Kinderen maken is dood creeeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zal de roze bril geweest zijn. Ik zag een reeks van kinderen naar het einde, de dood.
Zeker al een oud gedicht?quote:Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot.
wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 (quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Obsessie, obsessie.
Dat mocht je willen. Het is eerder een soort van analyse maken over wat je nu werkelijk drijft. Je hebt blijkbaar geen doel in je leven, vandaar ook de verzuurde reacties en het constante ageren tegen alles wat ook maar een klein beetje met religie te maken heeft. Het is erg bijzonder om te zien hoe een user jaar in jaar uit kan zeuren over alles en nogwat, maar zelf geen enkele constructieve bijdrage levert aan het debat.
Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..quote:
1950.quote:
[14.gif]quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wat mij werkelijk drijft? Ik moet deze/volgende week een nieuwe huisarts zien te vinden, verder moet ik binnenkort naar de tandarts. Mijn 5+1 () kg overgewicht blijft een frustratie. En ik moet nog verzinnen wat er vanavond gegeten moet worden. That's it.
Twee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan houden we slechts één land over. Daar kan ik geen algemene conclusie aan verbinden..
quote:'En elk zijn is tot niet-zijn geschapen' is het motto van 'Mijn dood en ik'. Het is ontleend aan het sonnet 'Insomnia' van J.C. Bloem uit 1950.
Hah, zaterdag Steven Segal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Monidique het volgende:
WE'RE ALL BORN TO DIE!!!!!!11111111!!!
\Dat zeg ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef sigme het volgende:
Insomnia
Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.
Hoe onmachtig klinkt het schriel “te wapen”,
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast de doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.
Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot.
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van ’t paren,
Is niet minder dan de wieg het graf.
J.C. Bloem.
Wat is er met Knut?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Ja, daar vind ik me wel in idd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En wat betreft constructieve bijdrages, hoe zien die er dan uit? Wezenlijke zaken zijn altijd persoonlijk, en die bespreek je niet op een forum maar met vrienden/familie. Blijft over al die politieke discussies waar we toch geen enkele invloed op hebben. De enige irritatie wat mij betreft is het laffe en vooral intellectueel oneerlijke gedrag van de Maks en Cohens van dit landje. Aanvankelijk ga je daar dan serieus op in, maar na verloop van tijd bemerk je dat dat vanuit je eigen bliikveld volstrekt zinloos is. Discussies met retards vind ik van meet af aan zinloos, en ik ben op m'n 35-ste mijn schroom voorbij en noem het beestje maar meteen bij de naam, zie bv die sukkel van een Triggershot. En met de users met wie je je verwant voelt valt niet zoveel te discussieren (wat Ryan hier al poste), behalve dan mischien op een persoonlijke note, maar dat doe je niet op een forum.
Eerlijk gezegd denk ik dat forums alleen echt functioneren als het over hobbies gaat, IT, games, postzegels verzamelen, weet ik veel. Voor de rest is het als een lagerhuis een beetje roepen naar de overkant, en waar de ontstane irritaties alleen maar leiden tot meer overtuiging van het eigen gelijk. En ik moet bekennen dat ik aan die irritaties een zeker genoegen ontleen![]()
![]()
Onhandige gadget joh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
Ik heb hem ooit de hand gedrukt, hoewel hij niet wist wie ik was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef kLowJow het volgende:
Zo'n Knut toch hè.
Ik had er vroeger een. Wel 4 MB intern geheugen had die, geloof ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren een TabletPC, een laptop met touchscreen dus. Mooi, hoor, netjes.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/173248/073quote:Inhofe was predictably unhinged, but I was struck by just how isolated he seemed. Virtually every other Republican on the committee began with a strong declaration of their acceptance of the problem and their eagerness to find solutions. Inhofe increasingly seems like a guy ranting on a street corner, only with more visual aids.
http://gristmill.grist.org/story/2007/3/21/164115/800quote:It's not that he disagrees with Gore. Plenty of legislators in both houses disagreed with Gore, thoughtfully and respectfully. What Inhofe did is flounce around and bitch and moan like a petulant adolescent. He could not have made Gore look better if he'd tried.
ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Op tweakers word je toch afgewezen als je in hun ogen te dom bent?
Pol dat waren wel leuke boekjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]
Als er ooit een nieuwe mod komt..
Mooi dan heb ik er niks te zoekenquote:
Dat is wrs ongeveer hetzelfde idd. Heb met Stali (die oorspronkelijk uit de IT-branche komt) weleens discussies gehad, of aanzetten daartoe.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat een IT-forum bijzonder leuk en nuttig is, mits het je interesseert uiteraard, totdat, jawel, de discussie Microsoft - Apple losbarst. Een groot deel van de users mijdt dergelijke topics als de pest, anderen storten zich erop, en weer anderen lopen in een dergelijke topic te verkondigen wat voor een onzinnige discussie het is, en dat het "maar" een besturingssysteem is.
Geen idee wat nu precies de scheidslijn is tussen gewone topics op bv Tweakers, en wanneer een topic eindigt in wederzijdse ergernis. Mischien dat er over sommige onderwerpen geen overeenstemming bereikt kan worden omdat het onderwerp te subjectief is?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef sigme het volgende:
"Knut had beter kunnen worden afgemaakt"
Alweer een tijdje geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Maar lucida is dus ook weer vrijgelaten? Jammer, vrees ik.
Nee hoor, ik krijg ruzie met Stali als ik weer op hem reageer en Stali staat me toch wat nader dan oorlogje spelen met ene lucy. Als jullie zijn spam nu mooi negeren en ook niet in discussie gaan met zijn kloontjes (Biggs., lillybelt, en er zullen er nogwel meer zijn of komen) dan is er niets aan de handa.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Dat was toch de standaard verstandige wijze?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
Als jullie zijn spam nu mooi negeren
valt wel mee, maar je moet inzet tonen, en de search-functie gebruiken, veel vragen zijn al eens beantwoord, en anders krijg je een wildgroei aan topics en flauwekul.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef du_ke het volgende:
Op tweakers word je toch afgewezen als je in hun ogen te dom bent?
Ja, eigenlijk wel, krijg het van Stali vaak genoeg te horen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat was toch de standaard verstandige wijze?
nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joegoslavië en het maoïstische Albanië dus. Vroeger twee landen, reeds zeven en straks acht.
jah, van vroeger!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]
Als er ooit een nieuwe mod komt..
Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
nounou, de kroaat van tegenover me ziet Joegoslavie meer als een heel kort iets.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Tegelijk met de rest; hij heeft al wel een maand geleden of zo ergens iets getypt over Nietzsche.
Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.quote:
Waarom zijn compaan niet dan btw???quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoor. Even kijken of ik het kan opgraven.
Jezus mina, hij reageert met een vette ad hominem ook meteen nog op mij ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef sigme het volgende:
Hier: ''De wereld is de wil tot macht -en buiten dat niets!''
Jij postte ook in dat topic, had je het niet gezien?
Houden zoquote:
Primair de schuld van de Turken/ Ottomanen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och ja, het bestond ook pas na de Eerste Wereldoorlog en Kroaten kunnen nogal fel zijn. Serviërs ook. Allemaal een complot van het Westen en de moejahedien, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |