Wat doen we hier dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
we moeten is een Ekstra Fok!meethouden ofzo![]()
Ze gingen toch BBQ-en in de vakantie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
we moeten is een Ekstra Fok!meethouden ofzo![]()
kan welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze gingen toch BBQ-en in de vakantie?
Kan alleen niet hakkuhquote:
tuurlijk wel, gewoon proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef borisz het volgende:
Nu zal ik natuurlijk niet meer mee kunnen doen met de popquiz![]()
Da's beloofdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef borisz het volgende:
Ik geef me volgende week wel weer is op ofzo![]()
Ik zal wel blond zijn (maar in het echt toch brunette) maar wat betekent TVP toch? Kom er maar niet achterquote:
Terugvindpost.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal wel blond zijn (maar in het echt toch brunette) maar wat betekent TVP toch? Kom er maar niet achter![]()
Ah dank u hartelijk!quote:
Ah straks zeker 3voor12 live?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Wat zijn ze in de gang aan het doen??
sauwndtjekkuhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Geen idee, deur is dichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zijn ze elkaar aan het afslachten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Heb even geinformeerd: Marike Jager is zo te gast (www.llink.nl)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
Maricha ,,Ja ik kom even kijken wat er hier te doen is voor fok!"
helemaal gok ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:46 schreef Seraphina het volgende:
Zo zo, ik ben benieuwd hoe ver de Counting Crows gedraaid gaan worden. Michiel is wel op tijd met de boekenclub op zich....
Draai je die volgende week maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
Nee, dat hoorde je volgens mij goed. Iets in de trant van 'voor alle Fok!kers' of zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
Was die voor ons, of verstond ik dat verkeerd?
Iesj de verkorte versie, maar maakt geen reet uit, want het blijft een prachtig nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
Edit: Hij was voor mij en alle Fokkers inderdaad
sinds de serious request is er nu een SC serious slowchatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef ALTF4 het volgende:
Topics om te schrijven over radiouitzendingen. Nooit van gehoord. Nu wel. Leuk!
Ben trouwens wel net te laat, nu Michiel net klaar is.![]()
tvp
Serious Slowchatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
sinds de serious request is er nu een SC serious slowchat![]()
idd, laat dat serious maar wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Serious Slowchat(wel een leuke naam, maar die combinatie van die woorden hè ;-))
Gazallig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, laat dat serious maar weg
Dit is gewoon gezellig postkrikken
Waarom wordt mij dat toch altijd gevraagd? Haha! Is het niet in de uitzending (live, zonder aankondiging), dan wel via het forum!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef D.Rose het volgende:
oja Domien
Waren de flessenopeners al op voorraad trouwens?
Jij bent de producer, dus ging er vanuit dat jij ook verantwoordelijk voor het verzenden bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom wordt mij dat toch altijd gevraagd? Haha! Is het niet in de uitzending (live, zonder aankondiging), dan wel via het forum!
22?quote:Maar: nee. We lopen inmiddels 22 uitzendingen achter met verzenden...
Coolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie al antiek is als je 'm binnenkrijgt.
zingtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over het naar de klote gaan van de aarde.![]()
Ik vind het zelfs slecht rappen, maar daar kan hij niets aan doen, hij heeft zo'n accentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het inderdaad niet zo noemen.
De boodschap is goed, maar dat Ali B het doet vind ik weinig overtuigend. * -Hans- is niet zo'n Ali B fan..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs slecht rappen, maar daar kan hij niets aan doen, hij heeft zo'n accent
Jaja, die zijn toppie!quote:
lolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Wilde 't net posten!![]()
Zo'n chill liedje, luistert echt lekker weg.
Stoer!quote:
Held! Thanks man, helemaal top.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef D.Rose het volgende:
Oja Hans,
Ik heb net Infinity voor je geript
Ik zal ze morgen ff uploaden
bedtijd nu
Hier niet, het is normaal dat ik op dit tijdstip nog wakker ben (ben morgen...eh...vandaag vrij, vandaarquote:
waar ben je dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef Rhanna het volgende:
Weer slapeloos.
Gefeliciteerd jochiequote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef rubbereend het volgende:
wat leuk, nou net vandaag een TT met een badeend erin
TAART!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:05 schreef Wheeling het volgende:
VEENSTRA VEENSTRA![]()
![]()
je moet toch niet![]()
![]()
van al die taart
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
TAART!![]()
Goede morgeeeeeeeeee deze morgeeeeeee![]()
ja ik bedoel van al die taart van gisterenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
TAART!![]()
Goede morgeeeeeeeeee deze morgeeeeeee![]()
Het is altijd feest met jouquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef MichielV het volgende:
He wat een feest mensen :-)
Lekkere muziekquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef MichielV het volgende:
Standquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef MichielV het volgende:
Prachtig nummer inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Impry het volgende:
Dit nummer moet gewoon zo hard gedraaid worden!!Geniaal nummer, echt heeel mooi!
Vooral de echt instrumentale stukjes!![]()
quote:
jarigequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik heb ze trouwens net gemist vandaag
niet nog meer taartquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend deelt ranja en taartjes uit in het topic
Wel aardig lijstjequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
even mijn classiclijstje doorgestuurd:
In willekeurige volgorde:
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Nirvana - Smells like teen spirit
Pearl Jam - Alive
Radiohead - Creep
Rage against the Machine - Killing in the name of
Living Colour - Love rears it's ugly head
Kiss - I was made for loving you
Live - Ligthning Crashes
Macy Gray - I Try
Greenday - Basket Case
vrije keuze:
The Roots - Seeds
Dat houdt het mooi in evenwichtquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb allemaal slechte platen ertussen gezet.
feliquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb er ook last meequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef D.Rose het volgende:
Het lukt me niet om een lijstje samen te stellen
Misschien kan dit topic je een beetje helpen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er ook last mee. Weet niet welke nummers nou van voor en na 2000 zijn
. En dan nog uitzoeken welke ik het beste vind
.
al doen al redelijk wat clips het niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Misschien kan dit topic je een beetje helpen.
1600+ YouTube clips - deel 2
niet echt mijn smaak, maar leuk dat Paul in ieder geval nog zijn eigen muziek mee heeft zodat er eens iets langs komt dat niet in de computer staat.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Da's het probleem niet zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er ook last mee. Weet niet welke nummers nou van voor en na 2000 zijn
. En dan nog uitzoeken welke ik het beste vind
.
Als je 'm niet kunt vinden kan ik je wel helpenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EZb2XIGguPg is de uit je dip tip
heb zelf nu limewire aangeslingerd
Ja dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Is "shut your eyes" de nieuwe single van Snow patrol?
Wel jammer, want ik vind "open your eyes" toch wat mooier.
enquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Is "shut your eyes" de nieuwe single van Snow patrol?
Wel jammer, want ik vind "open your eyes" toch wat mooier.
en, kan je hem vinden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EZb2XIGguPg is de uit je dip tip
heb zelf nu limewire aangeslingerd
Ow moet je uit een lijst kiezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's het probleem niet zo
Meer dat er alle nummers in mijn top 10 niet in dat lijstje staan
Dus moet allemaal nummers nemen die ook heel goed zijn, maar er zijn teveel nummer 'ook heel goed'
Wil je er een kwijt toevalligquote:
Maar de megahit zelf is wel goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
oei, die megahit jingle vind ik maar niks
Ow okquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
1 is van mij, 1 van vriend
maar ze staan nu allebei hier
Ik vind er ook geen klap aan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef B.A.Trix het volgende:
gatver wat ene k*tshow hebben die Coen en Sander toch.. het is echt alleen maar mensen afzeiken en af en toe PROBEREN grappig te doen..![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vanavond komt Mika bij jensen.
* IedeK. heeft morgen, vrijdag en volgende week toetsweek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef Anne04 het volgende:
Ook present! Maar tegelijkertijd bezig met schoolwerk.
Oeh, daar heb ik gelukkig geen last van. Hoef alleen maar een schrijfopdracht voor Spaans te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef IedeK. het volgende:
[..]
* IedeK. heeft morgen, vrijdag en volgende week toetsweek.
Morgen alleen Engels, maar daar hoef ik niet voor te leren.
is da tnou leuk? heb er van gehoord, maar geen zin om me erin te verdiepenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Maar ben ook met Second Life bezig
Ben net 3 dagen aangemeld en `t duurt even voordat je er uberhaupt uitziet zoals je wil, maar `t is best grappig. Ben nu maar een beetje aan het rondkijken waar het leuk is....Krijg een beetje `t Sliders idee ervanquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
is da tnou leuk? heb er van gehoord, maar geen zin om me erin te verdiepen
te vergelijken met de sims ofzo
ik meldt me ook even, maar ga zo voetbal kijken en bier drinken dus niet voor lang
hoiquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
hallooooooooo
Denk dat het michiel heel goed uitkomt dat hij Gerard mag vervangen, toch weer een nieuw publiek van werkenden die 's avonds niet luistern! Zit jij er 's morgens ook Maricha?quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose, dank je man! ik ga de liedjes nu downloaden.
Ik ook. Morgen van 8.45 tot 17.15 achter elkaar les :Squote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef Anne04 het volgende:
Ook present! Maar tegelijkertijd bezig met schoolwerk.
Ik hoop Pete Murray met Opportunityquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
Vandaag hebben de DJ's weer een nieuwe megahit gekozen. Ik ben benieuwd welk nummer het dit keer wordt, er zijn denk ik weinig nieuwe kandidaten in vergelijking met vorige week.
(of is er geen MH ivm. classic request??)
de naam van de plaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap 't niet, wat moet je nou sms'en?
Mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
Geen nieuwe Megahit volgende week, ivm de 3FM Classic Request Week!
Gave verzameling! Daar past onze eend mooi tussen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef diertjuh het volgende:
Ik weet wie die mini gig gaat doen. Maar ik mag het niet vertellen
Daarbij heb ik badeendje gewonnen![]()
[afbeelding]
Past toch goed mijn verzameling dan?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Maricha die snel d'r koptelefoon af gooit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje. Die van jullie misde ik er ook al tussenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gave verzameling! Daar past onze eend mooi tussen!
En fijn dat je je mond nog even houdt![]()
We doen niet anders.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat je ook echt streams captured. Geweldig
![]()
![]()
![]()
Oh, dat is normaal hier hoor. Vooral tijdens Ekstra Weekend gebeurt dat veel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog 1 keertje morgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:23 schreef Maricha het volgende:
Ben blij dat de brekende botten voor vandaag weer voorbij zijn......bah wat een geluid....
En dan krijg je dus dit soort dingen:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dit:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]
En dan krijg je dus dit soort dingen:
[afbeelding]
Ik lees wel mee, maar ben druk bezig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin! Goeie plaat!
*tikkerdetik*
Btw, ben ik nu de enige hier vanavond of lijkt dat maar zo?
En net nu er zoveel goede muziek achter elkaar wordt gedraaid, dat kan toch haast niet?
Mwa, ik luister vandaag niet echt fanatiek mee.. En nu zet ik het geluid aan en dan hoor ik direct weer die gasten van Di-rect, daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin! Goeie plaat!
*tikkerdetik*
Btw, ben ik nu de enige hier vanavond of lijkt dat maar zo?
En net nu er zoveel goede muziek achter elkaar wordt gedraaid, dat kan toch haast niet?
Ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Heeft iemand trouwens ' High Fidelity - Scream if you want to go faster ' in zijn/haar bezit?![]()
haha, ja dat zal ongetwijfeld zo zijn maar dan weet ik wel wat ik moet doen.quote:
Die zag ik aankomen.quote:
Nog 9 posts hoor, duurt nog wel even in dit tempo.quote:
Het kan snel gaan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Nog 9 posts hoor, duurt nog wel even in dit tempo.
Maar ik zet er wel eentje klaar om te posten.
Ik hoorde 'm inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |