abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46970944
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

<kinp>

galvanize!
Oh ja, goed dat je me herinnert. Er hoort nog een tranentrekkend PC bericht bij:
quote:
Lachen om terrorisme in bijdrage aan songfestival

JERUZALEM - Het lied Push the Button deed Israëlische televisiekijkers massaal naar de telefoon grijpen – ja!, hiermee willen wij aan het Eurovisie-songfestival meedoen.

The world is full of terror
If someone makes an error
He’s gonna blow us up to – biddy biddy – kingdom come

Het is een pakkend, bij de tijds doembeeld, gezongen in het Engels, Frans en Hebreeuws en gebracht met een opgewekte accordeonpolka waarmee de band Teapacks de Israëlische fans al ruim vijftien jaar aan het dansen krijgt. Zanger Kobi Oz: ‘Israëli’s hebben genoeg meegemaakt om te kunnen lachen om terrorisme.’

There are some crazy rulers
they hide and try to fool us
With demonic, technologic
willingness to harm

De naam valt niet, maar als een Israëli deze analyse maakt, dan is een van die ‘gestoorde machthebbers’ de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad. Immers, de Iraniërs mogen volhouden dat ze aan een onschuldige kernenergie werken, de Israëli’s zijn er van overtuigd dat Teheran aan een atoombom werkt om de Joodse staat ‘van de kaart te vegen’.

Met andere woorden: ‘They’re gonna push the button, push the button, push the button’.

Het refrein is aangezet met zo’n rockgitaar op halve kracht, waar het songfestival een abonnement op heeft – en waarmee Israël zich in mei toch makkelijk een plaats in de finale moet kunnen bemachtigen.

Maar de Finse organisatoren hebben hun bedenkingen. ‘Het is volkomen duidelijk dat zo’n soort boodschap ongepast is voor de wedstrijd’, heeft Kjell Ekholm van de Finse omroep YLE gezegd. Als de Europese Bond van Zendgemachtigden (EBU) deze week in Helsinki bijeen komt, beoordelen ze de Israëlische inzending op geschiktheid.

Het stuit op ongeloof in Israël. ‘De linkse en liberale publieke opinie in het Westen, en vooral in Europa, richt de aandacht momenteel op andere gevaarlijk problemen zoals milieuvervuiling en de opwarming van de aarde’, schamperde commentator Sever Plotzker in de grootste krant Yedioth Ahronot. ‘Had Teapacks een protestlied over het milieu gezongen, dan waren ze bejubeld.’
Bron: volkskrant. (sorry )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:32:53 #102
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46970974
Galvanize, in de auto, hard en luid.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46971070
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sinds ik me op monsterboard heb aangemeld, word ik plat gebeld door wervings&selectie bedrijven.
Irritant hè. Ik had er m'n telefoon op de tril voor moeten zetten.
pi_46971093
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Vandaag was het eindelijk voor iets concreets. Maar dat begint al in april en ik heb 2 maanden opzegtermijn...
Je zit niet per se vast aan opzegtermijn, alleen als men je eraan houdt. Je kan overleggen .
(Dat geldt trouwen ook voor de ingangsdatum van iets anders, op mij hebben ze destijds ruim 4 maanden moeten wachten, haha).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46971110
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sinds ik me op monsterboard heb aangemeld, word ik plat gebeld door wervings&selectie bedrijven.
Je bent populair.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:37:52 #106
Stranger than fiction
pi_46971134
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Irritant hè. Ik had er m'n telefoon op de tril voor moeten zetten.
pi_46971138
Mja, bij de Oranjerevolutie pasten de Oekrainiers de tekst van hun liedje voor het sonfestival ook aan zodat het politiek neutraal werd.

En what the hell, Songfestival Is dat een onderwerp?
pi_46971265
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:37 schreef Autodidact het volgende:
Mja, bij de Oranjerevolutie pasten de Oekrainiers de tekst van hun liedje voor het sonfestival ook aan zodat het politiek neutraal werd.

En what the hell, Songfestival Is dat een onderwerp?
Het staat in de krant, dus: ja. En het gaat notabene over politiek, dus ik vond het hier wel passen .
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:46:08 #109
Stranger than fiction
pi_46971381
pi_46971729
Aantal maal per tijdseenheid? Ooit?
pi_46971784
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
Denk het percentage mensen dat ooit heeft gemasturbeerd.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:03:08 #112
Stranger than fiction
pi_46971834
Dat neemt af naarmate men ouder wordt
pi_46971836
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
Daar heeft men de Y-as voor... Of was het X?
pi_46971847
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk het percentage mensen dat ooit heeft gemasturbeerd.
Dat op die leeftijd mastubeert zou logischer zijn...
pi_46971977
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:03 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Daar heeft men de Y-as voor... Of was het X?
Y-as is percentage
X-as leeftijd

Op 15jarige leeftijd masturbeert 90% heren, en 20% vrouwen.
Maar hebben ze ooit gemastrubeerd, of masturbeert 90% H; 20% D eenmaal wekelijks, eenmaal dagelijks, eenmaal jaarlijks als 15jarige?

Zo weinig info. Een plaatje zegt meestal zoveel minder dan een handvol woorden.
pi_46972206
quote:
Leuk joh, al die vulva -blaas en balzaktekeningen in de link.
pi_46972313
Heerlijk zo'n tweede nationaliteit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972380
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou er ook wel eentje bij willen. Wil je jouw 2e niet een beetje met me delen?
pi_46972430
Er staat een joods calimero-verhaaltje in De Volkskrant, als jullie het willen weten.
pi_46972440
quote:
Ik wil er ook wel eentje bij. Is daar al een webshop voor?
pi_46972442
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zou er ook wel eentje bij willen. Wil je jouw 2e niet een beetje met me delen?
Ik kan je erbij zetten als dochter van Mutant!
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972465
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
een joods calimero
Dubbelop.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972485
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan je erbij zetten als dochter van Mutant!

Wordt dat niet lastig met dat ik ook in je harem zit? Of ligt dat gevoelig?
pi_46972511
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
Er staat een joods calimero-verhaaltje in De Volkskrant, als jullie het willen weten.
Nauwelijks, maar als het moet, vertel er dan maar wat over.
pi_46972526
De zure azijnbode. Iemand is weer eens met z'n verkeerde been uit bed gestapt.
pi_46972531
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Wordt dat niet lastig met dat ik ook in je harem zit? Of ligt dat gevoelig?
Dan moek je afstoten uit mn harem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972546
Ik stap altijd met mijn linkerbeen uit bed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972558
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dubbelop.
Is dat dan een pleonasme of een tautologie?
pi_46972563
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan moek je afstoten uit mn harem.
Hou dan dat paspoort maar. Ik ben toch te oud om door te kunnen gaan voor je dochter, dat valt op.
pi_46972613
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Nauwelijks, maar als het moet, vertel er dan maar wat over.
Ik heb geen zin het over te typen, het komt erop neer dat het grote verschil tussen joden en moslims is, dat als 9/11 door joden was uitgevoerd, de samenleving zou schreeuwen om anti-joodse maatregelen, maar nu het islamieten betreft, critici afdoet als islamofobisch.
pi_46972619
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou dan dat paspoort maar. Ik ben toch te oud om door te kunnen gaan voor je dochter, dat valt op.
Jij bent toch nooit te oud voor iets?
pi_46972628
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog gokken op de zegeningen van bureaucratie.
pi_46972707
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb geen zin het over te typen, het komt erop neer dat het grote verschil tussen joden en moslims is, dat als 9/11 door joden was uitgevoerd, de samenleving zou schreeuwen om anti-joodse maatregelen, maar nu het islamieten betreft, critici afdoet als islamofobisch.

Snorf.

..

Staat zeker niet online?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:30:54 #134
Stranger than fiction
pi_46972711
Bas is tevreden.
pi_46972736
quote:

[..]

Je kunt altijd nog gokken op de zegeningen van bureaucratie.
Nou, ik ben bekend met de Marokaanse bureaucratie, en daar spot ik niet mee. Het zijn geen beroepseerlozen als de Nederlandse bureaucraten daar .
pi_46972760
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bas is tevreden.
Bijdrage aan het percentage van je leeftijdscohort geleverd?
pi_46972770
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Snorf.

..

Staat zeker niet online?
Ik kon het niet zo snel vinden.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:32:47 #138
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46972787
quote:

[..]

Leon de Winter?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:32:56 #139
Stranger than fiction
pi_46972790
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Bijdrage aan het percentage van je leeftijdscohort geleverd?
Pfff nee, dat zou zondig zijn.
pi_46972833
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Jij bent toch nooit te oud voor iets?
Mijn gehechtheid aan logica gaat wel opspelen als ik word opgevoerd als nakomeling van iemand jonger dan mijzelf. Ik ben zo eentje die wel kan rekenen, zeg maar. Ook al hecht ik waarde aan spelling.
pi_46972841
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bas is tevreden.
Wie is Bas?
Allah Al Watan Al Malik
pi_46972864
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Monidique het volgende:
Als je goede ogen hebt: http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:36:38 #144
Stranger than fiction
pi_46972935
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie is Bas?
Geen idee!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:37:23 #145
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46972953
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Geen idee!
Korsakov is een deugd.
pi_46972961
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Leon de Winter?
Nee.
pi_46972979
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Pfff nee, dat zou zondig zijn.
zo geschiedde het, als hij tot zijns broeders huisvrouw inging, dat hij het verdierf tegen de aarde, om zijn broeder geen zaad te geven.
En het was kwaad in des HEEREN ogen, wat hij deed; daarom doodde Hij hem ook.
pi_46973121
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Monidique het volgende:
Als je goede ogen hebt: http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html
Gezien. Ik dacht dat je zinnetje 'het grote verschil tussen joden en moslims' een kort-door-de-bocht samenvatting zou zijn. Maar niet eens. Hahahaha .
Jammer dat ik het stuk niet kan lezen.
pi_46973131

Brilletje af en bijgeknipt. Ruige bazen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:44:25 #151
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46973180
quote:
Klink trekt 'naakte' campagne orgaandonatie in

dinsdag 6 maart 2007 12:18

Minister Ab Klink van Volksgezondheid (CDA) heeft op het laatste moment een reclamecampagne voor orgaandonatie teruggetrokken.

Volgens Klink zouden de foto's bij het campagnemateriaal, waarop een schaars geklede vrouw staat, niet overeenkomen met het doel van de campagne. Dat liet de samensteller van de campagne, het Nationaal Instituut voor Gezondheidsbevordering en Ziektepreventie (NIGZ), weten.

Op een van de foto's staat een man die een in ondergoed gehulde vrouw van achteren omarmt. Op haar blote buik zit een sticker met het opschrift 'Ik ben donorgeregistreerd. En jij?' Het onderschrift van de poster luidt 'Weet jouw liefste al of je donor bent of niet?'

Nieuwe minister
Volgens de NIGZ was het concept van het voorlichtingsmateriaal al veel eerder naar het ministerie van Volksgezondheid, de opdrachtgever voor de campagne, gestuurd. Omdat de minister nog maar net is aangetreden, werd hij vorige week pas met de beelden geconfronteerd.

Het drukken van het materiaal en de voorbereidingen voor het opnemen van een bijbehorend reclamefilmpje zijn meteen stopgezet. Het NIGZ heeft nu nog drie weken om met een alternatief te komen. Er zouden al een miljoen folders en stickers zijn gedrukt.

GroenLinks wil van minister Klink uitleg over het afblazen van de donorcampagne en heeft schriftelijke vragen gesteld. GroenLinks-leider Femke Halsema vraagt zich af of hier sprake is van een nieuwe betuttelende houding van het kabinet.

Sinds wanneer valt een ontblote buik al onder naakt?

Overigens vind ik zelf de betreffende foto's best redelijk geslaagd
pi_46973245
Oké, ik zal mij weer even als monnik gedragen.
pi_46973336
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Reya het volgende:

[..]

[afbeelding]

Naakt is naakt, dat is een naakte buik. Ontbloot en bloot.

Ze moeten natuurlijk gewoon bij het doel van de campagne blijven: dood & bruikbaar!
pi_46973498
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Naakt is naakt, dat is een naakte buik. Ontbloot en bloot.

Ze moeten natuurlijk gewoon bij het doel van de campagne blijven: dood & bruikbaar!
[afbeelding]
Twin Peaks?
pi_46973754
quote:
Zou er ook best 1 bij willen hebben. Ooit op reis geweest met een jongen die ook de Zwitserse nationaliteit had was best praktisch.
pi_46973785
Het grote verschil tussen joden en moslims

Joden en moslims kunnen best met elkaar vergeleken worden, meent Yoram Stein, maar dan moet je het belangrijkste verschil niet buiten beschouwing laten.

De vergelijking tussen Joden en moslims kan verhelderend zijn om de merkwaardige tijden waarin wij leven beter te begrijpen. Maar de manier waarop beide groepen door Maleiha Malik vergeleken worden (Forum, 27 februari), is dat bepaald niet.

Dat komt omdat zij het belangrijkste verschil buiten beschouwing laat. Joden kennen geen doctrine van de jihad, die gelovigen oproept om de ongelovigen te bekeren, te onderwerpen of te bestrijden (Koran, soera 9:29). Joden hebben ook, anders dan Malik suggereert, nooit in naam van hun geloof, en met inachtneming van alle mogelijke middelen, geijverd voor de omverwerping van de gevestigde politieke orde van het Westen. Maar allerlei gewelddadige islamitische groeperingen en tal van radicaliserende islamitische individuen denken wel dat God wil dat zij het Westen door middel van terreur op de knieën dwingen.

Voor een betere vergelijking tussen joden en moslims is het volgende gedachte-experiment zinvol. Stel je eens voor dat het geen moslims, maar joden waren geweest die wereldwijd terroristische aanslagen zouden plegen, met als doel zoveel mogelijk dood en verderf te zaaien onder niet-joden, en stel je eens voor dat ze dat allemaal zouden doen in naam van hun geloof. Stel je dan bovendien eens voor dat het joden waren die achter de aanslagen van 11 setpember zaten, achter de aanslagen in Bali, achter die in Marokko, in Saoedi-Arabië, in Madrid, en in Londen. Stel je dan tenslotte eens voor dat het een orthodoxe jood was geweest die Theo van Gogh had vermoord vanwege zijn beledigingen aan het adres van Jahweh. Stel je dat allemaal eens voor, en bedenk dan wat er zou gebeuren.

Ten eerste zou het overgrote deel van de joden zich massaal en luidkeels tegen hun moordzuchtige broeders en zusters keren. Ze zouden deze terroristen als hun allergrootste vijanden beschouwen, en ze zouden er van harte mee instemmen dat deze moordenaars met alle mogelijke middelen opgespoord en vernietigd worden. Ze zouden zeggen dat dergelijek aanslagen verboden worden door het jodendom, en dat er geen enkel excuus voor mogelijk is. Joden zouden in een dergelijk geval dus vooraan staan in de strijd tegen extremistisch terreur.

Ten tweede zouden de rechten van joden om hun geloof uit te oefenen, in onze denkbeeldige situatie, hoogstwaarschijnlijk worden ingeperkt. Niemand wil immers dat joodse kinderen geïndoctrineerd worden door de opvatting dat alle joden het bevel van God gekregen hebben om de niet-joden te bestrijden. Op zijn minst zou het als volkomen gerechtvaardigd en zelfs noodzakelijk beschouwd worden om de joodse religie kritisch te onderzoeken. Niet-joden zouden in deze hypothetische situatie dus alle recht van de wereld hebben om de joodse geloofsopvattingen onder kritiek te stellen.

Dan nu terug naar de realiteit, waarin het geen joden, maar moslims zijn die achter het merendeel van de wereldwijze terreuraanslagen zitten. Hoor je veel moslims verontwaardigd zijn over deze terreur? En is het in westerse landen vanzelfsprekend geworden om kritiek op de geloofsopvattingen van de islam te hebben? Nee, het omgekeerde is het geval. Een ieder die kritiek heeft op de islam kan rekenen op tal van doodsbedreigingen uit islamitische hoek, terwijl de beschaafde westerse publieke opinie dergelijke critici verwijt islamofoob en suïcidaal te zijn.

Yoram Stein is filosoof en publicist. Vorig jaar verscheen van hem het boek Filosofisch Elftal, waarin hij Nederlandse denkers bevraagt over de politieke actualiteit.
pi_46973865
quote:

[..]

[afbeelding]

pff als dat al te veel is .
pi_46974692
Dan zit ik elke dag naakt voor de kijkbuis.
pi_46974724
Dank, M.
quote:
Ten tweede zouden de rechten van joden om hun geloof uit te oefenen, in onze denkbeeldige situatie, hoogstwaarschijnlijk worden ingeperkt. Niemand wil immers dat joodse kinderen geïndoctrineerd worden door de opvatting dat alle joden het bevel van God gekregen hebben om de niet-joden te bestrijden. Op zijn minst zou het als volkomen gerechtvaardigd en zelfs noodzakelijk beschouwd worden om de joodse religie kritisch te onderzoeken. Niet-joden zouden in deze hypothetische situatie dus alle recht van de wereld hebben om de joodse geloofsopvattingen onder kritiek te stellen.
Er gaat niets boven joodse zelfhaat. Of het moest joodse zelfspot zijn, maar die ontbreekt hier dermate dat ik vind dat dit niet geschreven kan zijn door een Echte Jood. Dit exemplaar is mislukt, terug naar de sjoel ermee.
pi_46974786
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:53 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Twin Peaks?
Damn'd good coffee! And hot!

Overigens ziet ze er wel uit alsof haar gouden spangen gemaakt zijn, met zilveren stipjes, vind je niet?
pi_46974799
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Monidique het volgende:
Dan zit ik elke dag naakt voor de kijkbuis.
Sexy!
pi_46974883
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Sexy!
Dat weet jij niet!
pi_46974887
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Damn'd good coffee! And hot!

Overigens ziet ze er wel uit alsof haar gouden spangen gemaakt zijn, met zilveren stipjes, vind je niet?
quote:
11. Wij zullen u gouden spangen maken, met zilveren stipjes.
Weet ik nog steeds niet wat gouden spangen zijn
pi_46974911
O ja, en dat is dan filosoof, ofzo.
pi_46974915
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat weet jij niet!
Fantasie is een groot goed
pi_46974993
. Misschien ben ik wel een dikke, harige, lelijke, zure nerd. Dan heb je je fantasie hard nodig, ja, .
pi_46975028
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef Elseetje het volgende:

[..]

[..]

Weet ik nog steeds niet wat gouden spangen zijn
Katholieken zijn zo poetisch als sinterklaas.
Willibrordvertaling:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wonder dat die papen met die stupide kerstbomen opgetuigd met ballen zijn gekomen.
pi_46975062
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Katholieken zijn zo poetisch als sinterklaas.
Willibrordvertaling:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen wonder dat die papen met die stupide kerstbomen opgetuigd met ballen zijn gekomen.
Kerstbomen zijn leuk Maar waar zijn haar hangers dan?
pi_46975143
pi_46975169
Holy crap, .
pi_46975283
quote:
Allah Al Watan Al Malik
pi_46975352
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Kerstbomen zijn leuk Maar waar zijn haar hangers dan?
Wees eens poëtisch! Heur haar is haar gouden sierraad, ligt in strengen rond haar gezicht.
pi_46975399
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Wees eens poëtisch! Heur haar is haar gouden sierraad, ligt in strengen rond haar gezicht.
Dus toch. Vond het zo weinig gouden op deze foto Maar dat kan zeer zeker 'kunstmatig' zijn ja Vooral als je een gewone foto neemt met droog haar...
pi_46975420
Dat hele dubbele nationaliteitsgebeuren vind ik maar saai, het boeit me niet, ik gun het iedereen, ik vind het maar naar en eng, ik geloof niet dat iemand ook maar leest wat anderen schrijven en, ja, dat dus... Een non-issue. Een geen-zaak. Beetje obessief moslimpje pesten, zoiets. Maar goed, dat weten we allemaal wel.
pi_46975461
Het is een zo typisch Nederlandse discussie...
Allah Al Watan Al Malik
pi_46975519
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Monidique het volgende:
Dat hele dubbele nationaliteitsgebeuren vind ik maar saai, het boeit me niet, ik gun het iedereen, ik vind het maar naar en eng, ik geloof niet dat iemand ook maar leest wat anderen schrijven en, ja, dat dus... Een non-issue. Een geen-zaak. Beetje obessief moslimpje pesten, zoiets. Maar goed, dat weten we allemaal wel.
Dat effect?
pi_46975555
Zoiets.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:53:41 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46975711
quote:

[..]

[afbeelding]

Ik heb net gestemd op www.volkskrant.nl en er gelijk een topic over geopend

Ab Klink (minister van WVS)
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_46975930
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een zo typisch Nederlandse discussie...
Nee, het speelt elders ook wel. Vooral in de landen waar men moeilijk doet over een 2e nationaliteit.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:09:28 #180
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46976286
Wim de Bie
quote:
dinsdag 6 maart 2007 08:50 verstuur

Naar het Nieuwe Mooie Nederland
(of: Swiebertje leeft!)

De minister-president zelve wekt de kiezers in een radiospotje op CDA te gaan stemmen bij de Provinciale Statenverkiezingen, met als enige argument dat zijn partij ervoor zal zorgen dat de coffeeshops op vijfhonderd meter van de scholen worden gevestigd.
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jsp
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:11:49 #181
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46976370
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik heb net gestemd op www.volkskrant.nl en er gelijk een topic over geopend

Ab Klink (minister van WVS)
Mijn tere, onschuldige ziel is helemaal bevlekt geraakt bij het aanzien van de posters.
pi_46976504
Dubbelzijdig kopiëren met een 20 jaar oude kopiëermachine is hel
pi_46976523
Hulde aan de digitale revolutie.
pi_46976850
Hel is de anderen.
pi_46977335
En toch doen, hè...
pi_46977350
Zo, ik ben eindelijk een beetje ontnuchterd. Het had meer weg van een zelfmoordpoging dan van nazitten.
pi_46977393
Angel of death!
pi_46977510
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Monidique het volgende:
En toch doen, hè...
Vr.8. Maar zijn wij alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad?
Antw. Ja wij, tenzij dan dat wij door den Geest Gods wedergeboren worden.
pi_46977571
Genoeg gepost.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46977608
Even kijken. Dat zijn twee namen erbij op mijn conservatieven-to-kill-lijstje:
- Joshua Livestro
- Leon de Winter
- Winny de Jong
- Cor Eberhard
- Michiel Smit
- Hans Wiegel
- Hans van Baalen
- JP Balkenende
- Ab Klink
pi_46977639
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Vr.8. Maar zijn wij alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad?
Antw. Ja wij, tenzij dan dat wij door den Geest Gods wedergeboren worden.
Komt dat vandaan? Magere argumentatie, .
pi_46977641
Mijn tijd zit er ook bijna op, hebben ze dan vrij spel?
pi_46977654
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Autodidact het volgende:
Even kijken. Dat zijn twee namen erbij op mijn conservatieven-to-kill-lijstje:
- Joshua Livestro
- Leon de Winter
- Winny de Jong
- Cor Eberhard
- Michiel Smit
- Hans Wiegel
- Hans van Baalen
- JP Balkenende
- Ab Klink
En Gekke Geert dan?
pi_46977707
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef sigme het volgende:
Mijn tijd zit er ook bijna op, hebben ze dan vrij spel?
I guess so
Allah Al Watan Al Malik
pi_46977728
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

En Gekke Geert dan?
Volgens mij staat die op eenzame hoogten en is hij niet te vangen in lijstjes.
pi_46977758
quote:

[..]

En Gekke Geert dan?
Die heb ik er bewust niet opgezet, net als bij Al Sahaf moeten we met onze poten van de clowns (Gekke Gradje) afblijven.
pi_46977783
quote:

[..]

Komt dat vandaan? Magere argumentatie, .
Heidelberger CATECHISMUS
of onderwijzing in de Christelijke leer, die in de Nederlandse Gereformeerde Kerken en Scholen geleerd wordt

Uit: DEEL 1 --- VAN DES MENSEN ELLENDE

vragen & antwoorden (bij belijdenis moeten de vragen juist beantwoord worden, dacht ik.) Met onderbouwing natuurlijk; verwijzingen naar de juiste bijbelpassages.
pi_46977890
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

I guess so
Nou ja, ik heb mijn best gedaan. Jij ook, zij het dat je een andere insteek koos. Maar veel meer is er voor jou noch mij aan toe te voegen, denk ik.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:03:48 #199
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_46978451
quote:

[..]

En Gekke Geert dan?
volksvermaak moet er ook zijn he.

doe in het kader van emancipatie maria van der Hoeven maar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46978699
Oh ja, zij mag wel eens intelligently redesigned worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')