quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Bayswater het volgende:
De moeilijkheid is dus om terug te kijken naar zijn of haar onderschriften wat de soort humor van de winnaar is en pas je daar je onderschrift op aan.![]()
Verder werkt hielen likken ook altijd wel.![]()
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie piquote:
Is het toch ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie pi
Maargoed, zulke uitspraken zijn niet zo handig omdat er dan weer gelijk 1500 mensen gaan roepen dat dit 1 grote poppenkast is met als drijvende factor vriendjespolitiek.
tja Excelsior speelt ook geen 4-3-3 tegen PSVquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef Bayswater het volgende:
De moeilijkheid is dus om terug te kijken naar zijn of haar onderschriften wat de soort humor van de winnaar is en pas je daar je onderschrift op aan.![]()
Verder werkt hielen likken ook altijd wel.![]()
Ik roep niet dat t vriendjespolitiek is, ik vind de onderschriften gewoon niet grappig...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige keer punten gegeven dus wtf? en zie pi
Maargoed, zulke uitspraken zijn niet zo handig omdat er dan weer gelijk 1500 mensen gaan roepen dat dit 1 grote poppenkast is met als drijvende factor vriendjespolitiek.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik roep niet dat t vriendjespolitiek is, ik vind de onderschriften gewoon niet grappig...
had je EngCatjuh wel zo ingeschat ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn brille is afgedaan als paarlen voor de zwijnen...![]()
Oftewel: hierrrr met die nieuwe foto!
foto doet het nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef waterreus23 het volgende:
leuke foto van Viduka en Materazzi
[afbeelding]
uitslag morgenavond tussen 18:00 en 19:00
Foto doet het hier ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef waterreus23 het volgende:
leuke foto van Viduka en Materazzi
[afbeelding]
uitslag morgenavond tussen 18:00 en 19:00
die is heel goedquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:31 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Ook deze Mark en Marco liggen elkaar niet zo
Mark Viduka - Marco Materazziquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mark Viduka - Marco Materazzi
Mark van Bommel - Marco van Basten
Zeker goed bedacht inderdaadquote:
quote:vitessezuid113
Aanplakbiljet voor het EK 2007 voor blinden gepresteerd
quote:toma
Materazzi vergist zich tijdens wraakactie.
quote:ruud_fr
Ook deze Mark en Marco liggen elkaar niet zo
De opmaak is hier te vinden.quote:BigFire
'Face-shaken nu ook helemaal hip onder de voetballers'
quote:Abdulaziz Khathran, left, and Spain's Joaquin challenge for the ball during the Saudi Arabia vs Spain World Cup Group H soccer match
tnxquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het uitslag scriptje klopt niet zie ik ineens.
De derde plaats en de poedel zijn verwisseld. hopenlijk kan beschouw dit nog rechtzetten met de puntentelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |