Milagro?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat de appel niet ver van de boom is gevallen. Knap...... kritisch........ intelligent..... lief........ uitdagend.............. precies zoals ik.............![]()
Ja, je kent dat gevoel ook wel als veertiger toch? Om die blagen van in de 20 te vlug af te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Das rap......
quote:
Theequote:
het was een poging alla cohen om de boel bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Thee? ben toch niet ziek?
Wel brak maar dat is een heel ander verhaal.
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.quote:
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
Mindermutsig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
u mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?
neuh, maandverband.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat nu ineens over wasmiddelen???
Had 'mijn liefste' even aan de lijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
neuh, maandverband.
Wel bij de les blijven mienjong!
Kom kom, ze zitten nog maar zo'n 30 jaar in Vlaanderen hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef Autodidact het volgende:
Wat een belabberd Vlaams. Zeker van een Marokkaan.
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Nee, ze is niet eens zwanger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.
Ja, idd en dus de houding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo'n skippybal is "goed" voor de rug, gelooft men.
Da's vast goed voor tegen de rsiquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd en dus de houding.
Pleurt ze er af dan heeft ze een hersenschudding.
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat zij Ryan3 als mod wil hebben was zeker ene garpje???
Hee, PJ, ouwe maat!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.
Kost de samenleving heel wat geld als een ir-ingenieur een hersenschudding krijgt hoor, we spreken hier niet over een gamma.
EchtGaaf zit hier nog maar kort. Aardige jongen, maar hij moet nog wat van onze mores leren, denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.
btw. Zou jij een modje willen zijn?
Dit komt in je dossier aan de andere kant hoor.quote:
Niks mis mee. sjun heeft de académie sociale gedaan, die leveren geen ingenieurs af.quote:
Kloptquote:
Daarom.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt. Binnenkort ben ik ook nog eens gammamaster
.
Nou, je zit anders je zelf te quoten hoor. De overgang komt wel erg vroeg bij jou denk ik zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zal PJ leuk vinden dat jij denkt dat hij een kloon is van mij..
Geen idee, wat kun je allemaal vertellen over een verende zak onder je kont? Ik ken iemand die daar 's nachts vooral een mening over heeft, maar dat zou je even moeten navragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ze bij het neuken heeft opgelopen, bedeol je???
Dat moet je lezen als doodeenvopudige aanvullingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nou, je zit anders je zelf te quoten hoor. De overgang komt wel erg vroeg bij jou denk ik zo![]()
Was je niet lief dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
EchtGaaf zit hier nog maar kort. Aardige jongen, maar hij moet nog wat van onze mores leren, denk ik.
Nee, ben al kort POL mod geweest, kreeg allerlei vervelende vrouwelijke users naar mijn strot.
Ja, er lopen hier mensen rond die hier wonen en overal een mening over hebben. Eat me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen idee, wat kun je allemaal vertellen over een verende zak onder je kont? Ik ken iemand die daar 's nachts vooral een mening over heeft, maar dat zou je even moeten navragen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat moet je lezen als doodeenvopudige aanvullingen.
Hak m'n handen af, zeg.
Dag opa.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, PJ, ouwe maat!!!!
Alles wat ik zeg op Fok! komt in mijn dossier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit komt in je dossier aan de andere kant hoor.
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Moest je nou over die 2 woordjes zó lang nadenken?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.
Ja, erg ad rem is PJ niet. Nadeel als hij mod wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Moest je nou over die 2 woordjes zó lang nadenken?
Op de wc mag ik toch hopen, koene ridder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen.
Ja, net zo ad rem als die ouwe krant die hij aan het lezen was ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nu was ie wel ad rem en gevat ook nog.
Helaas, VK van vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
Kraak, kraak, knars, knars.
(Nee, dit is niet de hersenactiviteit van PJ ten einde ad rem over te komen, nee, dit is de Telegraaf van gisteren die hij leest)
Volkskrant, dr Alzheimer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
VK? Okee, WK ken ik wel, 'weinig kans'. Wat is VK?
Nog 1 dagje werken, heb er dan 7 achtermekaar gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heeft iemand hier een vrije dag.
Dat klopt.quote:
Ik ben MSc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Uit onvermogen?
Werk jij voor een "baas"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje werken, heb er dan 7 achtermekaar gedaan..
Tsjongejonge, het is jou ook echt niet om vrijheid te doen hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Ik zit er ook aan te denken er een campagnepunt van te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Nee, je bent ziek. En dat weet iedereen toch al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bén laag..
(Dit komt al eerder in m'n dossier.. )
Je hebt toch heel ONZ, GC, FB, SEX en R&P tot je beschikking om je onzin te spuien? Dit is POL, hier moeten geen sneue kliekjes gevormd worden, hier moeten niet aan de lopende band users collectief afgezeken worden, nee, hier moet gediscussieerd worden, op een fatsoenlijk niveau liefst.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, het is jou ook echt niet om vrijheid te doen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |