Minders, komt door dat weer joh, ineens stukken warmer dan pak hem beet 1/2 weken geleden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:31 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen... alleen niet helemaal dan want hebt idee dat er griep aankomt
Mje ik probeer mezelf er beetje overheen te zetten, of iig zsm beter te zijn aangezien ik vrijdag graag mn mokkel wil zienquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, komt door dat weer joh, ineens stukken warmer dan pak hem beet 1/2 weken geleden.!
Beterschap alvast![]()
Lucky youquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:48 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen,ik ben er vandaag ook weer, alleen dan voor een half dagje..
bij mij komt het doordat ik gisteren en eergisteren zo'n 1.5 uur extra per dag heb gemaakt, om vandaag te kunnen genieten van het weer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik heb nog een vrije dag te besteden maar weet mn god niet wanneer
Zaagmans staat idd bijna voor de deurquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:10 schreef Freshthinking het volgende:
Mogguh. De week is bijna doormidden..
Wel ja? Moet ik hem binnenkort ff charterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
Gister blood diamond gezien, goede film zeg.
Vond hem erg sterk. Goed verhaal etc.
Ik heb hem een tijdje gelden ook gezien, goede film alleen moet Leo niet zo huilen hoor... 'mhuuuu ik heb pijn bla bla'quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:24 schreef Katana het volgende:
Gister blood diamond gezien, goede film zeg.
Vond hem erg sterk. Goed verhaal etc.
Ik heb nog wel ergens een buks liggen, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef Freshthinking het volgende:
Gooi dan hier maar een steen door de ruit. Ik slaap nog half.. Moet je overigens wel hoog kunnen gooien, want ik zit op de zesde verdieping
Prima. Ik zit toch niet direct bij het raamquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een buks liggen, mag dat ook?
een huilende Leo, doet mij altijd denken aan een film met veel water en zinkende schip..quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Goover het volgende:
Goede morgen allemaal, is lienelien al wakker? Om 9:45 moesten we een steen door haar ruit gooien toch?
ze zwaaide al..
[..]
Ik heb hem een tijdje gelden ook gezien, goede film alleen moet Leo niet zo huilen hoor... 'mhuuuu ik heb pijn bla bla'
Ja helemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
@Dafan: helemaal uit je dak gegaan met Nelly?
ja mijn groepje is klaar met het project dus we mogen internettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: maar dan kunnen we hem morgen niet meer op die manier wakker maken
@ Zosk: gewoon al 3 berichten gepost vanmorgen![]()
@ PieterBas:
en voor iedereen: goedemorgenschoolcoach komt vanmiddag langs, kijken wat hij van onze onderzoeksaanpak enzo vindt
en wat ga je nu doen dan, de rest van de tijd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja mijn groepje is klaar met het project dus we mogen internetten![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja helemaal
Ben nu wel dood, was 'pas' om kwart over 12 thuis, half een slapen, terwijl ik normaal altijd gewoon op de bank zit en uiterlijk 12 uur ga slapen
Wat een watje wordt je van dat arbeidersleven!
Ik zei kleine steentjes tegen m´n raam, geen stenen er doorhéén!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Goover het volgende:
Goede morgen allemaal, is lienelien al wakker? Om 9:45 moesten we een steen door haar ruit gooien toch?
ze zwaaide al..
goedemorgenquote:
Allemaal hooligans hierquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei kleine steentjes tegen m´n raam, geen stenen er doorhéén!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |