Goed punt. Ik kan zelf bijvoorbeeld ook deeltijdfysicus zijn. Maar effe checken, nee dat ben ik niet. Ik had "baan" ipv "voltijdbaan" kunnen schrijven. Maar dat dekt de lading niet, want er zijn Fok!kers die naast student zijn ook een deeltijdbaan hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef SpecialK het volgende:
Ik zie niet hoe je uit die vragen kan halen dat iemand voltijd werkt?
Dus dan hebben ze een baan. Is prima toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan zelf bijvoorbeeld ook deeltijdfysicus zijn. Maar effe checken, nee dat ben ik niet. Ik had "baan" ipv "voltijdbaan" kunnen schrijven. Maar dat dekt de lading niet, want er zijn Fok!kers die naast student zijn ook een deeltijdbaan hebben.
Een koe is een dier, maar een dier is geen koe. Een deeltijdbaan is een baan, maar een baan is geen deeltijdbaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus dan hebben ze een baan. Is prima toch?
Ja dus dan schrijf je baan... blijf je een beetje op de vlakte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Een koe is een dier, maar een dier is geen koe. Een deeltijdbaan is een baan, maar een baan is geen deeltijdbaan.
Exactly my point.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:54 schreef Posdnous het volgende:
Het is kennelijk normaal dat als je veel werkt je niet zoveel tijd meer hebt om na te denken bedoel je?
Ik snap dat je die conclusie wil maken, maar jij en ik weten dat dit veel te simpel gedacht is natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Exactly my point.
Nee, de conclusie die ik heel graag zou maken is dat mensen die op iemand anders zijn geld teren, eerder links dan rechts stemmen.
Ik denk dat al lang vast staat dat mensen die afhankelijk zijn van een uitkering vaker links dan rechts stemmen. De vraag is alleen of dat dan inhoudt dat ze dan minder recht van spreken hebben...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap dat je die conclusie wil maken, maar jij en ik weten dat dit veel te simpel gedacht is natuurlijk.
Sinds kort internet, nieuw speeltje syndroom?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef en_door_slecht het volgende:
Hoe kan het dat het Groninger platteland zo oververtegenwoordigd is?
Ik heb 1,5 baan dus dat heft het alweer opquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Zie ook: Wie is wie in POL!
Een tussentijdse conclusie na tien deelnemers (n = 10, zie hier het nut van de grote getallen, we hebben meer deelnemers nodig) is dat slechts 40% van de linkse Fok!kers een voltijdbaan heeft, vergeleken met 80% van de rechtse Fok!kers.
Ja, zo gemakkelijk is die niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef SCH het volgende:
Ik zit maar te prakkezeren over die voetbalclub van DS
Vooruit dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:56 schreef SCH het volgende:
Ga je het zeggen als ik het goed gok?
Fout.quote:
Mijn eerste associatie was Dordrecht maar dat is nergens op gebaseerd en niet logisch als ik naar je geboorteplaats kijk. Een vande talrijke Brabantse clubs ligt dan meer voor de hand maar kan nog niet bepuzzelen waar DS dan bij zou horen - voorlopig kom ik uit op FC Den Bosch.quote:
Ook fout.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:14 schreef SCH het volgende:
voorlopig kom ik uit op FC Den Bosch.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan zelf bijvoorbeeld ook deeltijdfysicus zijn. Maar effe checken, nee dat ben ik niet. Ik had "baan" ipv "voltijdbaan" kunnen schrijven. Maar dat dekt de lading niet, want er zijn Fok!kers die naast student zijn ook een deeltijdbaan hebben.
Was het maar zo dat ik op de centen van anderen kon terenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Exactly my point.
Nee, de conclusie die ik heel graag zou maken is dat mensen die op iemand anders zijn geld teren, eerder links dan rechts stemmen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Een tussentijdse conclusie na tien deelnemers (n = 10, zie hier het nut van de grote getallen, we hebben meer deelnemers nodig) is dat slechts 40% van de linkse Fok!kers een voltijdbaan heeft, vergeleken met 80% van de rechtse Fok!kers.
Wederom fout. Maar om nu alle BVO's af te gaan lijkt mij ook wat ver gaan, dus bij de volgende poging is het schluss.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef en_door_slecht het volgende:
NAC
De voorloper van Dordrecht 90? (DS79)?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wederom fout. Maar om nu alle BVO's af te gaan lijkt mij ook wat ver gaan, dus bij de volgende poging is het schluss.
En dat was het dan... Nee, ook niet DS '79.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:43 schreef descendent1 het volgende:
De voorloper van Dordrecht 90? (DS79)?
Viel mij ook op ja. Baflo - ook leuk. Volgens mij had ik daar vroeger zwemles - kan dat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef en_door_slecht het volgende:
Hoe kan het dat het Groninger platteland zo oververtegenwoordigd is? Adorp, de boerderij van Pastoor, Baflo. Grappig.
Ja, dat kan. Tegenwoordig niet meer, rond de Baflo=boosquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja. Baflo - ook leuk. Volgens mij had ik daar vroeger zwemles - kan dat?
De Bende van Baflo, die heb ik nog wel eens gezien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Tegenwoordig niet meer, rond de Baflo=boosactie zijn er wat voorzieningen verdwenen, waaronder het instructiebad.
Bende van Baflo-Bill komt niet uit Baflo. Die lui vonden alleen de naam grappig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef sigme het volgende:
[..]
De Bende van Baflo, die heb ik nog wel eens gezien.
Was dat zwembad dat zwembad met dat gruwelijk beton met allemaal scherpe puntjes? Jeugdtrauma..
Rooie rinus en Pe Daalemmerquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:23 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bende van Baflo-Bill komt niet uit Baflo. Die lui vonden alleen de naam grappig.
En bij mijn weten waren het gewoon standaard tegeltjes in en om het bad.
nou, dit verdient een gedichtje:quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Misschien vroeger, ja, tegenwoordig ga ik voor wat IK denk dat het landsbelang is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jou punt 12 en punt 4 botsen nogal![]()
Lijkt me lastig, met jouw positie op de politieke matrix. Het was nogal eh .. eenzaam, in jouw (uit)hoekjequote:Hekel aan alles wat extreem is
Ik heb de laatste keer CDA gestemd, niet VVD.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SP gaat voor landsbelang, VVD voor persoonlijkbelang. Jij hebt dus je ideale verschoven voor 'egoisme'/zelfverrijking?![]()
Dat is opzich een rare conclussie, aangezien het CDA flink wat kabinetten in korte tijd heeft versleten. Daarnaast was de economische vooruitgang onder de eerdere kabinetten PvdA altijd groter dan onder andere partijen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer CDA gestemd, niet VVD.
SP gaat niet voor landsbelang, maar voor het belang van de uitkeringsgerechtigden. Als ik voor persoonlijk gewin zou gaan, had ik dus wel SP gestemd als WAO-er. Ik vind stelen van de rijken en geven aan de armen nu niet bepaald in het belang van het land.
Maar goed, daar kunnen meningen over verschillen.
IK vind dat het CDA het de laatste jaren erg goed gedaan heeft en daarom vond ik dat ze door moesten gaan. Een PvdA had het weer helemaal afgebroken en een SP zou sowieso meteen zijn gaan uitdelen.
Er zit nog een SP'er in de ziektewet tussen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat in die 10 de enige uitkeringstrekker in de rechtse hoek zit, om maar even op de OP in te springen![]()
PvdA gaf meer geld weg, ja, klopt. En dan ging het weer steeds slechter met het land, stemde men weer wat rechtser en mocht CDA de puinhopen weer opruimen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is opzich een rare conclussie, aangezien het CDA flink wat kabinetten in korte tijd heeft versleten. Daarnaast was de economische vooruitgang onder de eerdere kabinetten PvdA altijd groter dan onder andere partijen.
Daarnaast heeft de SP als enige een sluitende begroting. En ze delen niet uit, maar je kan moeilijk een moeder met 3 kinderen fulltime laten werken of van een uitkering van een paar honderd euro laten leven. Dat heeft niets met uitdelen te maken.![]()
Maar wel leuk dat in die 10 de enige uitkeringstrekker in de rechtse hoek zit, om maar even op de OP in te springen![]()
Dus, totaal: 1058,63 en 54,54 vakantiegeld. Wel wat meer dan een paar honder euro.quote:Een alleenstaande ouder met een kind jonger dan 18 jaar, die recht heeft op een volledige bijstandsuitkering, krijgt een netto-uitkering van ¤ 823,38 per maand (70% van het minimumloon) en een vakantietoeslag van ¤ 42,42 per maand (bedragen gelden per 1 januari 2007).
Als u uw (woon)kosten niet met iemand anders deelt, krijgt u een toeslag van maximaal ¤ 235,25 per maand (20% van het minimumloon) en daarbij een vakantietoeslag van ¤ 12,12 (bedragen per 1 januari 2007). Het vakantiegeld ontvangt u één maal per jaar, in juni.
Gaat toch vanzelf over in de WIA, wat bij die doelgroep hoort, schijnbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zit nog een SP'er in de ziektewet tussen.
Zo verassend is het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef Gia het volgende:
Goh, die Monidique is nog 20 jaar jonger dan ik. Verrassend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |