abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47517465
Vervolg van....

Het grote onofficiele EchtGaafs' Talentenjacht "Wanna be a POL-Moderator"

Le roi est mort, vive le roi! Wie is geschikt als MODERATOR?

OP # 1
quote:
EWK stopt er helaas mee als moderator. Of de vacature daadwerkelijk door de crew opnieuw ordt ingevuld , weet ik niet. Maar misschien is het we nuttig om te kijken of er wellicht users zijn waarvan we kunnen zeggen dat ze wellicht geschikt zijn....

Nieuw bloed biedt ook kansen voor dit forum. De functie van mod kan het forum immers helpen mede tot bloei te komen. Goed modschap is dus essentieel voor het vallen of staan van een discussie forum als deze....

In mijn ogen zou een goed mod aan het volgende moeten voldoen:

1 De mogelijke mod is een topper in de discussie, en heeft dat al een poos laten zien;
2 De toegevoegde waarde van de user aan het debat staat buiten kijf;
3 Is gebleken respectvol user te zijn. Respect voor andermans opvattingen, en bovenals respect vol in de richting van andere users;
4 Is een echter Fok!ker, die vol overgave en enthousiastme deelneemt aan dit Forum. Hij/zij is dan ook veelvuldig hier aanwezig.
5 De kandidaat is in staat zich terughoudend op te stellen en weet wat zijn/haar rol is: de discussie te "modereren" en dus in goede banen te leiden.... Je weet wanneer je moet ingrijpen (je onderschrijft de hier gevoerde policy) en laat je niet verleiden tot het plegen van willekeur;
6 De kandidaat is van onbesproken gedrag. Een note-je een keer is niet erg, maar een ban is niet acceptabel.
7 Affiniteit met de politiek in de breedste zin van het woord. Je zou er bijna verslaafd aan moeten zijn. Je volgt het nieuws op de voet.
8 Kennis staatrecht, politiek besluitvorming etc. Je weet hoe de (machts)verhoudingen liggen.
9 Bijvoorkeur hbo of universitair niveau.

Hoe denken jullie daarover? Wie is in julie ogen geschikt voor de evt vacature?

Ik geef zelf een schot voor de boeg: REYA, beantwoordt wat mij betreft aan alle eisen.....

Anyone?
Tja, nog niet heel veel toptalent is boven komen drijven helaas....

Wat mij betreft voldoen er slecht 2 kandidaten aan de zes punten:

Kandidaat 1: Reya
Kandidaat 2: Rock_de_Braziliaan

Wie ow wie volgen?

[ Bericht 53% gewijzigd door EchtGaaf op 21-03-2007 21:07:28 ]
pi_47517859
Gronk heeft goede plannen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:37:36 #3
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47517932
Ik zal 'm nog even herhalen:
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Het lijkt me best een stunt om een week lang Henri_Osewoudt als mod te hebben (eens kijken of ie mod zijn kan verenigen met z'n libertaire 'vrijheid blijheid'-principes. Lijkt me best leerzaam voor 'm), daarna een weekje Meki, en om het af te maken een weekje Martijn_77 (die volgens mij uiteindelijk gewoon iedereen bant, dan heb je tenminste ook geen gezeik , maar zich daarbij in de modknopjes vergist en uiteindelijk z;n eigen account buiten werking stelt.).
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:38:10 #4
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47517963
Ik ben de beste! Van Amsterdam! En van Rotterdam! En van Eindhoven! En van heel de wereld!
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47518413
Henri O lijkt op AHA. Nejuh...
pi_47518429
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben de beste! Van Amsterdam! En van Rotterdam! En van Eindhoven! En van heel de wereld!
Toon dat es aan
pi_47518752
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef PJORourke het volgende:
De kwaliteit van je sneren is wel eens hoger geweest dan de laatste tijd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47519012
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja, het wordt tijd dat PJO er iets aan gaat doen...
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:09:59 #9
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47519189
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
Moet je toch bij de heer van Gaal te A. wezen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47520641
Ik blijf bij Sigme. En anders een onafhankelijk iemand, die zich normaal buiten POL begeeft, die tijd over heeft.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:51:21 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47520723
het is jammer dat Du_ke niet wil
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:05:43 #12
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_47523540
Sigme plz.
Say your prayers
pi_47525083
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef Aoristus het volgende:
het is jammer dat Du_ke niet wil
Ja. Maar of hij een topdebater is? Nee, dat niet echt......Voegt ook niet zoveel toe aan het inhoudelijk debat. Iets teveel een zusje van Erica Terpstra.

Wat de overige punten betreft: Ja!
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:44:05 #14
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47525116
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja. Maar of hij een topdebater is? Nee, dat niet echt......Voegt ook niet zoveel toe aan het inhoudelijk debat. Iets teveel een zusje van Erica Terpstra.

Wat de overige punten betreft: Ja!
Wie is jouw ideale schoonzoon danwel -dochter?
pi_47525146
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik blijf bij Sigme. En anders een onafhankelijk iemand, die zich normaal buiten POL begeeft, die tijd over heeft.
Ik blijf ze afwijzen, vanwege puntje 3.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:50:48 #16
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47525406
Sigme is vast goed voor Flora en Fauna, kan ze zich de hele dag met koehandel en zulke prietpraat bezigen.
pi_47525447
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Aoristus het volgende:
Sigme is vast goed voor Flora en Fauna, kan ze zich de hele dag met koehandel en zulke prietpraat bezigen.
En dan SHE over naar POL neem ik aan?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:52:38 #18
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47525472
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dan SHE over naar POL neem ik aan?
Nee, die mag ook lekker daar blijven. Al is een roulatie van mods misschien wel een goed idee om een neutraler modsysteem na te streven
pi_47525527
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef gronk het volgende:
Het lijkt me best een stunt om een week lang Henri_Osewoudt als mod te hebben (eens kijken of ie mod zijn kan verenigen met z'n libertaire 'vrijheid blijheid'-principes. Lijkt me best leerzaam voor 'm),
Ik stel me niet kandidaat. Maar als ik het zou doen zou mijn mod-stijl niet veel verschillen van die van Chewie denk ik. Idiotie verwijderen en verder de discussie de discussie laten. Verder is modereren van een forum prima te verenigen met libertarische principes. In tegenstelling tot wat je blijkbaar nog steeds denkt pleiten libertariërs namelijk niet voor een samenleving waar alles mag maar voor een systeem waarbij de regels gesteld worden door de eigenaar van het terrein waarop je je vrijwillig begeeft (in dit geval het Fok! forum).
pi_47525659
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wie is jouw ideale schoonzoon danwel -dochter?
Mwoa: .......

Reya.

Mijn eerste voorkeur. Hij voldoet ruim aan alle eisen die ik heb gesteld. Ik hoef daar niets aan toe te voegen.

Rock_de_Braziliaan.

Hoewel mijn eerste voorkeur naar Raya uitgaat, vind ik ook Rock zondermeer bijzonder geschikt. Ook hij is goed in het debat. Helaas soms iets teveel in SC, zou zich daarbuiten missichien wat meer kunnen laten zien. Eigenlijk geldt dat ook voor ReYa. Een echte POL-Fok!ker verdoet zijn tijd niet te veel in SC....POL is gewoon werken en is zeker niet voor bange mensen...Niet dat Reay en Rock bang uitgevallen zijn. Integendeel...

PMB_RUG

En ik krijgt steeds meer de neiging om PMB_rug te nomineren. Wat doet hij het goed in mijn topic over Bedrijfsgoddelijken.....Voegt veel toe aan de discussie. Hij kan het je echt op momenten moeilijk maken. Inhoudelijk is hij superieur en maakt zijn academisch niveau meer dan waar. . Die mag ik dus wel. Vind hem sowieso een Fok!ker met een hoofdletter .......Jammers dat hij eigenlijk hier te weinig manifesteerd, om tot mod te nomineren.....Maar eigenlijk is hij daar gewoon te goed voor...Maar na zijn masters zal hij helaas wrs ook geen tijd meer hebben vrees ik....Wordt vast ergens bestuurder....
pi_47525667
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef Aoristus het volgende:
Dan nog eerder TTK, daar kan je tenminste mensen die bezigen bezigen als wederkerend werkwoord gewoon uitlachen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:58:51 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47525720
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan nog eerder TTK, daar kan je tenminste mensen die bezigen bezigen als wederkerend werkwoord gewoon uitlachen.
Denk je echt dat ze daar op je zitten te wachten?
pi_47525755
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze daar op je zitten te wachten?
Nee. Evenmin als in F&F.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47525764
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Iemand die niets met pol heeft , hoeft naar mijn idee hier ook geen MOD te worden. Affiniteit met poltiek lijkt mij een vanzelfsprekenheid....

Ik pas OP hierop aan.
  Donald Duck held woensdag 21 maart 2007 @ 20:59:52 #25
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47525771
ik zou dat tof kunnen maar ik heb er geen zin in
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: