Kok DoG!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Neuh, ga gewoon ff koken of bakken denk ik.
Ik jou ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
quote:Een woedende menigte van middelbare scholieren heeft woensdag in het noordoosten van Nigeria een lerares vermoord omdat zij een deel van een Koran zou hebben verscheurd. De islamitische leerlingen staken ook de auto van de docente, en drie klaslokalen in brand. De precieze aanleiding tot de lynchpartij is nog onduidelijk.
De buurvrouw van de vriendin hoorde van de schoolleiding dat de lerares waarschijnlijk geen koran verscheurde maar een spiekbriefje. De schooldirecteur, een moslim, raakte gewond toen hij probeerde de onderwijzeres te beschermen.
De autoriteiten van het district Tudun Wada in de deelstaat Gombe hebben alle middelbare scholen gesloten uit angst voor meer onrust. Ook hebben zij strenge veiligheidsmaatregelen genomen. In het verleden leidden vergelijkbare incidenten tot gewelddadige uitbarstingen in het etnische en religieus verdeelde Nigeria.
quote:
Shirley (Redactie Frontpage)
Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:53 schreef Shirley het volgende:
Hou het gebash over moslims/islam achterwege a.u.b.
de morgenstond heeft ....quote:Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:54 schreef Velly het volgende:
Wat een triest klotevolk loopt er toch op deze wereld rond. Hysterische kudde relifascistische godsdienstwaanzinnige primaten.
Stuur er nog maar een bak ontwikkelingsgeld heen, want er moet weer een schooltje gebouwd worden en van verse onderwijzers voorzien worden, liefst met een gedegen kennis van de Koran.
Jawel.quote:Uw kinderen laten overblijven tussen de middag, is op veel scholen duurder geworden. Dat blijkt volgens DE TELEGRAAF uit onderzoek van het Expertisecentrum Verantwoord Overblijven. Bij sommige basisscholen is het tarief dit schooljaar meer dan verdubbeld. In enkele gevallen zou het uurtje tussen de middag wel vier euro per kind kosten. Ruim de helft van de scholen vraagt tussen de 1 en 2 euro per keer.
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Leerlingen lynchen lerares 'om Koran'
[..]
[..]
![]()
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?
Bronquote:Minister Klink wil af van happy hour
Om het drankgebruik onder jongeren in te dammen wil minister Klink (Volksgezondheid) dat er een eind komt aan prijsacties in cafés.
CDA-minister Klink van volksgezondheid wil ’zo snel mogelijk’ overleg met de horeca en de gemeenten over maatregelen tegen zogeheten ’happy hours’ en andere prijsactiesin cafés.
Klink zegt dit na onderzoek van de Universiteit Twente, dat vandaag wordt gepubliceerd. Daaruit blijkt dat één op de drie cafés alcohol met korting aanbiedt. Deze happy hours trekken jongeren aan, ook 14- en 15-jarigen, blijkt uit de studie die in opdracht van Stap (Stichting Alcoholpreventie) is uitgevoerd. Juristen van VWS willen nagaan of happy hours kunnen worden aangepakt op basis van anti-kartelwetgeving, dat ondernemers verbiedt prijsafspraken te maken.
Cafés verkopen bier voor de helft van de prijs en geven forse korting op cocktails, mixdrankjes, wijn en sterke drank. Ook worden er studentenavonden en Ladies Nights (gratis drinken voor vrouwen) georganiseerd.
Een enkele keer kunnen cafébezoekers onbeperkt drinken voor een vast bedrag. Zo adverteerde een jongerencafé in Enschede in 2006 met ongelimiteerd drinken voor 10 euro. Een speciale vrouwenavond werd in dit café aangeprezen met de slogan: ’Les 1: Zuipen! Les 2: Uit je dak gaan! Les 3: Kruipen naar huis’. De prijsacties staan soms op gespannen voet met gedragscodes die de horecabranche zelf opstelde.
Wetenschappers uit Twente bezochten in vijf studentensteden (Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen en Utrecht) 209 cafés. Bij 65 kroegen werden prijsacties gehouden.
De Universiteit Twente nam in de vijf steden ook een enquête af onder 350 14- en 15-jarigen. De wettelijke leeftijdsgrens voor alcohol ligt bij 16 jaar. Van de 123 jongeren van 14 en 15 die alleen uitgaan naar cafés en discotheken drinkt ruim 80 procent altijd alcohol. Bijna twee derde van hen stemt de keuze van het café regelmatig af op de kortingsacties die worden geboden en ruim de helft zegt dat er dan ook meer wordt gedronken.
Horeca Nederland vindt dat de overheid zich niet mag bemoeien met de prijzen van alcohol, maar riep in 2005 horecaondernemers wel op terughoudend om te gaan met prijsacties, vooral om bedrijfseconomische redenen.
In 2005 nam de Tweede Kamer een motie aan waarin werd aangedrongen op het nemen van maatregelen die happy hours en het stunten met alcoholprijzen aan banden moeten leggen.
Fatwa's worden doorgaans door moslimgeleerden (zelfverklaard...) uitgesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Europese Unie allemaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Ihr führt Krieg? Ihr fürchtet euch vor einem Nachbarn? So nehmt doch die Grenzsteine weg - so habt ihr keinen Nachbarn mehr. Aber ihr wollt den Krieg und deshalb erst setztet ihr die Grenzsteine.
Ja en die hebben veelal de macht van een kip.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fatwa's worden doorgaans door moslimgeleerden (zelfverklaard...) uitgesproken.
blijven proberenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef en_door_slecht het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met 50 jaar vooruitgang, vrijheid en economische voorspoed! Een ongekende prestatie voor een continent van zoveel volkeren en zoveel talen. Ook het continent van zoveel verscheidenheid, schoonheid en een weldaad aan cultuur. Opdat de volgende 50 jaar in het teken moge staan van een verdere integratie van deze volken en we de Turken mogen verwelkomen tot de grootste unie die de wereld ooit gezien heeft.
50 jaar is een lange tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
blijven proberen![]()
nogmaals, in Frankrijk is het sinds 1 januari 2007 grondwettelijk verplicht een referndum te houden over elke toetreding tot de EU. Oostenrijk heeft ook een referendum toegezegd.
Koenders kwam onmiddelijk na de uitlatingen van Wilders met de opmerking dat hij die zorgen deelde, dus achteraf bijhoorlijk voorbarig. Overigens zijn er gisteravond nog voldoende vragen open gebleven zoals wie betaalde de reis, waarom mocht die jongen die opgepakt was vanwege bedrijfsdiefstal mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Koenders zegt zelf dat die vragen overtrokken zijn.
En als Koenders of iemand anders van het kabinet ook zomaar uitspraken heeft gedaan dat het een schande is zonder zich in te lezen vind ik dat ook niet kunnen.
Koenders had al voor de vragen van wilders een onderzoek ingesteld waaruit bleek dat de beweringen in de krant niet klopten. Wilders, maar ook een teeven en iemand van het cda hadden scherpe kritiek. (ik dacht ook een sp'er, maar weet dat niet zeker). Ze hadden gewoon even kunnen bellen, dan hadden ze het geweten. Maar nee, er moet stemmen gewonnen worden over de rug van anderen. Van elke politicus vind ik dit één van de stomste fouten die je kan maken.
toen was het Habsburgse rijk net omver gevallen. Zo`n gekke gedachte was dat dus neit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
50 jaar is een lange tijd. Wie had 50 jaar terug kunnen denken dat Roemenië of Polen bij de EU zou gaan horen?
alleen op fok! Mutant, alleen op fok!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je nogsteeds zo zuur Godslasteraar?
De val van het habsburgse rijk was na WO1. 50 jaar terug waren die landen al 10 jaar onder directe invloed van SU.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was het Habsburgse rijk net omver gevallen. Zo`n gekke gedachte was dat dus neit.
Volgens mij niet. Het zou mij niet verbazen als je echt een kut leven hebt iig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
alleen op fok! Mutant, alleen op fok!
Ja, en wat is er mis met kippen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en die hebben veelal de macht van een kip.
laat de kut nu net ontbreken in mijn levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het zou mij niet verbazen als je echt een kut leven hebt iig.
Obsessie, obsessie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laat de kut nu net ontbreken in mijn leven![]()
verder begrijp ik jou milde obsessie met mijn persoontje niet zo goed.
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
De val van het habsburgse rijk was na WO1. 50 jaar terug waren die landen al 10 jaar onder directe invloed van SU.
Als gisteren? 40 jaar ervoor bedoel je. En 50 jaar terug zaten we dichter bij de bouw van de berlijnse muur dan bij de praagse lente.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.
Praagse Lente was van '68, de bouw van de muur werd in '61 begonnen. Zeg dan de Hongaarse Opstand van 1956.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen was dat nog “ als gisteren” en dus lang zo vreemd niet; de SU-overheersing was ook zo stevig nog niet. Denk maar aan de Praagse lente.
Dat is waar; de Hongaarse inval en de repressie in Tsjechoslowakije toonden echter aan wat er met dissidenten gebeurde. In de jaren tachtig, toen de dictatoriale invloed wat afnam, kreeg je ook gelijk groepen als Solidariteit. Maar ja, niet alleen in de satellietstaten, ook in de Sovet-Unie zelf was er uiteraard verzet. De communistische macht is, mijns inziens, altijd maar een dunne, zij het repressieve, schil geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef Napalm het volgende:
Punt blijft desondanks dat de rooien lang zo vaste greep niet hadden.
Het zal de drank wel zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
M., je synapsjes zitten los. Gord ze eens aan!
http://thinkprogress.org/2007/03/21/gore-boxer-inhofe/quote:Committee chairwoman Barbara Boxer (D-CA) finally intervened. “Would you agree to let the Vice President answer your questions?” Inhofe said Gore could respond when he was done talking, but Boxer wouldn’t have it: “No, that isn’t the rule. You’re not making the rules. You used to when you did this. Elections have consequences. So I make the rules.” The hearing audience applauded loudly.
Maar zie je niet hoe ik middels de vrije geest en het losse gebruik en vervormen van woorden, ik tot de metafysische conclusie ben gekomen dat kinderen de toekomst zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef sigme het volgende:
M., je synapsjes zitten los. Gord ze eens aan!
Dat zal de roze bril geweest zijn. Ik zag een reeks van kinderen naar het einde, de dood.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar zie je niet hoe ik middels de vrije geest en het losse gebruik en vervormen van woorden, ik tot de metafysische conclusie ben gekomen dat kinderen de toekomst zijn?
Is dat niet overal? Gewoon de grote massa een klein beetje naaien tbv de happy few. Zolang het niet opvalt hoeveel men de massa naait, geen problemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:49 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, niet alleen in de satellietstaten, ook in de Sovet-Unie zelf was er uiteraard verzet. De communistische macht is, mijns inziens, altijd maar een dunne, zij het repressieve, schil geweest.
Opvallend. Zeer opvallend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Daarentegen is het opmerkelijk dat alleen in de communistische staten die niet onder controle van Moskou stonden, na de val van de muut wijdverspreide chaos ontstond.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:54 schreef Monidique het volgende:
Gaan we vandaag allemaal even lief doen?.
Nou ja, Europa dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:02 schreef Napalm het volgende:
Opvallend. Zeer opvallend.
Maar China en Cuba zou ik geen chaos willen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |