Wat nou, limbo?quote:
Gaan we weer. Hoezo ongeklig?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.
Ik ga wel morgen. D'66 dan maar, tegen het gristelijk geweld in het kabinet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.
Bah, van die Pechtold wordt ik helemaal eng.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga wel morgen. D'66 dan maar, tegen het gristelijk geweld in het kabinet.
Als we daar op gaan selecteren blijft er geen keuze over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bah, van die Pechtold wordt ik helemaal eng.![]()
nog een TV-tip voor morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oh Spiderman! (Kirsten Dunst)
Sluitend bewijs? Vast niet. Maar we weten allemaal wel hoe het ongeveer zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik mag dat wel. Corrupte politicus: in de bak ermee. Maar is er inmiddels bewijs dat Cheney en Bush (Rove?) ervan wisten?
Ongeklig weet ik niet, maar blanco stemmen zijn ongeldig. Tellen alleen en uitsluitend voor de opkomst, hebben geen (nul) effect op de zetelverdeling. Nee, ook niet op de kiesdrempel.quote:
Lijkt me toch mooi als iedereen blanco stemt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongeklig weet ik niet, maar blanco stemmen zijn ongeldig. Tellen alleen en uitsluitend voor de opkomst, hebben geen (nul) effect op de zetelverdeling. Nee, ook niet op de kiesdrempel.
Geloof me, ik heb er uitgebreid onderzoek naar gedaan, tot op de Kiesraad aan toe.
Mij ook. Prachtigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lijkt me toch mooi als iedereen blanco stemt.
Ja, zowel korte als lange.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij ook. Prachtig.
Lees de stad der zienden, van José Saramago.
Lees je wel eens romans?
Dunne en dikke, zou ik zeggen.quote:
Ik zal 'm eens in de bieb gaan halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Dunne en dikke, zou ik zeggen.
Ik wil iedereen die geinteresseerd is in politiek, maar niet speciaal in partijpolitiek, die stad der zienden aanraden.
En nu ga ik slapen.![]()
truste allemaal!
Spelbrekerquote:US senator urges Kurds to stay in Iraq to avoid Turk invasion
A senior U.S. senator on Sunday called on Iraqi Kurds to give up efforts for independence and stay inside a confederal Iraq to avoid a constant fear of a potential Turkish invasion.
Speaking on NBC television, Senator Lindsay Graham from South Carolina painted a doomsday picture of Iraq in the event the United States pulls back its military from that country. One of a handful of staunch supporters of President George W. Bush's troop surge plan, Graham said that if Washington failed in Iraq, the country's Shiite-dominated south would become Iran's puppet and that the Sunnis would be slaughtered.
"They're (Iran is) the biggest winner of our failed state," he said. "The Turks are not going to sit on the sidelines and watch Iraq degenerate into chaos and allow an independent Kurdistan," Graham said. Addressing Iraqi Kurds, he said: "What's best for the Kurds in the north? To live in a confederation where your children can be prosperous and you never have to worry about Turkey invading you. It's in all of their interest to live together in a loose confederation."
Speaking at the Senate Armed Services Committee last week, the new U.S. National Intelligence Director Mike McConnell also said that he did not think Turkey would allow for the creation of an independent Kurdish state. Turkey and particularly its military are wary of Iraqi Kurdish aspirations for independence, fearing that the issue could have repercussions at home.
In an interview aired in Turkey last week, Massoud Barzani, president of the Kurdish regional government in northern Iraq, said, "Turkey, Syria and Iran should get used to the idea of an independent Kurdistan." However, he said the Kurds presently preferred to live in a federal Iraq.
Dat klinkt best wel nazi-achtig van je.quote:
Daar wou ik jou niet onder scharenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker elitair boomknuffelend links?
ja die boodschap kwam te laat dus waren het drie zoenen van mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geef haar drie zoenen van me.![]()
Blond, slim en bezet.quote:
Wat mot dat in Steenwijk ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja die boodschap kwam te laat dus waren het drie zoenen van mij.
[..]
Blond, slim en bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |