quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het uitslag scriptje klopt niet zie ik ineens.
De derde plaats en de poedel zijn verwisseld. hopenlijk kan beschouw dit nog rechtzetten met de puntentelling?
Zal tijd wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef ruud_fr het volgende:
uitslag komt er aan
quote:gebruikersnaam
moslimbo dansen nu al populair
quote:TheVulture
Arabisch oorlogsslachtoffer schopt het met revolutionaire bal-prothese tot international
quote:Maikalo
Joaquin distanciëerd zich duidelijk van zelfmoordpoging Khatran die zich de bal tegen het hoofd probeerd te schieten.
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
U doet hier uw Matrix moves, Bagdad?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
neem je tijd, en laat je niet opjagen
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het uitslag scriptje klopt niet zie ik ineens.
De derde plaats en de poedel zijn verwisseld. hopenlijk kan beschouw dit nog rechtzetten met de puntentelling?
Drink je zoveel thee dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jou ga ik morgen arm drinken
![]()
Nietes, klopt geen fuck vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Scriptje is alweer gerepareerd![]()
jij was 4equote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zie je wel: slijmen werkt, want het was natuurlijk een onderschrift van lik mijn vessie.
ken het nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Schaam je, iedereen kent Herman FinkersMaargoed, goeie humor is niet aan iedereen besteed.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
Scriptje is alweer gerepareerd![]()
quote:
Dat je herman finkers niet kent en die scenequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
ken het niethemzelf wel overigens
bovendien was jij al rijkelijk beloond voor je "mag dat?" onderschriften
Dat is tenminste een post met toegevoegde waardequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
-
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
-
Het was al niet meer van toepassing je foto stond er alquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is tenminste een post met toegevoegde waarde![]()
Als er in Spijkenisse gedronken gaat worden, ben ik present. (PM please)quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jou ga ik morgen arm drinken
![]()
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als er in Spijkenisse gedronken gaat worden, ben ik present. (PM please)
Tof. Fijne dag morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+![]()
Maar voor een volgende keer een prima plan![]()
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |