Ik ken niemand die op mn zus lijkt.quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
Welke bekende personen lijken allemaal op Jezus? Een baardje en lang haar is niet genoeg, ze moeten ook een vredige uitstraling hebben.
Just my 2 cents:
[afbeelding]
Kurt Cobain (op deze foto dan)
[afbeelding]
James Caviezel (duh)
[afbeelding]
Dieter Troubleyn (Jezus Christ Superstar de musical)
[afbeelding]
Jeremy Sisto in Jesus (al vind ik deze minder)
Conclusie: de castingbureaus van de meeste Jezusproducties doen hun werk goed
Wie lijken er nog meer op Jezus?
lollerquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op mn zus lijkt.
Right.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef CasB het volgende:
Pffffft, wie zegt dat Jezus er zo ongeveer uit heeft gezien?
(Jezus was een neger trouwens...)
Nee dat is mn oude gymleraarquote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
Jezus zou er zo uitgezien moeten hebben:
[afbeelding]
Dan heb ik liever de standaardvoorstelling.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
[afbeelding]
Waar hebben ze dat op gebaseerd?quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
[afbeelding]
Volgens mij is het een reconstructie van de gemiddelde Palestijn van die tijd. Dit exemplaar is inderdaad weinig charismatisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |