Ken nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef Sok41 het volgende:
edit die topic. !! ik wil er kroketten bij zien !!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
mmm, krijg opeens trek in kroketten..
Als ik helemaal eerlijk ben: Delletjes krijg ik gewoon niet door mn strot..quote:
Dat ging over suiker, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waarom stond er in mn vorige post "@Lien hint hint" denk je ?
![]()
weer een tukker extraquote:
ik moet nog 45 minuten 'wachten' voordat ik ga lunchenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Waarom stond er in mn vorige post "@Lien hint hint" denk je ?
![]()
dan snap ik er niets vanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Huh ? Heb ik dat gezegd ?![]()
/Edit: Even opgezocht, dat was ik niet![]()
volgens mij ging die 'hint hint' van hem over een spelfout die hij gemaakt had en niet over dat suikergedoequote:
Ja maar ik keek daar net en ik zag geen foutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij ging die 'hint hint' van hem over een spelfout die hij gemaakt had en niet over dat suikergedoe
dan moet je toch maar ff zeggen wat je bedoelt, want lienelien snapt je echt nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb daar wel 1 fout gemaakt maar die is wel vrij flauw hoor.
Hebben wel bitterballen, loempia's en bamischijvenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, ook een keer een FiPo in een Stage SC
@ Roycoooooo: doen we delletjes, krokettekes en burgerzzz???
Comment ipv commentaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb daar wel 1 fout gemaakt maar die is wel vrij flauw hoor.
Jupsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt dus bitterballen, loempia's, bamischijven en delletjes?
je mag je adres wel ff PM-en, dan kan ik even routeplannen, kijken hoever ik moet rijden voor de bamischijven (en delletjes)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups! Niet zoveel bitterballen en loempia's want die vreet ik zelf altijd op
![]()
Frikandelletjesquote:
tsjah, ik ben toch meestal aan het werk...en af en toe msn ik een beetje :p ik kan niet uitgebreid alles op fok lezen en beetje berichtjes posten, waarom kunnen jullie dat wel ? Niks te doen op stage?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef DaFan het volgende:
Stagairs die niets zeggen?
linuxje doet een Marketing-stage in Spanje.
Niet op dit momentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef linuxje het volgende:
[..]
tsjah, ik ben toch meestal aan het werk...en af en toe msn ik een beetje :p ik kan niet uitgebreid alles op fok lezen en beetje berichtjes posten, waarom kunnen jullie dat wel ? Niks te doen op stage?
Damn! En dan zit ik hier braaf met mijn bammetjes en twee appeltjes de dag door te komenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:10 schreef francis997 het volgende:
ik ben net terug van de luch, ff een turkse pizza gehaald...En ga nu een bakkie thee halen![]()
opzich moet spatie tussenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Comment ipv commentaar
En Cupssoup ipv Cup a Soup![]()
half uurtjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Routenet.nl
van: ReMcOrE's Crib
naar: Roycoooooo's Mansion
afstand: 31,1 km
reistijd: 00:29![]()
maar ja, dit doe ik ook maar 1x in de maand...en de rest van de maand eet ik ook braaf mijn bammetjes en fruitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Damn! En dan zit ik hier braaf met mijn bammetjes en twee appeltjes de dag door te komen![]()
maar maar maar die vetvieverquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor de delletjes en schijfkes is dat best te doen
ik moet tot 18.00 werken, dus kan er rond 20.00 wel wezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar die vetvieverstaat niet hele aaf aan. Zijn geen cafeteria
!
Wat is een turkse Pizza?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:10 schreef francis997 het volgende:
ik ben net terug van de luch, ff een turkse pizza gehaald...En ga nu een bakkie thee halen![]()
Meeste luitjes strompelen binnen rond half 9/9 uurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet tot 18.00 werken, dus kan er rond 20.00 wel wezen
ikweethetikweethetikweethetikweethet: een Turkse pizza = lekkerquote:
hmmm... ik moet ook nog terug naar Haaksbergen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meeste luitjes strompelen binnen rond half 9/9 uur!
Ik wist het ook niet, zal wel vandiezelfde planeet komen denk ikquote:
Volgens Lien komen wij van die achtergestelde planeet die 'Twente' heet. Waar de mensen raar praten, dom zijn en slecht zijn in spellingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, zal wel vandiezelfde planeet komen denk ik![]()
Anders stook je de boel nog effe opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik voel een levendige discussie aankomen.
Je hebt nog nooit enige sarcasme kunnen bespeuren in mijn posts?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens Lien komen wij van die achtergestelde planeet die 'Twente' heet. Waar de mensen raar praten, dom zijn en slecht zijn in spelling![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit enige sarcasme kunnen bespeuren in mijn posts?![]()
![]()
veeg,,me,,opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Maar met mensen die zich teveel in de randstad begeven weet je het op een gegeven moment niet meer.
Dat is niet stoken, constaterenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders stook je de boel nog effe op
Joh, ik woon nog geen 2 jaar in Amsterdam, en ik kon uit een boerengat van 1 km2 oppervlakte, met 1600 inwoners en een hoop weilandenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietMaar met mensen die zich teveel in de randstad begeven weet je het op een gegeven moment niet meer.
en heeft dat gat ook een naam?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh, ik woon nog geen 2 jaar in Amsterdam, en ik kon uit een boerengat van 1 km2 oppervlakte, met 1600 inwoners en een hoop weilanden
1e hit in google met bmiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Goover het volgende:
Doe bij mij ook eens zo een BMI dingetje.
1,95, 78kg...
(verkapte TVP)
Daar moeten ze ook wel een accent hebben, kan niet anders.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Joh, ik woon nog geen 2 jaar in Amsterdam, en ik kon uit een boerengat van 1 km2 oppervlakte, met 1600 inwoners en een hoop weilanden
Beetje dialect ook wel. Maar Ik spreek zeker geen dialect, je hoort alleen wel een beetje dat ik uit de buurt van Nijmegen komquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook wel een accent hebben, kan niet anders.
BMI = 20 (dus mooi in het gezonde gedeeltequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Goover het volgende:
Doe bij mij ook eens zo een BMI dingetje.
1,95, 78kg...
(verkapte TVP)
kei leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beetje dialect ook wel. Maar Ik spreek zeker geen dialect, je hoort alleen wel een beetje dat ik uit de buurt van Nijmegen kon
(er floept nog wel eens een kei leuk uit)
Dat is echt kei gaafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beetje dialect ook wel. Maar Ik spreek zeker geen dialect, je hoort alleen wel een beetje dat ik uit de buurt van Nijmegen kon
(er floept nog wel eens een kei leuk uit)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: hij staat er dus al, boven je post
@ lienelien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Isidorushoeve dat ligt 'naast' Haaksbergen (waar ik woon) en heeft toch ff lekker minder inwoners
@ Roycoooooo: kei triest dit
Daar ben ik nog een keer geweest met Hemelvaart?! Of is daar dan geen kermis+grote tent?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Isidorushoeve dat ligt 'naast' Haaksbergen (waar ik woon) en heeft toch ff lekker minder inwoners
dubbel, zie mijn post: Stage SC #73 Dol op delletjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deest
Haajquote:
Hier woon ik nog: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wierdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef Goover het volgende:
Hier heb ik 20 jaar gewoond: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oegstgeest
mijn hele leven alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier woon ik nog: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wierden![]()
ook die heeft een Wikipediaquote:Opdinsdag 20 maart 2007 13:58 schreef Sok41 het volgende:
Donders het gaat wel rapido, hier nog iemand die uit een gat komt.
Wolphaartsdijk,
quote:[b]Op dinsdag 20 maart 2007 13:58 schreef
ook die heeft een Wikipediahttp://nl.wikipedia.org/wiki/Wolphaartsdijk
Borne de gekste!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:03 schreef Damzkieee het volgende:
Borne: http://nl.wikipedia.org/wiki/Borne_%28Overijssel%29
Ruim 20.000 inwoners toch nog
De Scheg, paar keer gezwommen daarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:01 schreef Freshthinking het volgende:
Hier woon ik al bijna vijftien jaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Colmschate![]()
Nooit geschaatst?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De Scheg, paar keer gezwommen daar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwegeinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:08 schreef miss-scofield het volgende:
Ik kom uit NieuwegeinBen te lui om het op te zoeken
1x met een verjaardagfeestjequote:
Thanksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwegein
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Haaksbergen heeft meer inwoners dan Borne / Wierden![]()
binnenkort is niet nu, dus ik geniet nu nog even van het momentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort niet meer. We krijgen er zo'n 10.000 bijMits de hele nieuwe wijk onder Borne gaat vallen.
Dan gaat de beer los daar dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er mensen in dit topic uit het oosten van het land, die plannen hebben (of die het leuk lijkt) om naar de feesten in 'De Hoeve' (St. Isidorushoeve) te komen in het hemelvaartsweekend???mijn ouders zijn namelijk het hele weekend weg...
http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/programma.htm
Altijd beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik woon 2,5 km van het feestterrein af (precies aan de goede kans van Haaksbergen) dus ik kan kruipend naar huis![]()
Wiezo zal wel Wierdense Zomerfeesten betekenen ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Altijd beter! Ken je de Wiezo in Wierden in de zomer? Ook altijd mooi
![]()
Jij mag nooit weer radenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wiezo zal wel Wierdense Zomerfeesten betekenen ofzomaar niet bekend mee, mijn zomerfeest agenda bestaat standaard uit Haaksbergen, St. Isidorushoeve, Beckum, Oele, Bentelo, Buurse, Hengevelde en soms nog meer
Begin me niet over Hengevelde! Heb daar 5 maand stage gelopen. Je wil daar nog niet dood gevonden worden, laat staan dat je er levend wilt rondhangen. Wat een waardeloos gehuchtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wiezo zal wel Wierdense Zomerfeesten betekenen ofzomaar niet bekend mee, mijn zomerfeest agenda bestaat standaard uit Haaksbergen, St. Isidorushoeve, Beckum, Oele, Bentelo, Buurse, Hengevelde en soms nog meer
Bij HEBO kozijnen ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Begin me niet over Hengevelde! Heb daar 5 maand stage gelopen. Je wil daar nog niet dood gevonden worden, laat staan dat je er levend wilt rondhangen. Wat een waardeloos gehucht![]()
Dat moest ik ff kwijt! Had overigens ook wel te maken met m'n ubervette (kuch) stagebedrijf.![]()
die komma 6 doet het em.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:55 schreef francis997 het volgende:
Ik heb net mijn verlofuren te horen gekregen. IK heb in totaal 3,6 dagen verlof tot Juni, dat vindt ik wel weinig![]()
Goor is best wel dichtbij hoor, vanuit Haaskbergen ben je er ook met 10-15 minutenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Daar in de buurt wil je sowieso geen beroerte krijgen. Voordat er hulp komt ben je een uur verder
Heeft Goor een ziekenhuis?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Goor is best wel dichtbij hoor, vanuit Haaskbergen ben je er ook met 10-15 minuten
Ik heb er nog 12 ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:55 schreef francis997 het volgende:
Ik heb net mijn verlofuren te horen gekregen. IK heb in totaal 3,6 dagen verlof tot Juni, dat vindt ik wel weinig![]()
Geen idee hoeveel wij er hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb hetzelfde fran, 1 vrije dag per maand.. Lekker hoooorrrr
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heeft Goor een ziekenhuis?
Ik dacht alleen een poli.
maar 10-15 minuten is best veel als je ligt te vernaggelen
K moet ook ff vrij regelen voor volgende week vrijdag, stappen in Grun die donderdagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:03 schreef DaFan het volgende:
Kheb vanochtend al voor de komende 2.5 maand 5 dagen vrij geregeld ivm herkansingen, gala's en koninginnedag
De vrouwen in Groningen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Aarg... Slik, ik begin met me net wat dingen te herinneren waar ik het warmpjes van krijg.
Nee, bij Henofa (tuinbouwbenodigdheden) Dat zit tegenover Hebo Kozijnen, ook aan Het Wegdamquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij HEBO kozijnen ?
Daar heb ik ooit een project voor gedaan
Als je naar de hoofdweg (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, bij Henofa (tuinbouwbenodigdheden) Dat zit tegenover Hebo Kozijnen, ook aan Het Wegdam![]()
Verwarming aan laten staan? 2 boxershorts over mekaar aangetrokken, 4 paar sokken aan? Trilfunctie van je telefoon aanstaan in je broekzak?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Aarg... Slik, ik begin met me net wat dingen te herinneren waar ik het warmpjes van krijg.
wat Damzkieee zegt, vertelvertelvertel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
Hmmz... Afgelopen vrijdag was ik nogal pretty wasted, en heb ik accidenteel een vrouw versiert en ik wou dat het beetje discreet bleef on bepaalde redenen.. Nu zat ik net foto's te checken, blijkt het de fucking barvrouw te wezen van een kroeg waar ik vaak kom (ja vaak kom waarom ik haar dan niet herkende weer ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verwarming aan laten staan? 2 boxershorts over mekaar aangetrokken, 4 paar sokken aan? Trilfunctie van je telefoon aanstaan in je broekzak?
VERTEL
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
URL?
Je bedoelt de SPAR? Die slager kan ik me zo niet herinneren. Ging wel elke vrijdag naar de plaatselijke cafetaria, volgens mij De Kanderij, om een vette hap te halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je naar de hoofdweg () loopt heb je daar zo'n supermarkt en dan bij de bushaltes een slager...kan je lekkere droge worst halen
ik weet waar het zitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee, bij Henofa (tuinbouwbenodigdheden) Dat zit tegenover Hebo Kozijnen, ook aan Het Wegdam![]()
Pica's?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmmz... Afgelopen vrijdag was ik nogal pretty wasted, en heb ik accidenteel een vrouw versiert en ik wou dat het beetje discreet bleef on bepaalde redenen.. Nu zat ik net foto's te checken, blijkt het de fucking barvrouw te wezen van een kroeg waar ik vaak kom (ja vaak kom waarom ik haar dan niet herkende weer ik ook niet)
Zie net allemaal fotos van dr op de website van t café
wie is het nou dan? welke foto?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef Sok41 het volgende:
UR..L.. hm
http://www.nationaal.nl/crew/Dimara/
/Runs in shame.
Ja dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Grapje ? Dat zijn veel foto's en constant staat zij er alleen op of met anderen![]()
Idem, in het begin van mn stageperiode was er veel meer tijd over voor dingen als veel mailen en Fok!ken, maar nu in de laatste anderhalve week.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:08 schreef linuxje het volgende:
[..]
tsjah, ik ben toch meestal aan het werk...en af en toe msn ik een beetje :p ik kan niet uitgebreid alles op fok lezen en beetje berichtjes posten, waarom kunnen jullie dat wel ? Niks te doen op stage?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Grapje ? Dat zijn veel foto's en constant staat zij er alleen op of met anderen![]()
k vroeg zo aan Damzkieee: ''wat check jij dan''quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Hee grappenmaker dr zit dr een met blote ballonnen tussenZit ik hier te checken op kantoor
Bedankt voor het bevestigen. ( Wijst naar: "/Runs in shame" )quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef DaFan het volgende:
Khoop niet dat het die halve vent is
[..]
Ja dus
je kan iig bijna 1 hele week vrij nemen. Ik niet, maar ja..er valt altijd wel wat te regelen op mijn stage..ik mag zomaar halve dagen vrij nemen. Met het idee'ik haal ze wel in als het nodig is'quote:
Begin je om 7 uur ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
je kan iig bijna 1 hele week vrij nemen. Ik niet, maar ja..er valt altijd wel wat te regelen op mijn stage..ik mag zomaar halve dagen vrij nemen. Met het idee'ik haal ze wel in als het nodig is', wat niet zo is eigenlijk. nog 15 min. te gaan en dan naar huis
![]()
Lekker! Fijne avond en tot morgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef francis997 het volgende:
@ Damkiezee, nee ik begin officeel om half 9, maar ik mag gerust kwart voor 9 binnenkomen. En maak ongeveer dagen van ongeveer 7 uur. En ik ben zeer punctueel, dus ik ga ook punctueel weg....
Dus dit is waarschijnlijk mijn laatste post voor vandaag. Tot morgen allemaal, ga lekker rustig beginnen af te sluiten.![]()
Jezus! Jij maakt eerder dagdelen vol dan hele dagenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
@ francis997 + Damzkieee: ik mag ook om 16.00 naar huismorgen maar tot 14.00
(ik begin altijd om 09.00)
Ze is wel 30+, of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen. ( Wijst naar: "/Runs in shame" )![]()
![]()
Ah w/e, ik laat mn kop daar voorlopig gewoon even niet zien..![]()
@ReM
Versiert, zoenen beetje klooien.. Nothing more, but still..
ik heb gewoon internetverbinding via m'n eigen laptop, dus is niet te controlerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jezus! Jij maakt eerder dagdelen vol dan hele dagenIk zit hier van 8.15 tot 16.45 uur. Daar gaat een half uurtje pauze van af.....en 3 uur Fok!
![]()
Ik hoop dat ze hier geen internetgebruik registratie hebben, anders kan ik em na deze week alweer nokken![]()
Geilquote:
Ik geloof iets tussen 26-28.. Hmmz,quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geil![]()
Cuckoo is ook een milf hunter, krijgt die jongen spontaan een tent van in de broek![]()
Het voordeel is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik geloof iets tussen 26-28.. Hmmz,
Ik moet wel zeggen dat er altijd 1 voordeel zit aan iets oudere mokkels, maar een echte milf-hunter... Naah, enkele vergissing![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik geloof iets tussen 26-28.. Hmmz,
Ik moet wel zeggen dat er altijd 1 voordeel zit aan iets oudere mokkels, maar een echte milf-hunter... Naah, enkele vergissing![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whaha, ik ken nog wel een mooie moeder
![]()
Jezus...ben nu echt aant kloten met al die knoppen...sorry!quote:
Nog iets meer dan 50 minz.. valt toch wel meequote:
iddquote:
Dat weet ik overigens niet uit ervaringquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Sok41 het volgende:
Nouja, ik moet zeggen dat t vrouwelijk schoon van mn eigen leeftijd vaak last heeft van onzekerheid en beetje fout geklungel en dat ze niet weten wat ze willen (ik zeg vaak! he dus ik beweer niet allen) En dat heb je daar niet bij,
@Damzkieee
Niet meer strak, foei !
Maar je bent zelf nog zo´n jochiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Sok41 het volgende:
Nouja, ik moet zeggen dat t vrouwelijk schoon van mn eigen leeftijd vaak last heeft van onzekerheid en beetje fout geklungel en dat ze niet weten wat ze willen (ik zeg vaak! he dus ik beweer niet allen) En dat heb je daar niet bij,
Sloaptablettequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
iddKan nu toch beginnen te merken dat ik de hele dag intensief bezig ben geweest. De concentratie glipt langzaam weg
![]()
Dat noemen we ontkenningsfase hahahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat weet ik overigens niet uit ervaring
Voordat we dat weer krijgen...
Hee jij neemt oude vrouwen op de vinger en dan zit ik in de ontkenningsfasequote:
Je bent nog geen jaar ouderquote:
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bent nog geen jaar ouder
Btw 10-84 hier, staat niet in mn profiel maar anders moet ik dat zo weer uitleggen
1-0quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee jij neemt oude vrouwen op de vinger en dan zit ik in de ontkenningsfase
Jij begint er zelf over dat je daar geen ervaring in heb, ik had daar nog niet eens aan gedacht.. Haha en oude vrouwen maak me niet belachelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee jij neemt oude vrouwen op de vinger en dan zit ik in de ontkenningsfase
Keiharde Porno voor Dannyquote:
quote:
Totdat je op topics begint te klikken wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Keiharde porno voor Danny (18+) (safe for work.. denk ik)
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het mooiste subforum nog niet ontdekt geloof ik...
Vertel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet wel zeggen dat ik me vandaag meer vermaakt heb dan normaal op mn stage
Vermakelijke gesprekken
whahahaha, idd jahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet wel zeggen dat ik me vandaag meer vermaakt heb dan normaal op mn stage
Vermakelijke gesprekken
wel een leuke dag gehad dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef lienelien het volgende:
hmm, ik ga zo ook maar eens richting huis
Whehe, als je nu vandeweek ff had opgelet dan had je kunnen zien dat er een nieuw systeempje staat. En dat staat er al ongeveer 2 a 3 maanden. Lekker geluidsarm in tegenstelling tot die raketmotorquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
Net zo snel als die airbus 380 die je thuis in de computerkamer hebt staan Cuckoo
Ik heb hier een laptop staan die 15 min. doet over het opstarten van Windows 2000quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:31 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!Ben ook weer van de partij. Zit nu achter een laptop die maar liefst 12 minuten nodig had om zichzelf klaar te stomen in Windows XP
. Heb in de tussentijd de krant al doorgespit en 2 bakjes koffie naar binnen gewerkt
![]()
Loonsverhoging!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:39 schreef Goover het volgende:
Vandaag staat er een gesprekje met afdelingshoofd op de plenning. Over de voortgang van mijn project, ben benieuwd! Ook wordt er dan besproken hoe ik nu verder ga, wat de volgende stappen zijn etc. (Het afdelings hoofd zit boven mijn technisch begeleider en boven een ander afdelingshoofd waar ik onder val)
Ik zit hier met een collega die 3 uur over het opstarten doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb hier een laptop staan die 15 min. doet over het opstarten van Windows 2000En dat is het systeem waar ik gewoon op moet werken enzo
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zit hier met een collega die 3 uur over het opstarten doet
Welk loon? Je bedoelt die paar euro die ze betalen om vezekeringsgeld op in te houden zodat ik niet onverzekerd rond loop hier?quote:
wtf.. hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Welk loon? Je bedoelt die paar euro die ze betalen om vezekeringsgeld op in te houden zodat ik niet onverzekerd rond loop hier?
[..]
wtf.. hoe krijg je dat voor elkaar?
Hier geven ze elke cent liever niet uit. Dus kreeg ik een oude afgedankte laptop. De accu is dood, er zit nog een diskette-drive op, 2 usb poorten en er zit een sticker op: 'Designed for Microsoft Windoss 2000 / Windows Me'quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef Sok41 het volgende:
Lol wat krijgen jullie voor "nare" pc's dan
Ohw, dat ken ik welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen niet
Jee, dat is wel fokkopquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier geven ze elke cent liever niet uit. Dus kreeg ik een oude afgedankte laptop. De accu is dood, er zit nog een diskette-drive op, 2 usb poorten en er zit een sticker op: 'Designed for Microsoft Windoss 2000 / Windows Me'en nog een sicker met: 'Intel inside, pentium III'
Daar helpt geen 4 bakken koffie tegenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
Wanneer mijn laptop op de screensaver modus gaat, en de standaard Acer screensaver/ verkapt product demo aan gaat, komt ook even de webcammodus langs. Sta ik opeens full screen op mijn beeldscherm
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar helpt geen 4 bakken koffie tegen
Veel plezierquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb een deadline over 10 dagen waarin ik een hele scriptie moet gaan ophoesten. Bedrijfsanalyse is er al. Rapportage ben ik nu mee bezig maar daar moet ook veel aan gebeuren. Dan conclusies en aanbevelingen. Dan de samenvattingen in 3 verschillende talen (waaronder Nederlands). Vervolgens de bijlagen verzamelen en toevoegen, om dan te beginnen aan de inleiding, Literatuurlijst en de inhoudsopgave. En dan (mijn favoriete onderdeel) de layout.
I'm stressing out here!
PS: Goeiemorgen trouwens
Goeiemogguhquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb een deadline over 10 dagen waarin ik een hele scriptie moet gaan ophoesten. Bedrijfsanalyse is er al. Rapportage ben ik nu mee bezig maar daar moet ook veel aan gebeuren. Dan conclusies en aanbevelingen. Dan de samenvattingen in 3 verschillende talen (waaronder Nederlands). Vervolgens de bijlagen verzamelen en toevoegen, om dan te beginnen aan de inleiding, Literatuurlijst en de inhoudsopgave. En dan (mijn favoriete onderdeel) de layout.
I'm stressing out here!
PS: Goeiemorgen trouwens
Stelletje spammersquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
Wanneer mijn laptop op de screensaver modus gaat, en de standaard Acer screensaver/ verkapt product demo aan gaat, komt ook even de webcammodus langs. Sta ik opeens full screen op mijn beeldscherm
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten danquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemogguh!
Geen gestress, wel opschieten denk ik![]()
In principe wel vrij kort dag idd.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten dan
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten dan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
whahahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen niet
is dat ff schrikkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
veel suc6, hopen dat het je gaat lukkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!
Ik keek zo.. heey die gast lijkt op mij, wacht even.. dat ben ikquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik keek zo.. heey die gast lijkt op mij, wacht even.. dat ben ik![]()
Das behoorlijk te laat.quote:
vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das behoorlijk te laat.
Doorgezakt gisteren?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is min pils, min pilske bin ik kwiet, oh mamma woar is min pils
want ik zag niks, want ik mos piss'n, ik dacht aan al dat ik mos miss'n, dat gebeurt noe altied als d'r iets te doene völtquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is min pils, min pilske bin ik kwiet, oh mamma woar is min pils
NIet eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das behoorlijk te laat.
Doorgezakt gisteren?
ressssssssssssssssspectquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
en ik was toch nog maar 5 minuten te laat op stage![]()
Oh das wel ok. heb je wel boterhammetjes mee dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
NIet eens
en ik was toch nog maar 5 minuten te laat op stage![]()
nu al??? na 2 dagenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar weer eens richting koffieautomaat.Vanmiddag komt trouwens m'n afstudeerbegeleider voor het eerst langs, ben benieuwd wat ie allemaal te melden heeft.
Nee, maar dat heb ik nooit. Wel yoghurt sultana's en bbbquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh das wel ok. heb je wel boterhammetjes mee dan?![]()
deo+parfumquote:En gewassen?
Jahaaa.quote:Ondergoed aan?
Gelukkigquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik nooit. Wel yoghurt sultana's en bbb![]()
[..]
deo+parfumGisteravond nog ruim een half uur onder de douche gestaan
![]()
[..]
Jahaaa.![]()
Eerste kennismaking he, en een beetje het onderzoek doorspreken (zal nog wel een Plan van Aanpak moeten maken). Schijnt 1 of andere 65+'er te zijn. Hij kon alleen vandaag. Rest van de week moest of z'n vrouw de auto hebben of hij moest op de kleinkinderen passen.quote:
goedemorgen mevrouw de juffrouwquote:
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zittenquote:
Bwhehe die van ons moest ook op de kleinkinderen passen laatstquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Eerste kennismaking he, en een beetje het onderzoek doorspreken (zal nog wel een Plan van Aanpak moeten maken). Schijnt 1 of andere 65+'er te zijn. Hij kon alleen vandaag. Rest van de week moest of z'n vrouw de auto hebben of hij moest op de kleinkinderen passen.![]()
Wij kennen Cuckoo ook erg goed, en daar wil je niet bovenop zitten zeg ik jequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw de juffrouw![]()
[..]
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zitten
Heb ik wat gemist ?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zitten
Zijn bijnaam is ook Sneeuwvlokjequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij kennen Cuckoo ook erg goed, en daar wil je niet bovenop zitten zeg ik je
Whaha, daar gaaaaan we weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is ook Sneeuwvlokje![]()
[afbeelding]
Het lijkt handige Harry uit Bassie en Adriaan wel: '' ze moeten ook altijd mij hebben''quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moeten ook altijd dezelfde hebben he
Was te proberenquote:
wederom resssssssssssssspectquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
MILFs are us in jouw geval
Met mokkels R Us doe je lienelien en Miss Scofield tekort denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |