Heb even geinformeerd: Marike Jager is zo te gast (www.llink.nl)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
Maricha ,,Ja ik kom even kijken wat er hier te doen is voor fok!"
helemaal gok ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:46 schreef Seraphina het volgende:
Zo zo, ik ben benieuwd hoe ver de Counting Crows gedraaid gaan worden. Michiel is wel op tijd met de boekenclub op zich....
Draai je die volgende week maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
Nee, dat hoorde je volgens mij goed. Iets in de trant van 'voor alle Fok!kers' of zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
Was die voor ons, of verstond ik dat verkeerd?
Iesj de verkorte versie, maar maakt geen reet uit, want het blijft een prachtig nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:48 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is het een edit die hier in de pc staat, 4 minuten. M'n mp3 thuis is langer volgens mij...
eerlijk zullen we alles delenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
Edit: Hij was voor mij en alle Fokkers inderdaad
sinds de serious request is er nu een SC serious slowchatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef ALTF4 het volgende:
Topics om te schrijven over radiouitzendingen. Nooit van gehoord. Nu wel. Leuk!
Ben trouwens wel net te laat, nu Michiel net klaar is.![]()
tvp
Serious Slowchatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
sinds de serious request is er nu een SC serious slowchat![]()
idd, laat dat serious maar wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Serious Slowchat(wel een leuke naam, maar die combinatie van die woorden hè ;-))
Gazallig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, laat dat serious maar weg
Dit is gewoon gezellig postkrikken
Waarom wordt mij dat toch altijd gevraagd? Haha! Is het niet in de uitzending (live, zonder aankondiging), dan wel via het forum!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef D.Rose het volgende:
oja Domien
Waren de flessenopeners al op voorraad trouwens?
Jij bent de producer, dus ging er vanuit dat jij ook verantwoordelijk voor het verzenden bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom wordt mij dat toch altijd gevraagd? Haha! Is het niet in de uitzending (live, zonder aankondiging), dan wel via het forum!
22?quote:Maar: nee. We lopen inmiddels 22 uitzendingen achter met verzenden...
Coolquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie al antiek is als je 'm binnenkrijgt.
zingtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ali B die zingt over het naar de klote gaan van de aarde.![]()
Ik vind het zelfs slecht rappen, maar daar kan hij niets aan doen, hij heeft zo'n accentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je het inderdaad niet zo noemen.
De boodschap is goed, maar dat Ali B het doet vind ik weinig overtuigend. * -Hans- is niet zo'n Ali B fan..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs slecht rappen, maar daar kan hij niets aan doen, hij heeft zo'n accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |