1. Wat is je geboorteplaats
Rotterdam
2. Wat is je woonplaats
Rotterdam
3. In welk jaar ben je geboren
1986
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
VVD, en een keer op Pastors bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen
5. Wat stemde je bij de laatste kamerverkiezingen
VVD
6. Wat is je huidige beroep/wat studeer je
Ik ben Account Manager voor Orange Business en doe nog een cursus; wil weer verder met mijn studie psychologie in deeltijd.
7. Welke politicus bewonder je
Geen
8. Welke politicus heeft ze volgens jou niet op een rijtje
De meeste, maar in het bijzonder Hilbrand Nawijn
9. Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)
Niet echt, behalve veel discussievoeren en me inlezen
10. Wat stemmen je ouders
Volgens mij op de Arubaanse Volkspartij (AVP), omdat dat de enige tegenhanger van formaat is van de populistische club randdebielen die het eiland regeert, de Movimiento Electoral die Pueblo (MEP). In Nederland stemden ze geloof ik VVD, maar meer vanwege een paar principes en omdat het ondernemers zijn dan dat ze echt idealistisch liberaal zijn. (Niet dat de VVD dat wel is, overigens.)
11. Hoe zou je de buurt omschrijven waar je woont
Suf, veel bejaarden maar wel lekker rustig.
12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.
Eigenwijs. Ik ga voor de inhoud, houd er niet van dingen gecompliceerder te maken dan ze zijn. Ik probeer mijn politieke overtuiging ook naar voren te laten komen in mijn dagelijkse doen en laten. Vrijheid en verantwoordelijkheid; indivualisme.
13. Verklaar je username
Ik ben een heiden. Omdat ik een emailadres wilde wat overeenkomt met mijn username, en daar de naam heiden bezet was, heb ik er een 6 aangeplakt. Boeiend hè?
![]()
Trouwens, wat is er mis met een beetje bashen?