Ik ken niemand die op mn zus lijkt.quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
Welke bekende personen lijken allemaal op Jezus? Een baardje en lang haar is niet genoeg, ze moeten ook een vredige uitstraling hebben.
Just my 2 cents:
[afbeelding]
Kurt Cobain (op deze foto dan)
[afbeelding]
James Caviezel (duh)
[afbeelding]
Dieter Troubleyn (Jezus Christ Superstar de musical)
[afbeelding]
Jeremy Sisto in Jesus (al vind ik deze minder)
Conclusie: de castingbureaus van de meeste Jezusproducties doen hun werk goed
Wie lijken er nog meer op Jezus?
lollerquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op mn zus lijkt.
Right.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef CasB het volgende:
Pffffft, wie zegt dat Jezus er zo ongeveer uit heeft gezien?
(Jezus was een neger trouwens...)
Nee dat is mn oude gymleraarquote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
Jezus zou er zo uitgezien moeten hebben:
[afbeelding]
Dan heb ik liever de standaardvoorstelling.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
[afbeelding]
Waar hebben ze dat op gebaseerd?quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
[afbeelding]
Volgens mij is het een reconstructie van de gemiddelde Palestijn van die tijd. Dit exemplaar is inderdaad weinig charismatisch.quote:
deze lijken alleen op jezus omdat ze jezus speelde...quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
Welke bekende personen lijken allemaal op Jezus? Een baardje en lang haar is niet genoeg, ze moeten ook een vredige uitstraling hebben.
Just my 2 cents:
[afbeelding]
Kurt Cobain (op deze foto dan)
[afbeelding]
James Caviezel (duh)
[afbeelding]
Dieter Troubleyn (Jezus Christ Superstar de musical)
[afbeelding]
Jeremy Sisto in Jesus (al vind ik deze minder)
Conclusie: de castingbureaus van de meeste Jezusproducties doen hun werk goed
Wie lijken er nog meer op Jezus?
Ziet er heel vredig uit idd..quote:
De eerste persoon waar ik aan moest denken bij deze foto was Saddam Hussein....quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou ja, hij zal misschien enigszins gebruind zijn geweest. Maar wel blond en blauwogig natuurlijk, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil niet zeiken maar jezus had een veel donkerder huid, waarschijnlijk zo donker als een hedentijdse neger (en niet een 'zwarte' neger uit afrika nee, die zijn bijna paars)
hoe weet jij dat, was jij er bij ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil niet zeiken maar jezus had een veel donkerder huid, waarschijnlijk zo donker als een hedentijdse neger (en niet een 'zwarte' neger uit afrika nee, die zijn bijna paars)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |