ik doe vanalles door elkaar heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ach die Remcore doet de ganze dag niks![]()
Tot bubbelsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe vanalles door elkaar heenmaar ik ben weg, tot morgen mensen
De ene keer de OP, dan weer users te woord staanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ik doe vanalles door elkaar heenmaar ik ben weg, tot morgen mensen
Drukke stage hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
De ene keer de OP, dan weer users te woord staan
Voordeel van een uur tijdsverschilquote:
Wij gaan normaal gesproken altijd met de trein. Dus we gaan vaak tegen 5/10 over half 5 weg anders redden we t nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Zijn jullie ook allemala van die snoeshanen sie EXACT weg gaan als ze weg mogen, of net na het nieuws op de radio om de schijn op te houden dat je geen clockwatcher bent?
kortom: Hoe schaamteloos zitten jullie je tijd uit?
Als ik moet sporten 'savonds ga ik precies om 17:00 weg... en zo niet ongeveer dan 10 minuutjes later..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Zijn jullie ook allemala van die snoeshanen sie EXACT weg gaan als ze weg mogen, of net na het nieuws op de radio om de schijn op te houden dat je geen clockwatcher bent?
dat zegt een docente van mij ook altijd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
Consequente overwerkers zijn slechte tijd managers.
Vind het dan ook een mooi gezegdequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:26 schreef PieterBas het volgende:
dat zegt een docente van mij ook altijd.
Vandaar ook het woordje 'consequent'. Een keer is geen punt maar zolang er een duidelijk aanwijsbare oorzaak is. Als je elke dag moet overwerken om je lopende werkzaamheden te volbrengen dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ach ik blijf gerust wat langer, als ze met deadlines te maken hebben en ik kan daarbij helpen, geen probleem.
Ik had al weg moeten zijn! Nu moet ik nog afluiten enzo.. gaat allemaal van mijn tijd af!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef IdlersDream het volgende:
Je liegtquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:35 schreef DaFan het volgende:
Ik ga altijd gewoon 5 minuutjes eerder weg. Dan ben je ook geen clock-watcher toch
Maar ik blijf nu wel ff netjes zitten anders ben ik toch veel te vroeg op het station waar ik met iemand heb afgesproken.
ahh, juist ja, dat heb ik ook een half jaartje volgehoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef IdlersDream het volgende:
Wat onbeleefd van me, ik heb me niet eens netjes voorgesteld.
Ik doe de studie Management, Economie en Recht. Een flut HBO studie die populair is onder neuzen die niet kunnen kiezen na de middelbare school. Het merendeel komt er halverwege achter dat het een luchtbel is zonder leuke-baan perspectieven, nog een gedeelte na afstuderen en de rest zijn domoren met oogkleppen en de levenslust van een zak zoethout voor een cent die denken dat ze echt heel wat op zak hebben.
maar goed dat ik daar dan niet aan begonnen benquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef lienelien het volgende:
ahh, juist ja, dat heb ik ook een half jaartje volgehouden
Op de han..
ja, wat een achterlijk, achterlijke, áchterlijke takkestudiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:52 schreef FJD het volgende:
[..]
maar goed dat ik daar dan niet aan begonnen benHeb er nog wel over nagedacht maar ben toch maar Bedrijfskunde gaan doen aan de EUR
ik ben er weer, gedaan met de stiltequote:
ja maar... dat doen wij dus nauwelijksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:58 schreef Damzkieee het volgende:Ah ik lig heerlijk op de bank! Echt heerlijk als je na een dag werken thuiskomt
dat klopt, ik loop het grootste gedeelte van de dag op en neer..o.a. naar de koffieautomaat...wat internetten en natuurlijk vrij veel fokkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja maar... dat doen wij dus nauwelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |