Het evangelie van Pechtold.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:11 schreef Lithion het volgende:
[..]
Of als de proloog luidde "Tja, ik kan het me niet heel goed herinneren, dus pin me nergens op vast, maar volgens mij is het zo ongeveer gegaan. Of niet, maar in dat geval is dit boek nog wel een leuk geschenk voor de familie of voor bij jezelf op de koffietafel"
Ik zal het nooit meer doen.quote:Met harde g's uiteraard.
Ik ben alvast aan het oefenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef Apropos het volgende:
Ik zal het nooit meer doen.
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Hoe anders zou de wereldgeschiedenis wel niet zijn verlopen wanneer iedere godsdienst in zijn grondvest tweemaal had benadrukt: ''Je praat met niemand over ons geloof!''
De resultaten zijn te politiek-incorrect?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig is er inmiddels onderzoek gedaan naar de dodelijkste ideologie uit de menselijke geschiedenis. De resultaten worden slechts aan bevoorrechten ontsloten. Da's al een aardig eind in de richting.
Ik heb hier hardop om gelachen. Dank u, na een dag vol ergenis.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Apropos het volgende:
Bush zou het gezegd kunnen hebben. ''Evidence? We've got a ton, just can't show it to you, son!''
tot zover de samenvatting van 2006?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef Apropos het volgende:
Dank. Verder ben ik en lul.
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tot zover de samenvatting van 2006?
Verzetten kost altijd meer moeite. Daarom is het de moeite ook waardquote:Op maandag 5 maart 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik was er volledig in geslaagd dat ''Baby get higher''liedje van de een of andere TMFlieveling te ontwijken, maar ik heb uiteindelijk toch maar geluisterd.
Wie kent Gerard Mooijman nog?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Apropos het volgende:
Op zich aardig dat iemand Seyss-Inquart nog kent.
quote:Als u op www.kieskompas.nl op alle vragen ’geen mening’ antwoord, komt eruit dat het CDA voor u de best keuze is.
Dat u het even weet......
Ach meisje, je bent jong en naief. Mutant is en was al lang verslingerd aan mijn billen. Wij (mutant & ik) maken deel uit van malkanders harem. Jij blijkbaar ook van de zijne.quote:
quote:wat dat betreft zitten katten nog erg dicht bij hun oorspronkelijke natuur.
Ze zijn niet meer verliefdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:59 schreef sigme het volgende:
Gepikt van de vvd-site; niet gecontroleerd:
[..]
Je zou toch godverdomme de overheid en de politieke partijen onder curatele stellen. Ze zijn niet vertrouwd om los te lopenquote:
Ik kan hem heel goed begrijpen. Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Ik hoorde dan ook laatst iemand uit de grond van z'n hart verzuchten dat ie een normále vrouw wou.
Niet mijn liefste, trouwens.
Je hebt dan wel een erg traditionele opvatting van relaties.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef sigme het volgende:
Da's het grote voordeel van vrouw zijn - dan hoef je er niet eentje te dulden.
Ikke? Ik jammer niet over vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt dan wel een erg traditionele opvatting van relaties.
Samenvatting?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ahhhhhh 100% eens met Arib in NOVA gister.
De dood van Stalin?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:49 schreef Apropos het volgende:
Goede vraag.
Het was gisteren een feestdag, trouwens.
Of wacht, ik weet het al, Nkrumah en companen.quote:
on't hold back...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:31 schreef sigme het volgende:
The world is full of terror
If someone makes an error
He’s gonna blow us up to -biddy biddy- kingdom come
There are some crazy rulers they hide and try to fool us
With demonic, technologic willingness to harm
They’re gonna push the button
Push the button push the bu push the bu push the button
And I don’t want to die; I want to see the flowers bloom
Don’t want a go capoot ka boom, and I don’t want to cry
I wanna have a lot of fun, just sitting in the sun
But nevertheless - he’s gonna push the button
Push the button push the bu push the bu push the button
![]()
Vandaag was het eindelijk voor iets concreets. Maar dat begint al in april en ik heb 2 maanden opzegtermijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:21 schreef sigme het volgende:
He gatsie, wat vervelend voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |