quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel: "Wat nou penalty??? Je was toch onze vriend? Wel eens van vriendjespolitiek gehoord??"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''Ja maar scheids .... dat is toch een swalbe dus moeten we toch een penalty krijgen. ''
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:45 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"KIjk dan man! Je vrienden zitten daar."
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel: "Ja wat nou, wij steken inderdaad allemaal onze hand uit, problemen mee?"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:08 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Wannabe Di Canio's vallen compleet door de mand
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Scheidsrechter: Wo ist der Bahnhof?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Nee scheids, die kant is rechts, die jij net aanwees is links!"
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
U wilt hier rechtsaf slaan, mag dat?
Ik vond die andere leuker die in de sub staatquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:36 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb m'n post btw nog geëdit, voor het geval je alle post nog een x wil plaatsen
Dan doe ik die, bij nader inzien is die andere ook vrij lang..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond die andere leuker die in de sub staat
Gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:44 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dan doe ik die, bij nader inzien is die andere ook vrij lang..![]()
Pas em maar weer aan als je wilt![]()
![]()
[afbeelding]
Jatwerkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Potentiële winnaar wat mij betreft
Okay, alle credits gaan naar Arie en Gequote:
ivm met het volgende jury raport, vind ik dit ook een potentiele winnaarquote:
[afbeelding]
Jatwerkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Potentiële winnaar wat mij betreft
Ook. Maarreh...--> Voetbal-foto-onderschrift competitie#51; Hij Leeftquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Okay, alle credits gaan naar Arie en Ge![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Jatwerk![]()
[..]
Ook. Maarreh...--> Voetbal-foto-onderschrift competitie#51; Hij Leeft
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
, ik heb het van 1 januari tot half februari allemaal niet gevolgd, daarbij past het bij deze foto wel iets beter
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef toma het volgende:
ik ben er vanavond ook niet. m'n zusje ligt in t ziekenhuis (vrij kritiek).
Heel fout onderschrift, maargoedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel samen met twee mede-speles gezakt vor inburgerings-cursus in Duitsland.
ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel, maar om verwarring te voorkomen. kllik
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:38 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Inburgeringscursus: van Bommel zakt op het onderdeel "de groet"
Zo goed als dezelfde?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel samen met twee mede-speles gezakt vor inburgerings-cursus in Duitsland.
ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel, maar om verwarring te voorkomen. kllik
Sorry maar ik had al precies dezelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
quote:TheVulture
Van Bommel: "Ja wat nou, wij steken inderdaad allemaal onze hand uit, problemen mee?"
quote:Beschouw
"KIjk dan man! Je vrienden zitten daar."
quote:SuperRogier
U wilt hier rechtsaf slaan, mag dat?
De opmaak is hier te vinden.quote:Maikalo
En zwaai, 2, 3, 4. En zwaai...
Jawel hoor, ben enorme fan van Karl Noten en Olga Commandeurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Dat heet nu stank voor dank![]()
![]()
![]()
Nooit nederland in beweging gezien?![]()
Heel veel sterkte Toma, lees het nu pasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef toma het volgende:
Met die irritante step-dwerg?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Maikalo het volgende:
Dat heet nu stank voor dank![]()
![]()
![]()
Nooit nederland in beweging gezien?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef toma het volgende:
Sterkte manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef toma het volgende:
Las het in R&P, klinkt niet goed, veel sterkte!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef toma het volgende:
Ik las het ook net, sterkte Tomaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Las het in R&P, klinkt niet goed, veel sterkte!
zitten wij ons een beetje druk te maken over corrupte uitslagen
Hoe is het met je zusje?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Davids bereidt zich vast voor op het EK dmv een 'Zidaantje'.
ben er vanavond weer niet.
quote:-existenz-
-"Davids heeft een lassssbril, Davids heeft een lasbril!"-
quote:-EnGCatjuh-
-Davids is een echte bikkel. Ook met een doorgesneden pols speelt hij verder-
quote:-Promovendus-
-"Er zijn altijd balletjes die zich willen bewijzen tegen mij."-
Ik vond er geen ubergoeie bij zitten maargoed, wel een terechte top 3 dacht ik zo en ook een terechte poedel, ookal kwamen daar meerdere voor in de aanmerkingquote:-gebruikersnaam-
-Met een HarryPpotterbril kan iedereen toveren.Edgar laat hier een bal zweven zonder gebruik te maken van touwtjes-
Jaja, stiekem had ik em al een poosje eerder klaar maargoedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:40 schreef Maikalo het volgende:
Wel stipt 19.30 dan natuurlijkPunctueel hoor
Je moet wel heel wanhopig zijn wil je hier Leonardo in zien...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Leonardo al gauw terug op Nederlandse velden
Met dat verschijnsel ben ik nog niet bekendquote:Op zondag 11 maart 2007 19:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Volleybal speleler niet op zijn plaats bij RBC
Wie durftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:48 schreef Promovendus het volgende:
Ben overigens morgenavond niet thuis, dus de uitslag schuift door naar de nummer twee?
Zit er natuurlijk dik in in deze corrupte bendequote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef toma het volgende:
als ie zichzelf maar niet als winnaar bekroont![]()
quote:-Gebruikersnaam-
-Volleybal speler niet op zijn plaats bij RBC-
quote:-Vrolijke-Frits-
-In navolging van Robben probeert nu werkelijk iedereen een penalty te versieren-
quote:-SuperRogier-
-U wilt een verdediger zo het veld in gooien, mag dat?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-Leonardo al gauw terug op Nederlandse velden-
Ja, als jij wint vind je dat wel leuk hequote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef SuperRogier het volgende:
Dan doe ik het maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
![]()
Originaliteit is soms vaak te zoeken hoor hierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef HPayne het volgende:
Hij wint met 2 x het zelfde soort onderschrift, niet echt origineel dus..
Staat toch echt in de OP regelsquote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Originaliteit is soms vaak te zoeken hoor hier![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik ga hem niet doen, want dan wordt vitessezuid weer boos op mij
Hoevaak zijn de "grappen" over de lengte van onze kleine vriend Wesley Sneijder wel niet langsgekomen..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef HPayne het volgende:
Hij wint met 2 x het zelfde soort onderschrift, niet echt origineel dus..
Ja ik had eigenlijk willen posten:quote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat het zo origineel is:
[afbeelding]
Sneijder weet handschoen Gomes niet te passeren
goochelen en bal, daar kreeg ik laatst de poedelprijs voorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:53 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Door Hans Klok gesponsorde bal brengt Gomez niet van zijn stuk
Gomezzz heeft geeeeeen lasbrilll, Gomezz heeft geen lasbril!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
goochelen en bal, daar kreeg ik laatst de poedelprijs voor
maar toen zat je vriendje in de jury politiek te bedrijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Gomezzz heeft geeeeeen lasbrilll, Gomezz heeft geen lasbril!!!!
Zoiets leverde mij de vorige keer punten op![]()
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamdequote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar toen zat je vriendje in de jury politiek te bedrijven.
Willem II supporter vriendjespolitiekquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamde
dat is me ontgaanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamde
Lijkt me dan lastig kiezen op zo'n momentquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef toma het volgende:
[..]
dat is me ontgaan
ik was aan t meezingen met t Ajax-vak
tja als het erop neerkomt ben ik toch een Ajacied. Maar ik zal WillemII altijd steunen behalve 2 keer in het jaarquote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Lijkt me dan lastig kiezen op zo'n moment![]()
Maar goed, ik zou zelf nooit voor die ene club zingen![]()
Dat zou ik alleen hebben in het geval dat mijn favoriete amateurclub profclub wordt en promoveerdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef toma het volgende:
[..]
tja als het erop neerkomt ben ik toch een Ajacied. Maar ik zal WillemII altijd steunen behalve 2 keer in het jaar(ofja in dit beker-gevalletje 3 keer).
Check mijn tijd danquote:
quote:-EnGCatjuh-
-Sneijder weet handschoen Gomes niet te passeren-
quote:-Bayswater-
-Arjen Robben claimt strafschop-
quote:-HPayne-
-Gomez grootste passie naast het voetbal: lieveheersbeestjes-
De winnaar vond ik opzich wel geniaal gevonden, waarom geen ideequote:-TheVulture-
-Stemmetje uit gras: "Hallo mijnheer Gomes, u heeft zojuist mijn huisje geplet, kunt u even een nieuwe paddestoel voor me zoeken?"-
Ik vond de poedel veel bi-ter nochtansquote:
is al lang geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Lekker hoor![]()
Uitslag morgen rond dezelfde tijd. Succes!
Je vergist je nietquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
Foto is volgens mij al eens geweest.
Maar ik kan me vergissen.
Dan wens ik jullie veel succes, en straal jullie in met geniale ingeving.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Deze niet
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo is een goeie gast. Zelfs wanneer Nistelrooy over zijn schoenen heeft gepist, blijft hij lachen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
cappelo snapt niet dat van basten ruud niet komt bekijken, zelf bekijkt die hem maar al te graag
En niemand weet waar zn rechterhandje zitquote:
Jij anders met je pisgrap.quote:
En Ronaldo kijkt me ook iets te vrolijkquote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niemand weet waar zn rechterhandje zit
Die schoongelikte schoenen ookquote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En Ronaldo kijkt me ook iets te vrolijk![]()
![]()
raar gevoel voor humor heb jijquote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef SuperRogier het volgende:
Poedelprijs spreekt voor zich imho
Ik voel een complotquote:
Ieder zijn meugquote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sorry maar als dat een "dijenkletser" was dan heb je wel een erg lage grens qua humor
Ik vind iedereen in dit topic een geweldige humor hebben, en goed de punten kunnen verdelen. En ga zeker niet de komende jury beledigenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sorry maar als dat een "dijenkletser" was dan heb je wel een erg lage grens qua humor
Zal wel weer feest zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitslag ouwe.
quote:-toma-
-Ronaldo snapt de 'nipple-twist' nog niet helemaal-
quote:-Schorpioen--
-Lachende Ruud zegt "2 keer gescoord ouwe!!"
Lachende Ronaldo denkt "5 minuten voetballen en weer 100.000 Euro scoren ouwe !!" -
quote:-waterreus23-
-Ruud van Nistelrooy: 'Zozo jouw hart tikt nog Ronaldo, maar nog een paar kilootjes extra en hij staat stil'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Ook Cappelo valt het op dat Ruud een enorme bobbel in zij broek heeft-
Smaken verschillen ja. snap niet dat jij er zon kritiek op hebt? je hebt de vorige editie toch ook gewonnen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Totaal niet grappige onderschriften winnen weer of komen op het podium. Van de inzendingen die nu op het podium staan, had er bij mij geen een gestaan. Maar goed, smaken verschillen blablabla.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef HPayne het volgende:
Ruud Fr was net op tijd met het veranderen van zn onderschrift idd![]()
Ik heb de vorige editie gewonnen inderdaad. Maar dit jaar winnen vooral slecht uitgewerkte grappen, wat het voor mij minder leuk maakt. Neem de nummer 2, dat had veel beter gekund, maar dat 'ouwe' enzo maakt m voor mij meteen niet meer grappig, omdat je gewoon wéét dat die mensen in t echt ook niet zo tegen elkaar praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Smaken verschillen ja. snap niet dat jij er zon kritiek op hebt? je hebt de vorige editie toch ook gewonnen??
overigens lag die van jou wel dichtbij hoor
Heeft allemaal met JOUW mening te maken. En die zat vandaag NIET in de juryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb de vorige editie gewonnen inderdaad. Maar dit jaar winnen vooral slecht uitgewerkte grappen, wat het voor mij minder leuk maakt. Neem de nummer 2, dat had veel beter gekund, maar dat 'ouwe' enzo maakt m voor mij meteen niet meer grappig, omdat je gewoon wéét dat die mensen in t echt ook niet zo tegen elkaar praten.
* Meldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, er schijnen ook mensen Jensen leuk te vinden.
Zeg ik toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef HPayne het volgende:
[..]
Heeft allemaal met JOUW mening te maken. En die zat vandaag NIET in de jury
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Bayswater het volgende:
De moeilijkheid is dus om terug te kijken naar zijn of haar onderschriften wat de soort humor van de winnaar is en pas je daar je onderschrift op aan.![]()
Verder werkt hielen likken ook altijd wel.![]()
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie piquote:
Is het toch ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie pi
Maargoed, zulke uitspraken zijn niet zo handig omdat er dan weer gelijk 1500 mensen gaan roepen dat dit 1 grote poppenkast is met als drijvende factor vriendjespolitiek.
tja Excelsior speelt ook geen 4-3-3 tegen PSVquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Bayswater het volgende:
De moeilijkheid is dus om terug te kijken naar zijn of haar onderschriften wat de soort humor van de winnaar is en pas je daar je onderschrift op aan.![]()
Verder werkt hielen likken ook altijd wel.![]()
Ik roep niet dat t vriendjespolitiek is, ik vind de onderschriften gewoon niet grappig...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie pi
Maargoed, zulke uitspraken zijn niet zo handig omdat er dan weer gelijk 1500 mensen gaan roepen dat dit 1 grote poppenkast is met als drijvende factor vriendjespolitiek.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik roep niet dat t vriendjespolitiek is, ik vind de onderschriften gewoon niet grappig...
had je EngCatjuh wel zo ingeschat ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn brille is afgedaan als paarlen voor de zwijnen...![]()
Oftewel: hierrrr met die nieuwe foto!
foto doet het nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef waterreus23 het volgende:
leuke foto van Viduka en Materazzi
[afbeelding]
uitslag morgenavond tussen 18:00 en 19:00
Foto doet het hier ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef waterreus23 het volgende:
leuke foto van Viduka en Materazzi
[afbeelding]
uitslag morgenavond tussen 18:00 en 19:00
die is heel goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:31 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Ook deze Mark en Marco liggen elkaar niet zo
Mark Viduka - Marco Materazziquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mark Viduka - Marco Materazzi
Mark van Bommel - Marco van Basten
Zeker goed bedacht inderdaadquote:
quote:vitessezuid113
Aanplakbiljet voor het EK 2007 voor blinden gepresteerd
quote:toma
Materazzi vergist zich tijdens wraakactie.
quote:ruud_fr
Ook deze Mark en Marco liggen elkaar niet zo
De opmaak is hier te vinden.quote:BigFire
'Face-shaken nu ook helemaal hip onder de voetballers'
quote:Abdulaziz Khathran, left, and Spain's Joaquin challenge for the ball during the Saudi Arabia vs Spain World Cup Group H soccer match
tnxquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het uitslag scriptje klopt niet zie ik ineens.
De derde plaats en de poedel zijn verwisseld. hopenlijk kan beschouw dit nog rechtzetten met de puntentelling?
De derde plaats en de poedel zijn verwisseld. hopenlijk kan beschouw dit nog rechtzetten met de puntentelling?
Zal tijd wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef ruud_fr het volgende:
uitslag komt er aan
quote:gebruikersnaam
moslimbo dansen nu al populair
quote:TheVulture
Arabisch oorlogsslachtoffer schopt het met revolutionaire bal-prothese tot international
quote:Maikalo
Joaquin distanciëerd zich duidelijk van zelfmoordpoging Khatran die zich de bal tegen het hoofd probeerd te schieten.
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
U doet hier uw Matrix moves, Bagdad?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
neem je tijd, en laat je niet opjagen
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.
quote:
Drink je zoveel thee dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jou ga ik morgen arm drinken
![]()
Nietes, klopt geen fuck vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Scriptje is alweer gerepareerd![]()
jij was 4equote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.
ken het nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Schaam je, iedereen kent Herman FinkersMaargoed, goeie humor is niet aan iedereen besteed.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
Scriptje is alweer gerepareerd![]()
quote:
Dat je herman finkers niet kent en die scenequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
ken het niethemzelf wel overigens
bovendien was jij al rijkelijk beloond voor je "mag dat?" onderschriften
Dat is tenminste een post met toegevoegde waardequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
-
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
-
Het was al niet meer van toepassing je foto stond er alquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is tenminste een post met toegevoegde waarde![]()
Als er in Spijkenisse gedronken gaat worden, ben ik present. (PM please)quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jou ga ik morgen arm drinken
![]()
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als er in Spijkenisse gedronken gaat worden, ben ik present. (PM please)
Tof. Fijne dag morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+![]()
Maar voor een volgende keer een prima plan![]()
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |