Hoe is het met je zusje?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Davids bereidt zich vast voor op het EK dmv een 'Zidaantje'.
ben er vanavond weer niet.
quote:-existenz-
-"Davids heeft een lassssbril, Davids heeft een lasbril!"-
quote:-EnGCatjuh-
-Davids is een echte bikkel. Ook met een doorgesneden pols speelt hij verder-
quote:-Promovendus-
-"Er zijn altijd balletjes die zich willen bewijzen tegen mij."-
Ik vond er geen ubergoeie bij zitten maargoed, wel een terechte top 3 dacht ik zo en ook een terechte poedel, ookal kwamen daar meerdere voor in de aanmerkingquote:-gebruikersnaam-
-Met een HarryPpotterbril kan iedereen toveren.Edgar laat hier een bal zweven zonder gebruik te maken van touwtjes-
Jaja, stiekem had ik em al een poosje eerder klaar maargoedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:40 schreef Maikalo het volgende:
Wel stipt 19.30 dan natuurlijkPunctueel hoor
Je moet wel heel wanhopig zijn wil je hier Leonardo in zien...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Leonardo al gauw terug op Nederlandse velden
Met dat verschijnsel ben ik nog niet bekendquote:Op zondag 11 maart 2007 19:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Volleybal speleler niet op zijn plaats bij RBC
Wie durftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:48 schreef Promovendus het volgende:
Ben overigens morgenavond niet thuis, dus de uitslag schuift door naar de nummer twee?
Zit er natuurlijk dik in in deze corrupte bendequote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef toma het volgende:
als ie zichzelf maar niet als winnaar bekroont![]()
quote:-Gebruikersnaam-
-Volleybal speler niet op zijn plaats bij RBC-
quote:-Vrolijke-Frits-
-In navolging van Robben probeert nu werkelijk iedereen een penalty te versieren-
quote:-SuperRogier-
-U wilt een verdediger zo het veld in gooien, mag dat?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-Leonardo al gauw terug op Nederlandse velden-
Ja, als jij wint vind je dat wel leuk hequote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef SuperRogier het volgende:
Dan doe ik het maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
![]()