Vind jij het geen leuk land dan? Geen rechtse partijen daar...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef du_ke het volgende:
Ah ok er is er dus toch 1.
Sorry maar ik ben echt van hoe pluriformer hoe beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vind jij het geen leuk land dan? Geen rechtse partijen daar...
Dat zou je anders niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef du_ke het volgende:
Sorry maar ik ben echt van hoe pluriformer hoe beter.
Je ontkent de vleselijke lusten die, ook jou, afentoe parten spelen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het voelt wat denigrerend om zo aangesproken te worden, Sjors.
Toch is het echt zoquote:
Geef haar drie zoenen van me.quote:
Je bedoelt zeker elitair boomknuffelend links?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
Toch is het echt zo.
Maar als je zo aan een uiterste van het politieke spectrum staat is het inderdaad niet vreemd wanneer je dat niet opmerkt.
Is het wat?quote:
Ik mag dat wel. Corrupte politicus: in de bak ermee. Maar is er inmiddels bewijs dat Cheney en Bush (Rove?) ervan wisten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
De belangrijkste assistent van Cheney en Bush is schuldig bevonden. Dat er ooit nog meer mogen volgen, met name Bush en Cheney zelf.
quote:DENVER, March 5 — In the wake of a scandal involving its founding pastor, the Rev. Ted Haggard, the New Life Church in Colorado Springs has been forced to lay off 44 of its 350 workers to offset a sharp drop in donations.
[...]
“We are in a position where the reality of our financial situation is causing us to look at how we can be more efficient,” he said, “and we spent a lot of time thinking and analyzing how best to do that. These are difficult times, and these have been difficult decisions. But the floor of this church has not fallen out.”
Nope.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zijn Cheney en Bush niet onschendbaar?
Stemmen wordt dan volgens mij vrij lastig .........quote:'Inrichten stemlokalen i.v.m. het ‘afluisteren’ stemmachines
Zoals u bekend blijkt uit onderzoek dat stemmachines straling afgeven die op afstand van enkele meters met geavanceerde ontvangstapparatuur kan worden opgevangen. Bij het inrichten van het stemlokaal dient u er zoveel mogelijk rekening mee te houden dat de stembureauleden overzicht hebben over wat er gebeurt binnen een straal van circa 5 meter van de stemmachine (n.b. muren houden de straling niet tegen). Stemmachines dienen altijd zodanig te zijn opgesteld dat ze zich niet in een voor het publiek toegankelijke deel van het stemlokaal bevinden. Uiteraard is het ministerie zich ervan bewust dat deze maatregelen niet bij alle stemlokalen kunnen worden genomen gezien de fysieke en bouwkundige beperkingen.'
Dan stem je toch blanco!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Stemmen is overhyped.
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.quote:
Boerke!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.![]()
Niet als je blanco stemt hoor. Da's een ongeldige stem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor je het weet krijgt het CDA m'n reststem.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oh Spiderman! (Kirsten Dunst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |