lijkt me alvast een uitstekend programmapunt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.
Je komt weer niet bij zeker vanwege de ad remmiteit van klefbeer ehm gertvandervolk ehm 'ik heb geen klonen Lemmeb', want ik weet wat de noden zijn van het gewone volk, terwijl ik makkelijk al een plasmascherm zou kunnen hebben en allang mijn schaapjes op het droge had kunnen hebben zoals SteefP in de VS, ware het niet voor al die akelige PvdA'ers en GL'ers dat ik in een schotelwijkje woon in Rotjeknor???quote:
Ge-wel-dig idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je in elk geval, en dit lijkt me alvast een uitstekend programmapunt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je komt weer niet bij zeker vanwege de ad remmiteit van klefbeer ehm gertvandervolk ehm 'ik heb geen klonen Lemmeb', want ik weet wat de noden zijn van het gewone volk, terwijl ik makkelijk al een plasmascherm zou kunnen hebben en allang mijn schaapjes op het droge had kunnen hebben zoals SteefP in de VS, ware het niet voor al die akelige PvdA'ers en GL'ers dat ik in een schotelwijkje woon in Rotjeknor???
En de klonen, en wonen tussen de maroks, en naar VS emigreren zoals StevieP en...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je mij echt niet roepen.Behalve dan over dat plasmascherm.
Ja, het lijkt me best gaaf om naar de VS te emigreren. StefanP heeft daar verder weinig mee te maken, noch z'n bankaccount, want zoals je weet geef ik geen zak om geld, maar het lijkt me een geweldig land.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En de klonen, en wonen tussen de maroks, en naar VS emigreren zoals StevieP en...Nou ja, maakt niet uit ouwe Maoïst van me.
Geef zelf dan ook eens het goede voorbeeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt toch heel ONZ, GC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.
Maar die gozer had je toch maar mooi overgehaald, niet? Zelf had je dat niet kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me best gaaf om naar de VS te emigreren. StefanP heeft daar verder weinig mee te maken, noch z'n bankaccount, want zoals je weet geef ik geen zak om geld, maar het lijkt me een geweldig land.
Hij kent dat woord niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geef zelf dan ook eens het goede voorbeeld.
Nudge, nudge, analfabeet.quote:
Och, soms zie je ineens het licht. Maar dat zul jij niet meer meemaken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar die gozer had je toch maar mooi overgehaald, niet? Zelf had je dat niet kunnen verzinnen.
quote:Een 14-jarig Italiaans meisje uit de stad Genua haalde begin 2005 het nieuws met haar sms-duim.
Ze ging naar haar huisarts wegens de pijn in haar duim, die ze amper nog kon bewegen. De arts dacht eerst dat ze de aandoening opliep bij tennis. Toen tijdens het consult haar telefoon afging, vroeg hij het meisje hoe vaak ze haar mobieltje gebruikte. Ze vertelde dat ze dagelijks minstens honderd sms-berichten verstuurde.
Een Australische arts kreeg een 13-jarig meisje met soortgelijke klachten op het spreekuur. Haar rechteronderarm was opgezwollen: het meisje bleek in een maand voor 100 dollar aan beltegoed te hebben ge-sms’t. De arts bedacht voor deze kwaal de term ‘texting tendonitis’
MTV komt met zender Comedy Centralquote:In navolging op het succes van Comedy Central in de Verenigde Staten en recent in Polen en Duitsland gelanceerd, zal op 30 april de nieuwe televisiezender Comedy Central ook te zien zijn in Nederland. De televisiezender wil dat de kijker vanaf 30 april tussen 20.00 uur ’s avonds en 02.00 ’s nachts bij hen terecht kan voor een lach, entertainment en ontspanning. De zender zal de plaats innemen van 'The BOX'. Dit maakte MTV Networks vandaag bekend.
De zender staat in het teken van nationale en internationale comedy. Saturday Night Live, The Office US, The Daily Show, Scrubs, That’s 70's Show en South Park zijn enkele voorbeelden van wat er op deze zender te zien zal zijn.
Daily Show is leuk. De rest ken ik niet zo goed. Ja, South Park.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef Aoristus het volgende:
Niets is zo vervelend en irritant als de pompeuze Amerikaanse recyclehumor
Dagelijkse humor ken ik alleen van Peter van Straatenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daily Show is leuk. De rest ken ik niet zo goed. Ja, South Park.
voor de grap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef Aoristus het volgende:
ze zouden Koekli eens uit moeten zenden, dat was de Russische spitting image. Putin was er niet blij mee, hij heeft de verantwoordelijken een enkeltje Siberie kado gedaan geloof ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
MTV komt met zender Comedy Central.
Topidee voor SGP: trouwen verbiedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De flitsscheiding gaat op de schop
Wat een nonreden om de flitsscheiding onmogelijk te maken.
Wel een pracht serie: The Officequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
The Office US is inderdaad niet iets om naar uit te kijken. Echt een matige remake van het origineel.
Dat krijg je van al dat gefietsquote:
geen bikini geen modquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gefiets.
Dag heren. Is er al een nieuwe mod?
showenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
Het is ook geen bikiniweer.
Wat mot die mod met die kini?
Ah. Wat heb je in vredesnaam aan een naakte mod?quote:
quote:
quote:
quote:
Gij zult zich niet bedekken in het aanziens Gods.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Wat heb je in vredesnaam aan een naakte mod?
Er zijn wel een aantal nudisten (of naturisten, ik kan het nooit onthouden) op POL aanwezig.
Jij was van 't zomer ook al toegetreden tot de orde der naaktfokkers, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gij zult zich niet bedekken in het aanziens Gods.
Ik hecht aan mijn privacy.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
hop hop hop muurbloempjes in vullen Wie is wie in POL!
Politieke insteek? Discussiewaarde? Opsomtopic!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
hop hop hop muurbloempjes in vullen Wie is wie in POL!
ja?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
Jij was van 't zomer ook al toegetreden tot de orde der naaktfokkers, meen ik me te herinneren.
Zin noch tijd. Enkel voor geld bereid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef sigme het volgende:Wil jij geen mod worden?
Wir sind die Liberalen, Sieg Heil!quote:VVD-Europarlementariër Toine Manders diende in december een voorstel in om consumenten die inbreuk maken op iemands auteursrecht te vervolgen voor heling.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Het zijn altijd de VVD-ers die met van die internet wetjes willen komen.
http://www.sp.nl/standpun(...)ernet_en_google.htmlquote:Standpunt :: Internet en Google
Google wordt door 80 procent van de Nederlandse internetgebruikers gebruikt. Maar het verkrijgen van informatie via Google is niet toevallig. Google kan dat sturen. Zo zie je dat de Nederlandse maar ook Europese informatie moeilijker doordringt via Google, dat een beursgenoteerd bedrijf is. Ook het gebruiken van digitale beveiligingsystemen kan ervoor zorgen dat de informatie die er beschikbaar is voor betalende mensen anders is dan voor niet-betalenden.
Nederland moet het project Quaero steunen, een Europese zoekmachine. Het is wenselijk dat de algoritmes van Google en andere zoekmachines openbaar worden, zodat we kunnen weten wat zij van ons weten. De onafhankelijke informatievoorziening moet blijven gewaarborgd. Het is onwenselijk dat programma’s van de publieke omroep op internet alleen tegen betaling verkrijgbaar zijn.
Het is een alternatief topic, voornamelijk bedoelt om op een semi-legitieme wijze tegen elkaar aan te zeiken. Het houdt het gezeik een beetje uit alle normale topics.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Reya het volgende:
Le roi est mort, vive le roi! Wie is geschikt als POL-MOD?#2
Waar dient dit hele topic nou eigenlijk toe?
Dat is inderdaad wel een voordeel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een alternatief topic, voornamelijk bedoelt om op een semi-legitieme wijze tegen elkaar aan te zeiken. Het houdt het gezeik een beetje uit alle normale topics.
Ik dacht dat je tijdelijk Mod zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
Mutant! Ik zou nog een partij coke van jou krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
Ja, ben ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdelijk Mod zou zijn.
Light?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Mutant! Ik zou nog een partij coke van jou krijgen?
Wat is eig de reden?quote:
flip-flop.quote:
quote:Wer ihn als einen Gott der Liebe preist, denkt nicht hoch genug von der Liebe selber. Wollte dieser Gott nicht auch Richter sein? Aber der Liebende liebt jenseits von Lohn und Vergeltung.
quote:Ihr führt Krieg? Ihr fürchtet euch vor einem Nachbarn? So nehmt doch die Grenzsteine weg - so habt ihr keinen Nachbarn mehr. Aber ihr wollt den Krieg und deshalb erst setztet ihr die Grenzsteine.
Koenders een Wilders adeptquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben nu al benieuwd welke wilders adept en verkapt anti moslim aanhanger dit gaat rechtvaardigen.
''Wilders stelt tenminsten dingen aan de kaak''
etc![]()
Inderdaad hele integere politici, alle politici die zich te snel hebben uitgesproken.![]()
Koenders zegt zelf dat die vragen overtrokken zijn.quote:
OMFGquote:
Nee, Heine. Wat die over de Pruis te melden hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
ben niet zo filosoferig ingesteld, begrijp veel niet, wil ook veel niet begrijpen, maar de Duitse taal bereikt in Nietzsche's werken zonder twijfel haar hoogtepunt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.
Lemmeb for mod!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bangquote:
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bang
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigsquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?
Avondwinkel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigs![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |