bij mij (regio Enschede: Haaksbergen) lekker welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef Teije het volgende:
Het zonnetje schijnt niet, en de lucht is ook niet blauw!!!! LEUGENAAR
hier wel, leugenaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:07 schreef Teije het volgende:
Het zonnetje schijnt niet, en de lucht is ook niet blauw!!!! LEUGENAAR
Dat is toch bij Bijlmer ArenA?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Teije het volgende:
Amsterdamse Poort zit ik, waar is me zon? waar is me blauwe lucht?!??!?!
jij en Damzkieee vallen ook onder regio Enschedequote:
bij ons scheen de zon vanmorgen naar binnen, was het gelukkig niet al te warm en we hadden nog een raam openstaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef Sok41 het volgende:
28 graden in deze kltoe kamer
dat zijn tijden van iemand die niet betaald wordt en geen contract getekend heeft, en dus zelf een beetje de tijd in kan delen. we moeten ons wel een beetje aan de werktijden van hier houden (08.00 - 17.00) dus dat doen we dan ook, we beginnen 1 uur later en gaan 1 uur eerder wegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef Sok41 het volgende:
ReM wat zijn dat nou voor tijden .. ik ben jaloers en wil ruilen
Smiddags al een balletje saté gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef IdlersDream het volgende:
HONGER!!!!
Moeder, ik lust een frikandel!!!
even normale vraag trouwens: zijn er ook positieve dingen aan je stage, of vind je alles gewoon r*k?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef IdlersDream het volgende:
HONGER!!!!
Moeder, ik lust een frikandel!!!
en ik een gebakjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Smiddags al een balletje saté gehad![]()
Neem aan dat t richting mij was, wel.. Roken met de directeur blijft leuk maar voor de rest is het niks, (so far)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even normale vraag trouwens: zijn er ook positieve dingen aan je stage, of vind je alles gewoon r*k?
[..]
en ik een gebakjevruchtenvlaai
ik quote een stukje van Idlersdream, dus mijn vraag was ook aan hem gerichtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Neem aan dat t richting mij was, wel.. Roken met de directeur blijft leuk maar voor de rest is het niks, (so far)
(en fokken ofc)
Wat deed je ook alweer voor stage Idlers?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:29 schreef IdlersDream het volgende:
Naaah, eigenlijk is het gewoon allemaal KUT, ik kan mijzelf wel voor de gek houden. Maar het is gewoon een drama.
even zien, positive zaken...mmm....
- ik krijg wat geld
- korte reistijd
- de directeur is cool, maar is er nooit
- ik heb de directeur/opdrachtgever/beoordelaar in m'n zak, dus hoef me niet druk te maken over mijn diploma.
- het heeft de ogen definitief geopend dat dit niet mijn leven is voor de komende 30 jaar!! Belangrijkste les van de afgelopen 5 jaar. Kortom, filosofisch gezien is het een top afstudeerstage!!![]()
![]()
heb je jezelf al terug gemikt dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
Ik word zomaar in een vreemde categorie gemikt![]()
Nee johquote:
welk bedrijf loop je stage?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef IdlersDream het volgende:
Wat onbeleefd van me, ik heb me niet eens netjes voorgesteld.
Ik doe de studie Management, Economie en Recht. Een flut HBO studie die populair is onder neuzen die niet kunnen kiezen na de middelbare school. Het merendeel komt er halverwege achter dat het een luchtbel is zonder leuke-baan perspectieven, nog een gedeelte na afstuderen en de rest zijn domoren met oogkleppen en de levenslust van een zak zoethout voor een cent die denken dat ze echt heel wat op zak hebben.
Mijn afstudeerstage behelst het adviseren van een onderneming hoe om te gaan met de problemen die komen kijken bij bedrijfsgroei. Strategie, processen, personeel, structuur etc. Uiteraard kan ik niet al deze zaken aanpakken tijdens de 5 maanden die ik heb. Dus ik ben mij op dit moment op het meest urgente aan het orienteren. Daarna dus adviseren welke stappen te nemen en dit begeleiden.
Klinkt misschien nog best leuk.... in de praktijk is het oer oer oer oer oersaai
je staat in de OP, bij 'Actieve Posters':quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:51 schreef IdlersDream het volgende:
Klein bedrijfje... namen zal ik hiet niet noemen
Welja joh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je staat in de OP, bij 'Actieve Posters':
IdlersDream is bezig met afstuderen (schrijft z'n scriptie) bij een klein bedrijf.
in #70 sta je er dan bij
ik doe vanalles door elkaar heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ach die Remcore doet de ganze dag niks![]()
Tot bubbelsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe vanalles door elkaar heenmaar ik ben weg, tot morgen mensen
De ene keer de OP, dan weer users te woord staanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik doe vanalles door elkaar heenmaar ik ben weg, tot morgen mensen
Drukke stage hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
De ene keer de OP, dan weer users te woord staan
Voordeel van een uur tijdsverschilquote:
Wij gaan normaal gesproken altijd met de trein. Dus we gaan vaak tegen 5/10 over half 5 weg anders redden we t nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Zijn jullie ook allemala van die snoeshanen sie EXACT weg gaan als ze weg mogen, of net na het nieuws op de radio om de schijn op te houden dat je geen clockwatcher bent?
kortom: Hoe schaamteloos zitten jullie je tijd uit?
Als ik moet sporten 'savonds ga ik precies om 17:00 weg... en zo niet ongeveer dan 10 minuutjes later..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Zijn jullie ook allemala van die snoeshanen sie EXACT weg gaan als ze weg mogen, of net na het nieuws op de radio om de schijn op te houden dat je geen clockwatcher bent?
dat zegt een docente van mij ook altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
Consequente overwerkers zijn slechte tijd managers.
Vind het dan ook een mooi gezegdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
dat zegt een docente van mij ook altijd.
Vandaar ook het woordje 'consequent'. Een keer is geen punt maar zolang er een duidelijk aanwijsbare oorzaak is. Als je elke dag moet overwerken om je lopende werkzaamheden te volbrengen dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ach ik blijf gerust wat langer, als ze met deadlines te maken hebben en ik kan daarbij helpen, geen probleem.
Ik had al weg moeten zijn! Nu moet ik nog afluiten enzo.. gaat allemaal van mijn tijd af!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Je liegtquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef DaFan het volgende:
Ik ga altijd gewoon 5 minuutjes eerder weg. Dan ben je ook geen clock-watcher toch
Maar ik blijf nu wel ff netjes zitten anders ben ik toch veel te vroeg op het station waar ik met iemand heb afgesproken.
ahh, juist ja, dat heb ik ook een half jaartje volgehoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef IdlersDream het volgende:
Wat onbeleefd van me, ik heb me niet eens netjes voorgesteld.
Ik doe de studie Management, Economie en Recht. Een flut HBO studie die populair is onder neuzen die niet kunnen kiezen na de middelbare school. Het merendeel komt er halverwege achter dat het een luchtbel is zonder leuke-baan perspectieven, nog een gedeelte na afstuderen en de rest zijn domoren met oogkleppen en de levenslust van een zak zoethout voor een cent die denken dat ze echt heel wat op zak hebben.
maar goed dat ik daar dan niet aan begonnen benquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef lienelien het volgende:
ahh, juist ja, dat heb ik ook een half jaartje volgehouden
Op de han..
ja, wat een achterlijk, achterlijke, áchterlijke takkestudiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FJD het volgende:
[..]
maar goed dat ik daar dan niet aan begonnen benHeb er nog wel over nagedacht maar ben toch maar Bedrijfskunde gaan doen aan de EUR
ik ben er weer, gedaan met de stiltequote:
ja maar... dat doen wij dus nauwelijksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef Damzkieee het volgende:Ah ik lig heerlijk op de bank! Echt heerlijk als je na een dag werken thuiskomt
dat klopt, ik loop het grootste gedeelte van de dag op en neer..o.a. naar de koffieautomaat...wat internetten en natuurlijk vrij veel fokkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja maar... dat doen wij dus nauwelijks
Minders, komt door dat weer joh, ineens stukken warmer dan pak hem beet 1/2 weken geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:31 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen... alleen niet helemaal dan want hebt idee dat er griep aankomt
Mje ik probeer mezelf er beetje overheen te zetten, of iig zsm beter te zijn aangezien ik vrijdag graag mn mokkel wil zienquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, komt door dat weer joh, ineens stukken warmer dan pak hem beet 1/2 weken geleden.!
Beterschap alvast![]()
Lucky youquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:48 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen,ik ben er vandaag ook weer, alleen dan voor een half dagje..
bij mij komt het doordat ik gisteren en eergisteren zo'n 1.5 uur extra per dag heb gemaakt, om vandaag te kunnen genieten van het weer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik heb nog een vrije dag te besteden maar weet mn god niet wanneer
Zaagmans staat idd bijna voor de deurquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:10 schreef Freshthinking het volgende:
Mogguh. De week is bijna doormidden..
Wel ja? Moet ik hem binnenkort ff charterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
Gister blood diamond gezien, goede film zeg.
Vond hem erg sterk. Goed verhaal etc.
Ik heb hem een tijdje gelden ook gezien, goede film alleen moet Leo niet zo huilen hoor... 'mhuuuu ik heb pijn bla bla'quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
Gister blood diamond gezien, goede film zeg.
Vond hem erg sterk. Goed verhaal etc.
Ik heb nog wel ergens een buks liggen, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Freshthinking het volgende:
Gooi dan hier maar een steen door de ruit. Ik slaap nog half.. Moet je overigens wel hoog kunnen gooien, want ik zit op de zesde verdieping
Prima. Ik zit toch niet direct bij het raamquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een buks liggen, mag dat ook?
een huilende Leo, doet mij altijd denken aan een film met veel water en zinkende schip..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Goover het volgende:
Goede morgen allemaal, is lienelien al wakker? Om 9:45 moesten we een steen door haar ruit gooien toch?
ze zwaaide al..
[..]
Ik heb hem een tijdje gelden ook gezien, goede film alleen moet Leo niet zo huilen hoor... 'mhuuuu ik heb pijn bla bla'
Ja helemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
@Dafan: helemaal uit je dak gegaan met Nelly?
ja mijn groepje is klaar met het project dus we mogen internettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: maar dan kunnen we hem morgen niet meer op die manier wakker maken
@ Zosk: gewoon al 3 berichten gepost vanmorgen![]()
@ PieterBas:
en voor iedereen: goedemorgenschoolcoach komt vanmiddag langs, kijken wat hij van onze onderzoeksaanpak enzo vindt
en wat ga je nu doen dan, de rest van de tijd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja mijn groepje is klaar met het project dus we mogen internetten![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja helemaal
Ben nu wel dood, was 'pas' om kwart over 12 thuis, half een slapen, terwijl ik normaal altijd gewoon op de bank zit en uiterlijk 12 uur ga slapen
Wat een watje wordt je van dat arbeidersleven!
Ik zei kleine steentjes tegen m´n raam, geen stenen er doorhéén!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Goover het volgende:
Goede morgen allemaal, is lienelien al wakker? Om 9:45 moesten we een steen door haar ruit gooien toch?
ze zwaaide al..
goedemorgenquote:
Allemaal hooligans hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei kleine steentjes tegen m´n raam, geen stenen er doorhéén!![]()
Heubach Hooliganquote:
alles goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef miss-scofield het volgende:
Alles goed hier??!!
neej, 2 foutquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:52 schreef miss-scofield het volgende:
Alles goed hier??!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Je bent te laatquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, 2 foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, 2 foutvraagt iemand je dat als je hem tegenkomt (als je net toets hebt gehad) en dan zeg je dat dus, krijg je zo'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezicht terug...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ja, maar je moet er wel wakker van worden!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ligt er ook werk op je te wachten?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Teije het volgende:
Ben helemaal alleen hier, 2 andere systeembeheerders zijn ziek/vrij.. lijkt erop dat ik vandaag echt moet werken! HELP!!!!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Teije het volgende:
Ben helemaal alleen hier, 2 andere systeembeheerders zijn ziek/vrij.. lijkt erop dat ik vandaag echt moet werken! HELP!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Teije het volgende:
Wees blij. Dan geef je je F5-toets vandaag wat meer rust!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Teije het volgende:
Werken hier zo'n 70man dus je krijgt altijd wel van die me-printer-doet-het-niet-of-me-account-is-locked-hellluuuppppppppppp-vraagjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt er ook werk op je te wachten?zo nee... niks aan de hand vandaag
Niet grappig man! WERK?!?!quote:
dus jij hebt ook eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
Al de mensen boven mij zijn er vandaag niet, gene die mij aangenomen heeft is ziek, de gene die mijn opsdracht ondersteunt is aan het varen met een testboot....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:09 schreef Goover het volgende:
Was dat niet ooit de tekst van een heel fout Duits house nummer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
dat valt dus nog wel mee, niet dat je gebukt gaat onder onmenselijke werkdruk!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:11 schreef Teije het volgende:
[..]
Werken hier zo'n 70man dus je krijgt altijd wel van die me-printer-doet-het-niet-of-me-account-is-locked-hellluuuppppppppppp-vraagjesen natuurlijk backups/virusscanners/spamfilter en dat soort ongein doen.. nahja zo af en toe iets doen is ook niet al te erg
![]()
[..]
Niet grappig man! WERK?!?!
Het is stage man, werkdruk.. wasda?!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt dus nog wel mee, niet dat je gebukt gaat onder onmenselijke werkdruk!!!
Ja, ik was al wakkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er wel wakker van worden!
ik heb dat bijna altijdquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was dat niet ooit de tekst van een heel fout Duits house nummer..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Freshthinking: nope...(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Geweldig housenummerquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Modo - Eins , zwei, Polizei
Het zijn alleen geen duitsers maar italianen.
En het is ook een duits kinderversje om te leren tellen:
Eins, zwei Polizei
drei, vier Offizier
fünf, sechs alte Hex'
sieben, acht gute Nacht
neun, zehn schlafen geh'n.
Ik heb BBB bij, én oreo's met witte chocolade er omheenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
Hebben jullie ook van die snaaimomenten op stage? Volgens mij kom ik per week wel een paar kilo aan
Nop, wel van die i wish i was home right now momentenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
Hebben jullie ook van die snaaimomenten op stage? Volgens mij kom ik per week wel een paar kilo aan
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd met carnaval dat soort muziek, geweldig
A.F.C.A.
ik ook. Ik weet niet precies wat je met snaaimoment bedoeld. Maar ik kom geregeld ook wel een paar kilo aan, ik zit zowat de hele dag achter het scherm. En nu weer, want ik moet voorbeelden verzinnen, die ik niet kan bedenken, dus dat wordt weer de halve dag zitten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
je hebt hier een heel topic vol met helpende medemensenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ook. Ik weet niet precies wat je met snaaimoment bedoeld. Maar ik kom geregeld ook wel een paar kilo aan, ik zit zowat de hele dag achter het scherm. En nu weer, want ik moet voorbeelden verzinnen, die ik niet kan bedenken, dus dat wordt weer de halve dag zitten..
Oh ja nou kan ik het me weer herinnerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Modo - Eins , zwei, Polizei
Het zijn alleen geen duitsers maar italianen.
En het is ook een duits kinderversje om te leren tellen:
Eins, zwei Polizei
drei, vier Offizier
fünf, sechs alte Hex'
sieben, acht gute Nacht
neun, zehn schlafen geh'n.
Volgens mij staat er 1 opquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef Teije het volgende:
ohja, weet er iemand een web poker client? waar je dus geen installer hoeft te downloaden..
Wil wel tegen andere spelen =(quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:29 schreef LePauper het volgende:
[..]
Volgens mij staat er 1 op
www.123spelen.nl
Snoep, chocola of koekjes terwijl het eigenlijk beter is om fruit of brood te eten. Daarom ben ik sinds vandaag maar begonnen met een vast eetpatroon en veel water te drinken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:26 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ook. Ik weet niet precies wat je met snaaimoment bedoeld. Maar ik kom geregeld ook wel een paar kilo aan, ik zit zowat de hele dag achter het scherm. En nu weer, want ik moet voorbeelden verzinnen, die ik niet kan bedenken, dus dat wordt weer de halve dag zitten..
Joa leu, t is echt woar. Abraham is 50 joarquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
de tekst voor Sara en Abraham is afnu nog borden maken...
(ff ter info, papa wordt 31 maart 50 en mama op 8 april ook 50)
Gvd, die site werkt hier niet. Zondequote:
zie PMquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joa leu, t is echt woar. Abraham is 50 joar![]()
Standaard zinnetje![]()
www.binniewagoadtepasse.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hey octopussy,
leuk dat je weer benthopp'n da-j met dit mooie weer wa goed te passe blieft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Fietsen is zeker niet verkeerd met dit weer, al was het nog wel een beetje frisquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:43 schreef octopussy het volgende:
echt heerlijkweer
![]()
vond het helemaal niet erg om op de fiets te gaan vanochtend
Ik vond t nog vrij fris tegen half 8 op de fietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:43 schreef octopussy het volgende:
echt heerlijkweer
![]()
vond het helemaal niet erg om op de fiets te gaan vanochtend
ik een uur later. maar wel met winterjas en zonnebrilquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik vond t nog vrij fris tegen half 8 op de fiets![]()
Dat was Gooverquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
PieterBas,
heb jij nou die accreditatie gehad, of was dat ook alleen maar een voorbespreking?
ik heb vandaag Perfekt Fruitbiscuit bij me
ik wel. Heb net een incident gesloten die ik vergeten was te sluiten gisteren. en ga ik drinken halen..quote:
quote:
quote:
ik post het straks nog wel een keer, want als hij er weer is, weet ik niet of hij dit allemaal terugleestquote:
Hoho, naar de kantine lopen en daar lang verblijven is ook geen verkeerde bezigheid!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik wel. Heb net een incident gesloten die ik vergeten was te sluiten gisteren. en ga ik drinken halen..![]()
Ik ben de sudoku's uit de Spits van gisteren aan het makenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef octopussy het volgende:
De muesli van vanmorgen is niet zo lekker gevallen![]()
maar weer eens mijn sudoku boekje te voorschijn toveren![]()
Damn, is het dan zo erg gesteld daar bij jullie? Mij houden we hier wel aardig aan 't werk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben de sudoku's uit de Spits van gisteren aan het maken
Stagebegeleiders komen vandaag terug uit het buitenland.. dus dat zegt wel genoeg..quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Damn, is het dan zo erg gesteld daar bij jullie? Mij houden we hier wel aardig aan 't werk...
maar dat is de luch, want meestal ga ik naar een klein keukentje hierzo op de verdieping, en ga ik lekker drinken halen. Ben nu aan mn 1e kopje thee voor vandaag begonnen, met een bruine boterham met gebakken eitje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoho, naar de kantine lopen en daar lang verblijven is ook geen verkeerde bezigheid!![]()
Sounds good.. Ik was vergeten boodschappen te doen, moet het met 2 boterhamen doen vandaagquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:00 schreef francis997 het volgende:
[..]
maar dat is de luch, want meestal ga ik naar een klein keukentje hierzo op de verdieping, en ga ik lekker drinken halen. Ben nu aan mn 1e kopje thee voor vandaag begonnen, met een bruine boterham met gebakken eitje.
Mwoa ik ben hier alleen maar 'bezig' met mijn eigen opdracht en niet met dagelijkse werkzaamheden in het bedrijf. Ik heb dus geen taken, behalve zelf opgelegde taken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Damn, is het dan zo erg gesteld daar bij jullie? Mij houden we hier wel aardig aan 't werk...
mij proberen ze aan het werk te houden, maar dat lukt vandaag nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mwoa ik ben hier alleen maar 'bezig' met mijn eigen opdracht en niet met dagelijkse werkzaamheden in het bedrijf. Ik heb dus geen taken, behalve zelf opgelegde taken.
Ennu sudoku boekje heb ik bij me voor als ik weet dat ik een lange toiletgang moet maken (vermoedelijk prikkelbare darm)![]()
Ach wij mannen hebben het wat makkelijker op dat gebiedquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:18 schreef octopussy het volgende:
een fijne wc is eigenlijk wel een voorwaarde voor een goede werkplek/stageplek![]()
"stagiair op zoek naar stageplek met fijne wc, stagevergoeding geen probleem"![]()
Spreek ff niet voor jezelf, manwijfquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach wij mannen hebben het wat makkelijker op dat gebied![]()
Als je moet kleien, dan zit je toch ook neem ik aan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
dat klopt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te staanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
teleurstelling, highscore van de pauze was 100![]()
straks nog even een rondje door het bedrijf, zodat we niet met de mond vol tanden komen te staan vanmiddag
Wens het Damzkieee ook ff, anders voelt die jongen zich ook achtergesteldquote:
Lekker fluiten naar lekkere chicks met rokjes. WHOEWquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ja wens het mij ook.
We gaan naar de bouw
vragen of ze een tongpiercing hebben!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker fluiten naar lekkere chicks met rokjes. WHOEW![]()
Het mooie is dat ik met nog 1 andere vrouw hier zit op een populatie van zo'n 17 man. De dames wc is dan ook best wel schoonquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat klopt...bij ons dames is het wat ingewikkelder.
Haha, kan ik idd wel ff doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vragen of ze een tongpiercing hebben!!!![]()
![]()
Zelfde gewenst vanuit Enschedequote:
dat zelfde heb ik op. Op de verdieping waar ik zit, zitten met mij erbij zo'n 3 vrouwen..dus hiero is de wc ook schoon.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik met nog 1 andere vrouw hier zit op een populatie van zo'n man. De dames wc is dan ook best wel schoon![]()
kort rokje + tongpiercing = blije Roycooooooquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha, kan ik idd wel ff doen.![]()
Bedankt voor de tip![]()
![]()
De vraag is, wie is er dan niet blijquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kort rokje + tongpiercing = blije Roycoooooo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kort rokje + tongpiercing = blije Roycoooooo
Mooie multiplaya!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Zie je nu wel weer he, waren eergisteren ook op school. Veel dames weer met rokjes/strakke truitjes/laat open.
Helemaal in mijn element, kan nu alweer uitzien naar de zomer. Heerlijk zitten op een terrasje, zonnebrilletje op![]()
Hier mooie gek!quote:
Hehe, Tukkers kom je ook overal tegen he! Ik begin trouwens aanstaande maandag met m'n afstudeerscriptie dus vanaf dan mag ik eindelijk legaal in dit topic postenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier mooie gek!
Nog meer tukkers binnen![]()
Hoe weet jij dat het een accreditatie was, kan me niet herinerren dat ik dat woord gebruikt heb. Ik ben alleen maar ondervraagd, kon wel blijven wachten op de uitslag maar dan moest ik van 1 tot 4 wachtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
PieterBas Goover,
heb jij nou die accreditatie gehad, of was dat ook alleen maar een voorbespreking?
ik heb vandaag Perfekt Fruitbiscuit bij me
Zoskquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik post het straks nog wel een keer, want als hij er weer is, weet ik niet of hij dit allemaal terugleest
over 15 minuten ook maar weer eenthee doen!
TT = TopicTitel TukkerTopicquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier mooie gek!
Nog meer tukkers binnen![]()
Nee het hete wel zo, alleen was het mij niet gelukt dat woord te onthoudenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: jij moest toch ook voor een soort commissie komen je mening geven?bij ons heet dat accreditatie, hoeft natuurlijk bij jullie niet, dat is waar
op die manierquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee het hete wel zo, alleen was het mij niet gelukt dat woord te onthouden
Nee, geen andere dingen gehad. Gewoon 2 kerels die ons wat vragen gingen stellen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op die manierheb je ook een voorbespreking gehad dan? (zo te lezen was het vorige week voor het 'echie')
weet je ook waarom je 'ondervraagd' wel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, geen andere dingen gehad. Gewoon 2 kerels die ons wat vragen gingen stellen..
Met van die rubberhandschoenenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je ook waarom je 'ondervraagd' wel?
Dat is meer iets voor stad en streekquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
met (na deze post) nog 28 berichten te gaan, wordt het weer tijd voor het verzinnen van een nieuwe TT voor #70, doe nu je suggesties
* ReMcOrE vind 'Het officiële TukkerTopic' wel geinig
@ Freshthinking: hier nog steeds strakblauw met een zonnetje
jij nog suggesties?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor stad en streek![]()
Doe je de andere afstudeerders/stage gangers te kort meequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Doe je de andere afstudeerders/stage gangers te kort mee!
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]sorrysorrysorrysorry
alle mensen hier van het topic: nog suggesties voor de TT van #70???
ik ga hem iig niet maken, want ik ga zo lunchen en als ik terug ben, dan is dit topic al wel vol![]()
als je doelt op dat 'dit topic als straks al vol als ik terug ben van lunch', dan bedoel ik dat ik zo ga lunchen, en de meeste zo al weer terug komen van de lunch, dus dan is het weer wat drukker met postenquote:
Hier wordt het ook al aardig bewolktquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:03 schreef francis997 het volgende:
zo, ben weer terug van de pauze, vanmorgen toen ik binnenkwam lekker weer, zonnetje. Op het moment dat ik pauze ga houden.. is het bewolkt![]()
ik ben ook niks aan het doen. Ik zit een beetje naar mn scherm te kijken, en heb een ms. word document open zodat het lijkt alsof ik wat doequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Teije het volgende:
Hier is ook geen zon meer te bekennen, ook net klaar met de standaard dag taken dus dat wordt 3 uur en een kwartiertje niks doen
Misschien vond ik het wel reden genoeg om weer een post te maken..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef DaFan het volgende:
RTL 5, stelletje n00bs
Anders probeer je ff 2 dagen te onthouden wat iemand heeft gezegd....
Hoelaat? en je bent zelf een noobquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef DaFan het volgende:
RTL 5, stelletje n00bs
Precies, ik heb hier wat Visio's en Remote desktops openstaan zodat het in iedergeval lijkt dat ik ergens mee bezig benquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ben ook niks aan het doen. Ik zit een beetje naar mn scherm te kijken, en heb een ms. word document open zodat het lijkt alsof ik wat doewant incidenten en changes zijn er al niet meer sinds 11 uur...
![]()
Toedelsquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nog niet vol?!ik post de komende tijd niks meer, schoolcoach is aanwezig, dus zo maar eens in gesprek
tot straks mensen
Volgens mij had ik nog niet eens verteld dat het op rtl 5 komtquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef DaFan het volgende:
RTL 5, stelletje n00bs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |