abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:03:42 #251
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47540817
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zal de roze bril geweest zijn. Ik zag een reeks van kinderen naar het einde, de dood.
Kinderen maken is dood creeeren.

leven is dood. interessant.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47540834
WE'RE ALL BORN TO DIE!!!!!!11111111 !!!
pi_47540854
Insomnia

Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.

Hoe onmachtig klinkt het schriel “te wapen”,
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast de doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.

Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot.

Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van ’t paren,
Is niet minder dan de wieg het graf.

J.C. Bloem.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47540874
quote:
Zeker al een oud gedicht?
pi_47540905
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Obsessie, obsessie.

Dat mocht je willen. Het is eerder een soort van analyse maken over wat je nu werkelijk drijft. Je hebt blijkbaar geen doel in je leven, vandaar ook de verzuurde reacties en het constante ageren tegen alles wat ook maar een klein beetje met religie te maken heeft. Het is erg bijzonder om te zien hoe een user jaar in jaar uit kan zeuren over alles en nogwat, maar zelf geen enkele constructieve bijdrage levert aan het debat.
wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 ( ) kg overgewicht blijft een frustratie. En ik moet nog verzinnen wat er vanavond gegeten moet worden. That's it.

En wat betreft constructieve bijdrages, hoe zien die er dan uit? Wezenlijke zaken zijn altijd persoonlijk, en die bespreek je niet op een forum maar met vrienden/familie. Blijft over al die politieke discussies waar we toch geen enkele invloed op hebben. De enige irritatie wat mij betreft is het laffe en vooral intellectueel oneerlijke gedrag van de Maks en Cohens van dit landje. Aanvankelijk ga je daar dan serieus op in, maar na verloop van tijd bemerk je dat dat vanuit je eigen bliikveld volstrekt zinloos is. Discussies met retards vind ik van meet af aan zinloos, en ik ben op m'n 35-ste mijn schroom voorbij en noem het beestje maar meteen bij de naam, zie bv die sukkel van een Triggershot. En met de users met wie je je verwant voelt valt niet zoveel te discussieren (wat Ryan hier al poste), behalve dan mischien op een persoonlijke note, maar dat doe je niet op een forum.

Eerlijk gezegd denk ik dat forums alleen echt functioneren als het over hobbies gaat, IT, games, postzegels verzamelen, weet ik veel. Voor de rest is het als een lagerhuis een beetje roepen naar de overkant, en waar de ontstane irritaties alleen maar leiden tot meer overtuiging van het eigen gelijk. En ik moet bekennen dat ik aan die irritaties een zeker genoegen ontleen

donderdag 22 maart 2007 @ 11:07:00 #256
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47540914
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, Europa dus.
Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47540918
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeker al een oud gedicht?
1950.

Breinaalden zijn ouder.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47540920
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 ( ) kg overgewicht blijft een frustratie. En ik moet nog verzinnen wat er vanavond gegeten moet worden. That's it.
[14.gif]
pi_47540932
Zo'n Knut toch hè.
pi_47540933
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..
Twee!
pi_47540963
Ik heb een boekje dat z'n motto ontleent aan dat gedicht.
quote:
'En elk zijn is tot niet-zijn geschapen' is het motto van 'Mijn dood en ik'. Het is ontleend aan het sonnet 'Insomnia' van J.C. Bloem uit 1950.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:09:14 #262
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47540974
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Monidique het volgende:
WE'RE ALL BORN TO DIE!!!!!!11111111 !!!
Hah, zaterdag Steven Segal.

Wham, bam, thank you m`am...

maar Rambo zette meer kills.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
Insomnia

Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.

Hoe onmachtig klinkt het schriel “te wapen”,
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast de doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.

Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van ’t paren,
Is niet minder dan de wieg het graf.

J.C. Bloem.
\Dat zeg ik
pi_47540984
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Wat is er met Knut?
pi_47540987
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
pi_47541007
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

En wat betreft constructieve bijdrages, hoe zien die er dan uit? Wezenlijke zaken zijn altijd persoonlijk, en die bespreek je niet op een forum maar met vrienden/familie. Blijft over al die politieke discussies waar we toch geen enkele invloed op hebben. De enige irritatie wat mij betreft is het laffe en vooral intellectueel oneerlijke gedrag van de Maks en Cohens van dit landje. Aanvankelijk ga je daar dan serieus op in, maar na verloop van tijd bemerk je dat dat vanuit je eigen bliikveld volstrekt zinloos is. Discussies met retards vind ik van meet af aan zinloos, en ik ben op m'n 35-ste mijn schroom voorbij en noem het beestje maar meteen bij de naam, zie bv die sukkel van een Triggershot. En met de users met wie je je verwant voelt valt niet zoveel te discussieren (wat Ryan hier al poste), behalve dan mischien op een persoonlijke note, maar dat doe je niet op een forum.

Eerlijk gezegd denk ik dat forums alleen echt functioneren als het over hobbies gaat, IT, games, postzegels verzamelen, weet ik veel. Voor de rest is het als een lagerhuis een beetje roepen naar de overkant, en waar de ontstane irritaties alleen maar leiden tot meer overtuiging van het eigen gelijk. En ik moet bekennen dat ik aan die irritaties een zeker genoegen ontleen

Ja, daar vind ik me wel in idd.
I´m back.
pi_47541020
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
Onhandige gadget joh.
pi_47541034
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Onhandige gadget joh.
Och...
pi_47541035
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Ik heb hem ooit de hand gedrukt, hoewel hij niet wist wie ik was.
maar wat is er met hem?
I´m back.
pi_47541041
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik had er vroeger een. Wel 4 MB intern geheugen had die, geloof ik .
Mooi dingetje wel, nog eens meegeweest naar Marokko. Kon geen stof inkomen, he.
pi_47541059
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Twee!
Joegoslavië en het maoïstische Albanië dus. Vroeger twee landen, reeds zeven en straks acht.
pi_47541139
quote:
Inhofe was predictably unhinged, but I was struck by just how isolated he seemed. Virtually every other Republican on the committee began with a strong declaration of their acceptance of the problem and their eagerness to find solutions. Inhofe increasingly seems like a guy ranting on a street corner, only with more visual aids.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/173248/073
quote:
It's not that he disagrees with Gore. Plenty of legislators in both houses disagreed with Gore, thoughtfully and respectfully. What Inhofe did is flounce around and bitch and moan like a petulant adolescent. He could not have made Gore look better if he'd tried.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/164115/800

Maar gelukkig zijn er nog mensen die beginnen na te denken, hè?
pi_47541180
pi_47541262
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, daar vind ik me wel in idd.
ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.

Geen idee wat nu precies de scheidslijn is tussen gewone topics op bv Tweakers, en wanneer een topic eindigt in wederzijdse ergernis. Mischien dat er over sommige onderwerpen geen overeenstemming bereikt kan worden omdat het onderwerp te subjectief is?
pi_47541299
Uit het de TTKLPT:

Als er ooit een nieuwe mod komt..
pi_47541301
Op tweakers word je toch afgewezen als je in hun ogen te dom bent ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47541313
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Ja.
pi_47541324
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]

Pol dat waren wel leuke boekjes .
pi_47541345
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja.
Mooi dan heb ik er niks te zoeken .

Computers moeten werken en verder geen gezeik.
pi_47541351
Van voor mijn tijd.
pi_47541446
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.

Geen idee wat nu precies de scheidslijn is tussen gewone topics op bv Tweakers, en wanneer een topic eindigt in wederzijdse ergernis. Mischien dat er over sommige onderwerpen geen overeenstemming bereikt kan worden omdat het onderwerp te subjectief is?
Dat is wrs ongeveer hetzelfde idd. Heb met Stali (die oorspronkelijk uit de IT-branche komt) weleens discussies gehad, of aanzetten daartoe. .
I´m back.
pi_47541479
Maar lucida is dus ook weer vrijgelaten? Jammer, vrees ik.
pi_47541533
quote:
Ja, dat dus.
pi_47541543
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Alweer een tijdje geloof ik.
pi_47541554
quote:
Nee hoor, ik krijg ruzie met Stali als ik weer op hem reageer en Stali staat me toch wat nader dan oorlogje spelen met ene lucy. Als jullie zijn spam nu mooi negeren en ook niet in discussie gaan met zijn kloontjes (Biggs., lillybelt, en er zullen er nogwel meer zijn of komen) dan is er niets aan de handa.
I´m back.
pi_47541556
O, ok.
pi_47541572
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
Als jullie zijn spam nu mooi negeren
Dat was toch de standaard verstandige wijze?
pi_47541623
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Alweer een tijdje geloof ik.
Wie verzint dat bij die admins? Of was het gewoon een administratieve handeling?
I´m back.
pi_47541635
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
valt wel mee, maar je moet inzet tonen, en de search-functie gebruiken, veel vragen zijn al eens beantwoord, en anders krijg je een wildgroei aan topics en flauwekul.

maar goed, ik moet pleite
pi_47541646
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat was toch de standaard verstandige wijze?
Ja, eigenlijk wel, krijg het van Stali vaak genoeg te horen.
I´m back.
pi_47541661
Nou, dan zal ik 'Wie is Monidique' ook maar eens beantwoorden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:32:57 #291
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47541670
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Joegoslavië en het maoïstische Albanië dus. Vroeger twee landen, reeds zeven en straks acht.
nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]

jah, van vroeger!!!!
pi_47541680
quote:
Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.
pi_47541719
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Napalm het volgende:

[..]

nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.
Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?
pi_47541724
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.
. You're kidding me.
I´m back.
pi_47541748
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

. You're kidding me.
Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.
pi_47541789
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.
Waarom zijn compaan niet dan btw???
I´m back.
pi_47541810
Hier: ''De wereld is de wil tot macht -en buiten dat niets!''

Jij postte ook in dat topic, had je het niet gezien?
pi_47541922
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef sigme het volgende:
Hier: ''De wereld is de wil tot macht -en buiten dat niets!''

Jij postte ook in dat topic, had je het niet gezien?
Jezus mina, hij reageert met een vette ad hominem ook meteen nog op mij ook. .
Nee, overheen gelezen, denk ik. .
I´m back.
pi_47541977
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, overheen gelezen, denk ik. .
Houden zo . Gewoon.. overheen lezen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:43:20 #300
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47541993
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?
Primair de schuld van de Turken/ Ottomanen.

En Italie wordt ook met argusogen bekeken; te grondgeil..

Alleen Oostenrijk-Hongarije komt er goed vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')