Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 20:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je de docu van ze gezien? Het lijkt net een vrouwenpraatclubje..
"Did I hurt your feelings".
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzo![]()
Sindsdien neem ik de uitspraak van The Big Lebowski over: bunch of assholes!
Deze heeft meer posts. Of geloof je niet in democratie?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
POL SC 1168] Geen Ome Theo!
1 topic eerder!![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Deze heeft meer posts. Of geloof je niet in democratie?
Joh gebouwen met een koepel hebben wat van elkaar wegquote:
Nee, dat is zelfs best weinig voor een dergelijk project.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
9 is niet heul veul of wel_
Neuh zeker niet. Volgens mij hoef je niet eens belanghebbende te zijn (dus bewoner van de omgeving ofzo) om zo'n bezwaar in te dienen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
9 is niet heul veul of wel_
Mooiste gebouw in Rome.quote:
Nee, maar normaliter wel als je het ook werkelijk inhoudelijk behandeld wil hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh zeker niet. Volgens mij hoef je niet eens belanghebbende te zijn (dus bewoner van de omgeving ofzo) om zo'n bezwaar in te dienen.
Weer? Is het al eens eerder gebeurd?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een bezwaarschrift gestuurd. Mijn huis was volgens de gemeente weer eens in waarde verdubbeld.
Ruzie over de WOZ waarde?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een bezwaarschrift gestuurd. Mijn huis was volgens de gemeente weer eens in waarde verdubbeld.
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=8737quote:Chinezen mogen weer zichzelf zijn in Indonesie
Kalinga Seneviratne
JAKARTA, 2 maart (IPS) - Na een verbod van bijna dertig jaar mogen etnische Chinezen weer openlijk het Chinese Nieuwjaar vieren in Indonesië. Het land erkent sinds kort het Chinese Nieuwjaar ook als nationaal festival.
Deze week woonde de Indonesische president Susilo Bambang Yudhoyono in Jakarta de viering van het Chinese Nieuwjaar bij. Het evenement werd rechtstreeks uitgezonden op de nationale televisie.
Het feest kreeg extra kleur doordat veel Chinezen dit jaar voor het eerst het Nieuwjaar meemaakten als Indonesisch staatsburger. Een nieuwe wet, die vorige zomer werd aangenomen, bepaalt dat iedereen die in het land geboren is, Indonesiër is.
De nieuwe wet zorgde ervoor dat veel Chinezen die behoorden tot families die al generatieslang in het land waren, hun 'statenloze' status konden inruilen voor het Chinese staatsburgerschap. Indonesië telt ongeveer tien miljoen etnische Chinezen op een totale bevolking van 210 miljoen mensen.
Tijdens het regime van president Soeharto werden openlijk Chinese culturele uitingen verboden. Chinezen die Indonesisch staatsburger wilden worden, kregen vaak te horen dat ze daarvoor hun namen moesten veranderen in een Indonesische naam.
"De regering Soeharto zag Chinese uitingen als politieke. We mochten zelfs geen kaarsen maken", zegt Yu Le, lid van de plaatselijke boeddhistische tempel Dhamma Bakthi Petak Sembilan. Hij wilde liever zijn Chinese naam gebruiken dan zijn Indonesische: Suherman. "Er waren altijd politiemannen of militairen in de buurt van de tempel aanwezig. We konden het Nieuwjaar niet vieren. Mensen durfden niet te komen. Dus vierden we het thuis, in besloten kring", zegt hij.
Het Chinese Nieuwjaar kon in Indonesië, het grootste moslimland ter wereld, vrij gevierd worden tot in 1965 een mislukte coup werd gepleegd tegen Soeharto. Die poging Soeharto van de troon te stoten, zou aangemoedigd zijn door de Chinese communistische regering. Na 1965 werd alles wat rood was (de kleur van de welvaart voor Chinezen) gezien als staatsgevaarlijk.
Het Chinese Nieuwjaar werd in Jakarta verboden in 1967, toen Indonesië en China hun diplomatieke banden verbroken. Aan het gebruik van Chinees in het openbaar en aan culturele uitingen werden restricties verbonden.
De diplomatieke betrekkingen met Peking werden in 1990 hersteld, maar de beperkingen bleven bestaan. In 2001, tijdens het regime van Abdurrahman Wahid, werden de verboden opgeheven. Zijn opvolgster Megawati Soekarnoputri ging nog een stap verder door het Chinese Nieuwjaar als nationale feestdag te bestempelen. IPS (JS/ADR)(EINDE/2007)
Een tsunamiquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=8737
De oosterpoort wijk is een gewilde wijk....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ja, vorig jaar was de waardebepaling voor het eerst in 4 of 5 jaar opnieuw vastgesteld. Véél te hoog. Bezwaar gemaakt, toegekend, bedrag met ruim 33% verminderd. Maar je houdt de vooruitgang niet tegen: men stelt geheel geautomatiseerd ieder jaar opnieuw de waarde vast. Niet op basis van de waarde van je huis, maar op basis van verkopen in de betreffende 'tijdsperiode' (1-jan-2005) van "vergelijkbare" huizen. Helaas is mijn huis structureel de helft waard van zogenaamdquote:
Pantheon. Prachtig, en oud. Alleen heeft de Westerhaathut waarschijnlijk een gesloten dak.quote:
Slaaplekker grijze bil.quote:
Schijtlaars.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Grijze billen hmmmmm
Dat kan ze dus ook al niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ze heeft in de kliniek een zelfmoordpoging gedaan.
De godsdienstevolutie had deze dogma's eruit gefiltert. Evolutie; natuurlijke selectie van memen. Het blijven apen die de grondvesten maken.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Hoe anders zou de wereldgeschiedenis wel niet zijn verlopen wanneer iedere godsdienst in zijn grondvest tweemaal had benadrukt: ''Je praat met niemand over ons geloof!''
Gefilterd, blanke.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De godsdienstevolutie had deze dogma's eruit gefiltert. Evolutie; natuurlijke selectie van memen. Het blijven apen die de grondvesten maken.
Of als de proloog luidde "Tja, ik kan het me niet heel goed herinneren, dus pin me nergens op vast, maar volgens mij is het zo ongeveer gegaan. Of niet, maar in dat geval is dit boek nog wel een leuk geschenk voor de familie of voor bij jezelf op de koffietafel"quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Hoe anders zou de wereldgeschiedenis wel niet zijn verlopen wanneer iedere godsdienst in zijn grondvest tweemaal had benadrukt: ''Je praat met niemand over ons geloof!''
Het evangelie van Pechtold.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:11 schreef Lithion het volgende:
[..]
Of als de proloog luidde "Tja, ik kan het me niet heel goed herinneren, dus pin me nergens op vast, maar volgens mij is het zo ongeveer gegaan. Of niet, maar in dat geval is dit boek nog wel een leuk geschenk voor de familie of voor bij jezelf op de koffietafel"
Ik zal het nooit meer doen.quote:Met harde g's uiteraard.
Ik ben alvast aan het oefenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef Apropos het volgende:
Ik zal het nooit meer doen.
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
De resultaten zijn te politiek-incorrect?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.
Ik heb hier hardop om gelachen. Dank u, na een dag vol ergenis.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Apropos het volgende:
Bush zou het gezegd kunnen hebben. ''Evidence? We've got a ton, just can't show it to you, son!''
tot zover de samenvatting van 2006?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:
Dank. Verder ben ik en lul.
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tot zover de samenvatting van 2006?
Verzetten kost altijd meer moeite. Daarom is het de moeite ook waardquote:Op maandag 5 maart 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.
Wie kent Gerard Mooijman nog?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Apropos het volgende:
Op zich aardig dat iemand Seyss-Inquart nog kent.
quote:Als u op www.kieskompas.nl op alle vragen ’geen mening’ antwoord, komt eruit dat het CDA voor u de best keuze is.
Dat u het even weet......
Ach meisje, je bent jong en naief. Mutant is en was al lang verslingerd aan mijn billen. Wij (mutant & ik) maken deel uit van malkanders harem. Jij blijkbaar ook van de zijne.quote:
quote:wat dat betreft zitten katten nog erg dicht bij hun oorspronkelijke natuur.
Ze zijn niet meer verliefdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:59 schreef sigme het volgende:
Gepikt van de vvd-site; niet gecontroleerd:
[..]
Je zou toch godverdomme de overheid en de politieke partijen onder curatele stellen. Ze zijn niet vertrouwd om los te lopenquote:
Ik kan hem heel goed begrijpen. Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Ik hoorde dan ook laatst iemand uit de grond van z'n hart verzuchten dat ie een normále vrouw wou.
Niet mijn liefste, trouwens.
Je hebt dan wel een erg traditionele opvatting van relaties.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef sigme het volgende:
Da's het grote voordeel van vrouw zijn - dan hoef je er niet eentje te dulden.
Ikke? Ik jammer niet over vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een erg traditionele opvatting van relaties.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ahhhhhh 100% eens met Arib in NOVA gister.
De dood van Stalin?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:49 schreef Apropos het volgende:
Goede vraag.
Het was gisteren een feestdag, trouwens.
Of wacht, ik weet het al, Nkrumah en companen.quote:
on't hold back...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:31 schreef sigme het volgende:
The world is full of terror
If someone makes an error
He’s gonna blow us up to -biddy biddy- kingdom come
There are some crazy rulers they hide and try to fool us
With demonic, technologic willingness to harm
They’re gonna push the button
Push the button push the bu push the bu push the button
And I don’t want to die; I want to see the flowers bloom
Don’t want a go capoot ka boom, and I don’t want to cry
I wanna have a lot of fun, just sitting in the sun
But nevertheless - he’s gonna push the button
Push the button push the bu push the bu push the button
![]()
Vandaag was het eindelijk voor iets concreets. Maar dat begint al in april en ik heb 2 maanden opzegtermijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef sigme het volgende:
He gatsie, wat vervelend voor je.
Oh ja, goed dat je me herinnert. Er hoort nog een tranentrekkend PC bericht bij:quote:
Bron: volkskrant. (sorryquote:Lachen om terrorisme in bijdrage aan songfestival
JERUZALEM - Het lied Push the Button deed Israëlische televisiekijkers massaal naar de telefoon grijpen – ja!, hiermee willen wij aan het Eurovisie-songfestival meedoen.
The world is full of terror
If someone makes an error
He’s gonna blow us up to – biddy biddy – kingdom come
Het is een pakkend, bij de tijds doembeeld, gezongen in het Engels, Frans en Hebreeuws en gebracht met een opgewekte accordeonpolka waarmee de band Teapacks de Israëlische fans al ruim vijftien jaar aan het dansen krijgt. Zanger Kobi Oz: ‘Israëli’s hebben genoeg meegemaakt om te kunnen lachen om terrorisme.’
There are some crazy rulers
they hide and try to fool us
With demonic, technologic
willingness to harm
De naam valt niet, maar als een Israëli deze analyse maakt, dan is een van die ‘gestoorde machthebbers’ de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad. Immers, de Iraniërs mogen volhouden dat ze aan een onschuldige kernenergie werken, de Israëli’s zijn er van overtuigd dat Teheran aan een atoombom werkt om de Joodse staat ‘van de kaart te vegen’.
Met andere woorden: ‘They’re gonna push the button, push the button, push the button’.
Het refrein is aangezet met zo’n rockgitaar op halve kracht, waar het songfestival een abonnement op heeft – en waarmee Israël zich in mei toch makkelijk een plaats in de finale moet kunnen bemachtigen.
Maar de Finse organisatoren hebben hun bedenkingen. ‘Het is volkomen duidelijk dat zo’n soort boodschap ongepast is voor de wedstrijd’, heeft Kjell Ekholm van de Finse omroep YLE gezegd. Als de Europese Bond van Zendgemachtigden (EBU) deze week in Helsinki bijeen komt, beoordelen ze de Israëlische inzending op geschiktheid.
Het stuit op ongeloof in Israël. ‘De linkse en liberale publieke opinie in het Westen, en vooral in Europa, richt de aandacht momenteel op andere gevaarlijk problemen zoals milieuvervuiling en de opwarming van de aarde’, schamperde commentator Sever Plotzker in de grootste krant Yedioth Ahronot. ‘Had Teapacks een protestlied over het milieu gezongen, dan waren ze bejubeld.’
Irritant hè. Ik had er m'n telefoon op de tril voor moeten zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sinds ik me op monsterboard heb aangemeld, word ik plat gebeld door wervings&selectie bedrijven.
Je zit niet per se vast aan opzegtermijn, alleen als men je eraan houdt. Je kan overleggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vandaag was het eindelijk voor iets concreets. Maar dat begint al in april en ik heb 2 maanden opzegtermijn...
Je bent populair.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sinds ik me op monsterboard heb aangemeld, word ik plat gebeld door wervings&selectie bedrijven.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Irritant hè. Ik had er m'n telefoon op de tril voor moeten zetten.
Het staat in de krant, dus: ja. En het gaat notabene over politiek, dus ik vond het hier wel passenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:37 schreef Autodidact het volgende:
Mja, bij de Oranjerevolutie pasten de Oekrainiers de tekst van hun liedje voor het sonfestival ook aan zodat het politiek neutraal werd.
En what the hell, SongfestivalIs dat een onderwerp?
Denk het percentage mensen dat ooit heeft gemasturbeerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
Aantal maal per tijdseenheid? Ooit?
Daar heeft men de Y-as voor... Of was het X?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
Aantal maal per tijdseenheid? Ooit?
Dat op die leeftijd mastubeert zou logischer zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk het percentage mensen dat ooit heeft gemasturbeerd.
Y-as is percentagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar heeft men de Y-as voor... Of was het X?
Leuk joh, al die vulva -blaas en balzaktekeningen in de link.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
http://www.mhhe.com/socscience/sex/common/ibank/set-1.htm
Ik zou er ook wel eentje bij willen. Wil je jouw 2e niet een beetje met me delen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk zo'n tweede nationaliteit.
Ik wil er ook wel eentje bij. Is daar al een webshop voor?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan je erbij zetten als dochter van Mutant!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eentje bij willen. Wil je jouw 2e niet een beetje met me delen?
Dubbelop.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
een joods calimero
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan je erbij zetten als dochter van Mutant!
Nauwelijks, maar als het moet, vertel er dan maar wat over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
Er staat een joods calimero-verhaaltje in De Volkskrant, als jullie het willen weten.
Dan moek je afstoten uit mn harem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wordt dat niet lastig met dat ik ook in je harem zit? Of ligt dat gevoelig?
Hou dan dat paspoort maar. Ik ben toch te oud om door te kunnen gaan voor je dochter, dat valt op.quote:
Ik heb geen zin het over te typen, het komt erop neer dat het grote verschil tussen joden en moslims is, dat als 9/11 door joden was uitgevoerd, de samenleving zou schreeuwen om anti-joodse maatregelen, maar nu het islamieten betreft, critici afdoet als islamofobisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nauwelijks, maar als het moet, vertel er dan maar wat over.
Jij bent toch nooit te oud voor iets?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Hou dan dat paspoort maar. Ik ben toch te oud om door te kunnen gaan voor je dochter, dat valt op.
Je kunt altijd nog gokken op de zegeningen van bureaucratie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Hou dan dat paspoort maar. Ik ben toch te oud om door te kunnen gaan voor je dochter, dat valt op.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen zin het over te typen, het komt erop neer dat het grote verschil tussen joden en moslims is, dat als 9/11 door joden was uitgevoerd, de samenleving zou schreeuwen om anti-joodse maatregelen, maar nu het islamieten betreft, critici afdoet als islamofobisch.
Nou, ik ben bekend met de Marokaanse bureaucratie, en daar spot ik niet mee. Het zijn geen beroepseerlozen als de Nederlandse bureaucraten daarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog gokken op de zegeningen van bureaucratie.
Bijdrage aan het percentage van je leeftijdscohort geleverd?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bas is tevreden.
Leon de Winter?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb geen zin het over te typen, het komt erop neer dat het grote verschil tussen joden en moslims is, dat als 9/11 door joden was uitgevoerd, de samenleving zou schreeuwen om anti-joodse maatregelen, maar nu het islamieten betreft, critici afdoet als islamofobisch.
Pfff nee, dat zou zondig zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Bijdrage aan het percentage van je leeftijdscohort geleverd?
Mijn gehechtheid aan logica gaat wel opspelen als ik word opgevoerd als nakomeling van iemand jonger dan mijzelf. Ik ben zo eentje die wel kan rekenen, zeg maar. Ook al hecht ik waarde aan spelling.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij bent toch nooit te oud voor iets?
Wie is Bas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bas is tevreden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Monidique het volgende:
Als je goede ogen hebt: http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html
Geen idee!quote:
zo geschiedde het, als hij tot zijns broeders huisvrouw inging, dat hij het verdierf tegen de aarde, om zijn broeder geen zaad te geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Pfff nee, dat zou zondig zijn.
Gezien. Ik dacht dat je zinnetje 'het grote verschil tussen joden en moslims' een kort-door-de-bocht samenvatting zou zijn. Maar niet eens. Hahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Monidique het volgende:
Als je goede ogen hebt: http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html
quote:Klink trekt 'naakte' campagne orgaandonatie in
dinsdag 6 maart 2007 12:18
Minister Ab Klink van Volksgezondheid (CDA) heeft op het laatste moment een reclamecampagne voor orgaandonatie teruggetrokken.
Volgens Klink zouden de foto's bij het campagnemateriaal, waarop een schaars geklede vrouw staat, niet overeenkomen met het doel van de campagne. Dat liet de samensteller van de campagne, het Nationaal Instituut voor Gezondheidsbevordering en Ziektepreventie (NIGZ), weten.
Op een van de foto's staat een man die een in ondergoed gehulde vrouw van achteren omarmt. Op haar blote buik zit een sticker met het opschrift 'Ik ben donorgeregistreerd. En jij?' Het onderschrift van de poster luidt 'Weet jouw liefste al of je donor bent of niet?'
Nieuwe minister
Volgens de NIGZ was het concept van het voorlichtingsmateriaal al veel eerder naar het ministerie van Volksgezondheid, de opdrachtgever voor de campagne, gestuurd. Omdat de minister nog maar net is aangetreden, werd hij vorige week pas met de beelden geconfronteerd.
Het drukken van het materiaal en de voorbereidingen voor het opnemen van een bijbehorend reclamefilmpje zijn meteen stopgezet. Het NIGZ heeft nu nog drie weken om met een alternatief te komen. Er zouden al een miljoen folders en stickers zijn gedrukt.
GroenLinks wil van minister Klink uitleg over het afblazen van de donorcampagne en heeft schriftelijke vragen gesteld. GroenLinks-leider Femke Halsema vraagt zich af of hier sprake is van een nieuwe betuttelende houding van het kabinet.
Naakt is naakt, dat is een naakte buik. Ontbloot en bloot.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sinds wanneer valt een ontblote buik al onder naakt?
Overigens vind ik zelf de betreffende foto's best redelijk geslaagd
Twin Peaks?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Naakt is naakt, dat is een naakte buik. Ontbloot en bloot.
Ze moeten natuurlijk gewoon bij het doel van de campagne blijven: dood & bruikbaar!
[afbeelding]
Zou er ook best 1 bij willen hebben. Ooit op reis geweest met een jongen die ook de Zwitserse nationaliteit had was best praktisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
pff als dat al te veel isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Ten tweede zouden de rechten van joden om hun geloof uit te oefenen, in onze denkbeeldige situatie, hoogstwaarschijnlijk worden ingeperkt. Niemand wil immers dat joodse kinderen geïndoctrineerd worden door de opvatting dat alle joden het bevel van God gekregen hebben om de niet-joden te bestrijden. Op zijn minst zou het als volkomen gerechtvaardigd en zelfs noodzakelijk beschouwd worden om de joodse religie kritisch te onderzoeken. Niet-joden zouden in deze hypothetische situatie dus alle recht van de wereld hebben om de joodse geloofsopvattingen onder kritiek te stellen.
Damn'd good coffee! And hot!quote:
Sexy!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Monidique het volgende:
Dan zit ik elke dag naakt voor de kijkbuis.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Damn'd good coffee! And hot!
Overigens ziet ze er wel uit alsof haar gouden spangen gemaakt zijn, met zilveren stipjes, vind je niet?
Weet ik nog steeds niet wat gouden spangen zijnquote:11. Wij zullen u gouden spangen maken, met zilveren stipjes.
Katholieken zijn zo poetisch als sinterklaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik nog steeds niet wat gouden spangen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen wonder dat die papen met die stupide kerstbomen opgetuigd met ballen zijn gekomen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Katholieken zijn zo poetisch als sinterklaas.
Willibrordvertaling:Kerstbomen zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen wonder dat die papen met die stupide kerstbomen opgetuigd met ballen zijn gekomen.Maar waar zijn haar hangers dan?
Wees eens poëtisch! Heur haar is haar gouden sierraad, ligt in strengen rond haar gezicht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kerstbomen zijn leukMaar waar zijn haar hangers dan?
Dus toch. Vond het zo weinig gouden op deze fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees eens poëtisch! Heur haar is haar gouden sierraad, ligt in strengen rond haar gezicht.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Monidique het volgende:
Dat hele dubbele nationaliteitsgebeuren vind ik maar saai, het boeit me niet, ik gun het iedereen, ik vind het maar naar en eng, ik geloof niet dat iemand ook maar leest wat anderen schrijven en, ja, dat dus... Een non-issue. Een geen-zaak. Beetje obessief moslimpje pesten, zoiets. Maar goed, dat weten we allemaal wel.
Ik heb net gestemd op www.volkskrant.nl en er gelijk een topic over geopendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, het speelt elders ook wel. Vooral in de landen waar men moeilijk doet over een 2e nationaliteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een zo typisch Nederlandse discussie...
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jspquote:dinsdag 6 maart 2007 08:50 verstuur
Naar het Nieuwe Mooie Nederland
(of: Swiebertje leeft!)
De minister-president zelve wekt de kiezers in een radiospotje op CDA te gaan stemmen bij de Provinciale Statenverkiezingen, met als enige argument dat zijn partij ervoor zal zorgen dat de coffeeshops op vijfhonderd meter van de scholen worden gevestigd.
Mijn tere, onschuldige ziel is helemaal bevlekt geraakt bij het aanzien van de posters.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb net gestemd op www.volkskrant.nl en er gelijk een topic over geopend
Ab Klink (minister van WVS)
Vr.8. Maar zijn wij alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Monidique het volgende:
En toch doen, hè...
Komt dat vandaan? Magere argumentatie,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Vr.8. Maar zijn wij alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad?
Antw. Ja wij, tenzij dan dat wij door den Geest Gods wedergeboren worden.
En Gekke Geert dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Autodidact het volgende:
Even kijken. Dat zijn twee namen erbij op mijn conservatieven-to-kill-lijstje:
- Joshua Livestro
- Leon de Winter
- Winny de Jong
- Cor Eberhard
- Michiel Smit
- Hans Wiegel
- Hans van Baalen
- JP Balkenende
- Ab Klink
I guess soquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef sigme het volgende:
Mijn tijd zit er ook bijna op, hebben ze dan vrij spel?
Die heb ik er bewust niet opgezet, net als bij Al Sahaf moeten we met onze poten van de clowns (Gekke Gradje) afblijven.quote:
Heidelberger CATECHISMUSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Komt dat vandaan? Magere argumentatie,.
Nou ja, ik heb mijn best gedaan. Jij ook, zij het dat je een andere insteek koos. Maar veel meer is er voor jou noch mij aan toe te voegen, denk ik.quote:
volksvermaak moet er ook zijn he.quote:
ze draagt zoveel bont. Haar kleinkinderen zullen wel automatisch een laagje bont op hun huid hebben. Er zal maar nertsenbont op de mens geevolueerd zijn. 'Het van der Hoeven dekentje'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef Autodidact het volgende:
Oh ja, zij mag wel eens intelligently redesigned worden.
Een beetje gedateerd, niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Autodidact het volgende:
Even kijken. Dat zijn twee namen erbij op mijn conservatieven-to-kill-lijstje:
- Joshua Livestro
- Leon de Winter
- Winny de Jong
- Cor Eberhard
- Michiel Smit
- Hans Wiegel
- Hans van Baalen
- JP Balkenende
- Ab Klink
De Winter begint ook anti-broeikas te worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:42 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Brilletje af en bijgeknipt. Ruige bazen.
Was-ie al een tijdje, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Winter begint ook anti-broeikas te worden.
Wie zich opwint over Winny de Jong, heeft ze niet allemaal bij elkaar. Ga je opwinden over Bush of Henk Kamp of zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Autodidact het volgende:
Zijn ze al dood, of niet meer conservatief?
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie zich opwint over Winny de Jong, heeft ze niet allemaal bij elkaar. Ga je opwinden over Bush of Henk Kamp of zo.
my 2 ctsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef pberends het volgende:
Ze zijn weer lotje getikt geworden, die Wratzo Nicolai en de SGP: Overheid trekt gevestigde geloven voor
'k Gok dat ze de paus niet eens erkennen joh.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Masterix het volgende:
[..]
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.
Want als batman erkend profeet wordt, dan ik ook.
Erkent de SGP de Scientology trouwens?
Ga DoomZaak spelen of zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Autodidact het volgende:
Opwinden? Nee, ik knal ze alleen maar overhoop. Da's al.
Studentikoos?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
Wat een genootschap zeg, dat Milli Görüs.
Ik snap de ophef rondom Scientology ook niet... het is gewoon een geloof als elk ander.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Masterix het volgende:
[..]
Pre-emptive strike: houd wel het ontstaan van 14 miljoen religies in Nederland tegen.
Want als batman erkend profeet wordt, dan ik ook.
Erkent de SGP de Scientology trouwens?
Ja, de hele club is nog triester dan de vereniging voor zwakbegaafde SP-stemmers. Maar goed, zolang ze niemand iets aandoen mogen ze er natuurlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt je beter opwinden over Winny de Jong, dan er opgewonden van raken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzo![]()
Sindsdien neem ik de uitspraak van The Big Lebowski over: bunch of assholes!
Wat een belachelijk lang nieuwsitem ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Nou, Lars, volgens mij hou je niet meer zoveel van mij. Daar voel ik me oncomfortabel bij."
Met de beentjes over elkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Nou, Lars, volgens mij hou je niet meer zoveel van mij. Daar voel ik me oncomfortabel bij."
Die kerels zijn al 25 jaar bezig. Je kan niet altijd stoer doen/zijn.quote:
Vroeger waren ze wel stoer. Ze zijn al eeuwen passé. Da's niet stoer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die kerels zijn al 25 jaar bezig. Je kan niet altijd stoer doen/zijn.![]()
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:54 schreef Godslasteraar het volgende:
Metallica, en al die Amerikaanse door marketing-experts in elkaar gelikte muzak, is zeaauu uit de tijd.
Wat is dan wel goede muziek?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.
Ik denk voor hem alles met dikke, ronde negerinnenbillen.quote:
Het is moeilijk om in te schatten..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk voor hem alles met dikke, ronde negerinnenbillen.
Searchiiiiiiin'! Seek and destroy!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel goed nummer van hen. Vieze apen zijn het.
Doe eens een wilde gok du_ce.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef du_ke het volgende:
Onder welke Fokkers is NK populair wolfke?
Dr.Wolffenstein?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok du_ce.
Ronde religieuze wanen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
NoordKorea is toch een mooi vredig land vol met blije mensen die het leiderschap wat boven hun gesteld is op handen dragen? Ronder religieuze wanen, heel verlicht.
Het zit ze economisch niet mee, maar dat komt door die lelijke boycot van de Perverse Staten.
Bronquote:Celstraf voor uitdrukking 'Meneer Öcalan'
ISTANBUL (ANP) - De Koerdische politicus Ahmet Türk die PKK-leider Abdullah Öcalan in het openbaar ,,Meneer Öcalan'' heeft genoemd, is dinsdag veroordeeld tot zes maanden cel. Hij is schuldig bevonden aan het ,,verheerlijken van een crimineel''.
De Turkse staat beschouwt Öcalan als een terrorist. De overheid houdt zijn Koerdische Arbeiderspartij (PKK) verantwoordelijk voor de dood van meer dan 30.000 mensen sinds 1984. Öcalan, die in 1999 werd opgepakt, zit een levenslange celstraf uit.
Türk, leider van de Democratische Samenlevingspartij (DTP) die ijvert voor meer culturele en politieke rechten voor de Koerden, noemde Öcalan tijdens een persconferentie in januari herhaaldelijk ,,Meneer Öcalan''.
Het is de tweede keer binnen korte tijd dat Türk tot een gevangenisstraf wordt veroordeeld. Vorige week werd hij tot anderhalf jaar cel veroordeeld omdat zijn partij folders in het Koerdisch had uitgedeeld. Volgens de Turkse wet mag ,,politieke literatuur'' alleen in de Turkse taal worden gedistribueerd.
opmerkelijk dat Japan er zo positief uitsteekt, er zijn daar weer krachten aan de macht die het pacifisme willen verlaten nl.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/s(...)3_07_perceptions.pdf
Toch wel opmerkelijke cijfers. Kijk bijvoorbeeld eens naar wat de Duitsers van Amerikanen vinden en wat de Tuken van de Fransen vinden. Van de Duitsers is het natuurlijk nog wel enigzins voor te stellen, die zitten met een onverwerkt oorlogstrauma van hier tot Stalingrad. Landen die op FOK! onder links waanzinnig populair zijn, zoals Venezuela en Noord-Korea kunnen in de echte wereld niets goed doen. En de Russen vinden zichzelf tof, maar niemand anders deelt die visie.
Ah ok er is er dus toch 1.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
NoordKorea is toch een mooi vredig land vol met blije mensen die het leiderschap wat boven hun gesteld is op handen dragen? Zonder religieuze wanen, heel verlicht.
Het zit ze economisch niet mee, maar dat komt door die lelijke boycot van de Perverse Staten.
Vind jij het geen leuk land dan? Geen rechtse partijen daar...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef du_ke het volgende:
Ah ok er is er dus toch 1.
Sorry maar ik ben echt van hoe pluriformer hoe beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vind jij het geen leuk land dan? Geen rechtse partijen daar...
Dat zou je anders niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef du_ke het volgende:
Sorry maar ik ben echt van hoe pluriformer hoe beter.
Je ontkent de vleselijke lusten die, ook jou, afentoe parten spelen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het voelt wat denigrerend om zo aangesproken te worden, Sjors.
Toch is het echt zoquote:
Geef haar drie zoenen van me.quote:
Je bedoelt zeker elitair boomknuffelend links?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
Toch is het echt zo.
Maar als je zo aan een uiterste van het politieke spectrum staat is het inderdaad niet vreemd wanneer je dat niet opmerkt.
Is het wat?quote:
Ik mag dat wel. Corrupte politicus: in de bak ermee. Maar is er inmiddels bewijs dat Cheney en Bush (Rove?) ervan wisten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
De belangrijkste assistent van Cheney en Bush is schuldig bevonden. Dat er ooit nog meer mogen volgen, met name Bush en Cheney zelf.
quote:DENVER, March 5 — In the wake of a scandal involving its founding pastor, the Rev. Ted Haggard, the New Life Church in Colorado Springs has been forced to lay off 44 of its 350 workers to offset a sharp drop in donations.
[...]
“We are in a position where the reality of our financial situation is causing us to look at how we can be more efficient,” he said, “and we spent a lot of time thinking and analyzing how best to do that. These are difficult times, and these have been difficult decisions. But the floor of this church has not fallen out.”
Nope.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn Cheney en Bush niet onschendbaar?
Stemmen wordt dan volgens mij vrij lastig .........quote:'Inrichten stemlokalen i.v.m. het ‘afluisteren’ stemmachines
Zoals u bekend blijkt uit onderzoek dat stemmachines straling afgeven die op afstand van enkele meters met geavanceerde ontvangstapparatuur kan worden opgevangen. Bij het inrichten van het stemlokaal dient u er zoveel mogelijk rekening mee te houden dat de stembureauleden overzicht hebben over wat er gebeurt binnen een straal van circa 5 meter van de stemmachine (n.b. muren houden de straling niet tegen). Stemmachines dienen altijd zodanig te zijn opgesteld dat ze zich niet in een voor het publiek toegankelijke deel van het stemlokaal bevinden. Uiteraard is het ministerie zich ervan bewust dat deze maatregelen niet bij alle stemlokalen kunnen worden genomen gezien de fysieke en bouwkundige beperkingen.'
Dan stem je toch blanco!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stemmen is overhyped.
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.quote:
Boerke!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.![]()
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oh Spiderman! (Kirsten Dunst)
Wat nou, limbo?quote:
Gaan we weer. Hoezo ongeklig?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.
Ik ga wel morgen. D'66 dan maar, tegen het gristelijk geweld in het kabinet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.
Bah, van die Pechtold wordt ik helemaal eng.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga wel morgen. D'66 dan maar, tegen het gristelijk geweld in het kabinet.
Als we daar op gaan selecteren blijft er geen keuze over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bah, van die Pechtold wordt ik helemaal eng.![]()
nog een TV-tip voor morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oh Spiderman! (Kirsten Dunst)
Sluitend bewijs? Vast niet. Maar we weten allemaal wel hoe het ongeveer zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik mag dat wel. Corrupte politicus: in de bak ermee. Maar is er inmiddels bewijs dat Cheney en Bush (Rove?) ervan wisten?
Ongeklig weet ik niet, maar blanco stemmen zijn ongeldig. Tellen alleen en uitsluitend voor de opkomst, hebben geen (nul) effect op de zetelverdeling. Nee, ook niet op de kiesdrempel.quote:
Lijkt me toch mooi als iedereen blanco stemt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongeklig weet ik niet, maar blanco stemmen zijn ongeldig. Tellen alleen en uitsluitend voor de opkomst, hebben geen (nul) effect op de zetelverdeling. Nee, ook niet op de kiesdrempel.
Geloof me, ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan, tot op de Kiesraad aan toe.
Mij ook. Prachtigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lijkt me toch mooi als iedereen blanco stemt.
Ja, zowel korte als lange.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij ook. Prachtig.
Lees de stad der zienden, van José Saramago.
Lees je wel eens romans?
Dunne en dikke, zou ik zeggen.quote:
Ik zal 'm eens in de bieb gaan halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dunne en dikke, zou ik zeggen.
Ik wil iedereen die geinteresseerd is in politiek, maar niet speciaal in partijpolitiek, die stad der zienden aanraden.
En nu ga ik slapen.![]()
truste allemaal!
Spelbrekerquote:US senator urges Kurds to stay in Iraq to avoid Turk invasion
A senior U.S. senator on Sunday called on Iraqi Kurds to give up efforts for independence and stay inside a confederal Iraq to avoid a constant fear of a potential Turkish invasion.
Speaking on NBC television, Senator Lindsay Graham from South Carolina painted a doomsday picture of Iraq in the event the United States pulls back its military from that country. One of a handful of staunch supporters of President George W. Bush's troop surge plan, Graham said that if Washington failed in Iraq, the country's Shiite-dominated south would become Iran's puppet and that the Sunnis would be slaughtered.
"They're (Iran is) the biggest winner of our failed state," he said. "The Turks are not going to sit on the sidelines and watch Iraq degenerate into chaos and allow an independent Kurdistan," Graham said. Addressing Iraqi Kurds, he said: "What's best for the Kurds in the north? To live in a confederation where your children can be prosperous and you never have to worry about Turkey invading you. It's in all of their interest to live together in a loose confederation."
Speaking at the Senate Armed Services Committee last week, the new U.S. National Intelligence Director Mike McConnell also said that he did not think Turkey would allow for the creation of an independent Kurdish state. Turkey and particularly its military are wary of Iraqi Kurdish aspirations for independence, fearing that the issue could have repercussions at home.
In an interview aired in Turkey last week, Massoud Barzani, president of the Kurdish regional government in northern Iraq, said, "Turkey, Syria and Iran should get used to the idea of an independent Kurdistan." However, he said the Kurds presently preferred to live in a federal Iraq.
Dat klinkt best wel nazi-achtig van je.quote:
Daar wou ik jou niet onder scharenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker elitair boomknuffelend links?
ja die boodschap kwam te laat dus waren het drie zoenen van mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geef haar drie zoenen van me.![]()
Blond, slim en bezet.quote:
Wat mot dat in Steenwijk ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja die boodschap kwam te laat dus waren het drie zoenen van mij.
[..]
Blond, slim en bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |