Je vergist je nietquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
Foto is volgens mij al eens geweest.
Maar ik kan me vergissen.
Dan wens ik jullie veel succes, en straal jullie in met geniale ingeving.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Deze niet
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo is een goeie gast. Zelfs wanneer Nistelrooy over zijn schoenen heeft gepist, blijft hij lachen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
cappelo snapt niet dat van basten ruud niet komt bekijken, zelf bekijkt die hem maar al te graag
En niemand weet waar zn rechterhandje zitquote:
Jij anders met je pisgrap.quote:
En Ronaldo kijkt me ook iets te vrolijkquote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niemand weet waar zn rechterhandje zit
Die schoongelikte schoenen ookquote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En Ronaldo kijkt me ook iets te vrolijk![]()
![]()
raar gevoel voor humor heb jijquote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef SuperRogier het volgende:
Poedelprijs spreekt voor zich imho
Ik voel een complotquote:
Ieder zijn meugquote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sorry maar als dat een "dijenkletser" was dan heb je wel een erg lage grens qua humor
Ik vind iedereen in dit topic een geweldige humor hebben, en goed de punten kunnen verdelen. En ga zeker niet de komende jury beledigenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Sorry maar als dat een "dijenkletser" was dan heb je wel een erg lage grens qua humor
Zal wel weer feest zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitslag ouwe.
quote:-toma-
-Ronaldo snapt de 'nipple-twist' nog niet helemaal-
quote:-Schorpioen--
-Lachende Ruud zegt "2 keer gescoord ouwe!!"
Lachende Ronaldo denkt "5 minuten voetballen en weer 100.000 Euro scoren ouwe !!" -
quote:-waterreus23-
-Ruud van Nistelrooy: 'Zozo jouw hart tikt nog Ronaldo, maar nog een paar kilootjes extra en hij staat stil'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Ook Cappelo valt het op dat Ruud een enorme bobbel in zij broek heeft-
Smaken verschillen ja. snap niet dat jij er zon kritiek op hebt? je hebt de vorige editie toch ook gewonnen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Totaal niet grappige onderschriften winnen weer of komen op het podium. Van de inzendingen die nu op het podium staan, had er bij mij geen een gestaan. Maar goed, smaken verschillen blablabla.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef HPayne het volgende:
Ruud Fr was net op tijd met het veranderen van zn onderschrift idd![]()
Ik heb de vorige editie gewonnen inderdaad. Maar dit jaar winnen vooral slecht uitgewerkte grappen, wat het voor mij minder leuk maakt. Neem de nummer 2, dat had veel beter gekund, maar dat 'ouwe' enzo maakt m voor mij meteen niet meer grappig, omdat je gewoon wéét dat die mensen in t echt ook niet zo tegen elkaar praten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Smaken verschillen ja. snap niet dat jij er zon kritiek op hebt? je hebt de vorige editie toch ook gewonnen??
overigens lag die van jou wel dichtbij hoor
Heeft allemaal met JOUW mening te maken. En die zat vandaag NIET in de juryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb de vorige editie gewonnen inderdaad. Maar dit jaar winnen vooral slecht uitgewerkte grappen, wat het voor mij minder leuk maakt. Neem de nummer 2, dat had veel beter gekund, maar dat 'ouwe' enzo maakt m voor mij meteen niet meer grappig, omdat je gewoon wéét dat die mensen in t echt ook niet zo tegen elkaar praten.
* Meldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, er schijnen ook mensen Jensen leuk te vinden.
Zeg ik toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef HPayne het volgende:
[..]
Heeft allemaal met JOUW mening te maken. En die zat vandaag NIET in de jury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |