quote:Ihr führt Krieg? Ihr fürchtet euch vor einem Nachbarn? So nehmt doch die Grenzsteine weg - so habt ihr keinen Nachbarn mehr. Aber ihr wollt den Krieg und deshalb erst setztet ihr die Grenzsteine.
Koenders een Wilders adeptquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben nu al benieuwd welke wilders adept en verkapt anti moslim aanhanger dit gaat rechtvaardigen.
''Wilders stelt tenminsten dingen aan de kaak''
etc![]()
Inderdaad hele integere politici, alle politici die zich te snel hebben uitgesproken.![]()
Koenders zegt zelf dat die vragen overtrokken zijn.quote:
OMFGquote:
Nee, Heine. Wat die over de Pruis te melden hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Godslasteraar het volgende:
ben niet zo filosoferig ingesteld, begrijp veel niet, wil ook veel niet begrijpen, maar de Duitse taal bereikt in Nietzsche's werken zonder twijfel haar hoogtepunt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik was de krant aan het lezen. Die is wat interessanter dan het labiele geleuter van een demeterende.
Lemmeb for mod!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mocht ik hier ooit moderator worden, dan gaat het POLCAFÉ dicht. Weg met al die drank-, drugs- en roddelverslaafden!
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bangquote:
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hihi, die kans is net zo groot als dat ik ooit de drank en me shag laat staan ben ik bang
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je op korte termijn, maar ooit sterf jij ook!
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik word op sterk water gezet, genoeg alcohol voor de eerste tig honderd jaar, pluk javaanse jongense erbij en gaan met die banaan.
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigsquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geflambeerde banaan met wat feurer erbij?
Avondwinkel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kutjoch, krijg gelijk trek in wat zoetigs![]()
![]()
![]()
Neuh, ga gewoon ff koken of bakken denk ik.quote:
Kok DoG!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Neuh, ga gewoon ff koken of bakken denk ik.
Ik jou ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoeren!!!!!!!
Ik heb jullie gemist
quote:Een woedende menigte van middelbare scholieren heeft woensdag in het noordoosten van Nigeria een lerares vermoord omdat zij een deel van een Koran zou hebben verscheurd. De islamitische leerlingen staken ook de auto van de docente, en drie klaslokalen in brand. De precieze aanleiding tot de lynchpartij is nog onduidelijk.
De buurvrouw van de vriendin hoorde van de schoolleiding dat de lerares waarschijnlijk geen koran verscheurde maar een spiekbriefje. De schooldirecteur, een moslim, raakte gewond toen hij probeerde de onderwijzeres te beschermen.
De autoriteiten van het district Tudun Wada in de deelstaat Gombe hebben alle middelbare scholen gesloten uit angst voor meer onrust. Ook hebben zij strenge veiligheidsmaatregelen genomen. In het verleden leidden vergelijkbare incidenten tot gewelddadige uitbarstingen in het etnische en religieus verdeelde Nigeria.
quote:
Shirley (Redactie Frontpage)
Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:53 schreef Shirley het volgende:
Hou het gebash over moslims/islam achterwege a.u.b.
de morgenstond heeft ....quote:Op donderdag 22 maart 2007 @ 00:54 schreef Velly het volgende:
Wat een triest klotevolk loopt er toch op deze wereld rond. Hysterische kudde relifascistische godsdienstwaanzinnige primaten.
Stuur er nog maar een bak ontwikkelingsgeld heen, want er moet weer een schooltje gebouwd worden en van verse onderwijzers voorzien worden, liefst met een gedegen kennis van de Koran.
Jawel.quote:Uw kinderen laten overblijven tussen de middag, is op veel scholen duurder geworden. Dat blijkt volgens DE TELEGRAAF uit onderzoek van het Expertisecentrum Verantwoord Overblijven. Bij sommige basisscholen is het tarief dit schooljaar meer dan verdubbeld. In enkele gevallen zou het uurtje tussen de middag wel vier euro per kind kosten. Ruim de helft van de scholen vraagt tussen de 1 en 2 euro per keer.
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Leerlingen lynchen lerares 'om Koran'
[..]
[..]
![]()
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het wachten is op een fatwa tegen deze scholieren. Waar blijft de fatwa die het geweld van Bin Laden veroordeelt eigenlijk?
Bronquote:Minister Klink wil af van happy hour
Om het drankgebruik onder jongeren in te dammen wil minister Klink (Volksgezondheid) dat er een eind komt aan prijsacties in cafés.
CDA-minister Klink van volksgezondheid wil ’zo snel mogelijk’ overleg met de horeca en de gemeenten over maatregelen tegen zogeheten ’happy hours’ en andere prijsactiesin cafés.
Klink zegt dit na onderzoek van de Universiteit Twente, dat vandaag wordt gepubliceerd. Daaruit blijkt dat één op de drie cafés alcohol met korting aanbiedt. Deze happy hours trekken jongeren aan, ook 14- en 15-jarigen, blijkt uit de studie die in opdracht van Stap (Stichting Alcoholpreventie) is uitgevoerd. Juristen van VWS willen nagaan of happy hours kunnen worden aangepakt op basis van anti-kartelwetgeving, dat ondernemers verbiedt prijsafspraken te maken.
Cafés verkopen bier voor de helft van de prijs en geven forse korting op cocktails, mixdrankjes, wijn en sterke drank. Ook worden er studentenavonden en Ladies Nights (gratis drinken voor vrouwen) georganiseerd.
Een enkele keer kunnen cafébezoekers onbeperkt drinken voor een vast bedrag. Zo adverteerde een jongerencafé in Enschede in 2006 met ongelimiteerd drinken voor 10 euro. Een speciale vrouwenavond werd in dit café aangeprezen met de slogan: ’Les 1: Zuipen! Les 2: Uit je dak gaan! Les 3: Kruipen naar huis’. De prijsacties staan soms op gespannen voet met gedragscodes die de horecabranche zelf opstelde.
Wetenschappers uit Twente bezochten in vijf studentensteden (Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen en Utrecht) 209 cafés. Bij 65 kroegen werden prijsacties gehouden.
De Universiteit Twente nam in de vijf steden ook een enquête af onder 350 14- en 15-jarigen. De wettelijke leeftijdsgrens voor alcohol ligt bij 16 jaar. Van de 123 jongeren van 14 en 15 die alleen uitgaan naar cafés en discotheken drinkt ruim 80 procent altijd alcohol. Bijna twee derde van hen stemt de keuze van het café regelmatig af op de kortingsacties die worden geboden en ruim de helft zegt dat er dan ook meer wordt gedronken.
Horeca Nederland vindt dat de overheid zich niet mag bemoeien met de prijzen van alcohol, maar riep in 2005 horecaondernemers wel op terughoudend om te gaan met prijsacties, vooral om bedrijfseconomische redenen.
In 2005 nam de Tweede Kamer een motie aan waarin werd aangedrongen op het nemen van maatregelen die happy hours en het stunten met alcoholprijzen aan banden moeten leggen.
Fatwa's worden doorgaans door moslimgeleerden (zelfverklaard...) uitgesproken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Van wie zou die fatwa moeten komen, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |