Originaliteit is soms vaak te zoeken hoor hierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef HPayne het volgende:
Hij wint met 2 x het zelfde soort onderschrift, niet echt origineel dus..
Staat toch echt in de OP regelsquote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Originaliteit is soms vaak te zoeken hoor hier![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik ga hem niet doen, want dan wordt vitessezuid weer boos op mij
Hoevaak zijn de "grappen" over de lengte van onze kleine vriend Wesley Sneijder wel niet langsgekomen..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:39 schreef HPayne het volgende:
Hij wint met 2 x het zelfde soort onderschrift, niet echt origineel dus..
Ja ik had eigenlijk willen posten:quote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Omdat het zo origineel is:
[afbeelding]
Sneijder weet handschoen Gomes niet te passeren
goochelen en bal, daar kreeg ik laatst de poedelprijs voorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:53 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Door Hans Klok gesponsorde bal brengt Gomez niet van zijn stuk
Gomezzz heeft geeeeeen lasbrilll, Gomezz heeft geen lasbril!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
goochelen en bal, daar kreeg ik laatst de poedelprijs voor
maar toen zat je vriendje in de jury politiek te bedrijven.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Gomezzz heeft geeeeeen lasbrilll, Gomezz heeft geen lasbril!!!!
Zoiets leverde mij de vorige keer punten op![]()
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamdequote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar toen zat je vriendje in de jury politiek te bedrijven.
Willem II supporter vriendjespolitiekquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamde
dat is me ontgaanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen toma weet hoe dat geklonken zal hebben en mogelijk weet van wie het uitkraamde
Lijkt me dan lastig kiezen op zo'n momentquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef toma het volgende:
[..]
dat is me ontgaan
ik was aan t meezingen met t Ajax-vak
tja als het erop neerkomt ben ik toch een Ajacied. Maar ik zal WillemII altijd steunen behalve 2 keer in het jaarquote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Lijkt me dan lastig kiezen op zo'n moment![]()
Maar goed, ik zou zelf nooit voor die ene club zingen![]()
Dat zou ik alleen hebben in het geval dat mijn favoriete amateurclub profclub wordt en promoveerdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef toma het volgende:
[..]
tja als het erop neerkomt ben ik toch een Ajacied. Maar ik zal WillemII altijd steunen behalve 2 keer in het jaar(ofja in dit beker-gevalletje 3 keer).
Check mijn tijd danquote:
quote:-EnGCatjuh-
-Sneijder weet handschoen Gomes niet te passeren-
quote:-Bayswater-
-Arjen Robben claimt strafschop-
quote:-HPayne-
-Gomez grootste passie naast het voetbal: lieveheersbeestjes-
De winnaar vond ik opzich wel geniaal gevonden, waarom geen ideequote:-TheVulture-
-Stemmetje uit gras: "Hallo mijnheer Gomes, u heeft zojuist mijn huisje geplet, kunt u even een nieuwe paddestoel voor me zoeken?"-
Ik vond de poedel veel bi-ter nochtansquote:
is al lang geweestquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef HPayne het volgende:
[afbeelding]
Lekker hoor![]()
Uitslag morgen rond dezelfde tijd. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |