Vertel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet wel zeggen dat ik me vandaag meer vermaakt heb dan normaal op mn stage
Vermakelijke gesprekken
whahahaha, idd jahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
Hmz ik moet wel zeggen dat ik me vandaag meer vermaakt heb dan normaal op mn stage
Vermakelijke gesprekken
wel een leuke dag gehad dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef lienelien het volgende:
hmm, ik ga zo ook maar eens richting huis
Whehe, als je nu vandeweek ff had opgelet dan had je kunnen zien dat er een nieuw systeempje staat. En dat staat er al ongeveer 2 a 3 maanden. Lekker geluidsarm in tegenstelling tot die raketmotorquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
Net zo snel als die airbus 380 die je thuis in de computerkamer hebt staan Cuckoo
Ik heb hier een laptop staan die 15 min. doet over het opstarten van Windows 2000quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:31 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!Ben ook weer van de partij. Zit nu achter een laptop die maar liefst 12 minuten nodig had om zichzelf klaar te stomen in Windows XP
. Heb in de tussentijd de krant al doorgespit en 2 bakjes koffie naar binnen gewerkt
![]()
Loonsverhoging!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:39 schreef Goover het volgende:
Vandaag staat er een gesprekje met afdelingshoofd op de plenning. Over de voortgang van mijn project, ben benieuwd! Ook wordt er dan besproken hoe ik nu verder ga, wat de volgende stappen zijn etc. (Het afdelings hoofd zit boven mijn technisch begeleider en boven een ander afdelingshoofd waar ik onder val)
Ik zit hier met een collega die 3 uur over het opstarten doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb hier een laptop staan die 15 min. doet over het opstarten van Windows 2000En dat is het systeem waar ik gewoon op moet werken enzo
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zit hier met een collega die 3 uur over het opstarten doet
Welk loon? Je bedoelt die paar euro die ze betalen om vezekeringsgeld op in te houden zodat ik niet onverzekerd rond loop hier?quote:
wtf.. hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Welk loon? Je bedoelt die paar euro die ze betalen om vezekeringsgeld op in te houden zodat ik niet onverzekerd rond loop hier?
[..]
wtf.. hoe krijg je dat voor elkaar?
Hier geven ze elke cent liever niet uit. Dus kreeg ik een oude afgedankte laptop. De accu is dood, er zit nog een diskette-drive op, 2 usb poorten en er zit een sticker op: 'Designed for Microsoft Windoss 2000 / Windows Me'quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef Sok41 het volgende:
Lol wat krijgen jullie voor "nare" pc's dan
Ohw, dat ken ik welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen niet
Jee, dat is wel fokkopquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier geven ze elke cent liever niet uit. Dus kreeg ik een oude afgedankte laptop. De accu is dood, er zit nog een diskette-drive op, 2 usb poorten en er zit een sticker op: 'Designed for Microsoft Windoss 2000 / Windows Me'en nog een sicker met: 'Intel inside, pentium III'
Daar helpt geen 4 bakken koffie tegenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
Wanneer mijn laptop op de screensaver modus gaat, en de standaard Acer screensaver/ verkapt product demo aan gaat, komt ook even de webcammodus langs. Sta ik opeens full screen op mijn beeldscherm
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar helpt geen 4 bakken koffie tegen
Veel plezierquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb een deadline over 10 dagen waarin ik een hele scriptie moet gaan ophoesten. Bedrijfsanalyse is er al. Rapportage ben ik nu mee bezig maar daar moet ook veel aan gebeuren. Dan conclusies en aanbevelingen. Dan de samenvattingen in 3 verschillende talen (waaronder Nederlands). Vervolgens de bijlagen verzamelen en toevoegen, om dan te beginnen aan de inleiding, Literatuurlijst en de inhoudsopgave. En dan (mijn favoriete onderdeel) de layout.
I'm stressing out here!
PS: Goeiemorgen trouwens
Goeiemogguhquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik heb een deadline over 10 dagen waarin ik een hele scriptie moet gaan ophoesten. Bedrijfsanalyse is er al. Rapportage ben ik nu mee bezig maar daar moet ook veel aan gebeuren. Dan conclusies en aanbevelingen. Dan de samenvattingen in 3 verschillende talen (waaronder Nederlands). Vervolgens de bijlagen verzamelen en toevoegen, om dan te beginnen aan de inleiding, Literatuurlijst en de inhoudsopgave. En dan (mijn favoriete onderdeel) de layout.
I'm stressing out here!
PS: Goeiemorgen trouwens
Stelletje spammersquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
Wanneer mijn laptop op de screensaver modus gaat, en de standaard Acer screensaver/ verkapt product demo aan gaat, komt ook even de webcammodus langs. Sta ik opeens full screen op mijn beeldscherm
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten danquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiemogguh!
Geen gestress, wel opschieten denk ik![]()
In principe wel vrij kort dag idd.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten dan
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10 dagen voor een hele scriptie, wordt opgeschieten dan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
whahahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die PC doet het wel, hij zelf alleen niet
is dat ff schrikkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef PieterBas het volgende:
WTF..
veel suc6, hopen dat het je gaat lukkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!
Ik keek zo.. heey die gast lijkt op mij, wacht even.. dat ben ikquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik keek zo.. heey die gast lijkt op mij, wacht even.. dat ben ik![]()
Das behoorlijk te laat.quote:
vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das behoorlijk te laat.
Doorgezakt gisteren?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef GlamourGirl het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor jullie aanmoedigingen.............NOT. Ik dacht bij mezelf als ik de nachten erbij pak, dan moet het in 10 dagen wel lukken. Who cares dat ik daarna met enorme wallen zit. We gaan het gewoon doen!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is min pils, min pilske bin ik kwiet, oh mamma woar is min pils
want ik zag niks, want ik mos piss'n, ik dacht aan al dat ik mos miss'n, dat gebeurt noe altied als d'r iets te doene völtquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:50 schreef Sok41 het volgende:
Mamma woar is min pils, min pilske bin ik kwiet, oh mamma woar is min pils
NIet eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das behoorlijk te laat.
Doorgezakt gisteren?
ressssssssssssssssspectquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
en ik was toch nog maar 5 minuten te laat op stage![]()
Oh das wel ok. heb je wel boterhammetjes mee dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
NIet eens
en ik was toch nog maar 5 minuten te laat op stage![]()
nu al??? na 2 dagenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar weer eens richting koffieautomaat.Vanmiddag komt trouwens m'n afstudeerbegeleider voor het eerst langs, ben benieuwd wat ie allemaal te melden heeft.
Nee, maar dat heb ik nooit. Wel yoghurt sultana's en bbbquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh das wel ok. heb je wel boterhammetjes mee dan?![]()
deo+parfumquote:En gewassen?
Jahaaa.quote:Ondergoed aan?
Gelukkigquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik nooit. Wel yoghurt sultana's en bbb![]()
[..]
deo+parfumGisteravond nog ruim een half uur onder de douche gestaan
![]()
[..]
Jahaaa.![]()
Eerste kennismaking he, en een beetje het onderzoek doorspreken (zal nog wel een Plan van Aanpak moeten maken). Schijnt 1 of andere 65+'er te zijn. Hij kon alleen vandaag. Rest van de week moest of z'n vrouw de auto hebben of hij moest op de kleinkinderen passen.quote:
goedemorgen mevrouw de juffrouwquote:
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zittenquote:
Bwhehe die van ons moest ook op de kleinkinderen passen laatstquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Eerste kennismaking he, en een beetje het onderzoek doorspreken (zal nog wel een Plan van Aanpak moeten maken). Schijnt 1 of andere 65+'er te zijn. Hij kon alleen vandaag. Rest van de week moest of z'n vrouw de auto hebben of hij moest op de kleinkinderen passen.![]()
Wij kennen Cuckoo ook erg goed, en daar wil je niet bovenop zitten zeg ik jequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw de juffrouw![]()
[..]
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zitten
Heb ik wat gemist ?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zweer het je, die begeleider kent Cuckoo vast en zeker maar al te goed en wil er gelijk bovenop zitten
Zijn bijnaam is ook Sneeuwvlokjequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij kennen Cuckoo ook erg goed, en daar wil je niet bovenop zitten zeg ik je
Whaha, daar gaaaaan we weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is ook Sneeuwvlokje![]()
[afbeelding]
Het lijkt handige Harry uit Bassie en Adriaan wel: '' ze moeten ook altijd mij hebben''quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ze moeten ook altijd dezelfde hebben he
Was te proberenquote:
wederom resssssssssssssspectquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
MILFs are us in jouw geval
Met mokkels R Us doe je lienelien en Miss Scofield tekort denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |