Milagro?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat de appel niet ver van de boom is gevallen. Knap...... kritisch........ intelligent..... lief........ uitdagend.............. precies zoals ik.............![]()
Ja, je kent dat gevoel ook wel als veertiger toch? Om die blagen van in de 20 te vlug af te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Das rap......
quote:
Theequote:
het was een poging alla cohen om de boel bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Thee? ben toch niet ziek?
Wel brak maar dat is een heel ander verhaal.
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.quote:
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
Mindermutsig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
u mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?
neuh, maandverband.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat nu ineens over wasmiddelen???
Had 'mijn liefste' even aan de lijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
neuh, maandverband.
Wel bij de les blijven mienjong!
Kom kom, ze zitten nog maar zo'n 30 jaar in Vlaanderen hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef Autodidact het volgende:
Wat een belabberd Vlaams. Zeker van een Marokkaan.
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Nee, ze is niet eens zwanger.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Zo'n skippybal voor zwangere vrouwen? 90 euro? Dat gaat ook weer nergens over. Waarom kopen mensen dat soort rommel toch.
Ja, idd en dus de houding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo'n skippybal is "goed" voor de rug, gelooft men.
Da's vast goed voor tegen de rsiquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
Moet even lachen om Stali. Werkt op groot chemisch bedrijf, veiligheid voor en na natuurlijk, heeft haar collega (ir-ingenieur) van haar fysiotherapeut voor de lieve som van 90 euro een skippybal gekregen om achter haar pc te zitten..
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd en dus de houding.
Pleurt ze er af dan heeft ze een hersenschudding.
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ach, kom, d'r motoriek zal zo slecht toch niet zijn?
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat zij Ryan3 als mod wil hebben was zeker ene garpje???
Hee, PJ, ouwe maat!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren hè. Ze schrikt van iets, concentratie weg. Boem. Hersenschudding.
Kost de samenleving heel wat geld als een ir-ingenieur een hersenschudding krijgt hoor, we spreken hier niet over een gamma.
EchtGaaf zit hier nog maar kort. Aardige jongen, maar hij moet nog wat van onze mores leren, denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
jaja, volgens EchtGaaf kom je al niet in aanmerking. Wegens je banverleden ben je een loser, volgens hem dan.
btw. Zou jij een modje willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |